Γιατί 'στην Ελλάδα', κλειστή αγορά έχουμε?
Από τη στιγμή που μπορείς να το πουλήσεις και εκτός Ελλάδος (Ιταλία, Βουλγαρία, Γερμανία, κλπ, κλπ) η τρέχουσα εμπορική του αξία είναι αυτή που μπορεί να πιάσει ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ μπορεί να πουληθεί.
Μπορεί εσύ να το είχες 'του κουτιού', με ελάχιστα χλμ, φουλ σέρβις, κλπ, κλπ και να σκόπευες όταν με το καλό το πάρεις απόφαση να το αλλάξεις με κάτι άλλο, μετά π.χ. 10 χρόνια, να το πουλήσεις στην Ιταλία όπου πιάνει περισσότερα απ' τα διπλάσια απ' όσα σου δίνουν οι φτωχοί Έλληνες, και μπορεί Ελλάδα τα μόνα που πουλιούνται να είναι κακοσυντηρημένα, σε άθλια κατάσταση. Ούτως ή άλλως, αν το είχες σε τέλεια κατάσταση, ό,τι 'παρόμοιο' και να πάρεις [ακόμα και με τα χρήματα που πιάνει το 'μέσο' μτχ ίδιο μοντέλο με τα ίδια χλμ αγορασμένο εκτός Ελλάδος] μια χασούρα θα την έχεις. Όχι όμως να σε αποζημιώσουν ίσα-ίσα για να πάρεις ένα μτχ από Ελλάδα, σε ό,τι κατάσταση κι αν είναι αυτό. Ή να το ασφαλίζεις εσύ π.χ. για 20.000 με τη σύμφωνη γνώμη της ασφαλιστικής, να πουλιέται έξω μτχ για κάπου τόσα, κι επειδή ψηφίστηκε εδώ πριν 2 βδομάδες (για παράδειγμα) κάποιο νέο φορολογικό νομοσχέδιο και πλέον ΕΔΩ κανείς δε δίνει πάνω από 4-5000 για ένα τέτοιο αμάξι, να σου πει η ασφαλιστική αν στο κλέψουν ότι η εμπορική του αξία είναι 4500 (α, και να σου δώσει και κάτι ψιλά ως ρέστα από τα επιπλέον ασφάλιστρα που πλήρωσες όταν το ασφάλιζες για 20Κ )....
Προφανώς, πάντως, ΔΕΝ μπορείς να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο ότι από τη στιγμή που πληρώνεις για ασφάλεια κλοπής η περιουσία σου είναι καλυμμένη.