Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Alfa Romeo 4C
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Alfa Romeo 4C
    • 1
    • 2
    • 63
    • 64
    • 65
    • 66
    • 67
    • 75
    • 76
    • 65 / 76
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    120
    1519
    1217
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      jzap last edited by

      Ο χρήστης dim8 έγραψε:

      Και εγώ δεν την πιάνω την χρησιμότητα τοu duct tape.

      αεροδυναμικες απωλειες.

      Ο μόνος αρμός που φαίνεται να καλύπτει η ταινία είναι στον εμπρός προφυλακτήρα. Επομένως, για άλλο λόγο υπάρχει. Το ίδιο παρατηρώ στα crash-tests, αλλά εκεί όντως η ταινία καλύπτει τους αρμούς. Όποιος γνωρίζει το λόγο, θα έλυνε μία μεγάλη μου απορία...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • realzeus
        realzeus last edited by

        Κι όμως όλα αρμούς και προεξοχές καλύπτουν, εκτός από την οροφή. Πάλι καλά που δεν έβγαλαν και τους καθρέπτες...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dim8 last edited by

          και τους πισω αρμους εχουν καλυψει.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • J
            j-marr last edited by

            Δεν θα μου κάνει καμιά εντύπωση να μάθω οτι τη βάλανε για την ποζεριά και μόνο. Προσπαθήσαμε πολύ κιετς.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • Y
              yugo_para_siempre last edited by

              Πολυ ωραια ειναι η ατιμη, ποθητη και ελπιζω να ειναι το ιδιο καλη και στο δρομο.

              Αν ειχα να πω δυο αρνητικα, το ενα ειναι τα εμπρος φωτα που οπωσδηποτε ΠΡΕΠΕΙ να αλλαξουν και το δευτερο ο κινητηρας. Οχι πως ειναι κακος, το αντιθετο θα ελεγα, απλα στο υφος αυτου του αυτοκινητου θεωρω πως θα ταιριαζε ενας σουπερ εξελιγμενος, οσο το δυνατον ελαφρυς, ατμοσφαιρικος V6 2.4 λιτρων με ιπποδυναμη 290 ιππων στις 8500 σ.α.λ. και ειδικη ισχυ 120+ ιππους/λιτρο .

              Κατανοω οτι κατι τετοιο θα ηταν πολυεξοδο στο κοστος εξελιξης του, αλλα οσον αφορα το βαρος θεωρειτε οτι θα ειχε τεραστια διαφορα με το παρον μοτερ;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • J
                j-marr last edited by

                Ο χρήστης Yugo_para_siempre έγραψε:
                Αν ειχα να πω δυο αρνητικα, το ενα ειναι τα εμπρος φωτα που οπωσδηποτε ΠΡΕΠΕΙ να αλλαξουν και το δευτερο ο κινητηρας. Οχι πως ειναι κακος, το αντιθετο θα ελεγα, απλα στο υφος αυτου του αυτοκινητου θεωρω πως θα ταιριαζε ενας σουπερ εξελιγμενος, οσο το δυνατον ελαφρυς, ατμοσφαιρικος V6 2.4 λιτρων με ιπποδυναμη 290 ιππων στις 8500 σ.α.λ. και ειδικη ισχυ 120+ ιππους/λιτρο .
                ;

                Κάτι τέτοιο θα το ήθελα με σήματα lancia και την ανάλογη stratos αισθητική.

                Κάτι σαν να πήρε το μάτι μου οτι το επόμενο αμαξι του Glickenhaus θα βασίζεται σε αυτή τη μπανιέρα. Θα δείξει βέβαια.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  stefan147 last edited by

                  Youtube Video

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    popol-ros last edited by

                    επιτελους μια σωστη αλφα ρομεο , μετα απο τοσα χρονια μαλακιας και φουλ αγαμιας.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • E
                      eddie_147 last edited by

                      Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
                      επιτελους μια σωστη αλφα ρομεο , μετα απο τοσα χρονια μαλακιας και φουλ αγαμιας.

                      +συγκριτικό με ΤΤ (ποιός Θανάσης; #λολ)

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • J
                        j-marr last edited by

                        Θα το συνεχίσουν (και για τα πιο προλεταριακά αμάξια) ή θα αποδειχτεί ενα ακόμα πυροτέχνημα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          alba-parietti last edited by

                          Ο χρήστης Yugo_para_siempre έγραψε:
                          Πολυ ωραια ειναι η ατιμη, ποθητη και ελπιζω να ειναι το ιδιο καλη και στο δρομο.

                          Αν ειχα να πω δυο αρνητικα, το ενα ειναι τα εμπρος φωτα που οπωσδηποτε ΠΡΕΠΕΙ να αλλαξουν και το δευτερο ο κινητηρας. Οχι πως ειναι κακος, το αντιθετο θα ελεγα, απλα στο υφος αυτου του αυτοκινητου θεωρω πως θα ταιριαζε ενας σουπερ εξελιγμενος, οσο το δυνατον ελαφρυς, ατμοσφαιρικος V6 2.4 λιτρων με ιπποδυναμη 290 ιππων στις 8500 σ.α.λ. και ειδικη ισχυ 120+ ιππους/λιτρο .

                          Κατανοω οτι κατι τετοιο θα ηταν πολυεξοδο στο κοστος εξελιξης του, αλλα οσον αφορα το βαρος θεωρειτε οτι θα ειχε τεραστια διαφορα με το παρον μοτερ;

                          +50 κιλα απο τον κινητηρα θα τα ειχες,αλλα αυτο που περιγραφεις θα ηταν ενα διαφορετικο αυτοκινητο,με αλλο βαρος,αλλη συμπεριφορα,εντελως διαφορετικο το πισω μερος απο τη μπανιερα κλπ .Ιδανικος θα ηταν ενας κινητηρας σε στυλ του διλιτρου του S2000.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • E
                            eddie_147 last edited by

                            Σε τόση δίαιτα όμως 50 κιλά δεν είναι τίποτα.
                            Θεωρώ δεδομένο ότι αν προκύψει έκδοση Maserati με V6 θα πουλήσει πολύ περισσότερο λόγω κινητήρα.

                            Σε αυτά τα φράγκα δεν ψωνίζεις μόνο χρόνους και αποτελεσματικότητα στην πίστα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              alba-parietti last edited by

                              Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
                              Σε τόση δίαιτα όμως 50 κιλά δεν είναι τίποτα.
                              Θεωρώ δεδομένο ότι αν προκύψει έκδοση Maserati με V6 θα πουλήσει πολύ περισσότερο λόγω κινητήρα.

                              Σε αυτά τα φράγκα δεν ψωνίζεις μόνο χρόνους και αποτελεσματικότητα στην πίστα.

                              Δεν ειναι μονο το βαρος του κινητηρα Eddie.Φιλοξενια V6 στο διαμηκη απαιτει εντελως διαφορετικη αρχιτεκτονικη,ογκο και βαρος του μερους πισω απο τη μπανιερα,ενω υπαρχουν αλλα προβληματα με τον αξονα μεταδοσης και τα ρεστα.
                              Αν τελικα βγει απο τη maserati θα ειναι ενα εντελως διαφορετικο αυτοκινητο δομικα και δυναμικα.Δεν θα ειναι απλα μια 4c με εξακυλινδρο και 100 κιλα περισσοτερου βαρους.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • E
                                eddie_147 last edited by

                                Ότι και να ναι, όσα δευτερόλεπτα και αν του ρίχνει η 4C στην πίστα θα πουλήσει περισσότερο για ένα απλό λόγο:

                                Youtube Video

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • J
                                  j-marr last edited by

                                  Δεν βλέπω κανένα πρόβλημα στο να κτίσουν αλλα μοντέλα στην ίδια μπανιέρα. Ετσι κι αλλιώς το πίσω μερος που βιδώνει πάνω της αλουμινένιο είναι.

                                  Εννοείται οτι δεν θα είναι μια 4c με V6.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    pik last edited by

                                    εχω χασει επεισοδια....;
                                    Θα βγει απο την Tridente τετειο αμαξι;
                                    Πλακα κανετε;

                                    Οχι τιποτε αλλο αλλα την βγαλαμε απο την μεση την Ghibli λογω μεγεθους...
                                    poly megalo re gmt...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      techadmin admin last edited by

                                      Θα μπορούσε να είναι εγκάρσιος ο V6, θα είχε παρόμοιο βάρος και όγκο με τον turbo 4κύλινδρο (και παρόμοια απόδοση), αν και δε βλέπω να υπάρχει κανένας τέτοιος διαθέσιμος (εκτός αν είναι καμια καθαρόαιμη λύση από camry - lol).

                                      Υπάρχει και ο pentastar V6 του Chrysler 200

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        alba-parietti last edited by

                                        Ο χρήστης IKE έγραψε:

                                        Υπάρχει και ο pentastar V6 του Chrysler 200

                                        Μην τους δινεις ιδεες

                                        Ετσι οπως εχουν τα πραγματα εκδοση V6 ειναι οικονομικά ασύμφορη(κάτω από το σασσί της 4C δεν βλέπω πώς μπορεί να περάσει άξονας μετάδοσης,δεδομένου ότι η Maserati θα χρησιμοποιεί τον V6 biturbo κατά το διαμήκη άξονα,πέρα του ότι για να τοποθετηθούν ισχυρότεροι κινητήρες σε αυτήν την κατασκευή πρέπει να φτιαχθεί εκ νέου το πλαίσιο στήριξης πίσω από την ανθρακονημάτινη μπανιέρα+ σειρά ολόκληρη άλλων μετατροπών...)και θα πρέπει να 'δεχτει' να βάλει το χεράκι της και η Ferrari......

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          techadmin admin last edited by

                                          Για διαμήκη V6 (ή οτιδήποτε άλλο σε αυτή τη διάταξη) όντως χρειάζονται πολλές μετατροπές (νέο πίσω υποπλαίσιο τουλάχιστον). Για εγκάρσιο κινητήρα όμως πολύ λιγότερες.

                                          Άξονας μετάδοσης γιατί να περάσει κάτω από το κεντρικό πλαίσιο? Για τετρακίνητη έκδοση?
                                          Εκτός αν εννοείς για να μπει ο κινητήρας μπροστά όπου δε βλέπω τι θα μπορούσε να μείνει ίδιο από μηχανικά μέρη.


                                          Για την 4C εγώ βλέπω να είναι μία λίγο πιο φαντεζί elise, πολύ πιο κοντά σε lotus (με ότι -κυρίως κακό- αυτό συνεπάγεται) παρά σε Cayman. Σίγουρα είναι ενδιαφέρον αυτοκίνητο αλλά χωρίς να έχω παρακολουθήσει στενά την εξέλιξή του νομίζω για άλλο ξεκίνησε και απλά προέκυψε.

                                          Ούτε ιδιαίτερη σχέση έχει με την υπόλοιπη (και τη μελλοντική) γκάμα ούτε βλέπω να εξελίσσεται σε οικογένεια άλλων μοντέλων. Χαριτωμένο μεν, πυροτέχνημα δε.

                                          Σαν halo model δε βλέπω να έχει καμια φοβερή αξία. Η υπόλοιπη γκάμα δεν έχει καμία σχέση και το ίδιο δεν είναι κάτι τόσο φοβερό (ή με αγωνιστική εμπλοκή να κάνει μπούγιο) ώστε να απασχολεί την δημοσιότητα επί χρόνια. Θα γίνουν κάποια τεστ για τους γρηγόρηδες, θα πουληθούν όσα πουληθούν αλλά μικρή σημασία θα έχει για το μέλλον της εταιρίας (όχι πως βλάπτει κιόλας). Η αρπαχτή της re-skinned maserati 4200 spyder μου μοιάζει πολύ πιο αποδοτική από κάθε άποψη.

                                          Ασχέτως της παραπάνω παπαρολογίας όμως μου φαίνεται πολύ καλό αυτοκίνητο, πιο ενδιαφέρον από Elise. Κρίμα για το ψιλο-άσχημο εμπρός μέρος και τον γενικό σχεδιασμό (όχι πως είναι και ότι ασχημότερο).
                                          Αν έμοιαζε πχ με Sbarro Diva θα με είχε ΠΟΡΩΣΕΙ παίδες.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dstou last edited by

                                            Μετά από πολλά χρόνια μια Άλφα ικανή να συγκινήσει κόσμο και κοσμάκη. Δε σώνεται η φίρμα με ένα κούκο βέβαια, αλλά τον χρειάζεται όσο ποτέ.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 63
                                            • 64
                                            • 65
                                            • 66
                                            • 67
                                            • 75
                                            • 76
                                            • 65 / 76
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr