-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Εγω παντως το 2,3 μου το εχω και το χαιρομαι!σιγα μην τους κανω την χαρη!
Ρε συ, αυτό κατέβαζε τον άμπακο. Τι κάνεις με τη βενζίνα;
Το λοιπον,με χαλαρη οδηγηση μεχρι 150 το πολυ ,εκτος πολης 9 εως 10 μεση και εντος πολης οχι πανω απο 13 !!!καλα ειναι δεδομενου χαρακτηρα!!!!
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Χρησιμοποιώ σαν έναυσμα την παρακάτω δημοσίευση αλλά τα όσα λέω αφορούν πολλούς άλλους,...μεχρι ποτε αξιζει να πληρωνεις κερατιατικα ενα αμαξι που εχει χασει ηδη το 80% της αρχικης αξιας? Απο ενα σημειο και μετα απλα δεν συμφερει οσο και να σου κανει τα γουστα, σωστα?
Απ την αλλη όμως στο τραβηγμενο σεναριο να διαθεσω 16k για ενα Scross ή πιο πιθανα σαφως λιγοτερα για ενα αλλο αμαξι με το οποιο όμως θα αρχισει αμεσως η αποσβεση. ΚΑθε χρονο θα μειωνεται η χασουρα αντι να πληρωνω νταβατζιλικι.Αν σκεφτείς καλά το μεγαλύτερο έξοδο ενός αυτοκινήτου είναι η απαξίωσή του. Δηλαδή η διαφορά ανάμεσα στην τιμή αγοράς και τιμής πώλησης. Οι φόροι, το καύσιμο κλπ είναι συνήθως λίγα σχετικά με αυτό. Είναι λάθος να τα συγκρίνεις με την τωρινή εμπορική αξία.
Και σχετικά με την αγορά νέου σημαίνει ότι καταπίνεις την χασούρα του δικού σου και επιπλέον προσθέτεις την χασούρα του νέου που θα πάρεις....
Παράδειγμα: αγόρασες αυτοκίνητο 30000 και τώρα κάνει 6000, έχεις πληρώσει και χάσει 24000 και συζητάμε για το σήμα και το φόρο; Και σκέφτεσαι να δώσεις κι άλλα που θα αρχίσεις να χάνεις επιπλέον των 24000 με μόνο κίνητρο την μειωμένη κατανάλωση και φόρους;;
Θέλει προσοχή και καλόν υπολογισμό αν τελικά συμφέρει μια τέτοια κίνηση. ϊσως κάθε χρόνο να μην μειώνεται η χασούρα αφού θα χρεώνεσαι επιπλέον απαξίωση....
Το υγραέριο είναι πολύ πιο συμφέρον οικονομικά αν το σκεφτείς, δεν πληρώνεις επιπλέον απαξίωση και η μείωση της χασούρας ισχύει. Και μη σε κόφτει το περί σωλήνων, έτσι κι αλλιώς τζάμπα θα το δώσεις, όσο η μείωση του χώρου αποσκευών.Και αυτό που κάθε τόσο προτρέπουν μερικοί μαζικές καταθέσεις πινακίδων είναι αστείο και περιττό, είναι κάτι που γίνεται ήδη κάθε Δεκέμβριο εδώ και 1-3 χρόνια....
Όταν έχεις ένα παλιό αυτοκίνητο που έχει χάσει ήδη το μεγαλύτερο μέρος της αξίας του, παρόλα αυτά πληρώνει υψηλούς φόρους, είναι ανιύσιο να μιλάμε για απαξίωση κλπ. Το μόνο που πρέπει να σε απασχολεί είναι πως θα κάνεις την δουλειά σου με το μικρότερο δυνατό κόστος. Η απαξίωση έγιχε και τα λεφτά αυτά χάθηκαν. Να χάνεις και άλλα 1000 κάθε χρόνο είναι παράλογο.
προφανως υπαρχουν διαφορες προσεγγίσεις για το ιδιο θεμα. προφανως επίσης αλλοι βλεπουν το αυτοκίνητό τους πιο πολύ σαν εργαλείο και αλλοι πιο πολυ σα ευχαριστηση-χομπυ- τροπο ζωης. Στο 2ο ακρο δεν εχει νοημα να μιλαμε για κοστη και αποσβεσεις. Ειναι priceless να ειναι κατοχος καποιος συγκεκριμενου αυτοκινητου και είναι διατεθειμενος να διαθετει χρηματα ακομα και να στερειται για αυτο που του αρεσει. Ειμαι πιο κοντα μεση με ταση προς το 1ο ακρο. Δηλαδη εργαλειο -επενδυση. Γνωριζει κανεις εξ αρχης οτι διαθετει ενα κεφαλαιο για αγορα αυτοκινητου το οποιο καθημερινα μειώνεται. Ταυτοχρονα καθε μερα εχει επιπλεον εξοδα επειδη το χρησιμοποιεί. Ειναι 2 καμπύλες στο ιδιο διαγραμμα. Η μια ξεκιναει απο το κοστος αγορας και τεινει στο μηδεν με την απαξιωση του αυτοκινητου και η αλλη το αναποδο. Καποια στιγμη αυτες συνατιουνται. Απο κει και περα πληρωνει κανεις παραπανω απο αυτο που εχει. Στην περιπτωση των 2λιτρων και ανω, το σημειο αυτο εφτασε χρονικα πιο γρηγορα απο οτι θα περιμενε κανεις. Αναλογα με την χρηση βεβαια διαφοροποιούνται τα πραγματα αλλα για μενα απο το σημειο αυτο και μετα η καλυτερη κινηση ειναι μαλλον να το δωσει και αν ειναι δυνατον με τα ιδια χρηματα ή με οσον γίινεται λιγοτερα επιπλεον να παρει ενα αλλο που θα κανει τη δουλεια του ο Χ κατοχος. Τωρα το ποσο κοστολογει κανεις την ανεση την ασφαλεια τη μουρη ειναι παραμετροι που αλλαζουν τις καμπύλες υποκειμενικα. Αλλα περα απο αυτα, τα υπολοιπα ειναι μετρησιμα.
Τι θα κανω τελικα δε ξερω, μεχρι το Δεκεμβρη εξαλλου ειναι πληρωμενο τ αμαξι.Σορρυ για το μακροσκελες ποσταρισμα
-
Αν αγοράσω τωρα ενα μεταχειρισμένο διλιτρο του 2003 ξέρετε αν θα πληρωσω το φόρο πολυτελειας 2013 εγώ ή ο ιδιοκτήτης του; σε ποιον θα παει το εκκαθαριστικο;
-
Ο χρήστης PG220 έγραψε:
Αν αγοράσω τωρα ενα μεταχειρισμένο διλιτρο του 2003 ξέρετε αν θα πληρωσω το φόρο πολυτελειας 2013 εγώ ή ο ιδιοκτήτης του; σε ποιον θα παει το εκκαθαριστικο;του 2003 νομιζω δεν πληρωνει φορο για το 2013
πληρωνει ομως τον αναδρομικο του 2012οπως και να εχει, πληρωνει αυτος στη δηλωση του οποιου φαινεται και αναλογα με τους μηνες κυριοτητας που φαινονται.
οποτε και να εχει φορο του 2013 θα πληρωσεις 2 μηνες
-
το 2014 δεν πληρώνει το αυτοκίνητο που ταξινομήθηκε το 2003
-
Παιδια οποιος διαβαζει ας μου πει μια γνωμη γιατι εχω καπως πελαγωσει
ΔΙλιτρο QASHQAI ΑΥΤΟΜΑΤΟ και ΥΠΕΡΟΧΟ!!!!του 7/2009 με 44000χλμ μου το αγοραζουν στα 12900 ευρω...(αγορασμενο 28900)
Βρηκα μια ΟΚΤΑΒΙΑ 1.4 tsi καινουργια αλλα οχι αυτοματη (τους εχει μεινει ενα κομματι τελευταιο) στα 12000 ευρω....
θελω να το δωσω γιατι αυτο λεει η λογικη ΑΛΛΑ.....που θα ξαναβρω την ανεση της 4 κινησης και του αυτοματου?
-
τι περιμενεις να ακουσεις δλδ;
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
τι περιμενεις να ακουσεις δλδ;τι θα εκανε καποιος αλλος στη θεση μου .......
-
Ο χρήστης lpat2001 έγραψε:
τι περιμενεις να ακουσεις δλδ;
τι θα εκανε καποιος αλλος στη θεση μου .......
Καλώς ήρθε στον κόσμο του τούρμπο. Με τη διαφορά των τελών κυκλοφορίας, των ασφαλίστρων, του φόρου πολυτελείας κάνε ένα ταξιδάκι τα χριστούγεννα
-
Tι το κανατε το διλιτρο και τι το κανατε το διλιτρο,το εκανα τριλιτρο και ησυχασα,αμα ειναι να πληρωνεις να πληρωνεις μια και καλη,τι στο διαολο λουστροι χαμαληδες ολοι ιδιοι ειμαστε.
-
-
Ο χρήστης lpat2001 έγραψε:
Παιδια οποιος διαβαζει ας μου πει μια γνωμη γιατι εχω καπως πελαγωσειΔΙλιτρο QASHQAI ΑΥΤΟΜΑΤΟ και ΥΠΕΡΟΧΟ!!!!του 7/2009 με 44000χλμ μου το αγοραζουν στα 12900 ευρω...(αγορασμενο 28900)
Βρηκα μια ΟΚΤΑΒΙΑ 1.4 tsi καινουργια αλλα οχι αυτοματη (τους εχει μεινει ενα κομματι τελευταιο) στα 12000 ευρω....
θελω να το δωσω γιατι αυτο λεει η λογικη ΑΛΛΑ.....που θα ξαναβρω την ανεση της 4 κινησης και του αυτοματου?
Πάρε την Οκτάβια.
Γνωστός έκανε τράμπα το δίλιτρο Κασκάι του με ελαφρώς μεταχειρισμένο Φιέστα 1.4 συναδέλφου του και δεν το μετάνοιωσε όταν είδε τη διαφορά στην τσέπη του. -
Τι διαφορα εχουν τα κερατιατικα (τελη, ασφαλιση, φορος) του 1.4 κ του 2.0 ?
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Τι διαφορα εχουν τα κερατιατικα (τελη, ασφαλιση, φορος) του 1.4 κ του 2.0 ?Κοντα τα 900 ευρω ((660+440+80)-265) ...
Το θεμα ειναι πως μπορει μεσα στον επομενο χρονο εκλογικευσουν τα τελη κυκλοφοριας..... αν και ως τωρα η λογικη απουσιαζει περιτρανα ....
-
Ο χρήστης lpat2001 έγραψε:
Το θεμα ειναι πως μπορει μεσα στον επομενο χρονο εκλογικευσουν τα τελη κυκλοφοριας..... αν και ως τωρα η λογικη απουσιαζει περιτρανα ....
Χθες στο σταθμό που άκουγα γυρνώντας απ' τη δουλειά έλεγε ότι ένα από τα θέματα προς συζήτηση με την τρόικα είναι και η αλλαγή του τρόπου υπολογισμού των τελών 'κυκλοφορίας' για να τσιμπήσουν περισσότερα από όλους αυτούς που πήραν αυτοκίνητο με μηδενικά ΤΚ (οι οποίοι αποτελούν ολοένα και μεγαλύτερο ποσοστό του συνόλου).
-
ναι θα τους βαλουν να πληρωσουν και αναδρομικα με προστιμο χ 2 διοτι καθυστερησαν...δεν κανω πλακα με δαυτους που εχετε μπλεξει
-
Ο χρήστης ELTASSOS έγραψε:
δεν κανω πλακα με δαυτους που εχετε μπλεξειΕκεί στα ΒΠ δεν σας πιάνουν και εσάς τα τέλη;
-
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
δεν κανω πλακα με δαυτους που εχετε μπλεξει
Εκεί στα ΒΠ δεν σας πιάνουν και εσάς τα τέλη;
Μα που ζεις στα ΒΠ δεν πληρώνει κανένας τέλη κυκλοφορίας και φόρους πολυτελείας
Δεν έχουν πινακίδες ελληνικές -
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
Εκεί στα ΒΠ δεν σας πιάνουν και εσάς τα τέλη;Τους πιάνουν... αλλά δεν τους 'αγγίζουν'
-
εγω παιδια κατεθεσα πινακιδες απο περυσι στο 2λιτρο που πληρωνε τα παντα ολα και κυκλοφορω με το ταπεινο μου 1800αρακι 15ετιας....(προφανως εκανα πλακα, στα ιδια σκατα κολυμπαμε).
Τι το κάνατε το δίλιτρο ;