-
Νομιζω οτι οι περισσοτερες βαλβιδες ειναι μεσα στο mechatronic.To εχουν αλλαξει παρα πολλοι...
Τα συμπτωματα που περιγραφεις οδηγουν παλι στο mechatronic.Μπορει να εχει βγει ακομα ποιο καινουριο ανταλλακτικο.
Προτεινω να πας αντιπροσωπεια και να πιεσεις.Να τους πεις οτι ειναι γνωστο το προβλημα και να στο αλλαξουν.
Στο τέλος θα μείνεις από κιβώτιο και θα θέλεις οδικές κτλ
Αμα θες βοηθεια πες μου. -
Το αμάξι πριν 3 μήνες ήταν Καρέντα. Δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο. Πρέπει πλέον να πετάξει κάνα 'gearbox malfunction' για να το ξαναπάω. Σήμερα το πρωί πάντως σαν να έκανε το γνωστό τρέμουλο των κομμένων βάσεων μηχανής οπότε μαλλον πάμε για μπαράζ αλλαγών.
-
Εγώ από αυτό που βλέπω νομίζω πως θέλει να του ξαναπεράσουν την τελευταία έκδοση λογισμικού.Αν γίνεται κάνε το προληπτικά ! αλλιώς θα πας μια ώρα αρχύτερα για mechatronic πάλι
-
Το λογισμικό (όταν δεν υπάρχει νέα έκδοση) γίνεται σαν reset κάθε φορά που το αμάξι μπαίνει στον υπολογιστή, δηλαδή σε κάθε service, δηλαδή στην περίπτωσή μου πριν 3 μήνες τελευταία φορά. Αμέσως μετά το reset είναι βούτυρο αλλά με τα χλμ σαν να απορρυθμίζεται και κάνει αυτά που κάνει. Μάλλον δεν του φτάνει το ΑΙ που έχει ώστε να προσαρμοστεί στο οδηγικό μου στυλ, όπως υποτίθεται πως κάνει.
-
Χαιρετώ την παρέα! Ήρθε η ώρα να αλλάξω και εγώ λάστιχα... φοράω 'Michelin Diamaris'(αρκετά καλά) 235/65/R17 και ενδιαφέρομαι για τα καλοκαιρινά 'Pirelli Scorpion Verde' μιας και έχω ακούσει αρκετά καλά λόγια! Θα ήθελα να ρωτήσω μέλη, που φορούν τα 'Verde' για μεγάλο χρονικό διάστημα, έχοντας γράψει αρκετά χιλιόμετρα, εάν έχουν παρατηρήσει υπέρμετρη φθορά για τα χιλιόμετρα που έχουν διανύσει και γενικά εάν εξακολουθούν να πατάνε καλά στο δρόμο? Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
-
Μετά από 38.000χλμ (αν θυμάμαι καλά) η φθορά τους είναι φυσιολογική και δείχνουν να κρατάνε καλά ακόμα σε στεγνό και βρεγμένο. Πάντως η έξτρα μακροβιότητα που υπόσχονται δεν μπορώ να πω ότι έχει φανεί. Ενδεχομένως σε κάποιον με άλλο στυλ οδήγησης να κρατήσουν περισσότερο. Γύρω στην άνοιξη πάντως που θα τα αλλάξω, θα ξαναβάλω τα ίδια.
-
Ενημερωτικά και αχρειάστα να ναι:
πίσω φαναράκι προφυλακτήρα: 84€
προφυλακτήρας (απλός, όχι sline): 276€
πλαστικό σπόιλερ προφυλακτήρα: 109€Τιμές αντιπροσωπείας με ΦΠΑ, άφαβα και χωρίς τοποθέτηση.
-
Είχα παει για service και είχε στην έκθεση ένα πλούσιο q5 παραγωγής του 2010 προ face lift και το είχε στην τιμή των 42,000 με το κλειδί στο χέρι.
Not bad deal. -
Αθήνα ή Θεσσαλονίκη; Πόσα km; Το έχει στο car.gr?
-
Ο χρήστης ggeo έγραψε:
Αθήνα ή Θεσσαλονίκη; Πόσα km; Το έχει στο car.gr?Καινούργιο με 0 χλμ. Στην έκθεση της Καρεντα στο Μαρουσι.
-
Ειναι ῾στεγνο῾ το αμαξι ? Η εχει μεσα λαδια, ξυδια για 3 χρονια ακινητο, με τα λαστιχα τι γινεται, με την εγγυηση, με τα τελη κυκλοφοριας( Οκτωβρη του μηνα αλλαξε ο νομος ), με τον φορο πολυτελειας ? Μια τετοια επιλογη μπορει να δειχνει ευκαιρια αλλα μπορει να μην ειναι κιολας. Επισης θα θυμισω σε ολους ποσο εκανε το Q5 1.8 TFSI το 2009 και με το Καραμανλης deal.....να σας βοηθησω σημαντικα κατων των 40κ και τοτε ηταν μονοδρομος η αγορα του απεναντι στο διλιτρο Χ3 και το πρωτοεμφανιζομενο GLK. Για εμενα το αμαξι ειναι παλιο εχει ξεραθει, εχει αμφιβολο στατους φορολογικα και μαλλον θελει εκτενες due diligence πριν καποιος πει το θελω. π.χ. στα μισα λεφτα
-
Τελος πάντων , ειναι πολυ δύσκολο να έρχεσαι στη θέση να πουλάς το αυτοκινητο σου ( οποίο κι αν ειναι αυτο ) γιατι δεν βγαίνεις οικονομικά .
Και να συναντάς τον καθε εξυπνάκια αγοραστη και να εισαι υποχρεωμένος να απαντας σε καθε του ερώτηση ....Φυσικά κανείς απο εμάς δεν αγόρασε το αυτοκινητο σαν ' επένδυση ' τουλάχιστον το δικό μου σκεπτικό ειναι να κρατάω οδό πολυ μπορω ενα αμάξι .
Το opel Astra εχει 265.000 χιλιόμετρα και εινα μια Χαρα ..... -
Ο χρήστης leftgalan έγραψε:
Το opel Astra εχει 265.000 χιλιόμετρα και εινα μια Χαρα .....Ε μια χαρά δεν μπορεί να είναι αφού είναι Άστρα...
Την αγάπη μου Λεφτέρη. -
Ο χρήστης leftgalan έγραψε:
Τελος πάντων , ειναι πολυ δύσκολο να έρχεσαι στη θέση να πουλάς το αυτοκινητο σου ( οποίο κι αν ειναι αυτο ) γιατι δεν βγαίνεις οικονομικά .
Και να συναντάς τον καθε εξυπνάκια αγοραστη και να εισαι υποχρεωμένος να απαντας σε καθε του ερώτηση ....Φυσικά κανείς απο εμάς δεν αγόρασε το αυτοκινητο σαν ' επένδυση ' τουλάχιστον το δικό μου σκεπτικό ειναι να κρατάω οδό πολυ μπορω ενα αμάξι .
Το opel Astra εχει 265.000 χιλιόμετρα και εινα μια Χαρα .....Έχασα επεισόδια? Τι έγινε το Q5?
-
Θελω να πιστευω οτι αναφερεται γενικα στο παραδειγμα που εθεσε ο cpp.
-
Ακριβώς .
Θωμά μην ανησυχείς δεν πρόκειται για μένα
Ακόμα αντέχω ...... -
Ο χρήστης Dasimo έγραψε:
Επισης θα θυμισω σε ολους ποσο εκανε το Q5 1.8 TFSI το 2009Δεν υφίσταται τέτοια έκδοση. Προφανώς εννοείς το TFSI με τα 180hp το οποίο είχε παρά κάτι 40.000€ τότε. Κατά τα άλλα ακούγεται fair deal το φορτωμένο και στοκαρισμένο Q5 αλλά και μόνο για ψυχολογικούς λόγους θα θέλει κάνα 1500αρι με το καλημέρα, για λάστιχα, λάδια/ξύδια (ειδικά αν είναι και s-tronic).
-
Καλημέρα λόγω αλλαγής τόπου διαμονής (φεύγω για νότια) πουλάω 4 χειμερινά λάστιχα ΝΟΚΙΑΝ διαστάσεων 235/65/17.
Τα λάστιχα έχουν φορεθεί 2 σεζόν με 7000 χλμ περίπου. Οποιος ενδιαφέρεται ας στείλει PM για να του στείλω φωτογραφίες. -
Παιδιά καλησπέρα. Επειδή θέλω να αλλάξω τακάκια και προφανώς δεν θέλω να τα πληρώσω πανάκριβα στην Καρέντα, ο λαστιχάς μου αλλάζει και τακάκια. Η ερώτησή μου είναι: τι τακάκια μπορώ να βάλω, από που να τα προμηθευτώ και εάν πρέπει να εμπιστευτώ το λαστιχά μου για την αλλαγή ο οποίος έχει ειδικό γι'αυτή τη δουλειά (ο οποίος είναι πολλά χρόνια στη πιάτσα και τον εμπιστεύομαι όσον αφορά στις εργασίες με τα λάστιχα). Παλαιότερα είχα διαβάσει επί του θέματος αρκετά. Εάν μπορεί κάποιος να με συμβουλέψει τον ευχαριστώ εκ των προτέρων.
-
Η τοποθέτηση είναι αστεία δουλειά, μονο να βρεις κατάλληλη πάστα για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο
AUDI Q5