-
Παρακαλώ να με βοηθήσει όποιος γνωρίζει.
Πρόκειται να αγοράσω μεταχειρισμένο.Οι επιλογές λόγω οικονομικών και οικογενειακών συνθηκών οι ακόλουθες:
SEAT LEON 1.4 MK1
PEUGEOT 307 1.4
OPEL ASTRA 1.4 MK3(από 2004 και μετά)
ford focus 1.4 mk2Mε βασικό κριτήριο την αξιοπιστία και τη σχετικά φθηνή συντήρηση ( δεν κάνω πολλά χιλιόμετρα- περίπου 7000 το χρόνο- και όριο τιμής είναι τα 4000) παρακαλώ τις προτάσεις σας.
Ευχαριστώ. -
Παρακαλώ να με βοηθήσει όποιος γνωρίζει.
Πρόκειται να αγοράσω μεταχειρισμένο.Οι επιλογές λόγω οικονομικών και οικογενειακών συνθηκών οι ακόλουθες:
SEAT LEON 1.4 MK1
PEUGEOT 307 1.4
OPEL ASTRA 1.4 MK3(από 2004 και μετά)
ford focus 1.4 mk2Mε βασικό κριτήριο την αξιοπιστία και τη σχετικά φθηνή συντήρηση ( δεν κάνω πολλά χιλιόμετρα- περίπου 7000 το χρόνο- και όριο τιμής είναι τα 4000) παρακαλώ τις προτάσεις σας.
Ευχαριστώ. -
Παρακαλώ να με βοηθήσει όποιος γνωρίζει.
Πρόκειται να αγοράσω μεταχειρισμένο.Οι επιλογές λόγω οικονομικών και οικογενειακών συνθηκών οι ακόλουθες:
SEAT LEON 1.4 MK1
PEUGEOT 307 1.4
OPEL ASTRA 1.4 MK3(από 2004 και μετά)
ford focus 1.4 mk2Mε βασικό κριτήριο την αξιοπιστία και τη σχετικά φθηνή συντήρηση ( δεν κάνω πολλά χιλιόμετρα- περίπου 7000 το χρόνο- και όριο τιμής είναι τα 4000) παρακαλώ τις προτάσεις σας.
Ευχαριστώ. -
Ο χρήστης yiorgosevzonas έγραψε:
.........
OPEL ASTRA 1.4 MK3(από 2004 και μετά)
.....Γερμανός... εγγυηση!!!!!
-
Το Astra για μένα είναι το απόλυτο εταιρικό, οπότε το αποκλείω.
Το Focus είναι καλή επιλογή, αλλά σχεδόν δεν υποφέρεται ο 1.4.
Δες κανένα Corolla που έχει σίγουρα φθηνή συντήρηση και είναι αξιόπιστο:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4320784/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4230900/
Και γενικότερα κοίτα προς Ιαπωνία μεριά. Γνώμη μου. -
Ο χρήστης yiorgosevzonas έγραψε:
Mε βασικό κριτήριο την αξιοπιστία και τη σχετικά φθηνή συντήρηση ( δεν κάνω πολλά χιλιόμετρα- περίπου 7000 το χρόνο- και όριο τιμής είναι τα 4000) παρακαλώ τις προτάσεις σας.
Ευχαριστώ.ΑΝ σε ενδιαφερει μια κορολιτσα 1.6, ομως, του 2005 5-πορτη hatch 115 αλογακια, εχει ο κολλητος μου που θελει τωρα στα γεραματα να παρει 2-θεσιο roadster, να το εχει αραγμενo εδω για οταν ερχεται, αφου σκεφτεται να φυγει Αμερικη. Θα του ριχνω και καμμια βολτα 'συντηρησησ' βεβαια...οταν λειπει η 'γατα'
Το αμαξι-την κορολιτσα- το ξερω και ολα τα σερβις ειναι στην α/πεια (ΚΗΦΗΣΟΣ) με τιμολογια και αρχειο....
Πολυ αξιοπιστη και με καδενα.
Το οδηγω 2-3 φορες το χρονο, απο 1 μηνα, οταν λειπει εξωτερικο και μου το αφηνει στο γκαραζ,(αυτος εχει μονο πιλοτη)
Το αμαξι ειναι στην Αγια Παρασκευη, Αττικη.
Θα μπει σε αγγελια μετα τις 22 Δεκεμβριου που φευγει.
Οτι αλλο θελεις με ΠΜ.
-
Έτσι απο περιέργεια…..
Γιατί αναφέρετε ότι η Corolla θέλει φθηνή συντήρηση; Εκτός αν σας φαίνονται λογικά τα 70 ευρώ (εργατικά) + ΦΠΑ + 50-100 τα αναλώσιμα. Εγώ θα θεωρούσα φθηνό κάτι όχι παραπάνω από 50 ευρώ. Φυσικά δεν υπάρχει κάτι τέτοιο (εκτός βέβαια αν δεν αλλάζεις τίποτα...).
Α και τι σχέση έχει που έχει καδένα; Νομίζεις ότι θα γλυτώσεις κάτι σοβαρό στα έξοδα; (που πιθανόν να μην σε απασχολήσει κιόλας). Και το astra έχει καδένα πάντως.
-
Το Astra δεν είναι και το πιο αξιόπιστο αυτοκίνητο. Το Corolla από την άλλη πλησιάζει. Επίσης τα Service σε κάποιο γνωστό συνεργείο θα θεωρούνται επαρκώς φθηνά.
Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
-
Αν βρεις corolla να το προτιμισεις.Τα focus ειναι επισης πολυ καλα αυτοκινητα με λογικα κοστη στα service.καλητερα να αποφυγεις τα γαλλικα.
-
Η καδένα είναι πολύ πιο ακριβή και δύσκολη στην αλλαγή από τον ιμαντα. Απλά, χαλάει πολύ πιο αργά. Στα 150.000-200.000 km. Μεταχειρισμένο με αυτά τα χιλιόμετρα, καλύτερα με ιμάντα.
-
Ο χρήστης CMAX έγραψε:
.καλητερα να αποφυγεις τα γαλλικα.Στο ίδιο σκεπτικό, μη φοράς σλιπακια και μην οδηγείς μηχανή γιατί δε θα μπορείς να κάνεις παιδιά, μη κόβεις τα νύχια σου Κυριακή, φτυνε τον κόρφο σου τρεις φορές κτλ κτλ
-
Ο χρήστης kinq1 έγραψε:
Η καδένα είναι πολύ πιο ακριβή και δύσκολη στην αλλαγή από τον ιμαντα. Απλά, χαλάει πολύ πιο αργά. Στα 150.000-200.000 km. Μεταχειρισμένο με αυτά τα χιλιόμετρα, καλύτερα με ιμάντα.Στα 260.000 χιλιόμετρα πάντως στο Rav4 που έχουμε μια χαρά είναι.
-
Ο χρήστης kinq1 έγραψε:
Η καδένα είναι πολύ πιο ακριβή και δύσκολη στην αλλαγή από τον ιμαντα. Απλά, χαλάει πολύ πιο αργά. Στα 150.000-200.000 km. Μεταχειρισμένο με αυτά τα χιλιόμετρα, καλύτερα με ιμάντα.Πώς τα πετάς ρε φίλε αυτά; Μπορείς να δώσεις κάνα link που να αποδεικνύει του λόγου σου το αληθές;
-
ενας μηχανικος σε εξουσιοδοτημενο που πηγαινα σερβις μαζντα Β2600 μουειπε οτι η ζωη της καδενας ειναι μεγαλυτερη του αυτοκινητου και απλα θελει που και που σφιξιμο, στα σερβις. Εαν αρχιζει να τα παιζει το συστημα, τοτε απο τον θορυβο το καταλαβαινεισ και τιτε πας, αν χρειαστει, για αλλαγη. Πολυ δυσκολο η καδενα να σπασει χωρις προειδοποιηση και να στραβωσεις βαλβιδεσ (αντιο μοτερ) οπως γινεται με τους ιμαντεσ.
-
rav4 και εμενα 255.000 χιλμ και η καδενα δεν με εχει απασχολήσει και ουτε στο service μου έχουν πει να έχω το νου μου. Από ό,τι ξέρω η καδένα είναι η πιο απροβλημάτιστη επιλογή. Πότε δεν έχω ακούσει κινητήρα να χαλάει από καδένα!
-
Ρωτήστε κανένα ταρίφα ρε παιδιά. Τα ντίζελ όλα καδένα έχουν. λινκ δεν έχω, έχω ένα φίλο που την άλλαξε σε golf tsi στα 170.000.
-
Αλλουνού παπά ευαγγέλιο στα tsi........υπήρξε-υπάρχει ελλάτωμα!!
-
Ευχαριστω για τα σχόλια όλους.Ξέρω ότι γιαπωνέζικο/κορεάτικο είναι ιδανικό αλλά δυστυχώς στα λεφτά που ψάχνω(το πολύ 4000 ,ούτε συζήτηση πανω από 1400cc) και στα στους χώρους που θέλω να παρέχει το αυτοκίνητο (οικογενειακο, 5πορτο) και με δεδομένο ότι θέλω να έχει φθηνή συντήρηση(σχετικά πάντα) με καλό a/c λόγω κάποιων μετακινησεων εκτος πολης το καλοκαίρι και της μεταφοράς ασθενούς που δεν αντέχει τον καύσωνα, μάλλον θα περιοριστώ ανάμεσα σε astra/focus με προτίμηση στο ford.
Από τα δυο αυτά πoιό είναι πιο αξιόπιστο;(λιγότερη συχνότητα/σοβαρότητα) βλαβώνΥΓ. Τα megane ii γιατί έχουν τόσο καλύτερες τιμές;Τόσο χάλια είναι;
-
Αν πας σε 1,4κ.ε. το Άστρα είναι προτιμότερο του φόκους λόγω ιπποδύναμης..Επειδή για χρόνια οδηγούσα Άστρα -όλα τα μοντέλα εκτός του τελευταίου-θα σου έλεγα να μην πάρεις την απλή έκδοση (essentia-χωρίς πίσω ηλεκ.παράθυρα & ηλ. καθρέφτες) η οποία λόγω διαφορετικής καλωδίωσης μου είχε βγάλει ηλεκτρικά προβλήματα (αντλία βενζίνης-2 μπαταρίες σε 4 χρόνια-καμένες λάμπες).Το πιο πλούσιο που επίσης είχα δεν έβγαλε κάτι αντίστοιχο.
Και τα δύο πάντως είχαν υψηλή κατανάλωση λαδιού μετά τις 100.000 χιλιομ. πρόβλημα που λύθηκε με γενική επισκευή του κινητήρα στις 270.000 χιλιόμετρα (κόστος 1.300€).Πρόβλημα με την καδένα δεν είχα ποτέ,και το κόστος συντήρησης ήταν λίγο φθηνότερο από το fiat που έχω τώρα.
Πρόσεξε μόνο να μην είναι εταιρικό. -
Ευχαριστώ για την απάντηση.Για το peugeot 307 1.4 έχει κανείς άποψη;
Επιλογή μεταχειρισμένου