-
Ενας φιλος μου ενδιαφερεται να αγορασει RX-8 μεταχειρησμενη.
Το θεμα ειναι το εξης...
Μου χουν πει καποιοι γνωστοι πως η συντηρηση της RX-8 ειναι αρκετα δαπανηρη.
Επισης, η 2η επιλογη του ειναι κατι στα 1600cc BMW 316-318 η Audi A3-4
Οποιος γνωριζει σχετικα με RX-8 να μου πει εαν τα κοστη της ειναι παρομοια με τα παραπανω αυτοκινητα. -
Ενας φιλος μου ενδιαφερεται να αγορασει RX-8 μεταχειρησμενη.
Το θεμα ειναι το εξης...
Μου χουν πει καποιοι γνωστοι πως η συντηρηση της RX-8 ειναι αρκετα δαπανηρη.
Επισης, η 2η επιλογη του ειναι κατι στα 1600cc BMW 316-318 η Audi A3-4
Οποιος γνωριζει σχετικα με RX-8 να μου πει εαν τα κοστη της ειναι παρομοια με τα παραπανω αυτοκινητα. -
Ενας φιλος μου ενδιαφερεται να αγορασει RX-8 μεταχειρησμενη.
Το θεμα ειναι το εξης...
Μου χουν πει καποιοι γνωστοι πως η συντηρηση της RX-8 ειναι αρκετα δαπανηρη.
Επισης, η 2η επιλογη του ειναι κατι στα 1600cc BMW 316-318 η Audi A3-4
Οποιος γνωριζει σχετικα με RX-8 να μου πει εαν τα κοστη της ειναι παρομοια με τα παραπανω αυτοκινητα. -
RX8 ή BMW 316
-
Υψηλη συντηρηση. Αμα εχει το πακετο το αγοραζει και κανει τη ζωη του!
-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Υψηλη συντηρηση.Kαμια σχεση...
Φιλε μπες στο rx8forum.gr να δεις και να μαθεις ΤΑ ΠΑΝΤΑ
-
Να προτιμήσει το 316.
-
Οι επιλογές είναι μεταξύ καμήλας και λεοπάρδαλης;;;
Προτείνω φίατ 128. Κατά προτίμηση με σαπίλες και ιμιτασιόν ψαλίδια!!!
-
οντως ακυρη συγκριση bmw 316-318 me rx-8
απο bmw δεν ξερω αλλα ξερω οτι γενικα η mazda τα τελευταια χρονια τις αρεσει να τζιβικωνει τα ανταλακτικα της χωρις λογο. φιλος με mx-5 1992 κληθηκε να αγορασει καινουργιο airflow 350 ευρω μαζι με την ρυθμιση. (ημαρτον) στη θεση του φιλου σου θα προσεχα ιδιαιτερα την αγορα του rx-8 αυτα τα wankel δεν εχουν και την καλυτερη ιστορια συχνα ακουμε τα γνωστα οπως ''καιει πολλα λαδια'' και ''αλαγη μοτερ καθε 100.000 χλμ.'' (και αν αντεξει τοσο) και εδω μιλαμε και για μεταχειρισμενο.
Παντως απο ολα τα οχηματα που ανεφερες προτειμω το Audi και κυριως το Α4
-
Ο χρήστης Dj Mitsos έγραψε:
''καιει πολλα λαδια'' και ''αλαγη μοτερ καθε 100.000 χλμ.'' -
Τα ανταλακτικά απο αντιπροσωπεια, ειναι πραγματι πολύ ακριβά. Υπάρχει ομως η δυνατότητα αγορας απο το inernet, απο Ελλάδα και εξωτερικό, σε πολύ καλές τιμές.
-
Ο χρήστης Dj Mitsos έγραψε:
οντως ακυρη συγκριση bmw 316-318 me rx-8απο bmw δεν ξερω αλλα ξερω οτι γενικα η mazda τα τελευταια χρονια τις αρεσει να τζιβικωνει τα ανταλακτικα της χωρις λογο. φιλος με mx-5 1992 κληθηκε να αγορασει καινουργιο airflow 350 ευρω μαζι με την ρυθμιση. (ημαρτον) στη θεση του φιλου σου θα προσεχα ιδιαιτερα την αγορα του rx-8 αυτα τα wankel δεν εχουν και την καλυτερη ιστορια συχνα ακουμε τα γνωστα οπως ''καιει πολλα λαδια'' και ''αλαγη μοτερ καθε 100.000 χλμ.'' (και αν αντεξει τοσο) και εδω μιλαμε και για μεταχειρισμενο.
Παντως απο ολα τα οχηματα που ανεφερες προτειμω το Audi και κυριως το Α4
Ευτυχώς που ξέρεις από Mazda......κόψε το τρολάρισμα,πάρε το Α4(μαζί με δυναμό,τρόμπα,Ν74,Ν275,πολλαπλασιαστές και 'αισθητήρα άνεσης' )και κόψε ρόδα μυρωμένα..!!!!
-
Όλα χαλασμένα θα είναι. Μην πάρεις τίποτα.
-
Καλυτερα...
ασε να μεινει το αμαξι σε ανθρωπους που ξερουν να το συντηρησουν και να το απολαυσουν -
Ρε παιδιά ποιος σας είπε ότι συγκρίνει το RX-8 με την BMW????το διαβάσατε κάπου αυτό...?απλά πάει στην BMW ως δεύτερη επιλογή.Η άποψη μου είναι να πάει προς τις δεύτερες επιλογές..
-
Ο χρήστης touring the m3 1.6 έγραψε:
οντως ακυρη συγκριση bmw 316-318 me rx-8
απο bmw δεν ξερω αλλα ξερω οτι γενικα η mazda τα τελευταια χρονια τις αρεσει να τζιβικωνει τα ανταλακτικα της χωρις λογο. φιλος με mx-5 1992 κληθηκε να αγορασει καινουργιο airflow 350 ευρω μαζι με την ρυθμιση. (ημαρτον) στη θεση του φιλου σου θα προσεχα ιδιαιτερα την αγορα του rx-8 αυτα τα wankel δεν εχουν και την καλυτερη ιστορια συχνα ακοωυμε τα γνωστα οπως ''καιει πολλα λαδια'' και ''αλαγη μοτερ καθε 100.000 χλμ.'' (και αν αντεξει τοσο) και εδω μιλαμε και για μεταχειρισμενο.
Παντως απο ολα τα οχηματα που ανεφερες προτειμω το Audi και κυριως το Α4
Ευτυχώς που ξέρεις από Mazda......κόψε το τρολάρισμα,πάρε το Α4(μαζί με δυναμό,τρόμπα,Ν74,Ν275,πολλαπλασιαστές και 'αισθητήρα άνεσης' )και κόψε ρόδα μυρωμένα..!!!!
mazdakias ε? για σενα το rx-8 πρεπει να ειναι τερας αξιοπιστιας σε συγριση με το audi. παντως φιλε σοβαρα αν εισαι ''φιλαθλος'' της mazda δε σε περνει να την πεις γιατι και εγω στιριζω Ιαπωνα αλλα οχι το συγκεκριμενο μοντελο. Δεν ετυχε να ειμαι κατοχος αυτου αλλα ξερω ατομο που το ειχε και το πουλησε. Το αμαξι ειχε μολισ καμια 60αρια χιλιαδες χλμ. και καταπινε τα λαδια σαν την βενζινη. Οι μηχανικοι του αρνουνταν να δωσουν λυση η του ελεγαν οτι πρεπει να αλλαξει διαφορα και εν τελοι του ειπαν οτι μπορει να χρειαστει να αλαξει μοτερ. Φυσικα σιγα μην εκανε οτιδηποτε απο ολα αυτα το πουλησε πριν το παρει στα χερια.
Συχνα ακουμε αυτη τη συζητηση αλλα εγω εκφραζομαι υποκειμενικα λεγοντας την γνωμη μου και δεν ειμαι απολυτος. Αν θες να διαφωνισεις πες και εσυ την γνωμη σου υποκειμενικα και οκ... την δεχομαι και ολα ενταξει, αλλα κοψε τα δηθεν ''τρολαρισματα'' κ.λ. γιατι δεν φαινεσαι για κατασκευαστης της mazda.Τελος δεν δυλωνω ''φανατικος'' την Audi απλα μ'αρεσει το Α4 σαν αυτοκινητο και οσων αφορα τις ζημιες που ανεφερες ολα παλι υποκειμενικα ειναι. κανεις κατοχος δε θα σου πει οτι το Α4 του του εβγαλε ολα αυτα που ανεφερες οπως το ιδιο και με το rX-8 που λεω εγω
-
Και ποιος το αγορασε αυτο το αμαξι με τοσα ''κουσουρια''? Και σε τι τιμη?
Το rx8 δεν καιει λαδια...το λαδι ειναι απαραιτητο συστατικο για τη λειτουργια του βανκελ. 10 χρονια μετα και δεν το χεις συνειδητοποιησει ακομα? -
το rx8 ειναι ενα καταπληκτικο αυτοκινητο για να κανει καποιος 'χερας' την καυλα του και μονο αυτη, καιει σαν διαολος, εχει αρκετες βλαβες που αν δεν εισαι γνωστης για να τις προλαβεις σε καταστρεφει οικονομικα (πολλαπλασιαστες π.χ.) εχει εναν κινητηρα διαμαντι αλλα με μικρη διαρκεια ζωης και αρκετα κουσουρια (δεν γνωριζω 5 rx8 με 120.000km χωρις να εχουν αλλαξει μοτερ) δεν κανει για μεσο καθημερινο αυτοκινητο λογο κοστους βενζινας και συντηρησης, τα υπολοιπα ειναι για να λεμε. θα γουσταρα πολυ να εχω ενα τετοιο για μια ή δυο φορες το μηνα, αλλα μεχρι εκει.
με λιγα λογια ειναι η γυναικαρα που θα γουσταρα να εχω πιο μικρος για να πουλαω μουρη στος φιλους μου και ολα τα αλλα αρσενικα αλλα οχι για να την παντρευτω, οποιος καταλαβε καταλαβε. -
Φίλε δεν ειναι ακριβώς έτσι. Εχω απο τα πρώτα ΡΧ8-2003. Η συμπίεση του ειναι καλή, βλάβες δεν εχει παρουσιάσει, εξακολουθει να ειναι απολαυστικό. Χρειάζεται όντως πολλαπλασιαστές, καθε 30000 χλμ- αλλαγή λαδιών κάθε 7000, μπουζί κάθε 20000, με λογικές τιμές απο net. ΔΕΝ ΕΙΝΑ αυτοκίνητο πόλης. Σε Α.Ο-Ε.Ο, με μωτ 100-140χλμ, έχει κατανάλωση 10-12λτ/100. Λάδι100-200κε/1000χλμ, ανάλογα την χρήση. Και κάτι άλλο. Δεν το πουλάω
-
Ο χρήστης nam έγραψε:
Φίλε δεν ειναι ακριβώς έτσι. Εχω απο τα πρώτα ΡΧ8-2003. Η συμπίεση του ειναι καλή, βλάβες δεν εχει παρουσιάσει, εξακολουθει να ειναι απολαυστικό. Χρειάζεται όντως πολλαπλασιαστές, καθε 30000 χλμ- αλλαγή λαδιών κάθε 7000, μπουζί κάθε 20000, με λογικές τιμές απο net. ΔΕΝ ΕΙΝΑ αυτοκίνητο πόλης. Σε Α.Ο-Ε.Ο, με μωτ 100-140χλμ, έχει κατανάλωση 10-12λτ/100. Λάδι100-200κε/1000χλμ, ανάλογα την χρήση. Και κάτι άλλο. Δεν το πουλάωστο μονο θεμα που διαφωνεις αν καταλαβα καλα ειναι οτι απο το net εχεις βρει λογικες τιμες.
αν αυριο μου χαλασει καποιο εξαρτημα ή θα περιμενω απο το net το ποτε θα μου ερθει ή θα πρεπει να το εχω καβαντζα (σε ταξιδι ποσο χωρο απο το πορτ μπαγκαζ να υπολογιζω?) ή θα μου πιασουν τον ποπο αν το αγορασω απο Ελλαδα γιατι θελω το αυτοκινητο μου να μπορω να το δουλευω καθε μερα?
ποσα χιλιομετρα εχει το δικο σου?
Mazda RX-8 Συντήρηση