μιας και ειδα οτι αναφερεται σε προηγουμενο post για το νεο jimny, να πω και γω την αποψη μου καθοτι το ειδα καλα-καλα, αλλα δυστυχως δεν το οδηγησα ακομα!!
το εσωτερικο του ειναι πολυ ομορφο οπως και στις φωτο -που φανταζομαι πολυ θα χουν δει ηδη- και εχει ενα μεγαλο αερα ανανεωσης πανω του, εσωτερικα περισσοτερο!
το σαλονακι του πολυ καλο, το ταμπλουδακι του επισης πολυ ομορφο, υπαρχει και αυτος ο περιβοητος διακοπτης για την πλαφονιερα στην πισω πορτα, που δεν υπηρχε στο προηγουμενο μοντελο.
οι ζαντες ειναι πολυ ομορφες, το μοτερ επισης, ραδιοcd αλλα grand vitara, καντραν με πανεμορφο φωτισμο(μου αρεσει πιο πολυ και απο το grand μου ), η θηκη στο συνοδηγο πολυ πρακτικη, και βασικα ο συνοδηγος εχει περισσοτερο χωρο να απλωσει το αριστερο του ποδι (προς λεβιε ταχυτητων-ετσι μου φανηκε τουλαχιστον εμενα καθοτι και 1,88 στο υψος).
ο φωτισμος στην κονσολα ειναι κοκκινος οπως και στο ραδιοcd του.
τα κουμπακια της τετρακινησης ειναι κατω απο το ραδιοcd ευκολα στην χρηση τους.
πατας το 4H και αναβει στο καντραν το σημα Ι-Ι και οχι 4χ4 οπως στα grand vitara/vitara και μολις πατησεις το 4L, αναβοσβηνει ακριβως διπλα/δεξια απο το σημα εμπλεκομενης τετρακινησης ενα σηματακι 4L για 2-3 δευτερολεπτα λεγοντας οτι περνας στα 'κοντα'.
αυτο που δεν μου αρεσε πολυ στο συστημα ενδειξης του καντραν ειναι οτι, μη εχοντας πλεον λεβιε για να τσεκαρεις με το ματι σε τι γραναζι εισαι, δεν σου αναβει μονιμα το 4L για να ξερεις οτι εισαι στα 'κοντα'.
καλα θα μου πειτε, το καταλαβαινεις απο την ταχυτητα γενικοτερα.
τελος παντων.......
και το τελευταιο παλι με την τετρακινηση, την ωρα που την εμπλεκεις κανει (εχω την εντυπωση και μαλλον ετσι πρεπει να ναι) αλλο θορυβο απο το παλιοτερο μοντελο.
ειναι λιγακι πιο ηλεκτρικος, καθοτι απο οτι πληροφορηθηκα μαλλον ειναι ηλεκτρικο το συστημα εμπλοκης του 4χ4.
αυτος ο θορυβος δεν μου αρεσε.....μου ηρθε 'καπως' εκεινη τη στιγμη.!!!
κατα τα αλλα μια χαρα!!!
το μοτερ του πηγαινει 'σφαιρα', και ειναι αποψη φιλου καλου και πολυ καλου/γρηγορου οδηγου γενικοτερα!!
αυτα τα ολιγα μεχρι το test drive!!!