-
Παντα τετοια, (με την καλη εννοια).
Τι ειδους εργαστηριο ειναι αυτο? Βλεπω εξοπλισμο καργα και καθαριοτητα κλπ
ΥΓ1. ΠΟΛΥ τριχα ρε παιδι μου.
ΥΓ2. Ενα γαντακι βρε για τη μαυριλα. -
Το εργαστήριο είναι του πανεπιστημίου, την ομάδα μου την έχω με το μαστίγιο όσον αφορά την τάξη και την καθαριότητα, θέλω πάντα στο τέλος της μέρας να είναι όλα όμορφα. Έτσι είναι όλοι ευχαριστημένοι και οι τεχνικοί με αφήνουν να παίζω.
Για το γαντάκι έχεις απόλυτο δίκιο, φορούσα αλλά τα έβγαλα γιατί σκίστηκαν και μετά βαρέθηκα να ψάχνω άλλα. Έχουμε κρέμα για πριν την δουλειά που υποτίθεται πως σφραγίζει τα χέρια και καλά καθαριστικά στο εργαστήριο (και ειδική κρέμα για μετά την δουλειά για φροντίδα και προδέρμ) οπότε μικρό το κακό.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Όχι δεν τα έχουμε , είναι ένα δωράκι λόγω συγκεκριμένων συνθηκών/καταστάσεων.Έγινε η αλλαγή δύο ακρόμπαρων σήμερα, σύνολο 40 λεπτά. Μεγάλη ευκολία να έχεις όλα τα εργαλεία διαθέσιμα.
Τα καινούρια, Lemforder, 32 ευρώ σύνολο. Αγορά από http://www.eurocarparts.co.uk και εκμεταλλεύτηκα ένα κουπόνι για 25% έκπτωση που είχα.
Το αριστερό είχε αλλαχτεί πριν από 38.000 χλμ και 4 χρόνια. Όπως φαίνεται στις φωτογραφίες παρακάτω, δεν άντεξε, η φούσκα σχίστηκε, είχε χαλαρώσει λίγο αλλά κενό δεν είχε. Μάρκα δεν θυμάμαι.
Το δεξί είναι το εργοστασιακό (153.000 χλμ, 8 ετών πλέον), είχε σχιστεί η φούσκα του ψηλά, είχε ακόμα γράσο μέσα αλλά είχε χαλαρώσει πολύ και είχε λίγο κενό.
Αυτό που μου την έσπασε είναι ότι πριν από μερικούς μήνες που είχα πάει το αμάξι για ευθυγράμμιση, τους είχα πει να τσεκάρουν τα ακρόμπαρα και τα μπαλάκια γιατί είχα μια ασάφεια και έναν χτύπο δεξιά. Αυτοί είπαν ότι δεν είχαν κάτι οπότε μάλλον με έγραψαν.
Τέλος πάντων, μερικές φωτογραφίες από την διαδικασία, δυστυχώς δεν είναι λεπτομερής καθώς ο φίλος μου που φωτογράφιζε είχε αλλού το μυαλό του.
Βγάζοντας τις ρόδες (πώς φαίνεται ο έμπειρος, η δουλειά γίνεται με κλειστά τα μάτια):
Το θέαμα. Έχω στρίψει λίγο τον τροχό για να φανεί το σκίσιμο.
Ξεσφίγγοντας το παξιμάδι του ακρόμπαρου:
Ένα τέταρτο ξεσφιγμα το παξιμάδι του ημίμπαρου:
Ο εξολκέας στη θέση του (ο μικρότερος δεν χωρούσε):
Ο φίλος μου ελέγχοντας το μήκος του καινούριου έναντι του παλιού γιατί δεν με πίστευε ότι δεν είναι ίδια (λίγο γράσο χαλκού στα πάσα του καινούριο):
Βιδώνοντας το καινούριο στο ημίμπαρο:
Μετά βίδωμα του nylock παξιμαδιού στο μουαγιέ, σφίξιμο του παξιμαδιού στο ημίμπαρο, τσεκάρισμα κλπ. Έτριψα και τα μουαγιέ και έβαλα λιιιιιιιγο γράσο χαλκού στην περιφέρειά τους για να μην ξανακολλήσουν οι ζάντες πάνω ( ) και όλα καλά.
λογο διαφορας στο μηκος μεταξυ των 2 ακρομπαρων, εχουν βιδωσει 12+ βολτες τα νεα μετα την ευθυγραμιση?
-
Μπραβο!
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Αυτό που μου την έσπασε είναι ότι πριν από μερικούς μήνες που είχα πάει το αμάξι για ευθυγράμμιση, τους είχα πει να τσεκάρουν τα ακρόμπαρα και τα μπαλάκια γιατί είχα μια ασάφεια και έναν χτύπο δεξιά. Αυτοί είπαν ότι δεν είχαν κάτι οπότε μάλλον με έγραψαν.Εγώ είχα πάει στο ΚΤΕΟ και τους είπα ότι το αμάξι χτυπάει στις λακκούβες και μου είπαν ότι είναι μια χαρά.
Μετά από λίγο καιρό στο συνεργείο είδαμε ότι ο τροχός έπαιζε γύρω στο 1 εκατοστό - το ημίμπαρο ήταν έτοιμο να φύγει από τη θέση του (και τα 2 ακρόμπαρα είχαν τζόγο) αλλά το αμάξι ήταν μια χαρά.
ΥΓ1. ΠΟΛΥ τριχα ρε παιδι μου.
-
ωραιος ο Ντινος! Γιατι ενα τεταρτο ξεσφιγγες το ακρομπαρο? γυριζε η μπιλια?Σε τετοια περιπτωση περνεις ενα λεβιε και κοντραρεις αναμεσα στο ακρο και στο ακρομπαρο σαν να προσπαθεις να τα ανοιξεις(απομακρυνεις) μεταξυ τους.Ετσι γλυστραει λιγοτερο η μπιλια ή και καθολου κανωντας το ξεβιδωμα ευκολοτερο.
Καθαρο παντως απο κατω ο πεζακλας για κινηση στην Αγγλια. -
Ένα τέταρτο το παξιμάδι που σφίγγει το ακρόμπαρο, όχι το ακρόμπαρο αυτό καθεαυτό. Γιατί ήθελα να έχω στο περίπου τα πάσα και μετά το παξιμάδι για να δω διαφορές στα πάσα, μήκος κλπ.
Ένα χρόνο έχει εδώ πάνω, το πλένω κι από κάτω τον χειμώνα όσο μπορώ.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Εγώ είχα πάει στο ΚΤΕΟ και τους είπα ότι το αμάξι χτυπάει στις λακκούβες και μου είπαν ότι είναι μια χαρά.
Μετά από λίγο καιρό στο συνεργείο είδαμε ότι ο τροχός έπαιζε γύρω στο 1 εκατοστό - το ημίμπαρο ήταν έτοιμο να φύγει από τη θέση του (και τα 2 ακρόμπαρα είχαν τζόγο) αλλά το αμάξι ήταν μια χαρά.
Μιλάμε για πολύ έλεγχο ε; Εμπιστοσύνη!
-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Εγώ είχα πάει στο ΚΤΕΟ και τους είπα ότι το αμάξι χτυπάει στις λακκούβες και μου είπαν ότι είναι μια χαρά.
Μετά από λίγο καιρό στο συνεργείο είδαμε ότι ο τροχός έπαιζε γύρω στο 1 εκατοστό - το ημίμπαρο ήταν έτοιμο να φύγει από τη θέση του (και τα 2 ακρόμπαρα είχαν τζόγο) αλλά το αμάξι ήταν μια χαρά.
Μιλάμε για πολύ έλεγχο ε; Εμπιστοσύνη!
Ενω μπορει για μια σκισμενη φουσκα να σου γραφαν δευτερευουσα παρατηρηση...
-
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
Όχι δεν τα έχουμε , είναι ένα δωράκι λόγω συγκεκριμένων συνθηκών/καταστάσεων.
Έγινε η αλλαγή δύο ακρόμπαρων σήμερα, σύνολο 40 λεπτά. Μεγάλη ευκολία να έχεις όλα τα εργαλεία διαθέσιμα.
Τα καινούρια, Lemforder, 32 ευρώ σύνολο. Αγορά από http://www.eurocarparts.co.uk και εκμεταλλεύτηκα ένα κουπόνι για 25% έκπτωση που είχα.
Το αριστερό είχε αλλαχτεί πριν από 38.000 χλμ και 4 χρόνια. Όπως φαίνεται στις φωτογραφίες παρακάτω, δεν άντεξε, η φούσκα σχίστηκε, είχε χαλαρώσει λίγο αλλά κενό δεν είχε. Μάρκα δεν θυμάμαι.
Το δεξί είναι το εργοστασιακό (153.000 χλμ, 8 ετών πλέον), είχε σχιστεί η φούσκα του ψηλά, είχε ακόμα γράσο μέσα αλλά είχε χαλαρώσει πολύ και είχε λίγο κενό.
Αυτό που μου την έσπασε είναι ότι πριν από μερικούς μήνες που είχα πάει το αμάξι για ευθυγράμμιση, τους είχα πει να τσεκάρουν τα ακρόμπαρα και τα μπαλάκια γιατί είχα μια ασάφεια και έναν χτύπο δεξιά. Αυτοί είπαν ότι δεν είχαν κάτι οπότε μάλλον με έγραψαν.
Τέλος πάντων, μερικές φωτογραφίες από την διαδικασία, δυστυχώς δεν είναι λεπτομερής καθώς ο φίλος μου που φωτογράφιζε είχε αλλού το μυαλό του.
Βγάζοντας τις ρόδες (πώς φαίνεται ο έμπειρος, η δουλειά γίνεται με κλειστά τα μάτια):
Το θέαμα. Έχω στρίψει λίγο τον τροχό για να φανεί το σκίσιμο.
Ξεσφίγγοντας το παξιμάδι του ακρόμπαρου:
Ένα τέταρτο ξεσφιγμα το παξιμάδι του ημίμπαρου:
Ο εξολκέας στη θέση του (ο μικρότερος δεν χωρούσε):
Ο φίλος μου ελέγχοντας το μήκος του καινούριου έναντι του παλιού γιατί δεν με πίστευε ότι δεν είναι ίδια (λίγο γράσο χαλκού στα πάσα του καινούριο):
Βιδώνοντας το καινούριο στο ημίμπαρο:
Μετά βίδωμα του nylock παξιμαδιού στο μουαγιέ, σφίξιμο του παξιμαδιού στο ημίμπαρο, τσεκάρισμα κλπ. Έτριψα και τα μουαγιέ και έβαλα λιιιιιιιγο γράσο χαλκού στην περιφέρειά τους για να μην ξανακολλήσουν οι ζάντες πάνω ( ) και όλα καλά.
λογο διαφορας στο μηκος μεταξυ των 2 ακρομπαρων, εχουν βιδωσει 12+ βολτες τα νεα μετα την ευθυγραμιση?
Καλός χρόνος δεν είναι τα 40 λεπτά;
Πόσο χρόνο προβλέπει το βιβλίο για την αλλαγή;
-
Το autodata δίνει 1 ώρα και 40 λεπτά, αυτό πρέπει να περιλαμβάνει και έλεγχο ευθυγράμμισης όμως.
-
-
ενας μηχανικος θελει κατα μεσο ορο 20 λεπτα για να αλλαξει 2 ακρομπαρα.
-
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
ενας μηχανικος θελει κατα μεσο ορο 20 λεπτα για να αλλαξει 2 ακρομπαρα.Το θεμα ειναι να μην σε χρεωσει για 2 ωρες
-
Οι εργατοώρες που γράφουν τα manual των συνεργείων για την κάθε εργασία έχουν να κάνουν με το βαθμό δυσκολίας της κάθε εργασίας και σε πόσο χρόνο μπορεί ένας μέσος μηχανικός να την εκτελέσει, όχι με τον πραγματικό χρόνο.
Αν πχ ένας μηχανικός έχει την εμπειρία και τα εξειδικευμένα εργαλεία και μπορεί να τελειώσει μια εργασία στο μισό χρόνο τότε μαγκιά του.
-
Οπως συμβαινει τις περισσοτερες φορες ο ''τεχνικος'' χρεωνει το ιδιο.
-
20 λεπτά για τα 2 μαζί με το να ανέβει το αμάξι στο αναβατώριο, να βγουν τροχοί κλπ; Challenge accepted για την επόμενη φορά, σε πολλά χρόνια ελπίζω.
Πολλή διαφορά στο τιμόνι.
-
Θελω αναβατωριο! Ντινο του Πανεπιστημιου?
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
20 λεπτά για τα 2 μαζί με το να ανέβει το αμάξι στο αναβατώριο, να βγουν τροχοί κλπ; Challenge accepted για την επόμενη φορά, σε πολλά χρόνια ελπίζω.Ντινο ακομα και με γρυλλο στα τριποδα.Παντα με αεροκλειδο βεβαια.
Και εσυ εαν το ξανακανεις σημερα κατω απο 30 θα πεσεις. -
Συμβουλή.
Αν το αμάξι σας ψιλορετάρει στο ρελαντί, χωρίς να παρουσιάζει κάποιο άλλο πρόβλημα σε άλλες συνθήκες, πριν αρχίσετε να ψάχνεστε με αντλίες βενζίνης, καθαρισμούς μπεκ κλπ, ρίξτε μισό λίτρο καθαρό οινόπνευμα σε γεμάτο ρεζερβουάρ. Έχει την ιδιότητα να μαζεύει το ΝΕΡΟ!!!
Και πριν κατηγορήσουμε τις βενζίνες, να έχουμε υπόψιν ότι κάθε φορά που το ρεζερβουάρ αναπνέει, μπαινοβγαίνει αέρας ο οποίος έχει ... υγρασία!!! Αυτή η υγρασία με τα χρόνια γίνεται νεράκι και το μοτέρ μας διαμαρτύρεται.
Συντήρηση αυτοκινήτου στο σπιτι - DIY - Πληροφορίες