Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Συντήρηση κολάρων μηχανής
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Συντήρηση κολάρων μηχανής
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    13
    23
    2006
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      msrclub last edited by

      Αγαπητοί φορουμίστες καλώς σας βρήκα!

      Σας διάβαζα αρκετό καιρό και ήρθε ο καιρός να ρωτήσω και εγώ το 'κατιτίς' μου.

      Έχω απορία σχετικά με τι προληπτική συντήρηση πρέπει να γίνεται στα κολάρα της μηχανής και γενικότερα στις σωληνώσεις. Είναι ασφαλής η χρησημοποίηση είτε σιλικόνης, είτε κάποιου άλλου υλικού για να μην ξεραίνονται; αν ναι, έχετε κάποιο υπ' όψιν σας;

      Για την ιστορία είμαι κάτοχος ενός Getzου 1,1cc (7400km) και θέλω να μάθω αν μπορώ να κάνω κάτι, για προληπτικούς λόγους. Παλαιότερα, το Volvo του πατέρα μου με είχε αφήσει στα ~70.000km με σκασμένο ένα κολάρο του ψυγείου.

      Ευχαριστώ εκ των προταίρων για τυχόν απαντήσεις σας.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • M
        msrclub last edited by

        Αγαπητοί φορουμίστες καλώς σας βρήκα!

        Σας διάβαζα αρκετό καιρό και ήρθε ο καιρός να ρωτήσω και εγώ το 'κατιτίς' μου.

        Έχω απορία σχετικά με τι προληπτική συντήρηση πρέπει να γίνεται στα κολάρα της μηχανής και γενικότερα στις σωληνώσεις. Είναι ασφαλής η χρησημοποίηση είτε σιλικόνης, είτε κάποιου άλλου υλικού για να μην ξεραίνονται; αν ναι, έχετε κάποιο υπ' όψιν σας;

        Για την ιστορία είμαι κάτοχος ενός Getzου 1,1cc (7400km) και θέλω να μάθω αν μπορώ να κάνω κάτι, για προληπτικούς λόγους. Παλαιότερα, το Volvo του πατέρα μου με είχε αφήσει στα ~70.000km με σκασμένο ένα κολάρο του ψυγείου.

        Ευχαριστώ εκ των προταίρων για τυχόν απαντήσεις σας.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          msrclub last edited by

          Αγαπητοί φορουμίστες καλώς σας βρήκα!

          Σας διάβαζα αρκετό καιρό και ήρθε ο καιρός να ρωτήσω και εγώ το 'κατιτίς' μου.

          Έχω απορία σχετικά με τι προληπτική συντήρηση πρέπει να γίνεται στα κολάρα της μηχανής και γενικότερα στις σωληνώσεις. Είναι ασφαλής η χρησημοποίηση είτε σιλικόνης, είτε κάποιου άλλου υλικού για να μην ξεραίνονται; αν ναι, έχετε κάποιο υπ' όψιν σας;

          Για την ιστορία είμαι κάτοχος ενός Getzου 1,1cc (7400km) και θέλω να μάθω αν μπορώ να κάνω κάτι, για προληπτικούς λόγους. Παλαιότερα, το Volvo του πατέρα μου με είχε αφήσει στα ~70.000km με σκασμένο ένα κολάρο του ψυγείου.

          Ευχαριστώ εκ των προταίρων για τυχόν απαντήσεις σας.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • H
            hunter last edited by

            Εγώ τά άλλαξα προληπτικά όλα πρίν λίγους μήνες,αλλά τό αυτοκίνητό μου είναι καί είκοσι χρονών.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • ?
              A Former User last edited by

              Νομίζω ότι τα σιλικονούχα σπρέυ μπορύν να κάνουν δουλειά...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                leonp last edited by

                Τα καινούρια κολάρα είναι πολύ πιο ανθεκτικά από τα παλιά (πριν από αρκετά χρόνια) και δεν χρειάζονται προληπτική αλλαγή κάθε 3-5 χρόνια (αντέχουν περισσότερο).

                Αν το κολάρο έχει μαλακώσει θέλει αλλαγή. Συχνά, το παλιό κάτω κολάρο 'ρουφιέται' στις ψηλές στροφές (ταξίδι) από την αντλία νερού με αποτέλεσμα περιορισμό στη ροή του νερού και υπερθέρμανση. Ακόμα, μπορεί να έχει ξεκολλήσει το εσωτερικό του και να μπλοκάρει τη ροή χωρίς να φαίνεται από έξω.

                Εξωτερικά μόνο για εμφάνιση χρησιμοποιείς κάποιο προϊόν.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • H
                  hellenic-tifosi last edited by

                  Δε νομίζω τα καινούρια αυτοκίνητα να χρειάζονται κάποια συντήρηση. Στην οικογένεια έχουμε ένα αυτοκίντο 11 χρονών και ένα 5 χρονών και δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα υπερθέρμανσης. Όσο ανέβαζαν στην αρχή ανεβάζουν και τώρα.

                  Αν έχεις παλιό αυτοκίνητο δε βλάπτει βέβαια να τα αλλάξεις προληπτικά, καθώς είναι και αρκετά φθηνά μάλιστα, ειδικά όσα δεν έχουν περίεργες διακλαδώσεις.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • E
                    emmanoyhl last edited by

                    Ότι και να χρησιμοποιήσεις δεν θα έχεις ουσιαστικό αποτέλεσμα παρά μόνο να βελτιώσεις λίγο την εμφάνιση τους. Εξάλλου είναι πολύ εύκολα να τα ελέγξεις για φθορά ώστε να μην βρεθείς προ εκπλήξεως. Αν τα κάμψεις εμφανίζονται ρυτιδιασμένα με μικρά κοψίματα. Τότε καλό είναι να τα αλλάξεις προληπτικά. Για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο καλό είναι να ελέγχεις και τα σφικτηράκια. Υπάρχουν πολλά είδη στην αγορά αλλά τα ποιο αξιόπιστα είναι τα κλασικά με τον βιδωτό κανόνα. Όσοι έχουν ιδίως παλιά Γαλλικά ξέρουν τι κινδύνους κρύβουν τα στρουφικτά.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Η καλύτερη συντήρηση είναι ....... καλό αντιψυκτικό υγρό και αλλαγή του κάθε 2 χρόνια.
                      Στα καινούργια αυτοκίνητα τα κολάρα είναι τόσο καλά - όπως είπαν- που ακόμα και η προληπτική αντικατάσταση φαντάζει υπερβολική.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • J
                        jimpap last edited by

                        Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
                        Στα καινούργια αυτοκίνητα τα κολάρα είναι τόσο καλά - όπως είπαν- που ακόμα και η προληπτική αντικατάσταση φαντάζει υπερβολική.

                        Εκτός αν είναι Rover!!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • M
                          msrclub last edited by

                          Παιδιά σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας!

                          Απλά σκεφτόμουν μήπως κάποια σπρέυ σε συνδιασμό με τις υψηλές θερμοκρασίες ξεράνουν τα κολάρα και έχω αντίθετα αποτελέσματα.
                          Όσο για θέμα σταδιακής υπερθέρμανσης που είπατε δεν υπήρχε, στο 13ετίας Volvo, απλώς εκεί που πήγαινα, ξεφνικά η θερμοκρασία ανέβηκε απειλητικά!
                          Σταμάτησα και ετρεχε από κάτω το 'αντιψυκτικό'.

                          Όσο για το αν είναι φθηνά, να σας θυμήσω ότι ανταλλακτικά της Volvo φέρνει ο Ακατονόμαστος!!!. Μια ντίζα ταχυμέτρου πήρα προχθές, με 50ευρώ!
                          Ένα συρματόσχοινο ήταν!!!

                          Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας!
                          Μάλλον Θα αρκεστώ στον απλό εβδομαδιαίο καθαρισμό της μηχανής με ένα υγρό wetex.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • S
                            speedonacid last edited by

                            Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
                            Όσοι έχουν ιδίως παλιά Γαλλικά ξέρουν τι κινδύνους κρύβουν τα στρουφικτά.

                            ειχα παλιοτερα στη κατοχη μου γαλλικο (2CV) αλλα πρωτη φορα ακουω για τετοιους κινδυβους,μπορεις να γινεις λιγο πιο σαφης?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Ο χρήστης speedONacid έγραψε:

                              Όσοι έχουν ιδίως παλιά Γαλλικά ξέρουν τι κινδύνους κρύβουν τα στρουφικτά.

                              ειχα παλιοτερα στη κατοχη μου γαλλικο (2CV) αλλα πρωτη φορα ακουω για τετοιους κινδυβους,μπορεις να γινεις λιγο πιο σαφης?

                              To 2cv δεν παιζει!!Ειναι αεροψυκτο οποτε δεν εχει κυκλωμα ψυξης .

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • E
                                emmanoyhl last edited by

                                Ο χρήστης speedONacid έγραψε:

                                Όσοι έχουν ιδίως παλιά Γαλλικά ξέρουν τι κινδύνους κρύβουν τα στρουφικτά.

                                ειχα παλιοτερα στη κατοχη μου γαλλικο (2CV) αλλα πρωτη φορα ακουω για τετοιους κινδυβους,μπορεις να γινεις λιγο πιο σαφης?

                                Δεν ξέρω αν θα είναι κατανοητό όπως θα το περιγράψω αλλά θα κάνω μια προσπάθεια. Σε πολλά ιδίως Γαλλικά και φυσικά όχι σε 2CV ή PONY είχαν λίγο περίεργους σφιγκτήρες. Σκέψου ένα διπλό μακρύ και λεπτό έλασμα που στην άκρη είχε κάτι σαν το «κλειδί» που ανοίγουμε τις κονσέρβες με τα ζαμπονάκια και έσφιγγε όσο το στρούφιζες κάτι ανάλογο με το μάζεμα που κάνει το έλασμα όταν ανοίγουμε τις κονσέρβες. Το «κλειδί» έμοιαζε με κοπήλια.
                                Δεν ξέρω αν έγινα κατανοητός αλλά ήταν πολύ επισφαλής τρόπος συγκράτησης των κολάρων.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • A
                                  ata last edited by

                                  μιας και αναφέρθηκε ανανέωση του αντιψυκτικού γίνεται αλήθεια να αδειάσω αυτό που έχω ώστε να το ανανεώσω σωστά? Έχω αγοράσει ένα μεταχειριμένο και θέλω να βάλω μόνος μου ωστε να είμαι σίγουρος για τετοια πράγματα

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • C
                                    charmak66 last edited by

                                    Ο χρήστης jimpap έγραψε:

                                    Στα καινούργια αυτοκίνητα τα κολάρα είναι τόσο καλά - όπως είπαν- που ακόμα και η προληπτική αντικατάσταση φαντάζει υπερβολική.

                                    Εκτός αν είναι Rover!!!

                                    Γιατί;Φθείρονται εύκολα;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • A
                                      apav last edited by

                                      Ο χρήστης ata έγραψε:
                                      μιας και αναφέρθηκε ανανέωση του αντιψυκτικού γίνεται αλήθεια να αδειάσω αυτό που έχω ώστε να το ανανεώσω σωστά? Έχω αγοράσει ένα μεταχειριμένο και θέλω να βάλω μόνος μου ωστε να είμαι σίγουρος για τετοια πράγματα

                                      Έχει τάπα στο κάτω μέρος του ψυγείου. Το αδειάζεις και κάνεις την αλλαγή.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • E
                                        emmanoyhl last edited by

                                        Εκτός από την αποστράγγιση που θα κάνεις από το ψυγείο χρειάζεται να αφαιρεθεί και το ψυκτικό υγρό που είναι εντός του κινητήρα και δεν φεύγει από το ψυγείο γιατί ο θερμοστάτης δεν το αφήνει να κυκλοφορήσει. Αν δεν ξέρεις από πού πρέπει να αδειάσεις τον κινητήρα σου και δεν έχεις πρόβλημα που θα χυθούν τα νερά ένας εύκολος τρόπος είναι να βάλεις μπροστά και όταν φτάσει σε θερμοκρασία λειτουργίας να σβήσεις και να κάνεις αποστράγγιση από το ψυγείο.
                                        Επίσης όταν βάλεις το καινούργιο θα βάλεις μπροστά να ανέβει ξανά η θερμοκρασία και να κυκλοφορήσει το νερό και μετά θα συμπληρώσεις όσο χρειάζεται μια και θα έχει τραβήξει και ο κινητήρας υγρό.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • A
                                          apav last edited by

                                          Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
                                          Αν δεν ξέρεις από πού πρέπει να αδειάσεις τον κινητήρα σου και δεν έχεις πρόβλημα που θα χυθούν τα νερά ένας εύκολος τρόπος είναι να βάλεις μπροστά και όταν φτάσει σε θερμοκρασία λειτουργίας να σβήσεις και να κάνεις αποστράγγιση από το ψυγείο.

                                          Εάν αποσυνδέσεις τον σωλήνα που ενώνει το ψυγείο με τον κινητήρα, και βάλεις μπροστά, δεν θα αδειάσει το νερό και από τον κινητήρα;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • E
                                            emmanoyhl last edited by

                                            Αν δεν ανέβει η θερμοκρασία για να ανοίξει ο θερμοστάτης δεν θα φύγει σταγόνα!!!
                                            Δεν χρειάζεται να φτάσεις σε αποσυναρμολογήσεις κολάρων. Το βρυσάκι ή η τάπα του ψυγείου φτάνει. Το σωστό φυσικά είναι να κάνεις την αποστράγγιση από τις οπές αποστράγγισης και όχι με τρίπλες. Ακόμα και ένα απλό τηλέφωνο στην αντιπροσωπία μπορεί να σου λύσει την απορία από πού πρέπει να γίνει. Ίσως βέβαια να είναι εμφανές το σημείο και να αρκεί να ψάξεις λίγο.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr