-
Service σε Golf σε αντιπροσωπεία:
-Λάδια 5W30 Full synthetic (Castrol Edge)
-Φίλτρο λαδιού
-Υγρά φρένων
-Έλεγχος στο διαγνωστικό150 ευρώ
Δε με ξαναβλέπουν
-
Και οι 2 τιμές είναι για γέλια - ή κλάματα - αλλά, εξήγησέ μου ρε Ορέστη... Πως μεταμορφώθηκε σε πλαίσιο το αμάξι με αλλαγή λαδιώ, φίλτρων, υγρών φρένων και υαλοκαθαριστήρων;
-
Ο χρήστης Sinanai έγραψε:
Και οι 2 τιμές είναι για γέλια - ή κλάματα - αλλά, εξήγησέ μου ρε Ορέστη... Πως μεταμορφώθηκε σε πλαίσιο το αμάξι με αλλαγή λαδιώ, φίλτρων, υγρών φρένων και υαλοκαθαριστήρων;οι υαλοκαθαριστήρες το έκαναν πιο άκαμπτο!!
-
Ο χρήστης Sinanai έγραψε:
Και οι 2 τιμές είναι για γέλια - ή κλάματα - αλλά, εξήγησέ μου ρε Ορέστη... Πως μεταμορφώθηκε σε πλαίσιο το αμάξι με αλλαγή λαδιώ, φίλτρων, υγρών φρένων και υαλοκαθαριστήρων;μαγκια της γκρουπφαμιλιας........
-
Mercedes Slk 200 Kompressor '97
Αλλαχθηκαν την περασμενη βδομαδα σε εξειδικευμενο συνεργειο
λαδια 10-40 ημισυνθετικα fuchs
φιλτρο λαδιου
motorkote στο σασμαν
λιπανση οροφης
γενικος ελεγχοςκοστος 130€
Oμως κατα τον γενικο ελεγχο βρεθηκαν προς επισκευη
κεντρικη μπαρα τιμονιου 272€
ψαλιδια μπροστινα 140€
σινεμπλοκ 300€
μπροστινα αμορτισερ (μου προτεινε τα μαμα με κοστος 350€ ενω φοραει bilstein b6 )
ευθυγραμμιση 36€
βασεις μοτερ ~300€
εργασια των ανωτερω 160€Αρα μιλαμε για μαζεματα της ταξης των ~1200€
Εν τω μεταξυ προ εβδομαδας που ειχα παει στον λαστιχα μου για αλλαγη ακρομπαρων, ισιωμα ζαντας, ευθυγραμμιση και ζυγοσταθμιση, ο μαστορας δεν ειδε κανενα προβλημα στο μπροστινο συστημα, αντιθετα ειπε πως ειναι απ τα πιο ''καθαρα'' που χει δει με εξαιρεση καποιους τζογους στο τιμονι (εξ ου και η μπαρα τιμονιου που βρηκε και ο συνεργειατζης)
Τα συμπερασματα δικα σας -
Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:
Service 2ετιας Seat Ibiza 1.2 tsi στην αντιπροσωπεια. (ειναι ακομα εντος εγγυησης.)Εχουμε και λεμε :
Εργασια :
- Τακτικη Συντηρηση
- Αλλαγη υγρα φρενων
- Καθαρισμα εισαγωγης
- Ελεγχος στο διαγνωστικο
= 119,47 χωρις ΦΠΑ
Υλικα :
Φιλτρο Λαδιου = 8,29
Φιλτρο Βενζινης = 20,36
Φιλτρο Αερα κινητηρα = 16,65
Καθαριστικα-Λαδακι = 5,49
Ροδελα-ταπα = 1,45= 52,24 χωρις ΦΠΑ
Δικα μου πραγματα :
1 λιτρο υγρα φρενων ΑΤΕ typ200 = 14,00
4 λιτρα Mobil Super 3000 5w-40 = 26,00
Υαλοκαθαριστηρες εμπρος Bosch Aerotwin = 30,00Καρτα καυσαεριων δωρο.
Γενικο συνολο 281,20 με ΦΠΑ και εκπτωση σε ολα 18%
Να τα χαιρομαι. Τουλαχιστον το αμαξι εχει μεταμορφωθει σε καθε τομεα, πλαισιο, τιμονι, φρενα, κινητηρας.
ΩΧ ΠΑΝΑΪΑΜ ΠΑΝΑΪΑΜ
Δηλαδή αν ήθελες και κανένα ιμάντα ή κανένα σετ συμπλέκτη πόσο θα χρέωναν;
Συμφέρει να μην πας ποτέ για σέρβις και όταν ριμάξει το αυτοκίνητο να πάρεις άλλο και θα έχεις και κέρδος όπως κάνουν στα νοικιάρικα.
-
Σκεφτομαι να αγορασω το yaris 1400 90ps diesel.τι κοστος εχουν τα σερβις του και καθε ποτε γινονται?ειναι ακριβα τα σερβις τους?
-
Ο χρήστης Sinanai έγραψε:
Και οι 2 τιμές είναι για γέλια - ή κλάματα - αλλά, εξήγησέ μου ρε Ορέστη... Πως μεταμορφώθηκε σε πλαίσιο το αμάξι με αλλαγή λαδιώ, φίλτρων, υγρών φρένων και υαλοκαθαριστήρων;Σφιξανε ολες τις ενωσεις μωρε μπρος και πισω, ψαλιδια κρεμαγιερες σκατα... ωχου... + καθαρισματα, φιλτρα κλπ... ξανανιωσε το μοτερ, και το μπροστινο συστημα πατησε κατω με μια στιβαρη βαρια αισθηση... σιγα μη καθομαι να τα γραφω ολα...
ΩΧ ΠΑΝΑΪΑΜ ΠΑΝΑΪΑΜ
Δηλαδή αν ήθελες και κανένα ιμάντα ή κανένα σετ συμπλέκτη πόσο θα χρέωναν;
Συμφέρει να μην πας ποτέ για σέρβις και όταν ριμάξει το αυτοκίνητο να πάρεις άλλο και θα έχεις και κέρδος όπως κάνουν στα νοικιάρικα.
Ε αναγκαστικα λογω εγγυησης... Απο του χρονου σιγα μη με ξαναδουνε!
-
€150 για αλλαγή ψυγείου σε Citroen Xsara 1.4 του '98 είναι καλή τιμή; Περιλαμβάνει νέο ψυγείο, αντιψυκτικό, εργατικά και ΦΠΑ.
-
Αν και εξαρταται απ το ψυγειο, οταν μου ειχε κανει κατι διαρροες στομαβενσις, ενα ολλανδικο που ειχα βρει και ειχα βαλει μονος μου ειχε παει πριν απο 5 χρονια 110€
Πολυ κομπλε ακουγεται η τιμη, αν ειναι καλο το ψυγειο
-
Λάδια 5-30 formula f, φίλτρο, έλεγχος με διαγνωστικό, 42 ευρουλάκια με απόδειξη σε εξουσιοδοτημένο ford για το φόκους της υπογραφής.
-
Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:
Και οι 2 τιμές είναι για γέλια - ή κλάματα - αλλά, εξήγησέ μου ρε Ορέστη... Πως μεταμορφώθηκε σε πλαίσιο το αμάξι με αλλαγή λαδιώ, φίλτρων, υγρών φρένων και υαλοκαθαριστήρων;
Σφιξανε ολες τις ενωσεις μωρε μπρος και πισω, ψαλιδια κρεμαγιερες σκατα... ωχου... + καθαρισματα, φιλτρα κλπ... ξανανιωσε το μοτερ, και το μπροστινο συστημα πατησε κατω με μια στιβαρη βαρια αισθηση... σιγα μη καθομαι να τα γραφω ολα...
Εμενα αυτο θα με προβληματιζε σ ενα αμαξι νεο με λιγα χιλιομετρα...
Λοκατζη η τιμη που γραφεις ειναι κομπλε ,εξαρταται καιτι ψυγειο εβαλε βεβαια..
-
Με ενα 60αρι αγοραζεις καλό επώνυμο ψυγείο
Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4
-
Ο χρήστης kapami έγραψε:
Service σε Golf σε αντιπροσωπεία:-Λάδια 5W30 Full synthetic (Castrol Edge)
-Φίλτρο λαδιού
-Υγρά φρένων
-Έλεγχος στο διαγνωστικό150 ευρώ
Δε με ξαναβλέπουν
Το πολύ 60-70 ευρώ θα έλεγα εγώ
Εκανα το ίδιο service στο Picanto πριν ένα μήνα σε αντιπροσωπεία και πλήρωσα 50 ευρώ (εντάξει λiγότερο λάδι παίρνει το picanto) -
Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:
Σφιξανε ολες τις ενωσεις μωρε μπρος και πισω, ψαλιδια κρεμαγιερες σκατα... ωχου... + καθαρισματα, φιλτρα κλπ... ξανανιωσε το μοτερ, και το μπροστινο συστημα πατησε κατω με μια στιβαρη βαρια αισθηση... σιγα μη καθομαι να τα γραφω ολα...
:Σε αμάξι διετίας τί σφιξίματα χρειάζονται ;
-
Ο χρήστης bathan έγραψε:
Service σε Golf σε αντιπροσωπεία:
-Λάδια 5W30 Full synthetic (Castrol Edge)
-Φίλτρο λαδιού
-Υγρά φρένων
-Έλεγχος στο διαγνωστικό150 ευρώ
Δε με ξαναβλέπουν
Το πολύ 60-70 ευρώ θα έλεγα εγώ
Εκανα το ίδιο service στο Picanto πριν ένα μήνα σε αντιπροσωπεία και πλήρωσα 50 ευρώ (εντάξει λiγότερο λάδι παίρνει το picanto)Εντάξει μόνο το Castrol/Mobil λάδι 5W30 4lt κάνει κάτι παραπάνω από 50 ευρώ ακόμα και έξω σε μαγαζιά.
Αλλά τα υπόλοιπα 100 ευρώ για εργατικά, υγρά και φίλτρο λαδιού, είναι υπερβολικό ποσό πιστεύω. -
Ο χρήστης bathan έγραψε:
Σφιξανε ολες τις ενωσεις μωρε μπρος και πισω, ψαλιδια κρεμαγιερες σκατα... ωχου... + καθαρισματα, φιλτρα κλπ... ξανανιωσε το μοτερ, και το μπροστινο συστημα πατησε κατω με μια στιβαρη βαρια αισθηση... σιγα μη καθομαι να τα γραφω ολα...
:Σε αμάξι διετίας τί σφιξίματα χρειάζονται ;
Αν (λέω αν, παραδειγμα) ενα διετίας αμάξι γράφει 30.000 το χρόνο ας πούμε, κατιτίς δεν θα θέλει από σφιξιματα; Μην το γενικευεις λοιπόν, πάει ανάλογα με τη χρήση.
Στάλθηκε από το LG 4X HD μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
-
προσωπικα για mobil 1 5W40 full synthetic 4 λιτρα μαζι με φιλτρο λαδιου πληρωνω 38ε. το φιλτρο γνωριζω οτι το χρεωνουν 6ε οποτε το λιτρο λαδιου βγαινει στα 8ε....
-
Ο χρήστης Alxnks έγραψε:
Σφιξανε ολες τις ενωσεις μωρε μπρος και πισω, ψαλιδια κρεμαγιερες σκατα... ωχου... + καθαρισματα, φιλτρα κλπ... ξανανιωσε το μοτερ, και το μπροστινο συστημα πατησε κατω με μια στιβαρη βαρια αισθηση... σιγα μη καθομαι να τα γραφω ολα...
:Σε αμάξι διετίας τί σφιξίματα χρειάζονται ;
Αν (λέω αν, παραδειγμα) ενα διετίας αμάξι γράφει 30.000 το χρόνο ας πούμε, κατιτίς δεν θα θέλει από σφιξιματα; Μην το γενικευεις λοιπόν, πάει ανάλογα με τη χρήση.
Στάλθηκε από το LG 4X HD μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
1ον το αμαξι ειναι κουτσουρο, και 2ον δε το λυπαμαι, περναω απο δρομους με λακουβες στη γυρω περιοχη με 70-80.
Αν βαλεις σε ολα αυτα οτι το αμαξι τρωει στριψημο 2-3 φορες το μηνα + οτι εχει και μια πιστα στο ενεργητικο του...
Ε οσο να ναι κατι θα θελει σφιξημο... Εγω ειδα τεραστια διαφορα παντως, ειδικα στην κατευθυντικοτητα... Ή θα χε χαρχαλεψει τελειως ή δε θα το ειχαν σφιξει ποτε σωστα απο το εργοστασιο. -
Εννοείς 10 γύρους στην καρτόπιστα;
Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?