-

-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Τι ξέρεις από μέσα, τι άλλο?Για την ΜL?Oτι οι Γερμανοι ειχαν φριξει και ειχαν δεχτει τρελα παραπονα.Διαπιστωσαν και πολλες ελλειψεις στη δουλεια που εγινε στην Αμερικη.Οποτε στο f/l αναγκαστηκαν να κανουν πολλες αλλαγες ,οσες μπορουσαν τουλαχιστον.
-
Καλά να πάθουν, μόνους τους είχαν αφήσει και τους είχαν δώσει και πράσινη κάρτα να κάνουν ότι θέλουν? Ας τα λουστούν λοιπόν.
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Για την ΜL?Oτι οι Γερμανοι ειχαν φριξει και ειχαν δεχτει τρελα παραπονα.Διαπιστωσαν και πολλες ελλειψεις στη δουλεια που εγινε στην Αμερικη.Οποτε στο f/l αναγκαστηκαν να κανουν πολλες αλλαγες ,οσες μπορουσαν τουλαχιστον.
Όλα αυτά φαντάζομαι για την πρώτη γενιά. Σχετικά με τη δεύτερη γνωρίζει κανείς λεπτομέρειες;
-
Η δευτερη γενιά είναι εντθπωσιακά αναβαθμισμένη σε όλους του τομείς και κυρίως στο εσωτερικό και στις offroad δυνατότητες.
-
Και στον δρόμο πολύ καλή η W164, σε αντίθεση με τον τραγικότατο προκάτοχο της.
-
Ο χρήστης ggeo έγραψε:
Όταν λέμε το πρώτο εννοούμε μάλλον το W163 με παραγωγή από το 1997-2005 (εικόνες από Wikipedia) :
Αυτό που με ενδιαφέρει είναι η δεύτερη γενιά (W164) με παραγωγή από το 2005-2011:

Χμμμμ! Ταυτόχρονη αναζήτηση απόψεων παλιάς SLK, παλιού SMART, παλιάς Α class και παλιού ML... Μαντρας μτχ Mercedes που αναρωτιέται γιατί δεν φεύγει τέτοια σαβούρα μαλλον!!!
Sent from my Sony Fola
Και φυσικά όχι δεν είμαι μαντράς...
Για το W164 αν θέλεις να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο, θα κοιτάξεις το facelift μόνο, δηλαδή μοντέλο 2009 και μετά με τις εμφανείς αλλαγές στα φώτα και στο τιμόνι. Τα προηγούμενα έχουν πολλά θέματα, κυρίως με κιβώτιο και αερανάρτηση. Σε όποιο σέρβις MB και να ρωτήσεις, θα σου δώσουν πληροφορίες...
Νίκος
-
H ML συνεχίζει και στην τρίτη της γενιά να κατασκευάζεται στην Αμερική.
-
Εγω για εξελιξη μιλησα ,οχι για παραγωγη.Αρκετα αυτοκινητα της πρωτης γενιας κατασκευαστηκαν στη Steyer.
-
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
(Μαμά μου! Τί έχει ρε ο άνθρωπος εκεί μέσα;;; )
Oh mein Gott!!!!!!!!!
ΑΡΧΟΝΤΑΣ!!!! -
-
-
-
Χθες με πήρε από το γραφείο στο Basingstoke να με πάει στο Heathrow μια ολοκαινουρια s-class long.
Επαθα λιγο ενα πολιτισμικο σοκ!
Απιστευτα ανετο, χαλι!
Πισω τεραστιος χωρος για τα ποδια, ρυθμιζομενα καθισματα κλπ! Φοβερο!
Ενα πραγμα με χαλασε...αυτος ο ηχος του φλας! Σαν hyundai i10 ακουγοταν.
Ωραιο ηταν να σε πηγαινουν αλλα μου φανηκε βαρετο να το πηγαινεις.
Sent from a mobile device
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Ωραιο ηταν να σε πηγαινουν αλλα μου φανηκε βαρετο να το πηγαινεις.
Τότε μην το αγοράσεις τώρα άλλα περίμενε την επόμενη γενεά ίσως και το f/l που θα έχει autonomous οδήγηση
-
Ο χρήστης exelliution έγραψε:
Ωραιο ηταν να σε πηγαινουν αλλα μου φανηκε βαρετο να το πηγαινεις.
Τότε μην το αγοράσεις τώρα άλλα περίμενε την επόμενη γενεά ίσως και το f/l που θα έχει autonomous οδήγηση
Σιγά μην αγόραζα τέτοιο αυτοκίνητο.
Δεν είναι ούτε καν στο στυλ μου.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Χθες με πήρε από το γραφείο στο Basingstoke να με πάει στο Heathrow μια ολοκαινουρια s-class long.Επαθα λιγο ενα πολιτισμικο σοκ!
Απιστευτα ανετο, χαλι!
Πισω τεραστιος χωρος για τα ποδια, ρυθμιζομενα καθισματα κλπ! Φοβερο!
Ενα πραγμα με χαλασε...αυτος ο ηχος του φλας! Σαν hyundai i10 ακουγοταν.
Ωραιο ηταν να σε πηγαινουν αλλα μου φανηκε βαρετο να το πηγαινεις.
Sent from a mobile device
Για (sport) οδήγηση δοκίμασε S63
-
Ο χρήστης Silberpfeil έγραψε:
Για (sport) οδήγηση δοκίμασε S63Για σωφέρ με σπορ ανησυχίες καλό είναι. Αλλιώς η AMG βγάζει καλύτερα και όχι απαραίτητα σε μέγεθος Boeing (σωστά το έγραψα αυτή τη φορά!!!) Α380!
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Για (sport) οδήγηση δοκίμασε S63
Boeing (σωστά το έγραψα αυτή τη φορά!!!) Α380!
Πως λέμε mercedes 750
MERCEDES-BENZ FORUM