-
αρα το πρόγραμμα από τα 77 άλογα σε παει στα 81. Μικρή διαφορά σε άλογα, αλλά όντως θυμάμαι κ οι 4 τροχοι να λενε όταν είχαν δοκιμάσει ένα 207 ότι βελτιώνει την αποκριση ενώ υπήρχαν κ κάτι δέκατα βελτιωμένες ρεπρίζ.
αρα μάλλον το προγραμμα αξίζει τα 200-300 ευρώ, αλλά σίγουρα δεν δίνει τις επιδόσεις των που έχουν οι ντίζελ της τογιότα κ της ρενώ με τα 90 άλογα -
Ο χρήστης chemic έγραψε:
αρα το πρόγραμμα από τα 77 άλογα σε παει στα 81. Μικρή διαφορά σε άλογα, αλλά όντως θυμάμαι κ οι 4 τροχοι να λενε όταν είχαν δοκιμάσει ένα 207 ότι βελτιώνει την αποκριση ενώ υπήρχαν κ κάτι δέκατα βελτιωμένες ρεπρίζ.
αρα μάλλον το προγραμμα αξίζει τα 200-300 ευρώ, αλλά σίγουρα δεν δίνει τις επιδόσεις των που έχουν οι ντίζελ της τογιότα κ της ρενώ με τα 90 άλογαΣύμφωνα με την πεζο το πρόγραμμα μετατρέπει τα άλογα από 70 σε 81... Σύμφωνα με την μέτρηση των 4 τροχών το πρόγραμμα μετατρέπει τα άλογα από 77 σε 84
-
http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/4223908/
Να μαζευτούμε 12 άτομα και να βάλουμε από 1000 ευρω ο καθένας; -
Ειναι η ατιμη.. την εχω πετυχει μερικες φορες..
-
Ο χρήστης kouliscd έγραψε:
http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/4223908/
Να μαζευτούμε 12 άτομα και να βάλουμε από 1000 ευρω ο καθένας;Επαιζα μπαλα μικρος στο πισω καθισμα μιας τετοιας....
-
Ταυρε το δικο σου ειναι αυτο? το κανιβαλισε λιγο ο επομενος..
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4154959/ -
Για το δικο του μου φαινεται
-
Ε ναι δε μπορει να υπαρχει αλλο τοσο ιδιο! Ο επομενος το τουμπανιασε κατω απο το καπω, ο προηγουμενος αισθητικα, αλλα οπως φαινεται ο μονος που το χαρηκε πραγματικα ηταν ο ταυρος!
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Συγγελίδης FTW
Δοκίμασέ το και δες εσύ αν σου κάνει η όχι το γκάζι του, δεν υπάρχει άλλος τρόπος.** Τα άλογά του είναι πολύ λίγα για τα κρατούντα του παρόντος φόρουμ, αλλά θα το οδηγάς εσύ όχι οι χεράδες εδωμέσα.**
Καιρό είχες
Μην δίνεις σημασία στις μπούρδες των πωλητώνε. Από 'κει και πέρα, το αμάξι είναι αργό (κοντράρεις τα αστικά) αλλά έχει πολύ μικρή κατανάλωση. Αν αυτό σε καλύπτει, προχώρα.
Τελικά το έκανα μια βόλτα, το C3 1.4 test drive που έχουν και όχι μόνο με κάλυψε η ρεπρίζ που είχε, και με το παραπάνω...
Το πρόβλημα είναι οτι μου έκανε πολύ κακή εντύπωση ο επιλογέας ταχυτήτων.
Με μόλις 400χλμ επάνω όπως είδα,όχημα λίγων ημερών όπως μου είπαν, είχε επιλογέα κιβωτίου πολύ δύσκολο,δηλ 'έπαιζε αρκετά',σχεδόν ξεχαρβαλωμένο και κούμπωνε δύσκολα.
Υπόψην όμως όλο αυτό δική μου γνώμη και δεν αποκλείω ως συνηθισμένος μέχρι τώρα με 3 Γιαπωνέζικα κιβώτια Νιssan-Mazda
ελαφριά-κοντές σχέσεις-πανεύκολο κούμπωμα κυριολεκτικά σαν joystick να με επηρέασε πολύ αρνητικά στη γνώμη μου για το C3.
Σε ερώτηση μου στον πωλητή, μου είπε πως δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα στον επιλογέα.
Αν αφαιρέσουμε το παραπάνω ενδεχόμενο ,θεωρείτε πως μπορεί να βρίσκονταν σ αυτή την κατάσταση ο επιλογέας λόγω λίγων χλμ και πως θα 'στρωσει' αργότερα?
Πραγματικά είναι κρίμα γιατί είναι το μόνο που με χάλασε στο όχημα και να με κάνει να μην το προτιμήσω... -
Πάρε αυτόματο. Εγώ το αυτόματο έχω παραγγείλει. Το παραλαμβάνω την επόμενη εβδομάδα.
-
Ρε παιδιά ψάχνω να αγοράσω ένα αμαξάκι μέχρι 1500ευρώ.
Έχω τσεκάρει κάτι xsara τετράπορτα του 2000 στα 1.4 & 1.6.
Τι λένε αυτά απο θέμα κατανάλωση, συντήρηση, βλάβες; -
13 ετών Citroen δεν ξέρω...
Είναι λαχείο... μπορεί να μην σου βγάλει και τίποτα, μπορεί να σου τα βγάλει και όλα μαζεμένα...
Πρέπει να δεις πόσα χιλιόμετρα θα έχει επάνω κτλ
Συν οτι το mkI είχε το αμάξωμα της ZX απο κάτω, με οτι αυτό μπορεί να λέει.Αλλά γενικά πιστεύω οτι θα ζητάει πολλά και συχνά.
-
Ή και τίποτα
-
Ή και τα πάντα όλα...
-
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
13 ετών Citroen δεν ξέρω...
Είναι λαχείο... μπορεί να μην σου βγάλει και τίποτα, μπορεί να σου τα βγάλει και όλα μαζεμένα...
Πρέπει να δεις πόσα χιλιόμετρα θα έχει επάνω κτλ
Συν οτι το mkI είχε το αμάξωμα της ZX απο κάτω, με οτι αυτό μπορεί να λέει.Αλλά γενικά πιστεύω οτι θα ζητάει πολλά και συχνά.
Γιατί το F/L με την μάσκα του C5mk1 είχε άλλο πλαίσιο; Νομίζω ότι το ίδιο είχε αλλά με κάποιες διαφορές στις αναρτήσεις συν τον 16βάλβιδο 1600αρί των 110ΗΡ.
-
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
Συν οτι το mkI είχε το αμάξωμα της ZX απο κάτω, με οτι αυτό μπορεί να λέει.
Come again?
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Συν οτι το mkI είχε το αμάξωμα της ZX απο κάτω, με οτι αυτό μπορεί να λέει.
Come again?
Η mkI βασιζόταν στο πάτωμα της ZX και του 306.
Στην mkII έκαναν αρκετές αλλαγές. -
Και στην μκ1 είχε αλλαγές σε σχέση με την ΖΧ μιας και βασιζόταν στο 306.
-
Φυσικά και είχε αλλαγές.
Αλλά θα δεις μεγαλύτερες αλλαγές και δυνατότερο πλαίσιο στην mkII απο ότι στην ZX σε σχέση με την mkI. -
Ο χρήστης apotsi έγραψε:
Πάρε αυτόματο. Εγώ το αυτόματο έχω παραγγείλει. Το παραλαμβάνω την επόμενη εβδομάδα.γιατί το αυτόματο? για τους λόγους που έγραψα κι εγώ γαι το κιβώτιο ή για άλλους λόγους?
CITROËN FORUM