-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Γενικά είναι δύσκολο να πει κανείς ποιο είναι το σωστό διάστημα αλλαγών. Και γιατί 10000, καλύτερα θα είναι κάθε 5000. Και γιατί 5 και όχι 3000χλμ… κοκ. Μάλλον όπου νιώθει ο καθένας ήσυχος με τη συνείδησή του….
Αυτό ακριβώς. Είναι πάρα πολλές οι παράμετροι που καθορίζουν το διάστημα αλλαγής. Υποθέτω ότι μέχρι και η υγρασία στην ατμόσφαιρα μπορεί να παίζει ρόλο.
-
Ο χρήστης TheoSalas έγραψε:
Η BMW αλλάζει το διάστημα αλλαγής από 15κ μίλια/2 χρόνια στα 10κ μίλια/1 χρόνοΗ GM επαναπρογραμματίζει τα olm
'After high warranty claims on several models with four-cylinder engines, GM will reprogram software to make oil change warning lights go on sooner.'
'Product investigators found that recalibrating the oil-life monitor will help the chains last longer'
κτλ κτλΔε λέω αλλαγή κάθε 5000 αλλά καλό είναι να είμαστε και λίγο υποψιασμένοι.
Το οτι η bmw (οπως και αλλες εταιρειες) συστηνει αλλαγη στο χρονο ανεξαρτητως χιλιομετρων, δειχνει ξεκαθαρα οτι αυτο που λεει ο onyx, οτι τα συνθετικα λαδια δεν οξειδωνονται, δεν ισχυει.
Εννοειται οτι και τα συνθετικα οξειδωνονται και μαλιστα με μικρη διαφορα απ'τα ορυκτελαια.
Η βασικη τους διαφορα ειναι οτι αντεχουν αρκετα περισσοτερα χλμ (οχι καιρο), αυτο δεν σημαινει ομως οτι αντεχουν και 20-25.000χλμ χωρις να εχουν μειωθει οι ιδιοτητες τους. -
Τα πρωτα λαδακια της Giulietta ποτε να τ' αλλαξω?
Ελεγα γυρω στα 3-5Κ. -
Ο χρήστης TheoSalas έγραψε:
Η BMW αλλάζει το διάστημα αλλαγής από 15κ μίλια/2 χρόνια στα 10κ μίλια/1 χρόνοΗ GM επαναπρογραμματίζει τα olm
'After high warranty claims on several models with four-cylinder engines, GM will reprogram software to make oil change warning lights go on sooner.'
'Product investigators found that recalibrating the oil-life monitor will help the chains last longer'
κτλ κτλΔε λέω αλλαγή κάθε 5000 αλλά καλό είναι να είμαστε και λίγο υποψιασμένοι.
Σύμφωνα με αυτό http://transtektransmission.com/blog/stretched-timing-chains-on-gm-suvs/ η μείωση των διαστημάτων αλλαγής λαδιού ήταν μια αποτυχημένη προσπάθεια της GM να αντιμετωπίσει το πρόβλημα με τις καδένες. Παρά τη μείωση των διαστημάτων αλλαγής λαδιού το πρόβλημα παρέμεινε...
Για την ΒMW έχει ειπωθεί ότι η μείωση των διαστημάτων αλλαγής προήλθε...από το μάρκετινγκ! Οι ιδιοκτήτες δεν ένιωθαν καλά με τα μεγάλα διαστήματα μεταξύ των σέρβις με αποτέλεσμα να μην είναι ικανοποιημένοι. Οπότε η BMW συμμορφώθηκε με τρόπο που της αυξάνει και τα κέρδη.
Άλλωστε νομίζω δεν παρατίθεται από την BMW ο τεχνικός λόγος που έκανε την αλλαγή. -
Ο χρήστης Driver///M έγραψε:
Το οτι η bmw (οπως και αλλες εταιρειες) συστηνει αλλαγη στο χρονο ανεξαρτητως χιλιομετρων, δειχνει ξεκαθαρα οτι αυτο που λεει ο onyx, οτι τα συνθετικα λαδια δεν οξειδωνονται, δεν ισχυει.
Εννοειται οτι και τα συνθετικα οξειδωνονται και μαλιστα με μικρη διαφορα απ'τα ορυκτελαια.
Η βασικη τους διαφορα ειναι οτι αντεχουν αρκετα περισσοτερα χλμ (οχι καιρο), αυτο δεν σημαινει ομως οτι αντεχουν και 20-25.000χλμ χωρις να εχουν μειωθει οι ιδιοτητες τους.Πάντως μερικοί νομίζω λένε 2 χρόνια....
Σε δοκιμές με ανάλυση των λαδιών τα συνθετικά έχουν κρατήσει τις ιδιότητές τους πολύ περισσότερο από τόσο.... (υπό συνθήκες βέβαια). Εγώ δεν θα αισθανόμουνα άνετα να αλλάζω σε πάνω από 20000χλμ. Βέβαια αν έκανα ανάλυση και μου έλεγαν ότι κρατάνε θα το τόλμαγα. Χωρίς ανάλυση όμως όλοι στην τύχη μιλάμε!! -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Το οτι η bmw (οπως και αλλες εταιρειες) συστηνει αλλαγη στο χρονο ανεξαρτητως χιλιομετρων, δειχνει ξεκαθαρα οτι αυτο που λεει ο onyx, οτι τα συνθετικα λαδια δεν οξειδωνονται, δεν ισχυει.
Εννοειται οτι και τα συνθετικα οξειδωνονται και μαλιστα με μικρη διαφορα απ'τα ορυκτελαια.
Η βασικη τους διαφορα ειναι οτι αντεχουν αρκετα περισσοτερα χλμ (οχι καιρο), αυτο δεν σημαινει ομως οτι αντεχουν και 20-25.000χλμ χωρις να εχουν μειωθει οι ιδιοτητες τους.Πάντως μερικοί νομίζω λένε 2 χρόνια....
Σε δοκιμές με ανάλυση των λαδιών τα συνθετικά έχουν κρατήσει τις ιδιότητές τους πολύ περισσότερο από τόσο.... (υπό συνθήκες βέβαια). Εγώ δεν θα αισθανόμουνα άνετα να αλλάζω σε πάνω από 20000χλμ. Βέβαια αν έκανα ανάλυση και μου έλεγαν ότι κρατάνε θα το τόλμαγα. Χωρίς ανάλυση όμως όλοι στην τύχη μιλάμε!!+1
τελικα επελεξα τα castrol edge fst 5-30 και φιλτρακι λαδιου mann και προχτες τα αλλαξα τα λαδακια στις 17500. τελικα μου βγηκε πιο ακριβα κατα 3 ευρω σε σχεση με αυτα που ελεγα (απο αλλο μαγαζι ιντερνετικο)
το καστρολ που ειχε πριν βγηκε καταμαυρο. ουτε καν καστανομαυρο δεν ηταν. +οτι το κομπιουτερ θεωρει οτι μετα απο 50 χλμ με τα νεα λαδια ,εχω το ιδιο διαστημα για το επομενο σερβις,δλδ 12500χλμ ..
προσωπικα θα αλλαζω λαδακια ενδιαμεσα του διαστιματος σερβις που λεει η φαουβε. για 50 ευρω δεν ειναι να πεζουμε με μακροχρονια προβληματα.
υ.γ σημερα που εχω χρονο θα ανοιξω με σιδεροπριονο το φιλτρο να δω τι εχει μεσα -
υ.γ σημερα που εχω χρονο θα ανοιξω με σιδεροπριονο το φιλτρο να δω τι εχει μεσα
φώτος!
-
Παρατηρωντας το δικο μου, εχω να πω το εξης.
Σε ενα καινουργιο αυτοκινητο που ο κινητηρας του λειτουργει αψογα, τα λαδια κραταν περισσοτερο, το ειχα δει κι εγω σε αναλυση που ειχα κανει, οπου με 10.000 ειχε ακομα ΤΒΜ για τουλαχιστον αλλα 5k.Oμως καθως τα χιλιομετρα φορτωνουν, δεν ειναι λογικο λογω φθορων τα λαδια να μολυνονται γρηγοροτερα?
Στο τουοτα μεχρι τωρα τα τελευταια 100.000 τα κραταγα ~10k και δεν χρειαζοταν να συμπληρωσω ποτε, αλλα με την τελευταια αλλαγη στα 8k εχω συμπληρωσει σχεδον λιτρο και ειναι αρκετα μαυρισμενα. Επιπλεον νοιωθω και τον κινητηρα να εχει χασει σπιρταδα, οποτε με βλεπω να το γυριζω σε αλλαγες στα 5k μιας και δεν κανω και πολλα χλμ
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
οποτε με βλεπω να το γυριζω σε αλλαγες στα 5k μιας και δεν κανω και πολλα χλμπροφανως θα ξεχασες να βαλεις την λεξη 'πλέον'...
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Το οτι η bmw (οπως και αλλες εταιρειες) συστηνει αλλαγη στο χρονο ανεξαρτητως χιλιομετρων, δειχνει ξεκαθαρα οτι αυτο που λεει ο onyx, οτι τα συνθετικα λαδια δεν οξειδωνονται, δεν ισχυει.
Εννοειται οτι και τα συνθετικα οξειδωνονται και μαλιστα με μικρη διαφορα απ'τα ορυκτελαια.
Η βασικη τους διαφορα ειναι οτι αντεχουν αρκετα περισσοτερα χλμ (οχι καιρο), αυτο δεν σημαινει ομως οτι αντεχουν και 20-25.000χλμ χωρις να εχουν μειωθει οι ιδιοτητες τους.Πάντως μερικοί νομίζω λένε 2 χρόνια....
Σε δοκιμές με ανάλυση των λαδιών τα συνθετικά έχουν κρατήσει τις ιδιότητές τους πολύ περισσότερο από τόσο.... (υπό συνθήκες βέβαια). Εγώ δεν θα αισθανόμουνα άνετα να αλλάζω σε πάνω από 20000χλμ. Βέβαια αν έκανα ανάλυση και μου έλεγαν ότι κρατάνε θα το τόλμαγα. Χωρίς ανάλυση όμως όλοι στην τύχη μιλάμε!!Ρε συ onyx ! στην αντιπροσωπεία ΒΜW το πήγες ποτέ για λάδι και εάν ναι το λάδι ήταν η προδιαγραφή που λέει ο κατασκευαστής. Σε ρωτώ διότι κάπου εδώ νότια πήγα μια φορά του φάδερ μου το bmw για έλαια και κοιτώντας το μπιτόνι που έγραφε bmw παρατήρησα ότι ήταν μία προδιαγραφή ΚΑΤΩ. Π.χ έλεγε ο κατασκευαστής SM αυτό ήταν SL. Όταν το είπα στο αφεντικό μου είπε ο ΠΑΠΑΡΑΣ (δεν είναι το όνομά του αλλά χαρακτηρισμός από εμένα) ότι είναι της bmw και ότι είναι τα σωστά, επέμενα επέμενε, επέμενα πάλι επέμενε με αποτέλεσμα να μην ξαναπάω στου ψεύτη. Άσε που έδωσα ένα σακί λευτά για λάδι μόνο.
-
Να σου πω την αλήθεια τα λάδια τους τα πάω πάντα εγώ οπότε δεν ξέρω τι βάζουν. Και δε θέλω να μάθω γιατί το χρεώνουν ακριβά!
Εμένα άλλα με απασχολούν και όχι αυτή η προδιαγραφή. Νομίζω ότι κι εσύ είσαι υπερβολικός αν κολλάς σε αυτό. Η BMW θέλει τις προδιαγραφές τις δικές της πχ longlife 04 κλπ. Αν δεν έχεις τέτοια τότε σου προτείνει εναλλακτικές..... και τέλος απλά Α3. -
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Παρατηρωντας το δικο μου, εχω να πω το εξης.
Σε ενα καινουργιο αυτοκινητο που ο κινητηρας του λειτουργει αψογα, τα λαδια κραταν περισσοτερο, το ειχα δει κι εγω σε αναλυση που ειχα κανει, οπου με 10.000 ειχε ακομα ΤΒΜ για τουλαχιστον αλλα 5k.**Oμως καθως τα χιλιομετρα φορτωνουν, δεν ειναι λογικο λογω φθορων τα λαδια να μολυνονται γρηγοροτερα?
**
Στο τουοτα μεχρι τωρα τα τελευταια 100.000 τα κραταγα ~10k και δεν χρειαζοταν να συμπληρωσω ποτε, αλλα με την τελευταια αλλαγη στα 8k εχω συμπληρωσει σχεδον λιτρο και ειναι αρκετα μαυρισμενα. Επιπλεον νοιωθω και τον κινητηρα να εχει χασει σπιρταδα, οποτε με βλεπω να το γυριζω σε αλλαγες στα 5k μιας και δεν κανω και πολλα χλμΛογικότατο αυτό. Εμένα πχ. η ένδειξη για αλλαγή λαδιών ενώ την πρώτη φορά άρχισε από τα 37.000χλμ. πλέον μου αρχίζει από τα 35.000χλμ. νομίζω. Μικρή η διαφορά αλλά υπάρχει!
@iROC To χρώμα των λαδιών όπως πολλάκις έχει αναφερθεί δεν παίζει ρόλο. Εμένα μου μαυρίζουν από το 1ο γέμισμα ενώ υπάρχουν και λάδια που από καινούργια είναι μαύρα και όχι 'ξανθά'. Επίσης το service computer σου έχει αλγόριθμο, όχι αισθητήρα και για να λειτουργήσει σωστά πρέπει να το μηδενίζεις σε κάθε αλλαγή λαδιών (με τα κατάλληλα λάδια).
Θεωρείς δηλαδή ότι πρέπει πράγματι κάθε 18 γεμίσματα να αλλάζεις λάδια? -
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
για δειτε/θυμηθειτε τι λαδακι βαζανε παλια...15W-50 κυριοι.
ε και ακομη παλιοτερα βαζανε μονοτυπο......και λοιπον;;;;
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
για δειτε/θυμηθειτε τι λαδακι βαζανε παλια...15W-50 κυριοι.
και εγώ βάζω 20άρι από το 2006 - μια μια μόνο αλλαγή λόγω περιέργειας σε 10w30. Λοιπόν;
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
για δειτε/θυμηθειτε τι λαδακι βαζανε παλια...15W-50 κυριοι.
Όλοι έμειναν με μιά απορία και ένα 'λοιπόν'. Εδώ μέσα βρήκες να κάνεις αναφορά για 15w50, εδώ μέσα για μαζουτόλαδα; 5w40 το πολύ, απλώς εκεί κάνουν τα στραβά μάτια. Αν δεν έχεις να πεις κάτι για 5w30 και κάτω καλύτερα να αποφύγεις τα σχόλια.
-
Ο χρήστης Madwalker έγραψε:
για δειτε/θυμηθειτε τι λαδακι βαζανε παλια...
15W-50 κυριοι.
Όλοι έμειναν με μιά απορία και ένα 'λοιπόν'. Εδώ μέσα βρήκες να κάνεις αναφορά για 15w50, εδώ μέσα για μαζουτόλαδα; 5w40 το πολύ, απλώς εκεί κάνουν τα στραβά μάτια. Αν δεν έχεις να πεις κάτι για 5w30 και κάτω καλύτερα να αποφύγεις τα σχόλια.
Ελα ντε...
εχει εδω ενα κειμενο για τα λαδια που βαζανε παλια...
http://en.wikipedia.org/wiki/Humour -
Εγώ ήμουν αυτός που γελαει με κάτι 0-20 και 0-60!!!!όπου το 5-40 το θεωρούν οριακά λεπτό.. ....
Απλά δεν κατάλαβα γιατί το ποσταρες.. ..- -
Καλά ρε παιδιά είναι δυνατόν να ρωτάμε γιατί πόσταρε μια παλιά ελληνική διαφήμιση για λάδια; Με το αθάνατο Cherry;
Σπανιότατο εύρημα και μπράβο που το ξέθαψε!!! -
Πάντως εγώ μέχρι τις αρχές του 2000 έβαζα 15w50 στο Νissan Cherry 1.0L(1991) τον απόγονο του τότε Datsun Nissan Cherry.
Περι λιπαντικών γενικώς [#2]