Oct 27, 2013, 7:47 AM

Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Καλό το 30άρι, αλλά αν ο κινητήρας πιέζεται και η θερμοκρασία του λαδιού είναι 110-130c είναι καλύτερα να υπάρχει ένα ανθεκτικότερο - παχύτερο μαξιλάρι - στα κουζινέτα για να τα προφυλάξει από την κακιά στιγμή, αν οδηγιέται ο κινητήρας σαν ταξί, τότε δνε υπάρχει λόγος να βάλει κάτι διαφορετικό - σε ιξώδες εννοώ - από τις προτάσεις του κατασκευαστή, και πάντα παίζει ρόλο το κλίμα στην περιοχή που κινείται το αυτοκίνητο, αλλιώς ξεκινάει ένας κρύος κινητήρας το καλοκαίρι στην Κρήτη, και αλλιώς το χειμώνα στην Αράχωβα.

Ρίξτε μια ματιά σε αυτό το pdf, εκτός από τις αναλύσεις έχει και κατατοπιστικές φωτό.

http://www.google.gr/url?sa=t&rct=j&q=& ... 3115,d.d2k

Ακριβός αυτό. Κάτι ξέρει ο μάστορας που το δημιούργησε. Στο δικό μου π.χ. λέει 10W-40 εάν το κλίμα που οδηγιέται είναι από -10 μέχρι 50 βαθμούς. Αν λοιπόν είμαι εντός των θερμοκρασιών δεν υπάρχει λόγος να βάνω ακριβότερο λάδι.