Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μπαταρία αυτοκινήτου...
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Μπαταρία αυτοκινήτου...
    • 1
    • 2
    • 116
    • 117
    • 118
    • 119
    • 120
    • 189
    • 190
    • 118 / 190
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    39
    3790
    72755
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      iant last edited by

      Παιδιά, ξέρουμε κανένα μαγαζί (ηλεκτρολόγο κτλ) με μπαταρίες εδώ Θεσσαλονίκη;
      Καλό είναι να έχει και κανένα site με τις τιμές...

      Στο Getz μάλλον θα παραδώσει το πνεύμα (NoName είχα βάλει αν θυμάμαι καλά τα τέλη του 2010).
      Στο Mazda λίγο πριν που άλλαξα (URANIO της Fiamm) κρατάει ακόμα ...

      Μήπως αξίζει μια Varta να βάλω και να ησυχάσω;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lazarefa last edited by

        Varta είχε βάλει ο αδελφός μου σε Mitsubishi Colt 1.3 (την πλήρωσε και ακριβά), και άντεξε μόνο 2 και κάτι χρόνια, με το αμάξι να μη μένει μεγάλα διαστήματα σε ακινησία, οπότε από μένα δεν προτείνεται.
        Εφόσον έβαλες σε άλλο αμάξι Fiamm και φαίνεται ΟΚ, γιατί δεν βάζεις την ίδια και στο Getz; Εναλλακτικά, άποψή μου, κοίταζε μπαταρίες με εγγύηση από 2 χρόνια και άνω..

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • bathan
          bathan last edited by

          Παίδες τα πόσα volt είναι ασφαλή για την μπαταρία έτσι ώστε να θεωρούμε πως θα βγάλει τον χειμώνα ;

          Ποτέ μην εφησυχάζεις, για όλα υπάρχει η 1η φορά !

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            gatsoulos last edited by

            Ο χρήστης bathan έγραψε:
            Παίδες τα πόσα volt είναι ασφαλή για την μπαταρία έτσι ώστε να θεωρούμε πως θα βγάλει τον χειμώνα ;

            Μια πρωτη ενδειξη ειναι να εχει πανω απο 11v.Mπορει ομως να εχει και 13 και να μην τη βγαλει.
            Η αληθεια φαινεται με αμπερομετρηση,δηλ.ποσο φορτιο μπορει να δωσει.
            Εχει συμβει ομως να ειναι ολα τελεια και καποια στιγμη να κοψει στοιχειο εσωτερικα.Εκει ειναι θεμα ποιοτητας υλικου.
            Οι παλιοι μαστοροι,περα απ το βραχυλυκλωμα με το γερμανικο ακουγαν και την ευκολια εκκινησης που ειχε!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • bathan
              bathan last edited by

              Ο χρήστης gatsoulos έγραψε:

              Παίδες τα πόσα volt είναι ασφαλή για την μπαταρία έτσι ώστε να θεωρούμε πως θα βγάλει τον χειμώνα ;

              Μια πρωτη ενδειξη ειναι να εχει πανω απο 11v.Mπορει ομως να εχει και 13 και να μην τη βγαλει.

              Με αναμένη μηχανή ή όχι ;

              Ποτέ μην εφησυχάζεις, για όλα υπάρχει η 1η φορά !

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                gatsoulos last edited by

                Ο χρήστης bathan έγραψε:

                Παίδες τα πόσα volt είναι ασφαλή για την μπαταρία έτσι ώστε να θεωρούμε πως θα βγάλει τον χειμώνα ;

                Μια πρωτη ενδειξη ειναι να εχει πανω απο 11v.Mπορει ομως να εχει και 13 και να μην τη βγαλει.

                Με αναμένη μηχανή ή όχι ;

                Οχι.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • bassstarlet
                  bassstarlet last edited by

                  Νομίζω εξαρτάται και από το αυτοκίνητο.
                  Τα πιο καινούργια είναι ευαίσθητα με την χαμηλή τάση, που σε ένα παλαιότερο αρκούν για να εκκινήσει, έστω με λίγο ζόρι.

                  «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    gatsoulos last edited by

                    Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:
                    Νομίζω εξαρτάται και από το αυτοκίνητο.
                    Τα πιο καινούργια είναι ευαίσθητα με την χαμηλή τάση, που σε ένα παλαιότερο αρκούν για να εκκινήσει, έστω με λίγο ζόρι.

                    Σιγουρα.Τα καινουργια-χρονια τωρα-εχουν επιτηρηση τασης,που σε καποια ορια κοβουν την λειτουργια,για να προστατευσουν καποια ευαισθητα κυκλωματα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nikos-golf last edited by

                      Να ρωτησω και γω κατι:Θελω να αφησω το αμαξι κανα δυο μηνες σε ακινησια.Μπορω να βγαλω μονο τον αρνητικο ακροδεκτη που μου ειπε ενας ή θελει και τους δυο?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        gatsoulos last edited by

                        Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
                        Να ρωτησω και γω κατι:Θελω να αφησω το αμαξι κανα δυο μηνες σε ακινησια.Μπορω να βγαλω μονο τον αρνητικο ακροδεκτη που μου ειπε ενας ή θελει και τους δυο?

                        Καλυτερα και τους δυο για να εξαλειψεις το ενδεχομενο διαρροης απο επαγωγικες καταναλωσεις και απο πυκνωτες.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          alexeft last edited by

                          Ο χρήστης gatsoulos έγραψε:

                          Να ρωτησω και γω κατι:Θελω να αφησω το αμαξι κανα δυο μηνες σε ακινησια.Μπορω να βγαλω μονο τον αρνητικο ακροδεκτη που μου ειπε ενας ή θελει και τους δυο?

                          Καλυτερα και τους δυο για να εξαλειψεις το ενδεχομενο διαρροης απο επαγωγικες καταναλωσεις και απο πυκνωτες.

                          Σαν φάντασμα μου ακούγεται αυτό τώρα. Η τάση της μπαταρίας είναι συνεχής και όχι εναλασσόμενη. Αν αποσυνδέσεις τον ένα μόνο πόλο, πως μπορεί να έχεις επαγωγικές καταναλώσεις; Οι πυκνωτές τι σχέση έχουν;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nikos-golf last edited by

                            Ο χρήστης gatsoulos έγραψε:

                            Να ρωτησω και γω κατι:Θελω να αφησω το αμαξι κανα δυο μηνες σε ακινησια.Μπορω να βγαλω μονο τον αρνητικο ακροδεκτη που μου ειπε ενας ή θελει και τους δυο?

                            Καλυτερα και τους δυο για να εξαλειψεις το ενδεχομενο διαρροης απο επαγωγικες καταναλωσεις και απο πυκνωτες.

                            Μου ειπαν τον αρνητικο γιατι λεει μονο απο εκει ειναι η ροη του ρευματος προς τον θετικο και αν τον βγαλεις σταματας την καταναλωση μπαταριας

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              trident1971 last edited by

                              Περα απο το θεωρητικο κομματι, που μπορουμε να το συζηταμε αιωνες, ποσο κουραστικο ειναι να βγουν και οι δυο πολοι, εναντι του ενος?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                theosalas last edited by

                                Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
                                Να ρωτησω και γω κατι:Θελω να αφησω το αμαξι κανα δυο μηνες σε ακινησια.Μπορω να βγαλω μονο τον αρνητικο ακροδεκτη που μου ειπε ενας ή θελει και τους δυο?

                                Αν παίζει κλειστός χώρος πάρε ένα συντηρητή - φορτιστή.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dog80 last edited by

                                  Ο χρήστης alexeft έγραψε:

                                  Να ρωτησω και γω κατι:Θελω να αφησω το αμαξι κανα δυο μηνες σε ακινησια.Μπορω να βγαλω μονο τον αρνητικο ακροδεκτη που μου ειπε ενας ή θελει και τους δυο?

                                  Καλυτερα και τους δυο για να εξαλειψεις το ενδεχομενο διαρροης απο επαγωγικες καταναλωσεις και απο πυκνωτες.

                                  Σαν φάντασμα μου ακούγεται αυτό τώρα. Η τάση της μπαταρίας είναι συνεχής και όχι εναλασσόμενη. Αν αποσυνδέσεις τον ένα μόνο πόλο, πως μπορεί να έχεις επαγωγικές καταναλώσεις; Οι πυκνωτές τι σχέση έχουν;

                                  Μάλλον εννοεί inductive και capacitive coupling. Για να γίνει το πρώτο πρέπει να υπάρχει ροή ρεύματος. Με βγαλμένο πόλο χλωμό. Για να γίνει το δεύτερο θα έπρεπε η μπαταρία να είχε εναλασσόμενη τάση και μάλιστα υψηλής συχνότητας.

                                  Ένας μόνο πόλος αρκεί.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    thednick last edited by

                                    Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:

                                    Μου ειπαν τον αρνητικο γιατι λεει μονο απο εκει ειναι η ροη του ρευματος προς τον θετικο και αν τον βγαλεις σταματας την καταναλωση μπαταριας

                                    Είτε βγάλεις έναν είτε δυο το ίδιο είναι.
                                    Αλλά πάντα πρέπει να αποσυνδέεις πρώτα τον αρνητικό για να αποκλείσεις τον ενδεχόμενο να δημιουργήσεις βραχυκύκλωμα με το σασί καθώς τον ξεβιδώνεις. Οπότε αν θέλεις να βγάλεις έναν, διαλέγεις τον αρνητικό.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      gatsoulos last edited by

                                      Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
                                      Περα απο το θεωρητικο κομματι, που μπορουμε να το συζηταμε αιωνες, ποσο κουραστικο ειναι να βγουν και οι δυο πολοι, εναντι του ενος?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        alexeft last edited by

                                        Ο χρήστης dog80 έγραψε:

                                        Να ρωτησω και γω κατι:Θελω να αφησω το αμαξι κανα δυο μηνες σε ακινησια.Μπορω να βγαλω μονο τον αρνητικο ακροδεκτη που μου ειπε ενας ή θελει και τους δυο?

                                        Καλυτερα και τους δυο για να εξαλειψεις το ενδεχομενο διαρροης απο επαγωγικες καταναλωσεις και απο πυκνωτες.

                                        Σαν φάντασμα μου ακούγεται αυτό τώρα. Η τάση της μπαταρίας είναι συνεχής και όχι εναλασσόμενη. Αν αποσυνδέσεις τον ένα μόνο πόλο, πως μπορεί να έχεις επαγωγικές καταναλώσεις; Οι πυκνωτές τι σχέση έχουν;

                                        Μάλλον εννοεί inductive και capacitive coupling. Για να γίνει το πρώτο πρέπει να υπάρχει ροή ρεύματος. Με βγαλμένο πόλο χλωμό. Για να γίνει το δεύτερο θα έπρεπε η μπαταρία να είχε εναλασσόμενη τάση και μάλιστα υψηλής συχνότητας.

                                        Ένας μόνο πόλος αρκεί.

                                        Έτσι μπράβο.

                                        Σε λίγο θα ξεχάσουμε και αυτά που ξέραμε!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • B
                                          bebes last edited by

                                          μπορουμε να φορτισουμε την μπαταρια (πχ για μια ωρα για συντηρηση) ενω ειναι συνδεδεμενη πανω στο αυτοκινητο;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            alexeft last edited by

                                            Ο χρήστης bebes έγραψε:
                                            μπορουμε να φορτισουμε την μπαταρια (πχ για μια ωρα για συντηρηση) ενω ειναι συνδεδεμενη πανω στο αυτοκινητο;

                                            Σαφώς ναι. Και για πάνω από μια ώρα (όσο χρειάζεται δηλαδή).

                                            Προσοχή στην πολικότητα των καλωδίων.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 116
                                            • 117
                                            • 118
                                            • 119
                                            • 120
                                            • 189
                                            • 190
                                            • 118 / 190
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr