-
Καλημέρα σε όλους. Είμαι στην αναζήτησή για αγορά αυτοκινήτου. Πρώην κάτοχος Citroen c4, έμεινα πολύ ευχαριστημένος,αλλά επειδή με χάλασε η σχεδίαση του καινούργιου το απέρριψα. Ήμουν μεταξύ honda civic 1.6 I-dtec,Volvo και τυχαία είδα και τον ασσο.
Το civic το οδήγησα,και έπαθα πλάκα,από την μηχανή,ροπή,οικονομία,και άνεση ανάρτησης. Απογοητεύτηκα από την τιμή,ελάχιστη έκπτωση ενώ το εσωτερικό αυτοκινήτου είναι μουντο και δεν είναι το ίδιο ποιοτικό με τα αλλά.
Η BMW έχει τρελή έκπτωση,φτάνοντας με μπόλικο εξοπλισμό στα 24500€. Την οδήγησα 1ωρα και μου άρεσε η οικονομία,η ροπή,η άνεση της ανάρτησης. Το εσωτερικό με πολύ καλή ποιότητα ,αν και άκουσα στο test drive κάποιους τριγμούς στο τούνελ μετάδοσης. Το εξωτερικό δεν με τρελαίνει,η πίσω όψη χειρότερη. Όλοι μου λένε ότι έχει μεταπωλητικη αξία,ενώ αναφέρεται και από μηχανικούς ότι παρουσιάζουν προβλήματα αξιοπιστίας.
Το Volvo εξωτερικά είναι τέλειο,εσωτερικά το ίδιο. Ποιότητα ίδια με BMW,εμμονή στη λεπτομέρεια.το οδήγησα μόνο 10'' και μου άρεσε η θέση οδήγησης,άνετοτατα καθίσματα,πίνακες οργάνων. Χώροι μια χαρά για αυτό που ζητάω. Παρατήρησα λίγο σκληρή ανάρτηση σε λακκούβες,με αποτέλεσμα να μεταφέρεται ο ήχος στην καμπίνα. Είχε 17' ζάντες και υπέθεσα ότι φταίνε αυτές. Πάντως τα αλλά δυο είχανε καλύτερη απόσβεση στις λακούβες. Για αξιοπιστία δεν γνωρίζω. Τιμή ίδια με BMW. Ζήτησα να το ξαναοδηγησω λίγο περισσότερη ώρα.
Θα ήθελα την γνώμη κατόχων. Με ενδιαφέρει περισσότερο η άνεση,ηχομόνωση,αξιοπιστία.
Ευχαριστώ. -
Καλημέρα σε όλους. Είμαι στην αναζήτησή για αγορά αυτοκινήτου. Πρώην κάτοχος Citroen c4, έμεινα πολύ ευχαριστημένος,αλλά επειδή με χάλασε η σχεδίαση του καινούργιου το απέρριψα. Ήμουν μεταξύ honda civic 1.6 I-dtec,Volvo και τυχαία είδα και τον ασσο.
Το civic το οδήγησα,και έπαθα πλάκα,από την μηχανή,ροπή,οικονομία,και άνεση ανάρτησης. Απογοητεύτηκα από την τιμή,ελάχιστη έκπτωση ενώ το εσωτερικό αυτοκινήτου είναι μουντο και δεν είναι το ίδιο ποιοτικό με τα αλλά.
Η BMW έχει τρελή έκπτωση,φτάνοντας με μπόλικο εξοπλισμό στα 24500€. Την οδήγησα 1ωρα και μου άρεσε η οικονομία,η ροπή,η άνεση της ανάρτησης. Το εσωτερικό με πολύ καλή ποιότητα ,αν και άκουσα στο test drive κάποιους τριγμούς στο τούνελ μετάδοσης. Το εξωτερικό δεν με τρελαίνει,η πίσω όψη χειρότερη. Όλοι μου λένε ότι έχει μεταπωλητικη αξία,ενώ αναφέρεται και από μηχανικούς ότι παρουσιάζουν προβλήματα αξιοπιστίας.
Το Volvo εξωτερικά είναι τέλειο,εσωτερικά το ίδιο. Ποιότητα ίδια με BMW,εμμονή στη λεπτομέρεια.το οδήγησα μόνο 10'' και μου άρεσε η θέση οδήγησης,άνετοτατα καθίσματα,πίνακες οργάνων. Χώροι μια χαρά για αυτό που ζητάω. Παρατήρησα λίγο σκληρή ανάρτηση σε λακκούβες,με αποτέλεσμα να μεταφέρεται ο ήχος στην καμπίνα. Είχε 17' ζάντες και υπέθεσα ότι φταίνε αυτές. Πάντως τα αλλά δυο είχανε καλύτερη απόσβεση στις λακούβες. Για αξιοπιστία δεν γνωρίζω. Τιμή ίδια με BMW. Ζήτησα να το ξαναοδηγησω λίγο περισσότερη ώρα.
Θα ήθελα την γνώμη κατόχων. Με ενδιαφέρει περισσότερο η άνεση,ηχομόνωση,αξιοπιστία.
Ευχαριστώ. -
Καλημέρα σε όλους. Είμαι στην αναζήτησή για αγορά αυτοκινήτου. Πρώην κάτοχος Citroen c4, έμεινα πολύ ευχαριστημένος,αλλά επειδή με χάλασε η σχεδίαση του καινούργιου το απέρριψα. Ήμουν μεταξύ honda civic 1.6 I-dtec,Volvo και τυχαία είδα και τον ασσο.
Το civic το οδήγησα,και έπαθα πλάκα,από την μηχανή,ροπή,οικονομία,και άνεση ανάρτησης. Απογοητεύτηκα από την τιμή,ελάχιστη έκπτωση ενώ το εσωτερικό αυτοκινήτου είναι μουντο και δεν είναι το ίδιο ποιοτικό με τα αλλά.
Η BMW έχει τρελή έκπτωση,φτάνοντας με μπόλικο εξοπλισμό στα 24500€. Την οδήγησα 1ωρα και μου άρεσε η οικονομία,η ροπή,η άνεση της ανάρτησης. Το εσωτερικό με πολύ καλή ποιότητα ,αν και άκουσα στο test drive κάποιους τριγμούς στο τούνελ μετάδοσης. Το εξωτερικό δεν με τρελαίνει,η πίσω όψη χειρότερη. Όλοι μου λένε ότι έχει μεταπωλητικη αξία,ενώ αναφέρεται και από μηχανικούς ότι παρουσιάζουν προβλήματα αξιοπιστίας.
Το Volvo εξωτερικά είναι τέλειο,εσωτερικά το ίδιο. Ποιότητα ίδια με BMW,εμμονή στη λεπτομέρεια.το οδήγησα μόνο 10'' και μου άρεσε η θέση οδήγησης,άνετοτατα καθίσματα,πίνακες οργάνων. Χώροι μια χαρά για αυτό που ζητάω. Παρατήρησα λίγο σκληρή ανάρτηση σε λακκούβες,με αποτέλεσμα να μεταφέρεται ο ήχος στην καμπίνα. Είχε 17' ζάντες και υπέθεσα ότι φταίνε αυτές. Πάντως τα αλλά δυο είχανε καλύτερη απόσβεση στις λακούβες. Για αξιοπιστία δεν γνωρίζω. Τιμή ίδια με BMW. Ζήτησα να το ξαναοδηγησω λίγο περισσότερη ώρα.
Θα ήθελα την γνώμη κατόχων. Με ενδιαφέρει περισσότερο η άνεση,ηχομόνωση,αξιοπιστία.
Ευχαριστώ. -
To Ηοnda ποσο κανει?
-
Το honda κάνει 23000€ sport edition.
-
Μετά από 5.5 μήνες και 12.000 χλμ με την 116 d είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος από το αυτοκίνητο. Πολύ καλή οικονομία (σε επαρχιακή πόλη η μέση κατανάλωση παίζει χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια γύρω στα 5lt/100), κινητήρας ροπάτος από αρκετά χαμηλά, με δύναμη μέχρι τις 4.000+ στροφές και αθόρυβος (σπάνια θυμίζει diesel, μόνο απ'έξω και στο ρελαντί καταλαβαίνεις ότι είναι diesel). Από λαμπάκι γεμίζει με 65 ευρώ περίπου και βγάζει σχετικά εύκολα 900 χλμ μέχρι να ανάψει ξανά η ρεζέρβα (με την οποία έχεις άλλα 100+ χλμ). Από οδηγικής άποψης μου αρέσει πολύ το τιμόνι και η ανάρτηση που αποτελεί έναν πολύ καλό συνδυασμό άνεσης και κρατήματος για τα δικά μου γούστα. Μεγάλες και αισθητές διαφορές επίσης υπάρχουν μεταξύ των 3 προγραμμάτων οδήγησης σε τιμόνι και κινητήρα (δεν είναι τρικ του marketing). Στην εθνική μπορείς να κινείσαι για ώρες με 150-160 εντελώς χαλαρά με τον κινητήρα να γυρίζει στις 2.500 στροφές και κατανάλωση γύρω στα 6lt/100. Στα συν ότι ο κινητήρας έχει καδένα και όχι ιμάντα (δεν ξέρω τι έχει το volvo) και τα αραιά service. Πρόβλημα μέχρι τώρα κανένα (αυτό έλειπε ).
Το ίδιο ακριβώς δίλημμα με εσένα είχα και τελικά με κέρδισε ο άσος στα σημεία. Γνώμη μου είναι πως αν σε καλύπτει σε χώρους το volvo και από την στιγμή που σου αρέσει τόσο πολύ είναι μια εξαιρετική επιλογή. Σε μεταπώληση σίγουρα θα χάνει σε σχέση με την bmw αλλά αν σκοπεύεις να κρατήσεις το αυτοκίνητο πολλά χρόνια πιστεύω ότι δεν πρέπει να σε απασχολεί η συγκεκριμένη παράμετρος. Απλά απέφυγε τις 17αρες ζάντες και την sport ανάρτηση Honda θα διάλεγα μόνο αν ήθελα οπωσδήποτε τους extra χώρους χωρίς να αλλάξω κατηγορία (πχ σε crossover ή σε station ή σε πολυμορφικό). -
Ο χρήστης Chrisnikos έγραψε:
Με ενδιαφέρει περισσότερο η άνεση,ηχομόνωση,αξιοπιστία.
Ευχαριστώ.Πάρε την 116d.
-
Για ανεση ,ηχομονωση & αξιοπιστια
Μαλλον volvo θα προτεινα... -
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Για ανεση ,ηχομονωση & αξιοπιστια
Μαλλον volvo θα προτεινα...Κώστα καμία σχέση η F20 με τις E81/2/7 ειδικά η 116d.
Και άνετη είναι (υπερβολικά θα έλεγα για τα γούστα μου) και κορυφαία ηχομόνωση παρέχει και βεβαίως στη diesel εκδοχή της είναι αξιόπιστη.
Επίσης εχει ενα κλικ καλύτερους χώρους απο το Volvo.
Sent from a mobile device
-
Η νέα σειρά 1 της BMW παράγει αεροδυναμικούς θορύβους από τους καθρέπτες. Είναι τόσο ενοχλητικοί και για αυτό το αναφέρω. Αυτό το διαπίστωσα σε test drive που είχα πάρει μια 118i μόνος για πάνω από 1 ώρα και βγήκα στην ΕΟ Αθηνών Λαμίας μέχρι τα 180χλμ/ώρα. Αν δεν απατώμαι γιατί πάει καιρός, αυτό συμβαίνει από τα 120χλμ/ώρα περίπου. Ας με διαψεύσει κάποιος κάτοχος.
-
Κοίταξε…οι γνώμες ως γνωστών είναι ποικίλες και φυσικά διίστανται…..
Και τα τρία αμάξια πολύ καλά και αξιόπιστα εγώ προσωπικά δεν θα αγόραζα Γερμανικό ένεκα που η Γερμανία με τα μνημόνια μας έχει ξεζουμίσει και γενικά θα γύριζα την πλάτη μου για αλλού και όχι για γερμανικό προϊών!!!!!
Το Volvo το οδήγησα…..μου άρεσε τρομερά παντού, αλλά το μόνο αρνητικό για μένα ήταν οι πολύ μικροί αποθηκευτικοί χώροι (που εγώ ένεκα της δουλειάς μου το θέλω να έχει μεγάλους χώρους….. (έλεγξε αν σε καλύπτει οι χώροι του….) το Honda….. δεν το έχω οδηγήσει αλλά έχω ακούσει μόνο θετικά λόγια και φυσικά μια μηχανή που όπως λένε….αθάνατη!!!!!! σίγουρα τσιμπημένο στην τιμή, αλλά στο εμπόριο είναι ότι…….ότι πληρώνεις παίρνεις!!!!! -
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Επίσης εχει ενα κλικ καλύτερους χώρους απο το Volvo.
Πάντως για κάποιον ψηλό οι πίσω χώροι είναι τραγικοί στον άσσο. Ειδικά αν ο οδηγός-συνοδηγός είναι ψηλοί, για τους πίσω δε μένει καθόλου χώρος για τα γόνατα. Αν και στο volvo είναι τόσο χάλια, τότε σε βλέπω στο civic αν σε ενδιαφέρουν οι χωροί, που είναι πολύ άνετο (σε διαθέσιμο χώρο)
Εγώ που δεν είμαι ψηλός πάντως, με τις προσφορές που έχει η Bmw θα την είχα σαν πρώτη επιλογή.
-
Και τα 3 ειναι καλα αυτοκινητα.
Θα απερριπτα την BMW επειδη την βρισκω εμφινισιακα μετρια προς κακη (ειδικα τα πισω μερος ειναι σχεδιαστικα απαραδεκτο κατ εμε) και επισης επειδη δεν με βολεψαν με τπτ τα καθισματα της. Επισης, αρκετα εχουμε περασει, δε θα θελα να τους ενισχυσω κιολας.
Αν ηθελα χωρους θα πηγαινα στο civic. Αλλιως το Volvo.
Δες και τη giulietta.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Για ανεση ,ηχομονωση & αξιοπιστια
Μαλλον volvo θα προτεινα...Κώστα καμία σχέση η F20 με τις E81/2/7 ειδικά η 116d.
Και άνετη είναι (υπερβολικά θα έλεγα για τα γούστα μου) και κορυφαία ηχομόνωση παρέχει και βεβαίως στη diesel εκδοχή της είναι αξιόπιστη.
Επίσης εχει ενα κλικ καλύτερους χώρους απο το Volvo.
Sent from a mobile device
Στην F20 δεν έχω μπει αλλά το V40 είναι στριμωγμένο.
-
Ο χρήστης KWSN_Men έγραψε:
Για ανεση ,ηχομονωση & αξιοπιστια
Μαλλον volvo θα προτεινα...Κώστα καμία σχέση η F20 με τις E81/2/7 ειδικά η 116d.
Και άνετη είναι (υπερβολικά θα έλεγα για τα γούστα μου) και κορυφαία ηχομόνωση παρέχει και βεβαίως στη diesel εκδοχή της είναι αξιόπιστη.
Επίσης εχει ενα κλικ καλύτερους χώρους απο το Volvo.
Sent from a mobile device
Στην F20 δεν έχω μπει αλλά το V40 είναι στριμωγμένο.
Επίσης εχει ενα κλικ καλύτερους χώρους απο το Volvo.
Πάντως για κάποιον ψηλό οι πίσω χώροι είναι τραγικοί στον άσσο. Ειδικά αν ο οδηγός-συνοδηγός είναι ψηλοί, για τους πίσω δε μένει καθόλου χώρος για τα γόνατα. Αν και στο volvo είναι τόσο χάλια, τότε σε βλέπω στο civic αν σε ενδιαφέρουν οι χωροί, που είναι πολύ άνετο (σε διαθέσιμο χώρο)
Εγώ που δεν είμαι ψηλός πάντως, με τις προσφορές που έχει η Bmw θα την είχα σαν πρώτη επιλογή.
Εγώ που είμαι ψηλός, (1.90) έβρισκε το κεφάλι μου στην οροφή, έντονα. Απαράδεκτοι χώροι.
-
Ο χρήστης KWSN_Men έγραψε:
Εγώ που είμαι ψηλός, (1.90) έβρισκε το κεφάλι μου στην οροφή, έντονα. Απαράδεκτοι χώροι.Και εγώ που είμαι 1.87 είχα ακριβώς το ίδιο θέμα και μάλιστα σε αυτοκίνητο που δεν είχε ηλιοροφή (που χαμηλώνει και άλλο το εσωτερικό ύψος). Ρυθμίζοντας δε το κάθισμα του οδηγού στα μέτρα μου πολύ απλά πίσω ένιωθα σαρδέλα. Πραγματικά κρίμα για ένα εξαιρετικό κατά τα άλλα σύνολο. Στον άσο τουλάχιστον ο αέρας πάνω από το κεφάλι μου είναι οκ ενώ και τα γόνατα παρότι ακουμπάνε στο εμπρός κάθισμα δεν είναι τόσο συμπιεσμένα όπως στο volvo. Αν εξαιρέσω το κεντρικό τούνελ μετάδοσης που αναγκάζει τυχόν μεσαίο επιβάτη να ανοίξει τα πόδια του για να τα βολέψει οι χώροι είναι επαρκείς για 4 άτομα. Το δε πορτ μπαγκάζ επαρκεί απόλυτα για 2 ενήλικες και ένα μωρό με όλα τα μπαγκάζια ενώ έχει μεγάλο άνοιγμα και τετραγωνισμένο σχήμα που το καθιστά πλήρως εκμεταλλεύσιμο.
-
Εξαιρετικές απόψεις... 1.92 λοιπόν πίσω απο τον οδηγό καλύτερος χώρος για τα πόδια το V40 απο το S40, για το κεφάλι οριακά. Στον άσσο μια απο τα ίδια. Για μεσαίο επιβάτη πίσω κανένα απο τα δυο και πάλι.... Ο άσσος τούνελ το βολβο επιλογή να ειναι οι εξωτερικές θέσεις πιο κεντρικά για καλύτερη ορατότητα των πίσω επιβατών. Ο χώρος αποσκευών θα έλεγα πέραν απο τους αριθμούς να δεις πιο καλύπτει καλύτερα τις ανάγκες σου, πέραν του Α3 κανένα δεν μου φάνηκε με βεβαιότητα μεγαλύτερο. Το v40 δες χωρίς το διπλό πάτωμα.
Το 116d έχει μηδενικά τέλη;
-
Ναι το 116d έχει μηδενικά τέλη. Όλοι λένε για το ύψος και γενικά για τους χώρους πίσω. Αφού εγώ είμαι 1.70 ο πίσω από μένα θα είναι άνετα.
Νομίζω πως είναι το ίδια με προηγούμενο c4 που είχα. -
Ο χρήστης Chrisnikos έγραψε:
Ναι το 116d έχει μηδενικά τέλη. Όλοι λένε για το ύψος και γενικά για τους χώρους πίσω. Αφού εγώ είμαι 1.70 ο πίσω από μένα θα είναι άνετα.
Νομίζω πως είναι το ίδια με προηγούμενο c4 που είχα.Πάρε τότε την 116d, απλά μην την πάρεις κι εσύ λευκή. Αυτό.
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Εξαιρετικές απόψεις... 1.92 λοιπόν πίσω απο τον οδηγό καλύτερος χώρος για τα πόδια το V40 απο το S40, για το κεφάλι οριακά. Στον άσσο μια απο τα ίδια. Για μεσαίο επιβάτη πίσω κανένα απο τα δυο και πάλι.... Ο άσσος τούνελ το βολβο επιλογή να ειναι οι εξωτερικές θέσεις πιο κεντρικά για καλύτερη ορατότητα των πίσω επιβατών. Ο χώρος αποσκευών θα έλεγα πέραν απο τους αριθμούς να δεις πιο καλύπτει καλύτερα τις ανάγκες σου, πέραν του Α3 κανένα δεν μου φάνηκε με βεβαιότητα μεγαλύτερο. Το v40 δες χωρίς το διπλό πάτωμα.Το 116d έχει μηδενικά τέλη;
Καλα αυτο που εχουν κανει στη Βολβο ειναι μεγαλη μ@λ@κια. Εαν ειχαν μετακινησει τα καθισματα προς τις πορτες (εκει που εχουν βαλει εναν αχρηστο αποθηκευτικο χωρο), θα μπορουσε ανετα να βγει θεση για 3ο επιβατη.
Τα 335lt που ανακοινωνονται για το V40 ειναι με ή χωρις το διπλο πατωμα;
Παντως εχω την εντυπωση οτι πλην του Civic κανενα απο τα υπολοιπα δεν εχει επαρκη χωρο αποσκευων για μια εστω και 3μελη οικογενεια (για τετραμελη ουτε λογος). Μονο ενα καροτσι μετριων διαστασεων να βαλεις φτανει. Για διακοπες, η μπαγκαζιερα πρεπει να ειναι απαραιτητη.
Volvo v40 d2 και BMW 116d eff.dynamics