Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Fiat Bravο 2007
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Fiat Bravο 2007
    • 1
    • 2
    • 610
    • 611
    • 612
    • 613
    • 614
    • 640
    • 641
    • 612 / 641
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    18
    12816
    119917
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      pantelis-kapsalakis last edited by

      Οτι λαδι λεει το βιβλιο σερβις. Αν λεει 5αρι 5αρι να βαλεις. Αν σου εχει βαλει 10αρι να το βγαλει και να βαλει 5αρι.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        mpampinos last edited by

        Μιας και λέμε για πόρτες παράθυρα κλπ μετά το φανοποιείο(επέμβαση στην πόρτα του οδηγού) λόγω λκασσικού έλληνα μ@λάκα τύπου χτυπάω και φεύγω, το παραθύρι δεν ανεβαίνει-κατεβαίνει με το κλειδι και δεν εανεβαίνει με το παρατεταμένο πάτημα από μέσα.Μια επέμβαση στα ηλεκτρολογικα -ηλεκτρονικα κλπ κλπ θα βοηθούσε?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          konstantinos last edited by

          Κλείσαμε την 4ετία και περάσαμε μια βόλτα από το ΚΤΕΟ , όλα καλά είπαν.
          Ελπίζω να κρατήσει καμιά 10ετία ακόμη

          1472kg βάρος κενού οχήματος , δικαιολογία για την κατανάλωση

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • F
            ftskamins last edited by

            το αμαξι μας ειναι γουρουνι απο βαρος!!! εντυπωσιαζομαι παντως με το ποσο καλα ανταπεξερχεται ο κινητηρας μας που σερνει ολοκληρο τανκς με 1400 cc!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              pantelis-kapsalakis last edited by

              Μου φαινεται παραξενο να ειναι 200 κιλα περισσοτερο απο τα επισημα στοιχεια που δινει η Fiat. Mηπως δεν ειναι ακριβης η μετρηση στο ΚΤΕΟ?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                konpar last edited by

                καλησπερα ,
                εχει βαλει καποιος υγραεριο σε bravo 150 sport ή tjet γενικα και να ειναι ευχαριστημενος ?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  cosygatos last edited by

                  Ο χρήστης konpar έγραψε:
                  καλησπερα ,
                  εχει βαλει καποιος υγραεριο σε bravo 150 sport ή tjet γενικα και να ειναι ευχαριστημενος ?

                  Εγω. Σε sport. Σχεδόν δεν καταλαβαίνεις τη διαφορά, ούτως ή άλλως το αμάξι έχει αρκετή δύναμη.
                  Bonus (Απροσδόκητο!): γίνεται πιο 'γλυκός', με λιγότερες δονήσεις και λιγότερο θόρυβο ο (αρκετα τραχύς) t-jet.
                  Malus: 1) το άγχος μην καούν οι βαλβίδες γρήγορα με κάνει να μην ανεβάζω πάνω απο 3500 σαλ, άντε 4000 σε καμια προσπεραση. Έχω χάσει αρκετα την απόλαυση της οδήγησης. 😞
                  2) το άγχος του αν έχει γίνει σωστή εγκατάσταση και ρύθμιση. Για παράδειγμα, το τελευταίο διάστημα ζοριζεται πολύ στην πρωινή κρύα εκκίνηση. Ο μάστορας με εβαλε νε αλλαξουμε μπουζί και τώρα λέει να αλλάξουμε πολλαπλασιαστες. Η διάγνωσή του είναι σίγουρα λάθος και δε θα του κάνω τη χάρη να αλλάζουμε εξαρτήματα στην τύχη, γιατι απο forum έχω δει ότι αυτο το φαινόμενο είναι ψιλοκλασσικό και είναι θεμα ρύθμισης.

                  Γενικα ως τωρα πολύ θετικές οι εντυπώσεις πάντως. Απο όσα έχω δει ο tjet είναι ευνοϊκός για τη μετατροπή. Βρες ενα καλο συνεργείο και προχώρα το!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    konpar last edited by

                    Ο χρήστης cosygatos έγραψε:

                    καλησπερα ,
                    εχει βαλει καποιος υγραεριο σε bravo 150 sport ή tjet γενικα και να ειναι ευχαριστημενος ?

                    Εγω. Σε sport. Σχεδόν δεν καταλαβαίνεις τη διαφορά, ούτως ή άλλως το αμάξι έχει αρκετή δύναμη.
                    Bonus (Απροσδόκητο!): γίνεται πιο 'γλυκός', με λιγότερες δονήσεις και λιγότερο θόρυβο ο (αρκετα τραχύς) t-jet.
                    Malus: 1) το άγχος μην καούν οι βαλβίδες γρήγορα με κάνει να μην ανεβάζω πάνω απο 3500 σαλ, άντε 4000 σε καμια προσπεραση. Έχω χάσει αρκετα την απόλαυση της οδήγησης. 😞
                    2) το άγχος του αν έχει γίνει σωστή εγκατάσταση και ρύθμιση. Για παράδειγμα, το τελευταίο διάστημα ζοριζεται πολύ στην πρωινή κρύα εκκίνηση. Ο μάστορας με εβαλε νε αλλαξουμε μπουζί και τώρα λέει να αλλάξουμε πολλαπλασιαστες. Η διάγνωσή του είναι σίγουρα λάθος και δε θα του κάνω τη χάρη να αλλάζουμε εξαρτήματα στην τύχη, γιατι απο forum έχω δει ότι αυτο το φαινόμενο είναι ψιλοκλασσικό και είναι θεμα ρύθμισης.

                    Γενικα ως τωρα πολύ θετικές οι εντυπώσεις πάντως. Απο όσα έχω δει ο tjet είναι ευνοϊκός για τη μετατροπή. Βρες ενα καλο συνεργείο και προχώρα το!

                    Ωραια!!!!!!
                    Αποριες τωρα:
                    Τι συστημα εχεις; Υγρος ή αεριος ψεκασμος;
                    Ποσο καιρο το εχεις; Ποσα km περιπου;
                    Το sport προγραμμα δουλευει; Ή μονο το τιμονι βαραινει ;
                    Ευχαριστω εκ των προτερων!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      konpar last edited by

                      Ο χρήστης konpar έγραψε:

                      καλησπερα ,
                      εχει βαλει καποιος υγραεριο σε bravo 150 sport ή tjet γενικα και να ειναι ευχαριστημενος ?

                      Εγω. Σε sport. Σχεδόν δεν καταλαβαίνεις τη διαφορά, ούτως ή άλλως το αμάξι έχει αρκετή δύναμη.
                      Bonus (Απροσδόκητο!): γίνεται πιο 'γλυκός', με λιγότερες δονήσεις και λιγότερο θόρυβο ο (αρκετα τραχύς) t-jet.
                      Malus: 1) το άγχος μην καούν οι βαλβίδες γρήγορα με κάνει να μην ανεβάζω πάνω απο 3500 σαλ, άντε 4000 σε καμια προσπεραση. Έχω χάσει αρκετα την απόλαυση της οδήγησης. 😞
                      2) το άγχος του αν έχει γίνει σωστή εγκατάσταση και ρύθμιση. Για παράδειγμα, το τελευταίο διάστημα ζοριζεται πολύ στην πρωινή κρύα εκκίνηση. Ο μάστορας με εβαλε νε αλλαξουμε μπουζί και τώρα λέει να αλλάξουμε πολλαπλασιαστες. Η διάγνωσή του είναι σίγουρα λάθος και δε θα του κάνω τη χάρη να αλλάζουμε εξαρτήματα στην τύχη, γιατι απο forum έχω δει ότι αυτο το φαινόμενο είναι ψιλοκλασσικό και είναι θεμα ρύθμισης.

                      Γενικα ως τωρα πολύ θετικές οι εντυπώσεις πάντως. Απο όσα έχω δει ο tjet είναι ευνοϊκός για τη μετατροπή. Βρες ενα καλο συνεργείο και προχώρα το!

                      Ωραια!!!!!!
                      Αποριες τωρα:
                      Τι συστημα εχεις; Υγρος ή αεριος ψεκασμος;
                      Ποσο καιρο το εχεις; Ποσα km περιπου;
                      Το sport προγραμμα δουλευει; Ή μονο το τιμονι βαραινει ;
                      Ευχαριστω εκ των προτερων!

                      Με εχεις καλυψει απο το ποστ στο αλλο φορουμ μονο αν το σπορτ δουλευει κανονικα πες μου.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        pantelis-kapsalakis last edited by

                        Εγω το αγορασα μεταχειρισμενο τον Ιανουαριο και με υγραεριο. Ειναι το 150αρι οχι το Sport ομως. Δεν ξερω τι συστηνα φοραει γιατι ο δεικτης στο ταμπλω γραφει Landi, ξερω οι βαλβιδες πισω ειναι brc, η δεξαμενη ειναι 56αρα πολωνεζικη (εψαξα και εμαθα και ειναι απο τις καλες) , δεν εχω τσεκαρει πνευμονα η εγκεφαλο. Πρεπει να ειναι καποιο συστημα πασπαρτου, αλλα 15 χιλ χλμ που του εχω κανει κανενα απολυτως προβλημα. Ουτε κομπιασμα, ουτε τιποτα περιεργο, δεν καταλαβαινω ποτε αλλαζει απο βενζινη σε γκαζι, γενικα πολυ ευχαριστημενος. Ειχα και πριν αλλο αυτοκινητο με υγραεριο και ετσι μπορω να κανω συγκειση. Ο κινητηρας εντελως αθορυβος. Μονο μια φορα σε δυνατο φρεναρισμα σε κατηφορα και με αρκετα χιλιομετρα σαν να αλλαξε αυτοματα σε βενζινη και να εδειχνε σαν να μην υπηρχε υγραεριο ενω ηταν λιγο κατ απο το μισο. Οταν σταματησα και το εβαλα παλι μπροστα ολα ενταξει παλι. Πριν λιγο καιρο το πρωι οταν το εβαζα μπροστα σαν να δυσκολευοταν λιγο σαν να εβηχε λιγο. Το δουλεψα σκετη βενζινη μεχρι που εκαψε οτι ειχε μεσα, πρεπει να την ειχα και λιγο καιρο, εβαλα φρεσκια και απο τοτε ολα τελεια παλι. Κατα πασα πιθανοτητα ηταν η πολυκαιρισμενη βενζινη.Παντως ειμαι ευχαριστημενος , η καταναλωση ειναι στα 7 ευρω τα 100 χλμ (με την τωρινη τιμη των 85 λεπτων) και χωρις να πηγαινω και αργα αλλα συνετα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          konpar last edited by

                          Ο χρήστης ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΚΑΨΑΛΑΚΗΣ έγραψε:
                          Εγω το αγορασα μεταχειρισμενο τον Ιανουαριο και με υγραεριο. Ειναι το 150αρι οχι το Sport ομως. Δεν ξερω τι συστηνα φοραει γιατι ο δεικτης στο ταμπλω γραφει Landi, ξερω οι βαλβιδες πισω ειναι brc, η δεξαμενη ειναι 56αρα πολωνεζικη (εψαξα και εμαθα και ειναι απο τις καλες) , δεν εχω τσεκαρει πνευμονα η εγκεφαλο. Πρεπει να ειναι καποιο συστημα πασπαρτου, αλλα 15 χιλ χλμ που του εχω κανει κανενα απολυτως προβλημα. Ουτε κομπιασμα, ουτε τιποτα περιεργο, δεν καταλαβαινω ποτε αλλαζει απο βενζινη σε γκαζι, γενικα πολυ ευχαριστημενος. Ειχα και πριν αλλο αυτοκινητο με υγραεριο και ετσι μπορω να κανω συγκειση. Ο κινητηρας εντελως αθορυβος. Μονο μια φορα σε δυνατο φρεναρισμα σε κατηφορα και με αρκετα χιλιομετρα σαν να αλλαξε αυτοματα σε βενζινη και να εδειχνε σαν να μην υπηρχε υγραεριο ενω ηταν λιγο κατ απο το μισο. Οταν σταματησα και το εβαλα παλι μπροστα ολα ενταξει παλι. Πριν λιγο καιρο το πρωι οταν το εβαζα μπροστα σαν να δυσκολευοταν λιγο σαν να εβηχε λιγο. Το δουλεψα σκετη βενζινη μεχρι που εκαψε οτι ειχε μεσα, πρεπει να την ειχα και λιγο καιρο, εβαλα φρεσκια και απο τοτε ολα τελεια παλι. Κατα πασα πιθανοτητα ηταν η πολυκαιρισμενη βενζινη.Παντως ειμαι ευχαριστημενος , η καταναλωση ειναι στα 7 ευρω τα 100 χλμ (με την τωρινη τιμη των 85 λεπτων) και χωρις να πηγαινω και αργα αλλα συνετα.

                          Αφου δεν εχεις προβληματα και εχεις χαμηλη καταναλωση τοτε ειναι πολυ καλο. Το θεμα ειναι οι επιδοσεις αν εχουν παραμεινει ιδιες ; Και ποιος τελικα ειναι ο εγκαταστατης;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            pantelis-kapsalakis last edited by

                            Δεν βλεπω διαφορα στις επιδοσεις γιατι απ'οτι βλεπω σε ψηλες στροφες εχω και καταναλωση βενζινης, πρεπει συνολικα να ειναι μισο με ενα λιτρο το πολυ στα 100 χλμ.Αυτο ειναι ομως και καλο για βαλβιδες και εδρες. Βεβαια το αγορασα και ετσι οποτε δεν μπορω να συγκρινω πριν και μετα. Οσο το ετρεξα με βενζινη, για να αδειασει και να βαλω φρεσκια, δεν παρατηρησα διαφορα, αλλα και να υπαρχει πρεπει να ειναι μικρη. Τωρα αν καποιος εχει συνηθισει να το τρεχει, εκει δεν ξερω τι γινεται. Εγκαταστατης δεν ξερω ποιος ειναι, αλλα η δουλεια φαινεται καλη.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              cosygatos last edited by

                              Ο χρήστης konpar έγραψε:

                              Αποριες
                              Με εχεις καλυψει απο το ποστ στο αλλο φορουμ μονο αν το σπορτ δουλευει κανονικα πες μου.

                              Δουλεύει, αλλα δεν το διανοουμαι καν να το πατησω. Ο προγραμματισμός έγινε με sport off. Αν θες κανε το δικο σου με sport on, αλλα να το αφήσεις πάντα έτσι. Κανονικά θέλει διπλό προγραμμα, και δε νομίζω ότι υπάρχουν εγκέφαλοι υγραεριου που να υποστηρίζουν κάτι τέτοιο. Είναι σίγουρα κάτι εξεζητημενο για την Ελλαδα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                konpar last edited by

                                Ο χρήστης cosygatos έγραψε:

                                Αποριες
                                Με εχεις καλυψει απο το ποστ στο αλλο φορουμ μονο αν το σπορτ δουλευει κανονικα πες μου.

                                Δουλεύει, αλλα δεν το διανοουμαι καν να το πατησω. Ο προγραμματισμός έγινε με sport off. Αν θες κανε το δικο σου με sport on, αλλα να το αφήσεις πάντα έτσι. Κανονικά θέλει διπλό προγραμμα, και δε νομίζω ότι υπάρχουν εγκέφαλοι υγραεριου που να υποστηρίζουν κάτι τέτοιο. Είναι σίγουρα κάτι εξεζητημενο για την Ελλαδα.

                                Εγω θα εκανα το αντιθετο λογω τιμονιου αλλα και δυναμης .

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  cosygatos last edited by

                                  Δε λέω, ωραία αυτα. Δεν μου αρέσει όμως το απότομο 'φουσκωμα' του turbo, με ενοχλεί εντός πόλης. Ασε που το manual του bravo λεει να μπαίνει για σύντομα μόνο χρονικά διαστήματα. Δεν ξέρω γιατι, ισως λόγω κατανάλωσης, οπότε είναι θεμα επιλογής μας, ισως όμως είναι θεμα μακροβιότητας του κινητήρα λόγω ανεβασμένου overboost (τα 1,3 bar νομίζω θεωρούνται αρκετα υψηλά) ή κάτι αλλο, δεν ξέρω. Ας είναι λίγο πιο αδύναμο το αυτοκίνητο, ούτως ή άλλως πάω πολύ χαλαρα πλέον, και λόγω του υγραεριου.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    konpar last edited by

                                    Ο χρήστης cosygatos έγραψε:
                                    Δε λέω, ωραία αυτα. Δεν μου αρέσει όμως το απότομο 'φουσκωμα' του turbo, με ενοχλεί εντός πόλης. Ασε που το manual του bravo λεει να μπαίνει για σύντομα μόνο χρονικά διαστήματα. Δεν ξέρω γιατι, ισως λόγω κατανάλωσης, οπότε είναι θεμα επιλογής μας, ισως όμως είναι θεμα μακροβιότητας του κινητήρα λόγω ανεβασμένου overboost (τα 1,3 bar νομίζω θεωρούνται αρκετα υψηλά) ή κάτι αλλο, δεν ξέρω. Ας είναι λίγο πιο αδύναμο το αυτοκίνητο, ούτως ή άλλως πάω πολύ χαλαρα πλέον, και λόγω του υγραεριου.

                                    Τις τελευταιες μερες σκεφτομαι σοβαρα το υγραεριο για το αμαξι,.
                                    Θελω να ειναι αξιοπιστο οπως ειναι μεχρι τωρα και να μου δωσει οικονομια. Θελω ομως να ειναι και πληρως λειτουργικο οπως το αγορασα, να μην φοβαμαι να το πατησω. Το σπορτ θελω να δουλευει γι'αυτο το πηρα και κοπαναει μεσα στις λακουβες αλλιως θα επερνα το emotion. Δεν μπορω να το εχω και να φοβαμαι να το πιεσω , εξαλλου στην προσπεραση θες ολη τη δυναμη αν σε αφησει εκει;
                                    Τεσπα αυτα βλεπω τωρα και το σκεφτομαι.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      cosygatos last edited by

                                      Ο χρήστης konpar έγραψε:

                                      Τις τελευταιες μερες σκεφτομαι σοβαρα το υγραεριο για το αμαξι,.
                                      Θελω να ειναι αξιοπιστο οπως ειναι μεχρι τωρα και να μου δωσει οικονομια. Θελω ομως να ειναι και πληρως λειτουργικο οπως το αγορασα, να μην φοβαμαι να το πατησω. Το σπορτ θελω να δουλευει γι'αυτο το πηρα και κοπαναει μεσα στις λακουβες αλλιως θα επερνα το emotion. Δεν μπορω να το εχω και να φοβαμαι να το πιεσω , εξαλλου στην προσπεραση θες ολη τη δυναμη αν σε αφησει εκει;
                                      Τεσπα αυτα βλεπω τωρα και το σκεφτομαι.

                                      Κοίτα, μακάρι να υπήρχε μαγική λύση. Και εγω, αν ήξερα πως θα έρχονταν τα πράγματα θα είχα πάρει κάποιο πετρελαιοκινητο που εξακολουθεί και έρχεται φθηνότερα και απο το υγραεριο και έχεις και το μυαλο σου ήσυχο. Απο την άλλη, δεν είναι κάτι τραγικό να χάσεις τη λειτουργία του κουμπιού sport. Εγω δε φοβάμαι να προσπερασω, προς θεού, και το αμάξι είναι μια χαρα δυνατό, τι διάολο, 21 κιλά ροπή είναι λίγα και θελουμε τα 24 του sport οπωσδήποτε; Ο κόσμος που έχει ατμοσφαιρικά με 40-50% λιγότερη ροπή τι θα πρέπει να κάνει δηλαδή; Απλα, με το υγραεριο ξεχνάς τους κόφτες και τα γρήγορα για πολύ ώρα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        pantelis-kapsalakis last edited by

                                        Τα πετρελαιοκινητα δεν ειναι πανακεια ουτε η χρυση επιτομη της οικονομικης αυτοκινησης. Και πιο ακριβα ειναι και πιο βαρια κατα 80-100 κιλα περιπου μπροστα ειναι με οτι φυσικο επακολουθο εχει αυτο σε κρατηματα/φρενα/φθορες και σχετικα πιο ακριβα σε συντηρηση για να μην αναφερω και τον ενοχλητικο θορυβο ειδικα στο ρελαντι. Αν θελεις και επιδοσεις πρεπει να τις πληρωσεις και πιο ακριβα. Για καθημερινη χρηση σιγουρα ειναι μια καλη λυση τηρουμενων των πιο επανω αλλα εγω ακομα θα προτιμουσα ενα βενζινοκινητο, ειδικα μεταχειρισμενα βρισκεις και καλες τιμες και με καλες επιδοσεις, τα Bravo 120-150 ειναι ενα πολυ καλο παραδειγμα οπως φυσικα και αλλα αναλογα, βαζεις και ενα σωστο υγραεριο και εισαι μια χαρα απο πασης αποψεως.Οσο για φθορες κλπ, ολα αυτοκινητα ειναι, και τα πετρελαια και τα αλλα ιδιες πιθανοτητες για καποια ζημια θα εχουν λιγο πολυ (ειδικα τα πετρελαια δεν καλυπτουν καν την αντλια υψηλης, που κοστιζει αρκετα, γιατι παντα οι αντιπροσωπειες πατουν στην δικαιολογια για μη καθαρο καυσιμο) και στο κατω κατω το πιο συνηθες ειναι ουτως η αλλως να τα εχεις μονο για λιγα χρονια και οχι για παντα. Σιγουρα οταν κανεις καποια μετατροπη, οπως υγραεριο, εχεις πιο πολλες πιθανοτητες να παει κατι στραβα, αλλα το οικονομικο οφελος σε καταναλωση αντισταθμιζει αυτο το 'ρισκο' και παραδειγμα το οτι πλεον τα παραπονα ειναι ελαχιστα και συνηθως λογω μη σωστης εγκαταστασης.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dasimo last edited by

                                          Αγαπητε Παντελη μαλλον εχεις καιρο να οδηγησεις πετρελαιοκινητο! Οδηγησε καποιο και μαλιστα Φιατ μιας και ειναι απο τα καλύτερα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            pantelis-kapsalakis last edited by

                                            Καθε αλλο φιλε μου dasimo. Eχω οδηγησει αρκετα και μαλιστα τα Fiat δεν συμπεριλαμβανονται στα αγαπημενα μου της μικρομεσαιας κατηγοριας. Εννοω μεχρι 1600 κυβικα και κοστος μεχρι 20 χιλ μαξιμουμ. Δεν εχω οδηγησει το καινουργιο Civic και Auris. Απο τα καλα σαν προσωπικη επιλογη στα μικρα το Polo 1600(90) , σαν δυναμη αποκριση, το Kia Rio στα 1100 σαν οικονομια (δεν μου αρεσε το τιμονι του ομως) και στα μικρομεσαια το 1600 C4 στα 110 αλογα (αλλα κα τα 90 καλα ηταν) που ηταν και ο πιο αθορυβος κινητηρας, με ειδικη μονωση στο παρμπριζ, αλλα και πολυ καλες επιδοσεις παραλληλα με καλη οικονομια. Καλο και το 1600αρι Γκολφ με τα 105 αλλα αρκετα πιο ακριβο.Το Πολο εκανε 16 χιλ αν θυμαμαι καλα στην εκδοση που δεν ειναι η φτωχη, το Rio κοντα στα 14, το C4 κοντα στα 18 (τα 110 με αυτοματο κιβωτιο και χωρις τελη κυκλοφοριας) το απλο κοντα στα 16 και το 90αρι στα 14 μισο (που ειναι η καλυτερη σχεση τιμης). Εγω λοιπον πηρα τελικα το Bravo to 150αρι τον Ιανουαριο μεταχειρισμενο και με υγραεριο για 6 χιλιαδες, ολα μεσα και το αυτοκινητο αψογο. Μονο λαστιχα του εβαλα, δηλαδη αλλα 340 ευρω. Λοιπον απο τα 6500 που μου στοιχισε μεχρι τα 16+ χιλ που εκανε το 1600αρι c4 με τα 110 εχουμε 10000 ευρω διαφορα. Με το bravo και το γκαζι μου το εχω και την οικονομια (7 ευρω στα 100 χλμ, πιστευω με πετρελαιο αντε να ειχα 1 ευρω λιγωτερο στα 100 χλμ οχι παραπανω, δηλαδη δεν θα μου εκαιγε τουλαχιστον 4-4.5 λιτρα τα 100 χλμ? )αλλα και καλο εξοπλισμο και στυλατο ειναι. Οι καιροι δεν ειναι τουλαχιστον για εμενα αλλα και για τους περισσοτερους να μην υπολογιζουμε τα 10χιλιαρα ετσι ευκολα. Τωρα αν βγει κατι αυριο μεθαυριο δεν το ξερω, μεχρι τωρα ομως τιποτα. Εμεις ξερουμε αν εχουμε την υγεια μας αυριο?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 610
                                            • 611
                                            • 612
                                            • 613
                                            • 614
                                            • 640
                                            • 641
                                            • 612 / 641
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr