-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Χαλαρώστε ρε σεις...τι πράγματα είναι αυτά?Επικάλυψη νικασίλ πάντως έχω στον κύλινδρο και νομίζω και στο πιστόνι (χωρίς να είμαι σίγουρος, αλλά θα το τσεκάρω σήμερα και θα σας πω), όχι στο αυτοκίνητο αλλά στο εξατάχυτο μοτέρ, στο καρτ.
Αυτό που ξέρω είναι ότι δε 'κολλάει' το μοτέρ εύκολα. Τώρα γιατί, δε ξέρω.
και στο ροταξ εχει.. παιζει να χει και πιο πριν απ τα εξαταχυτα Απο θεμα αντοχης βεβαια του κυλινδρου θυμαμαι οτι δεν ηταν(αρχικα) πολυ καλα τα πραγματα + (και κυριοτερο) οτι ηταν ακριβο. Λογοι που καλα θα κανει η αλφα να τους γραψει στα @@ της..
Οσο μεγαλωνω τοσο δεν καταλαβαινω για ποιο γαμημενο λογο χαραμιζα ωρες ολοκληρες για να τσακωνομαι με τον ΓΚ και να φτασει στο σημειο να με απειλησει οτι θα στειλει σπιτι μου (κυριακατικα τοτε ) δικηγορο επειδη τον εβρισα λεει στο ιντερνετς. Απο κεινο το σημειο επαψα να ασχολουμαι γτ καταλαβα οτι, οπως και σε διαφορα αλλα σημεια της γης ο πυθμενας δεν εχει μετρηθει. Αφηστε τον ανθρωπο να γραφει και απλα μην πολυδινετε σημασια.KWSN_MEN για σενα κυριως το λεω.. παιξτε το ΙΚΕ..ετσι εχει και πλακα.. Αφ'ης στιγμης ( ) γινει αυτο παιζει να το καταλαβει κι ο ιδιος ο γκ και να ξεκουμπιστει.
υγ:Ομολογω οτι σαν χειριστης της ελληνικης γωσσης ειναι αρκουντως καλος. Σχεδον τον συμπαθω!
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
Χαλαρώστε ρε σεις...τι πράγματα είναι αυτά?
Επικάλυψη νικασίλ πάντως έχω στον κύλινδρο και νομίζω και στο πιστόνι (χωρίς να είμαι σίγουρος, αλλά θα το τσεκάρω σήμερα και θα σας πω), όχι στο αυτοκίνητο αλλά στο εξατάχυτο μοτέρ, στο καρτ.
Αυτό που ξέρω είναι ότι δε 'κολλάει' το μοτέρ εύκολα. Τώρα γιατί, δε ξέρω.
και στο ροταξ εχει.. παιζει να χει και πιο πριν απ τα εξαταχυτα Απο θεμα αντοχης βεβαια του κυλινδρου θυμαμαι οτι δεν ηταν(αρχικα) πολυ καλα τα πραγματα + (και κυριοτερο) οτι ηταν ακριβο. Λογοι που καλα θα κανει η αλφα να τους γραψει στα @@ της..
Προφανώς. Και βασικά νομίζω ότι πρώτη η Rotax το ξεκίνησε.
-
Στις μοτοσυκλέτες υπαρχει εδω και 15 με 20 χρονια.
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Στις μοτοσυκλέτες υπαρχει εδω και 15 με 20 χρονια.Για καρτομοτέρ μιλάμε με τον πάσχο κύριος.
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Στα περι του μοτερ της 4C, εννοειται οτι πιο ευκολο θα ηταν να μπει ο 170αρης m-air, ο οποιος κουμπωνει και με το χειροκινητο καταπληκτικο C635, και αυτη ηταν η πρωτη σκεψη...Ο Alba ανεφερε οτι κατι τετοιο ειναι σχεδον απιθανο, και ετσι απλως πηγε το μυαλο μου σε κατι διαφορετικο...
Το κοστος της 4C νομίζεις οτι είναι στο μοτερ; Η μηπως στην εξελιξη και τα υλικά του πλαισίου; Ο μόνος λόγος που έβαλαν τον 1750 είναι οτι ήταν άμεσα διαθέσιμος για την εξέλιξή της, και φυσικά το βάρος vs αποδοση με βάση τα δεδομένα/δυνατότητες/ανάγκες του πλαισίου.
Η έκφραση 'καταπληκτικό C635' απο ενα τεστ ντραιβ που έκανες να μου επιτρέψεις να στην καταρρίψω. Το 'καταπληκτικό C635' στη Τζουλιετα έχει μακριές διαδρομές, σκαλώματα στις γρήγορες αλλαγές και μέτρια αίσθηση. Επίσης η 1η του είναι πολύ μακριά για τα δεδομένα ροπης σε χαμηλές στροφές του 1.4 mair με αποτέλεσμα το σταματα-ξεκίνα σε συνθήκες πόλης να είναι λιγο βασανο.
Υπάρχει μια 'συζήτηση' αν ο ΓΚ είναι μια γραφική μασκότ ή όχι. Αν και δεν είμαι απο τα πιο 'ενεργά' ή 'παλιά' μέλη (οποτε φαντάζομαι θα με γράψετε στα @@ σας), και δεν τον έχω γνωρίσει προσωπικά, έχω να πώ ο συγκεκριμένος χρήστης κουράζει όχι τόσο με τις απόψεις του (όλοι μπορούμε να κάνουμε λάθη ή να νομίζουμε λάθος αν έχουμε εποικοδομητική διάθεση) όσο με το 'παθος' του να τις υπερασπίζεται (με - επιλεκτικά συνήθως - τεκμήρια) αλλά και να τις επαναλαμβάνει ευκαιρίας σε ίδια ή άλλα τοπικα δοθείσης χωρίς να δέχεται τον αντίλογο. Αν αυτό δεν είναι ο ορισμός του ξερολα τρολ, τότε τί είναι; Επίσης: Όποιος διαβασει κάτι εδώ σίγουρα θα παραπληροφορηθεί με αυτά που διαβάζει - μάλλον λόγω της πτωσης της γενικότερης ποιότητας συζήτησης δε μπαίνουν πλεον σοβαροι ανθρωποι-γνωστες του χωρου (και μη) να γράψουν, αλλά και αποθαρρύνονται νέοι άνθρωποι να ασχοληθούν πιο ουσιαστικά. ακούει κανείς;
Αυτά τα ολίγα, αυτομπανάρομαι μιας και δεν έχω διάθεση να σπαταλήσω και άλλο χρόνο διαβάζοντας μα..κιες.
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Στα περι του μοτερ της 4C, εννοειται οτι πιο ευκολο θα ηταν να μπει ο 170αρης m-air, ο οποιος κουμπωνει και με το χειροκινητο καταπληκτικο C635, και αυτη ηταν η πρωτη σκεψη...Ο Alba ανεφερε οτι κατι τετοιο ειναι σχεδον απιθανο, και ετσι απλως πηγε το μυαλο μου σε κατι διαφορετικο...
....επειδη σου εχει γινει εμμονη ο συγκεκριμενος κινητηρας και το χειροκινητο κιβωτιο....τα royalties πληρωθηκαν για λογαριασμο της abarth η οποια και εξελιξε το project,προεβλεποντας τη χρηση του 1,4 mair.
Οταν αποφασισαν οτι θα το παρουσιασουν ως alfa romeo,επελεγη ο 1750, ο οποιος θεωρειται κινητηρας 'κλειδι' για ολη τη μελλοντικη μεσαια γκαμα της alfa (γι αυτο ξοδεψαν χρημα και χρονο για να τον κανουν εξ ολοκληρου αλουμινενιο και συμβατο με τοποθετηση και στο διαμηκη αξονα),και αναγκαστηκαν να τροποποιησουν το concept προβλεποντας διαφορετικο πισω μερος ,ωστε να μπορει να φιλοξενηθει ο ογκωδεστερος 1750.Απο εκεινη τη στιγμη και μετα επαψε να υπαρχει οποιαδηποτε ιδεα για να προσφερουν και εκδοση με τον 1,4 mair (και πολυ αμφιβαλλω οτι θα παρουσιασουν ποτε αδελφες εκδοσεις για abarth 1,4 και maserati V6... αν και προβλεπονταν).Προς το παρον αντιμετωπιζουν προβληματα με τον ογκο του 1750 στο γιαπωνεζικο spider...........και θα πρεπει να επαναλαβουν αυτο που εκαναν και με το κεντρομηχανο.
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Στα περι του μοτερ της 4C, εννοειται οτι πιο ευκολο θα ηταν να μπει ο 170αρης m-air, ο οποιος κουμπωνει και με το χειροκινητο καταπληκτικο C635, και αυτη ηταν η πρωτη σκεψη...Ο Alba ανεφερε οτι κατι τετοιο ειναι σχεδον απιθανο, και ετσι απλως πηγε το μυαλο μου σε κατι διαφορετικο...
....επειδη σου εχει γινει εμμονη ο συγκεκριμενος κινητηρας και το χειροκινητο κιβωτιο....τα royalties πληρωθηκαν για λογαριασμο της abarth η οποια και εξελιξε το project,προεβλεποντας τη χρηση του 1,4 mair.
Οταν αποφασισαν οτι θα το παρουσιασουν ως alfa romeo,επελεγη ο 1750, ο οποιος θεωρειται κινητηρας 'κλειδι' για ολη τη μελλοντικη μεσαια γκαμα της alfa (γι αυτο ξοδεψαν χρημα και χρονο για να τον κανουν εξ ολοκληρου αλουμινενιο και συμβατο με τοποθετηση και στο διαμηκη αξονα),και αναγκαστηκαν να τροποποιησουν το concept προβλεποντας διαφορετικο πισω μερος ,ωστε να μπορει να φιλοξενηθει ο ογκωδεστερος 1750.Απο εκεινη τη στιγμη και μετα επαψε να υπαρχει οποιαδηποτε ιδεα για να προσφερουν και εκδοση με τον 1,4 mair (και πολυ αμφιβαλλω οτι θα παρουσιασουν ποτε αδελφες εκδοσεις για abarth 1,4 και maserati V6... αν και προβλεπονταν).Προς το παρον αντιμετωπιζουν προβληματα με τον ογκο του 1750 στο γιαπωνεζικο spider...........και θα πρεπει να επαναλαβουν αυτο που εκαναν και με το κεντρομηχανο.
Καλά πόοοσο μεγάλος είναι ή πόοοσο μικρό είναι engine bay του γιαπωνέζικου και δε χωράει;
Κάντε μεγάλη τη μούρη ρε, roadster είναι!
Sorry για το
-
Ο χρήστης astanapan έγραψε:
Στα περι του μοτερ της 4C, εννοειται οτι πιο ευκολο θα ηταν να μπει ο 170αρης m-air, ο οποιος κουμπωνει και με το χειροκινητο καταπληκτικο C635, και αυτη ηταν η πρωτη σκεψη...Ο Alba ανεφερε οτι κατι τετοιο ειναι σχεδον απιθανο, και ετσι απλως πηγε το μυαλο μου σε κατι διαφορετικο...
Το κοστος της 4C νομίζεις οτι είναι στο μοτερ; Η μηπως στην εξελιξη και τα υλικά του πλαισίου; Ο μόνος λόγος που έβαλαν τον 1750 είναι οτι ήταν άμεσα διαθέσιμος για την εξέλιξή της, και φυσικά το βάρος vs αποδοση με βάση τα δεδομένα/δυνατότητες/ανάγκες του πλαισίου.
...ηξερες οτι τα royalties για τον 1.4 M-air , τα εχει παρει η Abarth? Εγω οχι, και για αυτο σκεφτομουν τον M-air, ο οποιος και διαθεσιμος θα ηταν (εφοσον δεν τον ειχε καβαντζαρει η Abarth) αλλα και εξαιρετικη επιλογη, τυπου downsizing, μιας 'junior' 4C , ακομα πιο προσιτης, αλλα καθολου συμβιβασμος χαρις το περιορισμενο βαρος, και με καλυτερα χαρακτηριστικα Imo , σε επιπεδο γραμμικοτητας και, με μεγαλυτερο διαθεσιμο ευρος στροφων, σε σχεση με τον -κατα τα πρωτα λεγομενα ξενων δοκιμαστων On/off σε χαρακτηριστικα λειτουργιας- αναβαθμισμενο 1750.
Η έκφραση 'καταπληκτικό C635' απο ενα τεστ ντραιβ που έκανες να μου επιτρέψεις να στην καταρρίψω. Το 'καταπληκτικό C635' στη Τζουλιετα έχει μακριές διαδρομές, σκαλώματα στις γρήγορες αλλαγές και μέτρια αίσθηση. Επίσης η 1η του είναι πολύ μακριά για τα δεδομένα ροπης σε χαμηλές στροφές του 1.4 mair με αποτέλεσμα το σταματα-ξεκίνα σε συνθήκες πόλης να είναι λιγο βασανο.
Επειδη και εσυ ως καποιος που νομιζει οτι καταλαβε πολλα για εμενα, διαβαζοντας καποιες δημοσιευσεις, βιαζεσαι να κρινεις αρνητικα και με προκαταληψη τελικα, θα πρεπει μαλλον να υπενθυμισω-ενημερωσω οτι δεν εκανα 'ενα test drive'.
Καταρχας δεν ξερω πως εχει ο καθενας στο μυαλο του την εννοια Test drive, εγω κατα προσεγγιση, θεωρω οτι ειναι μια 10λεπτη βολτα, παρεα με καποιο πωλητη, και με μικρες δυνατοτητες για να καταλαβεις πως συμπεριφερεται γενικοτερα το αυτοκινητο στο δρομο.Να ξαναπω λοιπον, οτι τον συνδυασμο M-air-C635 τον εχω βιωσει σε 4 διαφορετικα αυτοκινητα. Συγκεκριμενα σε μια Mito QV, και σε τρεις Giulietta 170.
Την Mito QV την ειχα για περισσοτερη απο μια ωρα, ΜΟΝΟΣ μου, σε διαδρομη της επιλογης μου, οπερ και εκανα οτι ηθελα με το συγκεκριμενο αυτοκινητο.
Σε οτι αφορα τις Giulietta, την πρωτη την οδηγησα με πωλητη, ( ο πλεον ανετος που μου εχει τυχει, σε στυλ, 'πιεσε οσο θες, σαν να μην βρισκομαι διπλα σου ) αλλα για περισσοτερο απο μιση ωρα, σε διαδρομη κοντα στο Τατοι.
Την δευτερη, την πηρα ΜΟΝΟΣ μου, απο τον Κηφισσο, και την ειχα για περισσοτερο απο μια ωρα, στην γνωστη διαδρομη, στα Νοτια προαστεια.
Η τριτη Giulietta 170, ηταν και η μοναδικη με τον βασικο εξοπλισμο (16αρες ζαντες) την οποια ουσιαστικα εκανα test drive, καθοτι ειχα διπλα μου πωλητη, και η βολτα ηταν περιορισμενη, γυρω στα 20λεπτα.
Σε αυτην διαπιστωσα ενα θεμα στο κιβωτιο, συγκεκριμενα η 1η κουμπωνε σχετικα δυσκολα, και η 2α σε γρηγορη αλλαγη σκαλωνε καποιες φορες. Θεωρησα οτι προκειται για μεμονομενο περιστατικο, καθοτι στις αλλες τρεις περιπτωσεις το κιβωτιο, κατα την γμωμη μου το βρηκα, ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ.
Βεβαια, πιθανοτατα θα πρεπει να εξηγησω (μασημενη τροφη ακομα και στους υποτιθεμενους 'ψαγμενους' του forum)
οτι οταν κανω μια αναφορα σε κατι ως 'εξαιρετικο', αυτο εχει να κανει με την ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ στην οποια ανηκει το εκαστοτε αυτοκινητο. Δηλαδη ειναι -για εμενα- εξαιρετικο, με βαση τον υπαρχον ανταγωνισμο, και οχι φυσικα εξαιρετικο με βαση πχ το κιβωτιο ενος MX-5, ενος S2000 ή μιας προσφατης Porsche.
Ελπιζω να ειναι κατανοητα αυτα που λεω...
Υπάρχει μια 'συζήτηση' αν ο ΓΚ είναι μια γραφική μασκότ ή όχι. Αν και δεν είμαι απο τα πιο 'ενεργά' ή 'παλιά' μέλη (οποτε φαντάζομαι θα με γράψετε στα @@ σας), και δεν τον έχω γνωρίσει προσωπικά, έχω να πώ ο συγκεκριμένος χρήστης κουράζει όχι τόσο με τις απόψεις του (όλοι μπορούμε να κάνουμε λάθη ή να νομίζουμε λάθος αν έχουμε εποικοδομητική διάθεση) όσο με το 'παθος' του να τις υπερασπίζεται (με - επιλεκτικά συνήθως - τεκμήρια) αλλά και να τις επαναλαμβάνει ευκαιρίας σε ίδια ή άλλα τοπικα δοθείσης χωρίς να δέχεται τον αντίλογο. Αν αυτό δεν είναι ο ορισμός του ξερολα τρολ, τότε τί είναι; Επίσης: Όποιος διαβασει κάτι εδώ σίγουρα θα παραπληροφορηθεί με αυτά που διαβάζει - μάλλον λόγω της πτωσης της γενικότερης ποιότητας συζήτησης δε μπαίνουν πλεον σοβαροι ανθρωποι-γνωστες του χωρου (και μη) να γράψουν, αλλά και αποθαρρύνονται νέοι άνθρωποι να ασχοληθούν πιο ουσιαστικά. ακούει κανείς;
Αυτά τα ολίγα, αυτομπανάρομαι μιας και δεν έχω διάθεση να σπαταλήσω και άλλο χρόνο διαβάζοντας μα..κιες.
Εχω πει πολλακις, και το εχουν διαπιστωσει--βιωσει και χρηστες του Forum, καποιοι με τους οποιους εχουμε γινει και φιλοι, οτι τα γραπτα που βλεπουμε σε μια οθονη, δεν μπορουν να αποδωσουν πληρως καποιες φορες, αυτο που εννοουμε στο 100% ή γινονται ευκολα παρανοησεις.
Επισης, πολλες φορες ευκολα, ο οποιοσδηποτε χρηστης, μπορει να βγαλει λαθος συμπερασματα, ειτε γιατι δεν παρακολουθησε καποια αντιπαραθεση απο την αρχη, ειτε γιατι, απο προηγουμενη αντιπαραθεση, βιαστηκε να βγαλει συμπερασματα και για καθε επομενη που μπορουσε να δημιουργηθει.
Αυτο ειναι κατι που συμβαινει ουκ ολιγες φορες στο παρον forum.
To γεγονος δε οτι περιφερονται σε μονιμη βαση, τρολλακια τα οποια ασχολουνται στις περισσοτερες περιπτωσεις και κατα πλειοψηφια με το να κοροιδεψουν, ειρωνευτουν, και γραψουν οτιδηποτε για χαβαλε, κυριως off topic, χειροτερευει ακομα περισσοτερο το κλιμα, και απο την στιγμη που υπαρχει ενα γενικοτερο, πιο χαλαρο στυλ 'αστυνομευσης', απο την πλευρα των mod.
To 'ξερολα τρολλ' ειναι αρκετα αδικο και βαρυ, οταν δε συγκρινεται με χρηστες που πρωτοσταστουν με το καλημερα, σε ειρωνικα προσβλητικα σχολια και οχι μονο, κατι που προσωπικα ΠΟΤΕ δεν εχω κανει και σε κανεναν, χωρις τουλαχιστον να δωσει αφορμη.
Βεβαιως πολλοι, αναμεσα τους και Mod, θεωρουν οτι ακομα και εαν καποιος εχει υφος ξερολα (εχω παραδεχτει οτι το υφος μου στο γραπτο λογο, δεν ειναι και οτι καλυτερο, προκυπτει ομως αποκλειστικα απο το παθος για το αυτοκινητο, και αυτο ουσιαστικα με παρασυρει...), δικαιουται(?) ή ακομα, του 'αξιζει' η προσβλητικη, ειρωνικη ακομα και υβριστικη συμπεριφορα.
Ολα αυτα βεβαια απο μακρια, στην 'ασφαλεια' και ανωνυμια του πληκτρολογιου, γιατι απο κοντα, σε οσες συναντησεις εχουν γινει, δεν ΤΟΛΜΑ κανεις να μου φερθει ετσι, κατι που αποδεικνυει και ποσο θρασυδειλες περιπτωσεις ειναι πολλα απο αυτα τα τρολλακια.Θα εστελνα π.μ, αλλα το εθεσες δημοσιως...Επειδη περα απο το θεμα M-air/C635 ειμαστε off-topic, εαν θελεις να μου απαντησεις, καλυτερα θα ηταν με π.μ...
-
Royalties για το κονσεπτ κεντρομηχανου ανθρακονηματινου πληρώθηκαν από τη φιατ στην νταλαρα,με σκοπό να βγει ως αμπαρτ.Μην μπερδεύεσαι με τον μουλτιερ,του οποίου τα δικαιώματα ανήκουν στην fiat power technologies.
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Royalties για το κονσεπτ κεντρομηχανου ανθρακονηματινου πληρώθηκαν από τη φιατ στην νταλαρα,με σκοπό να βγει ως αμπαρτ.Μην μπερδεύεσαι με τον μουλτιερ,του οποίου τα δικαιώματα ανήκουν στην fiat power technologies....oτι δηλαδη στην κεντρομηχανη υλοποιηση, θα βγει μονο ως Abarth, αν καταλαβα καλα.
Τοτε λοιπον το υποτιθεμενο 'κενο', ή αλλιως μια πιο downsized και οικονομικοτερη προταση, απο την 4C, με M-air-c635, θα διαθεσει η Abarth...Υπαρχει καποια χρονικη εκτιμηση για το λανσαρισμα απο την Abarth?
-
Ο Γρηγόρης νομίζει πως επειδή θα είναι ~20% μικρότερης χωρητικότητας ο κινητήρας θα είναι και 20% φθηνότερο.
Οπότε ρίχνω ΙΔΕΑΡΑ, να βγει μία έκδοση με 50% λιγότερα ΛΑΜΠΑΚΙΑ-------> 4C με μισό κόστος παίδες!
----> ΈΞΥΠΝΟ
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Ο Γρηγόρης νομίζει πως επειδή θα είναι ~20% μικρότερης χωρητικότητας ο κινητήρας θα είναι και 20% φθηνότερο.Οπότε ρίχνω ΙΔΕΑΡΑ, να βγει μία έκδοση με 50% λιγότερα ΛΑΜΠΑΚΙΑ-------> 4C με μισό κόστος παίδες!
----> ΈΞΥΠΝΟ
Καλά γέλα εσύ αλλά όταν δώσει ανταλλαγή το Vectra για να πάρει το 4C 1.4 με χειροκίνητο και μας βάζει τα γυαλιά στην πίστα του Drafi, να δω τι θα λες. Άσε που είναι και ΝΤΑΗΣ και από κοντά θα κάνεις την κότα να του τα πεις.
-
Υπαρχει μεγαλη λιστα wannabuy αυτοκινητων πριν παρει την 4C.
-
Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
Υπαρχει μεγαλη λιστα wannabuy αυτοκινητων πριν παρει την 4C.Για την ώρα την έχει απορρίψει είπαμε. Μόνο ατμοσφαιρική, να κάνει 15Κ, με χειροκίνητο, special ΓΚ edition.
Ειδάλλως ούτε να τη χέσει (με το ζμπάθειο).
-
**4C **
= Kikizas approved
-
Ο χρήστης astanapan έγραψε:
Το 'καταπληκτικό C635' στη Τζουλιετα έχει μακριές διαδρομές, σκαλώματα στις γρήγορες αλλαγές και μέτρια αίσθηση. Επίσης η 1η του είναι πολύ μακριά για τα δεδομένα ροπης σε χαμηλές στροφές του 1.4 mair με αποτέλεσμα το σταματα-ξεκίνα σε συνθήκες πόλης να είναι λιγο βασανο.To τελευταιο το επιβεβαιωνω 100% και ειναι και πολυ σπαστικο! (τα υπολοιπα δεν τα χω τεσταρει ακομη σε ρυθμους που πρεπει καθως εχω 500 χλμ μονο, αν και η αισθηση του μου αρεσει αρκετα)
Στο τεστ-ντραιβ ουτε που το χα καταλαβει καθως ολες οι αλλαγες ηταν κοντα στον κοφτη -
Ο χρήστης kovathe έγραψε:
Το 'καταπληκτικό C635' στη Τζουλιετα έχει μακριές διαδρομές, σκαλώματα στις γρήγορες αλλαγές και μέτρια αίσθηση. Επίσης η 1η του είναι πολύ μακριά για τα δεδομένα ροπης σε χαμηλές στροφές του 1.4 mair με αποτέλεσμα το σταματα-ξεκίνα σε συνθήκες πόλης να είναι λιγο βασανο.
To τελευταιο το επιβεβαιωνω 100% και ειναι και πολυ σπαστικο! (τα υπολοιπα δεν τα χω τεσταρει ακομη σε ρυθμους που πρεπει καθως εχω 500 χλμ μονο, αν και η αισθηση του μου αρεσει αρκετα)
Στο τεστ-ντραιβ ουτε που το χα καταλαβει καθως ολες οι αλλαγες ηταν κοντα στον κοφτηΔηλαδή τώρα εσύ έχεις το αυτοκίνητο και νομίζεις ότι μπορείς να έχεις γνώμη;
Το είπε ο ΓΚ που το έχει κάνει test drive, είναι καταπληκτικό.
-
Και ο Astanapan δεν την είχε τη Guilleta και τη πούλησε?
-
http://www.evo.co.uk/carreviews/evocarr ... specs.html
-
Alfa Romeo 4C