Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Mazda 3 2014
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Mazda 3 2014
    • 1
    • 2
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 7 / 11
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    47
    216
    634
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kostis20 last edited by

      Ε ναι αυτο εννοειται.Ο κινητηρας αυτος ουσιαστικά παρουσιαστηκε το 98/99 χωρις vvti .Λογικο ειναι.
      Απο την αλλη δεν ηταν και τιποτα εξωτικο ή τρελα 'πουσαρισμενο'...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        ggab last edited by

        Ο χρήστης Vagnar έγραψε:

        ΥΓ. Γρηγόρη...

        Ο 1500άρης έχει και έκδοση με 115 άλογα. Το γιατί δεν υπάρχει κάποια έκδοση στα 1600 ή 1800 κυβικά δεν το ξέρω. Ίσως και να υπάρξουν. Νομίζω ότι η Mazda θέλει πρωτίστως να ασχοληθεί με την Αμερικανική αγορά στην οποία και έχει ελπίδες (όπως και η αγορά της Κίνας). Η Ευρώπη δεν είναι πια στόχος. Μία αγορά που χάνει μερίδιο παγκοσμίως και με πολύ έντονο ανταγωνισμό και υψηλό ποσοστό σωβινισμού (κάτι σαν την Ιαπωνία). Οπότε....

        Υπάρχει ένας 1500αρης με 115άλογα στο τωρινό 2, αλλά σε skyactiv μορφή δεν πρέπει να υπάρχει κάτι ακόμα.

        με 105 ιππους ηταν......

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          vagnar last edited by

          Στις αγορές της Ασίας έβγαινε στα 115 άλογα, τώρα γιατί το ρίξαν στα 105 για την Ευρώπη...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            ggab last edited by

            Ο χρήστης Vagnar έγραψε:
            Στις αγορές της Ασίας έβγαινε στα 115 άλογα, τώρα γιατί το ρίξαν στα 105 για την Ευρώπη...

            euroρυποι......

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • V
              vagnar last edited by

              Fuel economy for all five-door models featuring the SKYACTIV-G 2.0-liter engine is rated by the U.S. Environmental Protection Agency (EPA) at 29 city/40 highway/33 combined mpg with a manual transmission

              29mpg = 8,11L/100km
              40mpg = 5,88L/100km
              33mpg = 7,13L/100km

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                ggab last edited by

                γιατι;;;μια χαρα κυβισμο εχει για την χωρα μας..........αν βαλουν και τιμη συμφωνη με την κριση κατι θα κανει στην αγορα μας

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • J
                  jimdenin last edited by

                  http://www.caranddriver.com/reviews/201 ... est-review

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    cosneo last edited by

                    Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                    ΥΓ. Γρηγόρη...

                    Ο 1500άρης έχει και έκδοση με 115 άλογα.

                    ...εαν θα υπαρχει και θα ειναι διαθεσιμη στην Ευρωπαικη αγορα, τοτε my bad, (νομιζα οτι ο 1.5 θα ειναι αποκλειστικα στα 100ps) παιρνω ολα τα αρνητικα σχολια και την 'γκρινια' για τα μοτερ της mazda, πισω...

                    Το γιατί δεν υπάρχει κάποια έκδοση στα 1600 ή 1800 κυβικά δεν το ξέρω. Ίσως και να υπάρξουν. Νομίζω ότι **η Mazda θέλει πρωτίστως να ασχοληθεί με την Αμερικανική αγορά **στην οποία και έχει ελπίδες (όπως και η αγορά της Κίνας). Η Ευρώπη δεν είναι πια στόχος. Μία αγορά που χάνει μερίδιο παγκοσμίως και με πολύ έντονο ανταγωνισμό και υψηλό ποσοστό σωβινισμού (κάτι σαν την Ιαπωνία). Οπότε....

                    Αυτο ειναι δεδομενο, ειναι γνωστο, και φυσικα εννοειται οτι η συγκεκριμενη Ιαπωνικη αυτοκινητοβιομηχανια, αλλα και μαλλον ολες , χεστηκαν, ειδικα για την αγορα της Μεσογειου (Ιταλια, Ελλαδα, Πορτογαλλια, Ισπανια πχ) που σε ενα βαθμο 'τιμα' ακομη τους βενζινοκινητηρες εως 2 λιτρα...Απλως γενναται...γκρινια απο την στιγμη που σχεδιαστικα, ποιοτικα, και ηδη ως γνωστον, οδηγικα, η Mazda αποκτα με το νεο 3, ενα αυξημενο ενδιαφερον στην κατηγορια.

                    1,5, 100 αλογάκια και 119g/km CO2. Μια μετριότητα. Τουλάχιστον είναι όμορφο.
                    http://www.mazda.de/modelle/mazda3-5tuerer/daten-preise/
                    Και το 4θυρο είναι 2λιτρο με 120PS. Στον ανταγωνισμό με την παλιά Κορέα το έχουν ρίξει μάλλον ...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nonos last edited by

                      Επιτελους ενα καινουργιο αμαξι που το παταω..

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dromeas last edited by

                        Θέλουμε και εμείς ότι πίνουν στην Mazda! ...έμαθα από insider ότι στο PSA απολύουν κόσμο που η Mazda κατάφερε να φτιάξει κάτι πιο αντιεμπορικό...υπάρχουν σκέψεις πως δεν είναι αργά να αποσύρουν το 308.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          lapin last edited by

                          Ο δίλιτρος κινητήρας δεν αποτελεί ανασταλτικό παράγοντα μόνο στην Ελλάδα. Αυτή η επιλογή της Mazda να πάει κόντρα στο ρεύμα του downsizing θα της στοιχίσει εμπορικά σ' ολη την Ευρώπη.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            mirage last edited by

                            Αν το CO2 είναι χαμηλά δεν βλέπω πως ακριβώς θα της στοιχίσει ακριβά.
                            In other news
                            http://www.caranddriver.com/reviews/201 ... est-review

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lapin last edited by

                              Γιατί οι καταναλωτές στην Ευρώπη έχουν πλέον εθιστεί στην ιδέα των μικρών τουρμπάτων κινητήρων. Δεν είναι εύκολο να ανατραπεί η εικόνα αυτή από ένα μικρό (εμπορικά) κατασκευαστή. Οπότε δεν είναι ζήτημα μόνο φορολογικό. Παρεμπιπτόντως ο δίλιτρος 120άρης, διάβασα σε αγγλικό περιοδικό, είναι 'κάπως απογοητευτικός', δεν τραβάει χαμηλά και χρειάζεται στροφάρισμα για να δώσει ό,τι έχει να δώσει... Ο γρήγορος δίλιτρος, λέει, είναι καλύτερος, αλλά ακόμα καλύτερος ο ντίζελ...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • V
                                vagnar last edited by

                                Θα σπρώξει στην Ευρώπη τον diesel κινητήρα, στην Αμερική τους βενζινοκινητήρες και όλοι θα είναι χαρούμενοι. Στα @@ κιόλας η Ελλάδα, με την μεγάλη αγορά, που δεν θα κάνει πωλήσεις.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  ggab last edited by

                                  Ο χρήστης Vagnar έγραψε:
                                  Θα σπρώξει στην Ευρώπη τον diesel κινητήρα, στην Αμερική τους βενζινοκινητήρες και όλοι θα είναι χαρούμενοι. Στα @@ κιόλας η Ελλάδα, με την μεγάλη αγορά, που δεν θα κάνει πωλήσεις.

                                  εν μερη εχεις δικιο αλλα εκτιμω οτι υπαρχουν αρκετες ''Ελλαδες'' αν τον κοσμο.....

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    cosneo last edited by

                                    Να σαι σίγουρος! Το downsizing όλων δεν έγινε για την μία Ελλάδα.

                                    Όσο για 2λιτρο diesel για την Ευρώπη και για μικρομεσαίο ...

                                    Στάλθηκε από το GT-I9195 μου

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • realzeus
                                      realzeus last edited by

                                      Τo downsizing έγινε για το CO2, ασχέτως αν βόλεψε στην Ελλάδα για άλλους λόγους. Από την στιγμή που η Mazda έχει άλλον τρόπο (και μάλιστα αποτελεσματικότατο) να χαμηλώσει τις εκπομπές CO2, δεν θα ασχοληθεί με downsizing, turbocharging κλπ.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        cosneo last edited by

                                        Τότε μάλλον στην ουρά θα περιμένουν στην Γερμανία ή στην Γαλλία για να πάρουν ένα μικρομεσαίο 2λιτρο diesel.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • realzeus
                                          realzeus last edited by

                                          Δεν τους ενοχλούν καθόλου τα 2 λίτρα εκεί. Η τιμή θα τους ενοχλήσει και σίγουρα θα προτιμήσουν δικά τους προϊόντα σαν σωβινιστές που είναι.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • V
                                            vagnar last edited by

                                            Ο χρήστης GGAB έγραψε:

                                            Θα σπρώξει στην Ευρώπη τον diesel κινητήρα, στην Αμερική τους βενζινοκινητήρες και όλοι θα είναι χαρούμενοι. Στα @@ κιόλας η Ελλάδα, με την μεγάλη αγορά, που δεν θα κάνει πωλήσεις.

                                            εν μερη εχεις δικιο αλλα εκτιμω οτι υπαρχουν αρκετες ''Ελλαδες'' αν τον κοσμο.....

                                            Κάπου είχα διαβάσει, δεν θυμάμαι αν είναι εδώ ή αλλού, ότι η mazda δεν προλαβαίνει να καλύψει την ζήτηση για το 3, στην Αμερική νομίζω. Όσο λοιπόν έχει τέτοια 'προβλήματα' οι διάφορες 'Ελλάδες' περνάνε σε δέκατη μοίρα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 7 / 11
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr