Γιατι τα ακριβα μοντέλα χρησιμοποιούν το νερο του κινητηρα για θέρμανση;
Μήπως ο τύπος που οδηγαει την σειρά 5 περιμένει να ζεσταθεί ο κινητηρας και μετά βαζει την θέρμανση;
Ημαρτον παιδια
Latest posts made by kramih1
-
RE: Θόλωμα παρμπρίζ στο RAV4
-
RE: NEO FIAT PANDA 4X4
ingegnere
Καμμια νεώτερη εντύπωση απο το Pandaki?
-
RE: Θόλωμα παρμπρίζ στο RAV4
Αγαπητε φιλε 'kotetsi' (ωραιο nickname ) απλως παταμε το κουμπι του A/C για να δουμε οτι δουλευει!!!
Τιποτα δεν προσφερει το A/C , πιστευω οτι αυτή η 'παραπληροφορηση' έχει περασει γιατι στα μεγαλα τουτου η θέρμανση είναι στο ιδιο συστημα με την ψυξη και δεν χρησιμοποιει το ζεστο νερο του κινητηρα.
-
RE: Θόλωμα παρμπρίζ στο RAV4
Καταρχην καλημερα σας, είναι η πρώτη φορά που γράφω και το θέμα είναι ο κλιματισμός!!
θα σας μιλησω σαν μηχανολόγος γιατι αυτο το θέμα με τα θολώματα το ακούω συχνα και μου φαίνεται παράλογο που το έχουμε ακόμα απορία.
Οι υδρατμοί είναι όντως υγρασία .Στο αυτοκινητο οφείλονται στο ότι λόγω κρύου ειναι αυξημενη η υγρασία και σε συνδυασμό με την μεγαλυτερη θερμοκρασία στο εσωτερικό μετραπονται σε υγρό.
Το να ανοιγεις το κρυο για να φύγει το φαινόμενο του θολώματος(προσοχη το φαινόμενο γιατι ουσιαστικά η υγρασία δεν φεύγει) πραγματοποείται επιτυγχάνοντας χαμηλότερη θερμοκρασια(πάνω στο κρυσταλλο) απο την εξωτερική με αποτέλεσμα η υγρασια να μην μετατρέπεται σε υγρό.Ο μόνος τρόπο να εξαφανισεις την υγρασία είναι να ξηράνεις την ατμοσφαιρα και αυτο πραγματοποιειται, μόνο , με εισαγωγή θερμού νωπού αέρα, άρα ανοίγοντας το καλοριφερ και χωρίς ανακύκλωση. Φαντάζομαι οτι τα αυτοκινητα που έχουν κλιμαστισμό(χρησιμοποιουν το ίδιο συστημα για θερμανση-ψυξη) αν ανοίγουν θα φέρνουν ζέστη.
Επίσης για το φίλο που λέει για την αφυγρανση, ισχύει στα κλιμαστικα αλλά όχι στην ψυξη, είναι μια διαδικασια που αφορά την θέρμανση και πρέπει να δείξω σε ενα ψυχρομετρικο χάρτη πως γίνεται αυτό.
Πάντως όσοι εχουν Focus(το προηγούμενο) στην έκδοση Trend οταν είναι για ξεθαμπωμα ειναι ζωγραφισμενα στα χειριστηρια και λεει να βάλει τον αερα στο παρπριζ ,στο ζεστό και την ταχυτητα στο 3 ,εαν έχεις ανακυκλωση την απενεργοποιει μόνο του.
Sorry για τον δασκαλιστικο χαρακτηρα.
-
RE: Kawasaki Z750 & Honda CBF 600S
Οσον αφορα την διαδικασια της μεταβασης δεν ειμαι και πολυ υπερ της , δηλαδη να ακουλουθεις μια ανοδική πορεία σε κυβικα. Ενταξει οχι απο τα 0 στα 1000 αλλα τα 600 δεν ειναι και τοσο φοβερο. το λεω εγω που πηγα απο τα 125.
Σε αυτο όμως που ειμαι υπερ, ειναι οτι για να καβαλησεις μηχανακι πρεπει να έχει 'πηξει' το μυαλο σου.
Όσον αφορά το κόστος δεν ξερω γιατι και εγω σχεδον τωρα την πηρα, σε λιγο παώ για τα 6000, η Χόντα λεει αλλαγες λαδιών καθε 12000 και check καθε 6000 συν μερικες αλλαγες.
Παντως οταν πηγα στα 1000 και αλλαξα λαδια και φιλτρο πληρωσα κοντα στα 75Euros , βλέπεις 5 lt λαδακι!!!! (Ουτε το αμαξι δεν περνει τόσο!!)
Θα έλεγα μάλλον οτι εχει ακριβα service , θα δω μολις βγω απο την εγγυηση.
Δεν μπορω να βρω αρνητικα, ισως μόνο οτι είναι βαρια καπως, ζυγιζει κοντα στα 200 ενω οι υπολοιπες ειναι καμμια 20αρια κιλα πιο κατω και το βαρος φαινεται στην πολη το ευχαριστιεσαι ομως στην Εθνικη. -
RE: Kawasaki Z750 & Honda CBF 600S
Φιλαρακο εχω το CBF600 χωρίς το ABS ομως.
Η μηχανη ειναι ταξιδιαρικη, υσηχη, ροπη απο χαμηλα, τουτεστιν δεν ειναι βρωμογκαζο και τα συναφη, οχι οτι δεν παει γρηγορα αλλα μεχρι ενα σημειο.Πάντως δεν ξερω εαν τετοιου είδους μηχανες ειναι για καθημερινη χρηση, ακριβη συντηρηση-καταναλωση. (Υπολογισε οτι ειναι τετρακυλινδρο, θα σου ελεγα για καθημερινη χρηση παρε κατι με λιγοτερους κυλινδρους)
Εχω έχω και μια παπια, Innova 125, για καθημερινη χρήση.Ελπιζω να σου εδωσα τροφη για σκεψη!!
Η τελική αποφαση ειναι δικη σου.Υ.Γ. Παντως αν παρει τελικα μηχανη και δεν κανεις μεγαλα ταξιδια, να χρειαζεσαι το φαιρινγκ δηλαδη παρε το CB 600 Hornet.
-
RE: Καταστροφή Μονοπατιών ; - Να προλάβουμε τις απαγορεύσεις !!!
Καταρχην καλησπερα σε όλους.
Εγω δεν εχω 4Χ4, θελω να αποκτήσω στο μελλον, ενα μικρο κατα βαση.
Πιστευω όμως οτι η συζητηση παει να καταληξει σε κυνηγι μαγισσων.
Η λύση ειναι να δημιουργηθουν μονοπατια για καθε περισταση.
4Χ4, ποδηλατο, πεζοπορικα.
Δεν ειναι η πληγη ολων το αυτοκινητο, εμεις είμαστε.
Μηπως ο ποδηλατης που παει απο τα πεζοπορικα μονοπατια δεν δημιουργει προβληματα στο μελλοντικο πεζοπορο;
Ας καθορισουμε τα μονοπατια και ας τα σεβαστουμε και πανω απο ολα ας σεβαστουμε την φυση, εξαλλου για αυτο δεν παμε κιολας, γιατι την αγαπαμε. -
RE: Suzuki Jimny
Τελικά έχει έρθει το νεο Jimny(facelift) ;
Να ξεχυθω στις αντιπροσωπειες;
Πλησιαζει η γιορτή μου και θελω να κανω ενα δωρο στο εαυτο μου!!