Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...
    • 1
    • 2
    • 93
    • 94
    • 95
    • 96
    • 97
    • 122
    • 123
    • 95 / 123
    Περί αυτοκίνησης
    22
    2452
    12255
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kostis20 last edited by

      Ξέρουμε γιατί έχει απορριφθεί η υποθαλάσσια σήραγγα ή γέφυρα στο πέταλο του Μαλιακου?Θα κόστιζε πολύ ακριβότερα ?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • F
        focusman91 last edited by

        http://www.paratiritis-news.gr/detailed ... tegoryid=1

        Σημερα ανοιξε ο δρομος που συνδεει Κομοτηνη με Βουλγαρια.

        14 χλμ. εξαιρετικης στροφοδιαδρομης!! Απο τα πρωτα χλμ. σε βαζει στην πριζα!! Συνδυασμος ανοιχτων και κλειστων στροφων! 1 λωριδα ανα κατευθυνση αλλα σε καποια σημεια γινονται και 2.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          coyot last edited by

          Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
          Ξέρουμε γιατί έχει απορριφθεί η υποθαλάσσια σήραγγα ή γέφυρα στο πέταλο του Μαλιακου?Θα κόστιζε πολύ ακριβότερα ?

          Υποθαλάσσια σήραγγα ή κρεμαστή γέφυρα (α-λα Αντίριο) θα ήταν τρελλά πανάκριβες και ποτέ τελείως ασφαλείς: είναι το σεισμογενέστερο και βιαιότερο κομμάτι του σεισμογενέστατου ελληνικού εδάφους.

          Χαμηλή κομματιαστή γέφυρα (που θα επέτρεπε διέλευση μόνο καϊκιών από κάτω της) από Σκάρφεια σε Πανόραμα / Καραβόμυλο θα ήταν ιδεώδης και θα εξοικονομούσε εκατομμύρια τόνους καυσίμου και καυσαερίου ετησίως. συντομεύοντας κατά περίπου 50χλμ τη διαδρομή μεταξύ των δύο κυριότερων πόλεων της χώρας.
          Αλλά έτσι 'θα έκλεινε το τρομερό λιμάνι της Στυλίδας', και κυρίως οι εκεί σκατόβλαχοι ψηφοφόροι, του Γκλέτσου τώρα και άλλων καννιβάλων τότε, δεν θα πούλαγαν τυρόπιτα, προβατίνα και κατούρημα στους διερχομένους.
          Σε οποιαδήποτε πολιτισμένη χώρα, η Στυλίδα θα είχε σβηστεί από το χάρτη...

          Παρόμια ιστορία οθωμανικών κοτζαμπασήδικων πελατειακών σχέσεων που ματαιώνουν εθνικό στρατηγικό σχεδιασμό (σαφώς μικρότερης σημασίας σε αυτήν την περίπτωση, αλλά και πάλι σου έρχεται τρέλλα) είναι και η σήραγγα 'Παύλου Μπακογιάννη' στο δρόμο Λαμίας - Καρπενησίου, που αρχίζει μόνον αφού έχεις φάει στη μάπα μπαράζ από φουρκέτες με τρελλές κλίσεις (φαντάσου τες παγωμένες) εντός του υπερήφανου χωριού 'Τυμφρηστός', οι οθωμανοί ραγιάδες κάτοικοι του οποίου δεν ήθελαν να παρακαμφθεί το ξεφτιλισμένο κωλοχώρι τους, και το οποίο επίσης ευχαρίστως θα ισοπέδωνα... Προσωπική μου άποψη...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • E
            edmond last edited by

            Ο χρήστης Coyot έγραψε:

            Παρόμια ιστορία οθωμανικών κοτζαμπασήδικων πελατειακών σχέσεων που ματαιώνουν εθνικό στρατηγικό σχεδιασμό (σαφώς μικρότερης σημασίας σε αυτήν την περίπτωση, αλλά και πάλι σου έρχεται τρέλλα) είναι και η σήραγγα 'Παύλου Μπακογιάννη' στο δρόμο Λαμίας - Καρπενησίου, που αρχίζει μόνον αφού έχεις φάει στη μάπα μπαράζ από φουρκέτες με τρελλές κλίσεις (φαντάσου τες παγωμένες) εντός του υπερήφανου χωριού 'Τυμφρηστός', οι οθωμανοί ραγιάδες κάτοικοι του οποίου δεν ήθελαν να παρακαμφθεί το ξεφτιλισμένο κωλοχώρι τους, και το οποίο επίσης ευχαρίστως θα ισοπέδωνα... Προσωπική μου άποψη...

            τουλαχιστον εισαι ισοπεδοτικος στον λογο σου!

            anyway μπορει και να υπαρχουν ελπιδες.
            εδω παρακαμφθηκε ολοκληρη Αραχωβα...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              christos-lappas last edited by

              Πότε παρακάμφθηκε η Αράχοβα και δεν το μάθαμε; Εκτός και αν εννοείς τον εν μέρει χωματόδρομο που πρέπει να έχεις πρόσβαση σε στραριωτικούς χάρτες για μα τον βρεις.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • J
                junior-gt last edited by

                Ο χρήστης Coyot έγραψε:

                Ξέρουμε γιατί έχει απορριφθεί η υποθαλάσσια σήραγγα ή γέφυρα στο πέταλο του Μαλιακου?Θα κόστιζε πολύ ακριβότερα ?

                Υποθαλάσσια σήραγγα ή κρεμαστή γέφυρα (α-λα Αντίριο) θα ήταν τρελλά πανάκριβες και ποτέ τελείως ασφαλείς: είναι το σεισμογενέστερο και βιαιότερο κομμάτι του σεισμογενέστατου ελληνικού εδάφους.

                Χαμηλή κομματιαστή γέφυρα (που θα επέτρεπε διέλευση μόνο καϊκιών από κάτω της) από Σκάρφεια σε Πανόραμα / Καραβόμυλο θα ήταν ιδεώδης και θα εξοικονομούσε εκατομμύρια τόνους καυσίμου και καυσαερίου ετησίως. συντομεύοντας κατά περίπου 50χλμ τη διαδρομή μεταξύ των δύο κυριότερων πόλεων της χώρας.
                Αλλά έτσι 'θα έκλεινε το τρομερό λιμάνι της Στυλίδας', και κυρίως οι εκεί σκατόβλαχοι ψηφοφόροι, του Γκλέτσου τώρα και άλλων καννιβάλων τότε, δεν θα πούλαγαν τυρόπιτα, προβατίνα και κατούρημα στους διερχομένους.
                Σε οποιαδήποτε πολιτισμένη χώρα, η Στυλίδα θα είχε σβηστεί από το χάρτη...

                Παρόμια ιστορία οθωμανικών κοτζαμπασήδικων πελατειακών σχέσεων που ματαιώνουν εθνικό στρατηγικό σχεδιασμό (σαφώς μικρότερης σημασίας σε αυτήν την περίπτωση, αλλά και πάλι σου έρχεται τρέλλα) είναι και η σήραγγα 'Παύλου Μπακογιάννη' στο δρόμο Λαμίας - Καρπενησίου, που αρχίζει μόνον αφού έχεις φάει στη μάπα μπαράζ από φουρκέτες με τρελλές κλίσεις (φαντάσου τες παγωμένες) εντός του υπερήφανου χωριού 'Τυμφρηστός', οι οθωμανοί ραγιάδες κάτοικοι του οποίου δεν ήθελαν να παρακαμφθεί το ξεφτιλισμένο κωλοχώρι τους, και το οποίο επίσης ευχαρίστως θα ισοπέδωνα... Προσωπική μου άποψη...

                Οκ όλοι είμαστε λίγο 'τσιτωμένοι' αυτόν τον καιρό, ίσως και λίγο τρελλαμένοι, πετάμε και καμμιά μαλακία μέσα στα νεύρα μας αλλά τόσες πολλές μαλακίες σε πέντε σειρές.......

                1. Ποιος σου είπε ότι 'η χαμηλή κομματιαστή γέφυρα' παρ΄όλο που τέτοιο όρο πρώτη φορά ακούω είναι το πιο εύκολο, οικονομικό και αντισεισμικό πράγμα στον κόσμο? Πόσα βάθρα θα είχε και αντίστοιχες υποθαλάσσιες θεμελιώσεις?
                2. Το κομμάτι Σκάρφεια - Λαμία έτσι κι αλλιώς έπρεπε να γίνει αφού σύμφωνα με το σχεδιασμό από εκεί ξεκινάει ο Ε65 που συνδέει την Αθήνα με Καρδίτσα, Τρίκαλα, Εγνατία.
                3. Δε θα γλύτωνες 50 χιλιόμετρα αλλά 40 αφού θα έπρεπε να κατασκευασθούν καμμιά δεκαριά για να φθάσεις από εκεί που είναι τώρα ο αυτοκινητόδρομος μέχρι τη θάλασσα.
                4. Μπορείς να μου πεις πώς υπολόγισες το εκατομμύρια τόνοι καυσίμου ετησίως που θα εξοικονομηθούν?
                5. Ο αυτοκινητόδρομος περνάει αρκετά πάνω από τη Στυλίδα (όπως περίπου στα Καμμένα Βούρλα) οπότε έτσι κι αλλιώς κανένας δε σταματάει εκεί για κατούρημα, καφέ ή προβατίνα.
                6. Αφού φύρα είναι και η Κάσος και η Γαύδος και όλα τα κωλονήσια που τα πληρώνουμε χρυσάφι, να σβηστούν και αυτά από τον Ελληνικό χάρτι όπως θα έκανε και κάθε πολιτισμένη χώρα.
                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  phaethon last edited by

                  Ο χρήστης junior gt έγραψε:

                  1. Το κομμάτι Σκάρφεια - Λαμία έτσι κι αλλιώς έπρεπε να γίνει αφού σύμφωνα με το σχεδιασμό από εκεί ξεκινάει ο Ε65 που συνδέει την Αθήνα με Καρδίτσα, Τρίκαλα, Εγνατία.

                  Κάτσε, το κρατάω για ιστορικούς λόγους να το γιορτάσουμε μαζί όταν ξεκολλήσει

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kostis20 last edited by

                    To επιχείρημα της σεισμικότητας προσωπικά δε με πείθει.
                    Η περιοχή βγάζει ορισμένους σεισμούς άλλα δε μπορεί να συγκριθεί με τη σεισμικότητα του κορινθιακού...Και εκεί υπάρχει η γνωστή γέφυρα.
                    Νομίζω ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα ήταν οι τοπικές αντιδράσεις όχι μόνο από τη Φθιώτιδα αλλά και από άλλους νομούς όπως Καρδίτσα και Τρίκαλα οι οποίοι φοβήθηκαν ότι θα υποβαθμιστεί ο Ε65.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • 2
                      224-v last edited by

                      Η κουβεντα για αυτο το θεμα υπαρχει απο εποχης 90' με κοντρες σε τεχνικο επιπεδο και συμφεροντα βολευτων.. θεμα σεισμων υπαρχει ειδικα δε για την υποθαλασσια λυση.. αλλα ακομα και οι μελετητες ειναι ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ... οποτε οποιος αναθετει τη μελετη εχει και το επανω χερι...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • E
                        edmond last edited by

                        Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
                        Πότε παρακάμφθηκε η Αράχοβα και δεν το μάθαμε; Εκτός και αν εννοείς τον εν μέρει χωματόδρομο που πρέπει να έχεις πρόσβαση σε στραριωτικούς χάρτες για μα τον βρεις.

                        δεν υπαρχει παρακαμπτηριος δρομος λιγο πριν μπεις στην Αραχοβα ουτως ωστε να μην τρως το παλουκι οταν θες να απλα να ανεβεις κατευθειαν Λιβαδι ή wherever?
                        αν θυμαμαι καλα βγαινει κανα χιλιομετρο πιο πανω απο την Αραχοβα πανω σε μια στροφη.
                        δεν αναφερομαι σε κανα τρελο εργο, απλα μονο στην ευκολια που παρεχεται.
                        δεν τον εχω περασει παρεπιπτοντως για να εχω γνωμη σε τι κατασταση ειναι.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          christos-lappas last edited by

                          Δεν είναι όλος άσφαλτος, ούτε θα τον διάλεγες για να γλιτώσεις χρόνο, εκτός και αν ξέρεις ότι το χωριό έχει τρελό πήξιμο και γουστάρεις λάσπες. Ουσιαστικά η Αράχοβα δεν έχει παρακαμπτήριο δρόμο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kostis20 last edited by

                            Σωστα.Τελευταια φορα που περασα ηταν χάλια.Φυσικα δεν αφησαν να γινει οι αραχωβιτες.Το θυμαμαι οταν αρχισαν οι συζητησεις τι χαμος ειχε γινει.Ασκησαν τρελες πιεσεις.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • 2
                              224-v last edited by

                              Πιεσεις = ψηφουλακια... αλλα αφου μετα πανε και τα ακουμπανε στα μαγαζια αντι ναπερνανε σφαιρα για αλοου καλα κανουν...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                phaethon last edited by

                                Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
                                Δεν είναι όλος άσφαλτος, ούτε θα τον διάλεγες για να γλιτώσεις χρόνο, εκτός και αν ξέρεις ότι το χωριό έχει τρελό πήξιμο και γουστάρεις λάσπες. Ουσιαστικά η Αράχοβα δεν έχει παρακαμπτήριο δρόμο.

                                Χαχα, και να σημειώσουμε ότι υπάρχει προειδοποιητική πινακίδα ότι ο δρόμος είναι αγροτικός, δεν συντηρείται... ενδεχομένως κυκλοφορούν ληστές από τις σπηλιές και πνεύματα του κακού από την εποχή του Ηρακλή που κυνηγούσε το γουρούνι στο βουνό και γενικά θα πεθάνεις με αργό και βασανιστικό θανατο. Βασικά είναι πολύ αστείο... έχει τοποθετηθεί πινακίδα για να σου λέει να μην πας

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  coyot last edited by

                                  Ο χρήστης junior gt έγραψε:

                                  Ξέρουμε γιατί έχει απορριφθεί η υποθαλάσσια σήραγγα ή γέφυρα στο πέταλο του Μαλιακου?Θα κόστιζε πολύ ακριβότερα ?

                                  Υποθαλάσσια σήραγγα ή κρεμαστή γέφυρα (α-λα Αντίριο) θα ήταν τρελλά πανάκριβες και ποτέ τελείως ασφαλείς: είναι το σεισμογενέστερο και βιαιότερο κομμάτι του σεισμογενέστατου ελληνικού εδάφους.

                                  Χαμηλή κομματιαστή γέφυρα (που θα επέτρεπε διέλευση μόνο καϊκιών από κάτω της) από Σκάρφεια σε Πανόραμα / Καραβόμυλο θα ήταν ιδεώδης και θα εξοικονομούσε εκατομμύρια τόνους καυσίμου και καυσαερίου ετησίως. συντομεύοντας κατά περίπου 50χλμ τη διαδρομή μεταξύ των δύο κυριότερων πόλεων της χώρας.
                                  Αλλά έτσι 'θα έκλεινε το τρομερό λιμάνι της Στυλίδας', και κυρίως οι εκεί σκατόβλαχοι ψηφοφόροι, του Γκλέτσου τώρα και άλλων καννιβάλων τότε, δεν θα πούλαγαν τυρόπιτα, προβατίνα και κατούρημα στους διερχομένους.
                                  Σε οποιαδήποτε πολιτισμένη χώρα, η Στυλίδα θα είχε σβηστεί από το χάρτη...

                                  Παρόμια ιστορία οθωμανικών κοτζαμπασήδικων πελατειακών σχέσεων που ματαιώνουν εθνικό στρατηγικό σχεδιασμό (σαφώς μικρότερης σημασίας σε αυτήν την περίπτωση, αλλά και πάλι σου έρχεται τρέλλα) είναι και η σήραγγα 'Παύλου Μπακογιάννη' στο δρόμο Λαμίας - Καρπενησίου, που αρχίζει μόνον αφού έχεις φάει στη μάπα μπαράζ από φουρκέτες με τρελλές κλίσεις (φαντάσου τες παγωμένες) εντός του υπερήφανου χωριού 'Τυμφρηστός', οι οθωμανοί ραγιάδες κάτοικοι του οποίου δεν ήθελαν να παρακαμφθεί το ξεφτιλισμένο κωλοχώρι τους, και το οποίο επίσης ευχαρίστως θα ισοπέδωνα... Προσωπική μου άποψη...

                                  Οκ όλοι είμαστε λίγο 'τσιτωμένοι' αυτόν τον καιρό, ίσως και λίγο τρελλαμένοι, πετάμε και καμμιά μαλακία μέσα στα νεύρα μας αλλά τόσες πολλές μαλακίες σε πέντε σειρές.......

                                  1. Ποιος σου είπε ότι 'η χαμηλή κομματιαστή γέφυρα' παρ΄όλο που τέτοιο όρο πρώτη φορά ακούω είναι το πιο εύκολο, οικονομικό και αντισεισμικό πράγμα στον κόσμο? Πόσα βάθρα θα είχε και αντίστοιχες υποθαλάσσιες θεμελιώσεις?
                                  2. Το κομμάτι Σκάρφεια - Λαμία έτσι κι αλλιώς έπρεπε να γίνει αφού σύμφωνα με το σχεδιασμό από εκεί ξεκινάει ο Ε65 που συνδέει την Αθήνα με Καρδίτσα, Τρίκαλα, Εγνατία.
                                  3. Δε θα γλύτωνες 50 χιλιόμετρα αλλά 40 αφού θα έπρεπε να κατασκευασθούν καμμιά δεκαριά για να φθάσεις από εκεί που είναι τώρα ο αυτοκινητόδρομος μέχρι τη θάλασσα.
                                  4. Μπορείς να μου πεις πώς υπολόγισες το εκατομμύρια τόνοι καυσίμου ετησίως που θα εξοικονομηθούν?
                                  5. Ο αυτοκινητόδρομος περνάει αρκετά πάνω από τη Στυλίδα (όπως περίπου στα Καμμένα Βούρλα) οπότε έτσι κι αλλιώς κανένας δε σταματάει εκεί για κατούρημα, καφέ ή προβατίνα.
                                  6. Αφού φύρα είναι και η Κάσος και η Γαύδος και όλα τα κωλονήσια που τα πληρώνουμε χρυσάφι, να σβηστούν και αυτά από τον Ελληνικό χάρτι όπως θα έκανε και κάθε πολιτισμένη χώρα.
                                  1. Η χαμηλή κομματιαστή είναι προφανώς πιο φθηνή, πιο ασφαλής στο ω μη γένοιτο, και λιγότερο δύσκολη σε ένα τόσο σεισμογενές κομμάτι (πιο σεισμογενές κι απ' το Ρίο-Αντίρριο, παρακαλούνται οι γεωλόγοι του φόρουμ για λεπτομέρειες, προς επίρρωση)
                                    2)Βεβαίως πρέπει να υπάρχει αυτοκινητόδρομος ως τη Λαμία (για πιο πέρα προσωπικώς νομίζω όχι - αρκεί μια καλή nationale 2+2 λωρίδων με κυκλκούς κόμβους για Τρίκαλα, και η υπάρχουσα πεπαλαιωμένη nationale ως Καραβόμυλο) - και μία departemantale για Καρπενήσι, με τη σήραγγα όπως έπρεπε (επ' αυτού, μόκο, πολύ σωστά)
                                    3)Τα 40 χλμ είναι ήδη τεράστια απόσταση, ιδίως αν έρχεσαι από πολύ μακριά. Αν οι μισές κατάρες μου πιάσουν, απ' αυτές που εξέπεμπα όταν γύριζα από Βελιγράδι ή Βρυξέλλες και έβλεπα τα φώτα απέναντι στο Μαλιακό στα 3 χλμ, ενώ χρειαζόμουν άλλα 40, σύντομα στη Στυλίδα θα υπάρχουν μόνον κουκουβάγιες και νυχτερίδες (αλλά δεν έχω γεννηθεί Σάββατο, δυστυχώς)
                                  2. Δεν τίθεται καν δίλημμα σκοπιμότητας, ακόμη και διά γυμνού οφθαλμού. Οι πολ-μηχ του φόρουμ, ας δώσουν ακριβή νούμερα.
                                    Είναι προφανές ότι πετάμε τόνους καυσίμου στο βόθρο, κι εσύ ρωτάς πόσους...
                                  3. Κι όμως, η ελπίδα για προβατίνα και κατούρημα υπερισχύει - κάπου θα κάνουν στάσεις οι διερχόμενοι, έστω εξερχόμενοι του αυτοκινητοδρόμου. Λέω η ελπίδα, γιατί όντως τα έσοδα δεν θα ήταν ανάλογα. Αλλά η οθωμανική χωριατιά υπερίσχυσε, έστω και άνευ αντικειμένου, ή με περιορισμένο αντικείμενο. Η χωριατιά είναι στο μυαλό (λέμε τώρα) των βλάχων (με μικρό βήτα)
                                  4. Άσχετο. Εγώ μίλησα για σπατάλη πόρων λόγω αντεθνικών τοπικών μικροσυμφερόντων, και όχι για οδυνηρές οικονομικώς μεν, αναγκαίες στρατηγικώς / εθνικώς δε, δαπάνες.
                                    Αντίστοιχης αλητείας θα ήταν πχ ο δήμαρχος Κάσου να αντιτεθεί σε έργο εθνικής στρατηγικής σημασίας (πχ σύνδεση του νησιού με το εθνικό ηλεκτρικό δίκτυο της χώρας ή κατασκευή βάσης Υ/Β του ΠΝ) για να μη δυσκολεύονται οι τοπικές ανεμότρατες (αν υποτεθεί ότι όντως θα δυσκολεύονταν απο τέτοια έργα)

                                  Τον όρο 'μαλακίες' στον επιστρέφω αυτούσιο._

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • J
                                    jimclark last edited by

                                    peace.

                                    Σήμερα έκανα τον ΠΕΟ Γιάννενα σχεδόν ως Ηγουμενίτσα (Παραπόταμο έφτασα κ πήρα τα βουνά). Ενώ έχει καλό ρυθμό και ανοιχτές - κανονικές καμπές ως επι τω πλείστω, είναι υπερ-γεμάτος από bumps. Αρκετά πρόσφατα μπαλωμένα κομμάτια, αλλά χοροπηδάει απίστευτα υπερβολικά. Αισίως δεν έχει λακούβες τρύπες του θανατά. Τις όσες λίγες, τις βλέπεις. Γλυκειά ερήμωση και αυτός, πλην περνά από μερικά όμορφα σημεία.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      coyot last edited by

                                      Jim μου, τη γλυκειά ερήμωση των παλαιών οδών θέλουμε ακριβώς, διά της δημιουργίας αυτοκινητοδρόμων.
                                      Αρκεί η ερήμωση να μη σημαίνει λακούβες φονικές για λάστιχα / ανάρτηση, αλλά απλώς bumps (να ξεχωρίζουν οι firm yet compliant αναρτήσεις)

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nass last edited by

                                        Το ΣΚ πήγα, όπως συζητάγαμε στο άλλο θέμα, Θεσσαλονίκη μέσω Ιωαννίνων

                                        o O παλιός δρόμος της Κατάρας ψιλο-αφημένος στην τύχη του (σε 2-3 σημεία έχει 'καθήσει', πέτρες στη μέση του δρόμου) αλλά --> σχεδόν ιδιωτικό (δεν έχει 0 κίνηση οπότε προσοχή!) λούνα-παρκ (37 λίτρα 100άρα για 150 χλμ. γινόταν και καλύτερα αλλά σε μερικά σημεία το πήγαμε με την 'περιηγητικά')
                                        ο Ο δρόμος για το φράγμα πηγών Αώου αρκετά χαλασμένος, μάλλον ο ίδιος από πριν 17 χρόνια που τον είχα περάσει για 1η φορά. Κρίμα
                                        ο Η Εγνατία εκπληκτική σαν Εργο (τι έγινε εκεί μεταξύ Ιωαννίνων-Μετσόβου, που έχει μια τεράστια κοιλαδογέφυρα και έχουν κάνει παράκαμψη ?) αλλά ρε παιδιά, δεν έχει ούτε ένα πάρκινγκ!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • J
                                          jimclark last edited by

                                          Φωτο - articulation

                                          Περι δρόμου πηγών Αώου, σκέψου το τι χιόνι κρατάει το μέρος σε συνδυασμό με τα μερικές φορές θερμότερους υδροφόρους ορίζοντες που ρέουν υπόγεια... εδώ η αρχή του δρόμου στην άσπρη σεζόν. http://www.panoramio.com/photo/64440425

                                          εδώ το μπάσιμο γης στα 1 2 σημεία που θέλουν προσοχή http://www.panoramio.com/photo/95112872 και το της ιστορίας http://www.youtube.com/watch?v=TwSuQuyPY20 . Το κομμάτι αυτό δεν το βλέπει τόσο πολύ το χιόνι, γιατί ο βορράς του είναι καλυμμένος, σε αντίθεση με το κομμάτι μετά.

                                          όσο για τα 150 μέτρα, άλλοι λένε για οικονομικό πρόβλημα που έχει μπλοκάρει το έργο, άλλοι για ασταθές έδαφος στη βάση της γέφυρας. Και συχνά πυκνά υπάρχει συνεργείο από κάτω, μπουλντόζες φορτηγό κτλ. Έχω ψιλο-περπατήσει αυτό το κομμάτι με τα πόδια και είδα οτι είναι βατό - ολοκληρωμένο. Φώτο http://www.panoramio.com/photo/75938146

                                          Coyot ισχύει! Αν κ αυτός ο δρόμος είναι πραγματική φραπεδομηχανή. (και δεν είμαι και εντελώς compliant από άποψης ανάρτησης.)

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nass last edited by

                                            Ο χρήστης JimClark έγραψε:
                                            Περι δρόμου πηγών Αώου, σκέψου το τι χιόνι κρατάει το μέρος σε συνδυασμό με τα μερικές φορές θερμότερους υδροφόρους ορίζοντες που ρέουν υπόγεια... εδώ η αρχή του δρόμου στην άσπρη σεζόν. http://www.panoramio.com/photo/64440425

                                            Μη μου πεις ότι πέρασες από εκεί με το Fiesta
                                            Κρίμα πάντως γιατί έχει ελάχιστη κίνηση και πήγα από εκεί με σκοπό τη συνέχιση του λουνα-παρκ αλλά με χάλασε η ποιότητα του δρόμου και το πήγα συντηρητικά
                                            Αλήθεια μετά το φράγμα συνεχίζεται γύρω-γύρω από τη λίμνη ? Ασφαλτος ? Είπα να το πάω αλλά δεν ήθελα να ρισκάρω να καθυστερήσω, ήθελα να δω την Εγνατία μέρα.

                                            εδώ το μπάσιμο γης στα 1 2 σημεία που θέλουν προσοχή http://www.panoramio.com/photo/95112872

                                            Αυτό είναι στον κυρίως δρόμο λίγο μετά την Κατάρα προς το Μέτσοβο πριν τη διασταύρωση με το δρόμο της λίμνης.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 93
                                            • 94
                                            • 95
                                            • 96
                                            • 97
                                            • 122
                                            • 123
                                            • 95 / 123
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr