-
- 6000 . Αρκετη διάφορα αλλα μιλάμε για μια κατηγορία πάνω. Απλα το v60 ειναι αμάξι που μπορει να σε παει για πολλα χρονια. Το v40 ειναι για ζευγάρια μονο άντε με μωρακι μετα δεν καλύπτει.
-
Αποκλειεται το d2 να ειχε 12.9 μικτη οσο και αν το ειχαν σκιαει. Προφανως καποιος ειχε μολις πατησει το trip computer η ειδες το since start
-
Δεν γνωρίζω τι είχε συμβει αλλα ήταν η μέση καταναλωση . Τωρα ποτε είχε πατηθει δεν μπορω να το ξέρω. Πιθανόν οντώς να είχε πατηθει πριν λίγη ωρα. Εγω παρεμπιπτόντως δεν το έσκισα καθώς στον δρόμο που βγήκα ήταν συνεχως πίτα στην κίνηση. Το είπα και στον πωλητή ο οποιος και αυτός μου είπε αποκλείεται αλλα το νούμερο ήταν εκει.
-
ΤΙ κωλάμαξα είναι αυτά ρε που δε φτάνουν 13 λίτρα όσο και να τα σκίσεις;
-
Ο χρήστης KWSN_Men έγραψε:
ΤΙ κωλάμαξα είναι αυτά ρε που δε φτάνουν 13 λίτρα όσο και να τα σκίσεις;Έτσι έτσι...εγώ έχω να δω μέση κάτω από 15lt/100χλμ εδώ και 10 χρόνια
(βέβαια wankel και 2.3T κινητήρες δεν βοηθάνε καθόλου....)
-
Mαλλον θα εχεις πολυ βαρυ ποδι και μαλλον ενεκα και οι μετατροπες!
Συνάδελφος αν κρίνω απο την υπογραφή σου , απλώς με πιο ελεφρυ πόδι. Επειδη πολλά κολλητιλίκια είχα με τον βενζινα είπα να ελαφρωσω το ποδι μου και εδω και κάποιους μήνες το έχω ριξει στο απιστευτο 10.1 !!! Πιο κατω βγάζεις το ποδι και το σπρώχνεις για να κατεβει η καταναλωση , αλλα φυσικα εχει χαθει καθε απολαυση στο cx7. Γι αυτό είμαι και σε φάση ψαξίματος για αλλαγη, καλοβλέπω το V60 D2 το οποιο μπηκα μεσα ειναι απιστευτο και απο τα λιγα στα οικονομικα που μπορω που ισως με κανει να ξεχασω λιγο το μαζντα , απο εμφανιση παντα και πολυτελεια εσωτερικου γιατι απο γκαζι αστα καμια σχεση.
Αλλα ειπαμε το γκαζι εχει νοημα αμα το πατας αλλιώς ...
-
Μήπως είστε
-
Ο χρήστης Dasimo έγραψε:
Αποκλειεται το d2 να ειχε 12.9 μικτη οσο και αν το ειχαν σκιαει. Προφανως καποιος ειχε μολις πατησει το trip computer η ειδες το since startΣιγουρα κατι τετοιο εγινε. Αυτη την καταναλωση με αυτους τους diesel δεν την πετυχαινεις ακομα και να προσπαθησεις.
Θυμαμαι οτι ακομα και με σκισιμο στο Volvo (αλλα και στην BMW αντιστοιχα) δεν ειδα ποτε πανω απο 8-8.5.
Σε συνολικη μικτη διαδρομη παιζει απο 5.5 εως 7.
-
εγω το λεω γιατι εχω τον ιδιο κινητήρα.Νομιζω ότι με 12.9 καταναλωση θα εκραγει και θα φτασει στην στρατόσφαιρα!
-
Αν θυμαμαι καλα εχεις c4 diesel;
Ο κινητηρας του Volvo ειναι ΑΚΡΙΒΩΣ ιδιος με του PSA Group;
-
ναι, ειναι ακριβως ιδιος!
-
Ο χρήστης The Ace έγραψε:
ΤΙ κωλάμαξα είναι αυτά ρε που δε φτάνουν 13 λίτρα όσο και να τα σκίσεις;
Έτσι έτσι...εγώ έχω να δω μέση κάτω από 15lt/100χλμ εδώ και 10 χρόνια
(βέβαια wankel και 2.3T κινητήρες δεν βοηθάνε καθόλου....)
Ace το δικό σου το έχεις πειράξει και βγάζει 300 άτια;
-
Ο χρήστης panosft έγραψε:
ΤΙ κωλάμαξα είναι αυτά ρε που δε φτάνουν 13 λίτρα όσο και να τα σκίσεις;
Έτσι έτσι...εγώ έχω να δω μέση κάτω από 15lt/100χλμ εδώ και 10 χρόνια
(βέβαια wankel και 2.3T κινητήρες δεν βοηθάνε καθόλου....)
Ace το δικό σου το έχεις πειράξει και βγάζει 300 άτια;
Ναι με πρόγραμμα Ecutek με 1,33 ob - 1,3 ct όπου στην προηγούμενη μέτρηση ήταν 296 άλογα και 43 κιλά ροπή....μετά το CS downpipe + CS PowerIntake βλέπω 1,46 ob - 1,4 ct (και την αντλία στα όρια της , βλέπω μείωση στο fuel pressure στη μέγιστη ιπποδύναμη, ίσως έχει να δώσει και άλλα με αναβαθμισμένη αντλία), αλλά δεν έχω πάει για δυναμομέτρηση στο ιδιο dyno...
Αλλά είμαστε , αν θες πέρνα από το αντίστοιχο thread για το CX7...
-
Σε αναναζητηση αντικαταστάτη του cx7 για τους γνωστούς λόγους ειμαι αναζητηση νέου ντίζελ κατα προτίμηση με κάτω απο 25000.
Είδα και οδήγησα την τελευταία βδομάδα με την σειρα v40 116i civic , ολα ντίζελ.
Εντυπώσεις:
Εξωτερική εμφάνιση : v40 αρκετα μπροστα, μετα 116 μετα civic . Ίσως όμως αν συνηθισεις λίγο την αισθητική του Ιάπωνα να ισοφαριζε την bmw.
Εσωτερική εμφάνιση: v40 μου άρεσε περισσότερο , ο πίνακας οργάνων απαιχτος, ωραία τα πολλα κουμπακια οι χώροι για τα αντικειμενα , μετα το 116 τελος το civic το οποίο ταμπλο και οθόνη είχε φοβερη αλλα τα υπόλοιπα λίγο πιο χαμηλα απο τα αλλα 2.
Κινητήρας: μεγάλη διάφορα υπέρ civic ούτε κροταλισμα, ούτε υστέρηση, καλυτερα τράβηγματα χαμηλότερη κατανάλωση , οσο και να το πίεσα η μέση που την μηδενισα πριν το τεστ έμεινε στα 5.2! Και το πήγαινε συνεχώς 130 -140 , 2500 στροφές με 140.
Τα αλλα δυο κοντά με μεγαλύτερο lag και κροταλισμα στο ρελαντί το Βολβο. Μεγάλο συν στο civic το μονο που σχεδόν ξεχνάς οτι ειναι ντίζελ!Χώροι : καμπίνα αρκετα μπροστα το civic ,ειμαι 1.92 και βολευομουν άψογα μπροστα και πισω μου που έκατσα καθόμουν ικανοποιητικά. Και αποσκευές αρκετα καλυτερα απο τα αλλα 2 η αναδίπλωση που κάνουν δε τα πισω καθίσματα απίστευτα πρακτική. Μετα το Βολβο και τελος το116. Με εμένα οδηγό πάνω 1.80 δύσκολα πισω μου ειναι και το τούνελ αστα να πανε...
Ανεση οδήγηση : μπροστα και εδω το civic μετα η 116 τελος το Βολβο το οποίο η ανάρτηση του εύκολα τερματιζε και χτυπούσε σε λακκούβες.
Βασικά απο volvo πήγαινα για το v60 το οποίο μεσα σε χώρους ειναι αρκετά κοντά σε αυτο που οδηγώ τωρα αλλα ειναι τσουχτερη.
Ειμαι προβληματισμένος αλλα οι ασφυκτικοι χώροι των 2 άλλων καθώς και ο απίστευτες κινητήρας του civic με στρέφουν προς τα εκει.
-
Εγώ πάντως το έχω δηλώσει και επίσημα, μόλις είδα το V40 CrossCountry είπα αυθόρμητα ότι αυτό το Volvo θα το αγόραζα! Μετά είδα χώρους και πορτμπαγκάζ και άλλαξα γνώμη, αλλά η πρώτη μου αντίδραση -μου- δείχνει ότι το V40 είναι ωραίο αυτοκίνητο και 'αγγίζει' τον οικογενειάρχη.
Εντελώς τυχαία χθες έκανα βόλτα με ένα V40 D2. Χώροι μπροστά ανεκτοί, πίσω πολύ δύσκολοι. Αλλά για να πω την μαύρη αλήθεια, από το -λιτό- BMW και το -τυπικά ιαπωνικό- Civic, θα προτιμούσα το V40 και για την ποιότητα, άνεση και γενικότερο pull-μουρ (κοινώς να χαίρεσαι που το έχεις και το οδηγείς).
Και παρόλο που είμασταν σε κίνηση (και το start-stop δούλευε συνεχώς), ούτε μια φορά δεν κατάλαβα ότι ήταν diesel. Έπρεπε να βγω έξω για να δω το 'D' αντί για το 'Τ'. Φοβερή ηχομόνωση, και -σχετικά- καλή ροπή. Δεν ξέρω στα ψηλά πως πάει, αλλά για καθημερινό οικογενειακό + μικρά/μεγάλα ταξίδια, άνετα....
Αλλάζω ψήφο και την δίνω στο V40
-
Συμφωνω σε ολα για το v40 εκτός από τον κινητηρα και τα τραβηγματα συγκρινοντας το με το civic. Οι ρεμπριζ του civic ειναι τρομερες για ντιζελ, μεταξύ μας είναι καλύτερες και απο του cx-7, όπως ειδα στα χαρτια.
Εκει που σε κερδίζει το βολβο ειναι στην εξωτερικη εμφανιση , στην εσωτερικη πολυτελεια, και φυσικα στα συστηματα ασφαλείας τα οποια τα περισσότερα ειναι εξτρα. Στο civic στην εκδοση σπορ με 22.500 παίρνεις εξοπλισμό και τεχνολογια που στα αλλα 2 bmw & volvo πρεπει να σκάσεις κανε 3 χιλιαρο επιπλεον.
Σχετικα με το κοστος του σερβις για το civic , λογο Σ ευλογα ανησυχω, μου είπαν για τυπικο στα 120 ευρώ, και χωρίς δεσμευση να γινεται σε αυτους , αρκει το συνεργειο που θα το κανεις να συνοδευει παραστατικα οτι τα τυχον ανταλλακτικα είναι γνησια honda και πχ τα λαδια συγκεκριμενων προδιαγραφών ώστε να ισχύει τα 3 + 2 χρόνια εγγύηση. Επίσης από οτι διαπίστωσα ο Σ ζητά ως και μηδενικη προκαταβολη και ως 100 δοσεις, ενω οι αλλοι 2 απαραίτητα 20% μπροστα και ως 84 δοσεις.
-
To V40 ήταν φορτωμένο, οπότε δεν ξέρω στην βασική έκδοση πόσο 'γυμνό' είναι. Είχε το full πακέτο συστημάτων προστασίας, έγχρωμες οθόνες, navi κλπ. Παραδόξως δεν είχε δέρματα (είναι άλλο πακέτο αυτό ?). Όσο για τον κινητήρα, προφανώς και είναι καλύτερος αυτός του Civic, απλώς το ανέφερα για την ηχομόνωση και το γεγονός ότι δεν καταλαβαίνεις ότι είναι diesel (μέσα-έξω). Και δεν ξέρω πως πάει στα 'πολλά' και πως στρίβει 'με πολλά', για να κρίνω το sport ή μη της κατασκευής...
-
Λογικα όπως το περιγράφεις αυτο το v40 όπως και αυτό που οδηγησα εγώ έχει πάνω από +5000 απο την βασική έκδοση.
Ηχομόνωση όντως ειχε ετυπωσιακη το βολβο. Το ίδιο αθόρυβο ήταν και το civic, οι οποίοι από ότι διαβασα έχουν ενα σύστημα στα ηχεια που βγάζει κάποιες συχνότητες που εξουδετερώνουν τον παραγόμενο θόρυβο στην καμπίνα με αποτέλεσμα όπως τουλαχιστον λενε να κατεβάζουν ως και 10db τον θόρυβο. Και αυτό χωρις να είναι απαρίατητα ανοικτο το ηχοσυστημα!
Στην πραξη διαπίστωσα πολυ χαμηλου θορυβου καμπίνα.Μια αρνητική αναμνηση που εχω από το civic είναι από το κάθισμα , ειδικα γύρω από την μέση. Το ένοιωθα αρκετα αβολο και στενο , κάτι που δεν σχολιασα σε κανένα άλλο. Ας μας πει κάποιος κάτοχος , ο οποίος να μην είναι 70 κιλα , αν υπάρχει κάποιο θεματακι.
Το αλλο που δνε μου αρεσε στο civic είναι η επνεδυση του. Ενα πορώδες τσοχινο υλικό το οποίο θεωρώ ότι πρεπει να σκονίζεται πολύ , ο πωλητής που έχει την ίδια στο παλιο είπε ότι δεν μαζεύει..., και πρέπει να είναι αρκετα ζεστό το καλοκαίρι, αυτό το επιβεβαιώσε. Ας μας πει και για αυτο καποιο σχόλιοκαποιος κάτοχος.
-
Αυτο για τις επενδυσεις των καθισματων του civic,το διαπιστωσα και εγω.Για αμαξι 23000 απαραδεκτες,με ενα φτηνιαρικο μπλεδιζον χρωμα.Καλυτερες ολων στο volvo και παρα πολυ ανετες.
εγω ακομα να αποφασισω,παρολο που μαλλον με βλεπω για το volvo,αλλα με δελεαζει πολυ το civic. -
Ο χρήστης Chrisnikos έγραψε:
Αυτο για τις επενδυσεις των καθισματων του civic,το διαπιστωσα και εγω.Για αμαξι 23000 απαραδεκτες,με ενα φτηνιαρικο μπλεδιζον χρωμα.Καλυτερες ολων στο volvo και παρα πολυ ανετες.
εγω ακομα να αποφασισω,παρολο που μαλλον με βλεπω για το volvo,αλλα με δελεαζει πολυ το civic.Επίσης κάτι άλλο που παρατήρησα στο civic ,η οθόνη δίπλα στο ταχύ μετρό που δείχνει κατανάλωση,ράδιο δεν φαινόταν πολύ καλά. Είχε πολύ ήλιο τη μέρα που το οδήγησα. Το είπα στον πωλητή,προσπάθησε να αυξήσει την φωτεινοτητα της αλλά ήταν στο μέγιστο.... Είπε ότι ίσως φταιγανε τα γυαλιά ήλιου μου!!!!
Παρατήρησε κανείς άλλος αυτό;
Volvo v40 d2 και BMW 116d eff.dynamics