64000 km περίπου και επιστροφή από Αρχαία Ολυμπία Αθήνα με ταχύτητες 120-140 km/h με κίνηση από κακιά σκάλα μέχρι Ελευσίνα κατανάλωση 6lt/100km . απόσταση 280km. με εντυπωσίασε!!!! είχα πετύχει έως 6,5 στο παρελθόν,
μοντέλο 150 sport του 2009 και υποτίθεται ότι ο tjet καίει!!!! στο Αθήνα -Αρχαία Ολυμπία με περισσότερη πίεση έκαψε 7,6
Latest posts made by konpar
-
RE: Fiat Bravο 2007
-
RE: Fiat Bravο 2007
Ο χρήστης cosygatos έγραψε:
Δε λέω, ωραία αυτα. Δεν μου αρέσει όμως το απότομο 'φουσκωμα' του turbo, με ενοχλεί εντός πόλης. Ασε που το manual του bravo λεει να μπαίνει για σύντομα μόνο χρονικά διαστήματα. Δεν ξέρω γιατι, ισως λόγω κατανάλωσης, οπότε είναι θεμα επιλογής μας, ισως όμως είναι θεμα μακροβιότητας του κινητήρα λόγω ανεβασμένου overboost (τα 1,3 bar νομίζω θεωρούνται αρκετα υψηλά) ή κάτι αλλο, δεν ξέρω. Ας είναι λίγο πιο αδύναμο το αυτοκίνητο, ούτως ή άλλως πάω πολύ χαλαρα πλέον, και λόγω του υγραεριου.Τις τελευταιες μερες σκεφτομαι σοβαρα το υγραεριο για το αμαξι,.
Θελω να ειναι αξιοπιστο οπως ειναι μεχρι τωρα και να μου δωσει οικονομια. Θελω ομως να ειναι και πληρως λειτουργικο οπως το αγορασα, να μην φοβαμαι να το πατησω. Το σπορτ θελω να δουλευει γι'αυτο το πηρα και κοπαναει μεσα στις λακουβες αλλιως θα επερνα το emotion. Δεν μπορω να το εχω και να φοβαμαι να το πιεσω , εξαλλου στην προσπεραση θες ολη τη δυναμη αν σε αφησει εκει;
Τεσπα αυτα βλεπω τωρα και το σκεφτομαι. -
RE: Fiat Bravο 2007
Ο χρήστης cosygatos έγραψε:
Αποριες
Με εχεις καλυψει απο το ποστ στο αλλο φορουμ μονο αν το σπορτ δουλευει κανονικα πες μου.Δουλεύει, αλλα δεν το διανοουμαι καν να το πατησω. Ο προγραμματισμός έγινε με sport off. Αν θες κανε το δικο σου με sport on, αλλα να το αφήσεις πάντα έτσι. Κανονικά θέλει διπλό προγραμμα, και δε νομίζω ότι υπάρχουν εγκέφαλοι υγραεριου που να υποστηρίζουν κάτι τέτοιο. Είναι σίγουρα κάτι εξεζητημενο για την Ελλαδα.
Εγω θα εκανα το αντιθετο λογω τιμονιου αλλα και δυναμης .
-
RE: Fiat Bravο 2007
Ο χρήστης ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΚΑΨΑΛΑΚΗΣ έγραψε:
Εγω το αγορασα μεταχειρισμενο τον Ιανουαριο και με υγραεριο. Ειναι το 150αρι οχι το Sport ομως. Δεν ξερω τι συστηνα φοραει γιατι ο δεικτης στο ταμπλω γραφει Landi, ξερω οι βαλβιδες πισω ειναι brc, η δεξαμενη ειναι 56αρα πολωνεζικη (εψαξα και εμαθα και ειναι απο τις καλες) , δεν εχω τσεκαρει πνευμονα η εγκεφαλο. Πρεπει να ειναι καποιο συστημα πασπαρτου, αλλα 15 χιλ χλμ που του εχω κανει κανενα απολυτως προβλημα. Ουτε κομπιασμα, ουτε τιποτα περιεργο, δεν καταλαβαινω ποτε αλλαζει απο βενζινη σε γκαζι, γενικα πολυ ευχαριστημενος. Ειχα και πριν αλλο αυτοκινητο με υγραεριο και ετσι μπορω να κανω συγκειση. Ο κινητηρας εντελως αθορυβος. Μονο μια φορα σε δυνατο φρεναρισμα σε κατηφορα και με αρκετα χιλιομετρα σαν να αλλαξε αυτοματα σε βενζινη και να εδειχνε σαν να μην υπηρχε υγραεριο ενω ηταν λιγο κατ απο το μισο. Οταν σταματησα και το εβαλα παλι μπροστα ολα ενταξει παλι. Πριν λιγο καιρο το πρωι οταν το εβαζα μπροστα σαν να δυσκολευοταν λιγο σαν να εβηχε λιγο. Το δουλεψα σκετη βενζινη μεχρι που εκαψε οτι ειχε μεσα, πρεπει να την ειχα και λιγο καιρο, εβαλα φρεσκια και απο τοτε ολα τελεια παλι. Κατα πασα πιθανοτητα ηταν η πολυκαιρισμενη βενζινη.Παντως ειμαι ευχαριστημενος , η καταναλωση ειναι στα 7 ευρω τα 100 χλμ (με την τωρινη τιμη των 85 λεπτων) και χωρις να πηγαινω και αργα αλλα συνετα.Αφου δεν εχεις προβληματα και εχεις χαμηλη καταναλωση τοτε ειναι πολυ καλο. Το θεμα ειναι οι επιδοσεις αν εχουν παραμεινει ιδιες ; Και ποιος τελικα ειναι ο εγκαταστατης;
-
RE: Kλειδωμα πισω διαφορικου σε mitsubishi l200
Γνωριζει καποιος απο ποια χρονια μπηκε το κεντρικο διαφορικο στο l200 και πως λεγονται οι εκδοσεις που το εχουν;
-
RE: Fiat Bravο 2007
Ο χρήστης konpar έγραψε:
καλησπερα ,
εχει βαλει καποιος υγραεριο σε bravo 150 sport ή tjet γενικα και να ειναι ευχαριστημενος ?Εγω. Σε sport. Σχεδόν δεν καταλαβαίνεις τη διαφορά, ούτως ή άλλως το αμάξι έχει αρκετή δύναμη.
Bonus (Απροσδόκητο!): γίνεται πιο 'γλυκός', με λιγότερες δονήσεις και λιγότερο θόρυβο ο (αρκετα τραχύς) t-jet.
Malus: 1) το άγχος μην καούν οι βαλβίδες γρήγορα με κάνει να μην ανεβάζω πάνω απο 3500 σαλ, άντε 4000 σε καμια προσπεραση. Έχω χάσει αρκετα την απόλαυση της οδήγησης.
2) το άγχος του αν έχει γίνει σωστή εγκατάσταση και ρύθμιση. Για παράδειγμα, το τελευταίο διάστημα ζοριζεται πολύ στην πρωινή κρύα εκκίνηση. Ο μάστορας με εβαλε νε αλλαξουμε μπουζί και τώρα λέει να αλλάξουμε πολλαπλασιαστες. Η διάγνωσή του είναι σίγουρα λάθος και δε θα του κάνω τη χάρη να αλλάζουμε εξαρτήματα στην τύχη, γιατι απο forum έχω δει ότι αυτο το φαινόμενο είναι ψιλοκλασσικό και είναι θεμα ρύθμισης.Γενικα ως τωρα πολύ θετικές οι εντυπώσεις πάντως. Απο όσα έχω δει ο tjet είναι ευνοϊκός για τη μετατροπή. Βρες ενα καλο συνεργείο και προχώρα το!
Ωραια!!!!!!
Αποριες τωρα:
Τι συστημα εχεις; Υγρος ή αεριος ψεκασμος;
Ποσο καιρο το εχεις; Ποσα km περιπου;
Το sport προγραμμα δουλευει; Ή μονο το τιμονι βαραινει ;
Ευχαριστω εκ των προτερων!Με εχεις καλυψει απο το ποστ στο αλλο φορουμ μονο αν το σπορτ δουλευει κανονικα πες μου.
-
RE: Fiat Bravο 2007
Ο χρήστης cosygatos έγραψε:
καλησπερα ,
εχει βαλει καποιος υγραεριο σε bravo 150 sport ή tjet γενικα και να ειναι ευχαριστημενος ?Εγω. Σε sport. Σχεδόν δεν καταλαβαίνεις τη διαφορά, ούτως ή άλλως το αμάξι έχει αρκετή δύναμη.
Bonus (Απροσδόκητο!): γίνεται πιο 'γλυκός', με λιγότερες δονήσεις και λιγότερο θόρυβο ο (αρκετα τραχύς) t-jet.
Malus: 1) το άγχος μην καούν οι βαλβίδες γρήγορα με κάνει να μην ανεβάζω πάνω απο 3500 σαλ, άντε 4000 σε καμια προσπεραση. Έχω χάσει αρκετα την απόλαυση της οδήγησης.
2) το άγχος του αν έχει γίνει σωστή εγκατάσταση και ρύθμιση. Για παράδειγμα, το τελευταίο διάστημα ζοριζεται πολύ στην πρωινή κρύα εκκίνηση. Ο μάστορας με εβαλε νε αλλαξουμε μπουζί και τώρα λέει να αλλάξουμε πολλαπλασιαστες. Η διάγνωσή του είναι σίγουρα λάθος και δε θα του κάνω τη χάρη να αλλάζουμε εξαρτήματα στην τύχη, γιατι απο forum έχω δει ότι αυτο το φαινόμενο είναι ψιλοκλασσικό και είναι θεμα ρύθμισης.Γενικα ως τωρα πολύ θετικές οι εντυπώσεις πάντως. Απο όσα έχω δει ο tjet είναι ευνοϊκός για τη μετατροπή. Βρες ενα καλο συνεργείο και προχώρα το!
Ωραια!!!!!!
Αποριες τωρα:
Τι συστημα εχεις; Υγρος ή αεριος ψεκασμος;
Ποσο καιρο το εχεις; Ποσα km περιπου;
Το sport προγραμμα δουλευει; Ή μονο το τιμονι βαραινει ;
Ευχαριστω εκ των προτερων! -
RE: Fiat Bravο 2007
καλησπερα ,
εχει βαλει καποιος υγραεριο σε bravo 150 sport ή tjet γενικα και να ειναι ευχαριστημενος ? -
RE: σημερα ανακαλυψα οτι μου εβαλαν λαθος λαδια
Σε μενα σε ενα seat ibiza 1.4 2001 μοντελο επισημος αντιπροσωπος στην αθηνα εβαλε λαδι μηχανης 20-50 αντι για 10-40 . Το τιμολογιο υπαρχει.
-
RE: Fiat Bravο 2007
Ο χρήστης supergeorge έγραψε:
Καλησπέρα σε όλους!Κάτοχος μαύρου Bravo 120hp με 38500 χλμ (τον Ιούνιο θα κάνει 4 χρόνια).
Ξεκίνησα την προηγούμενη Παρασκευή για ταξιδάκι Ξάνθη - Γιαννιτσά - Καστοριά (- Πρέσπες) και επιστροφή.
Σήμερα φτάνοντας Θεσσαλονίκη μου τηλεφωνούν ότι στο πάρκινγκ που είχα το αυτοκίνητο στα Γιαννιτσά βρήκαν υγρά στο έδαφος. Ανοίγω το καπό και βλέπω ότι τα υγρά στο δοχείο του ψυγείου έχουν το ύψος ενός δαχτύλου!!!! Άδειο ουσιαστικά! Ψάχνοντας να βρω σημάδια διαρροής, το μόνο που παρατήρησα είναι κάποιες σταγόνες στο πλαστικό κάλυμμα που υπάρχει κάτω από τη μηχανή στην πλευρά του συνοδηγού.
Έκανα ανέμελος 800 χλμ και πριν ξεκινήσω δεν κοίταξα τίποτα! Ευτυχώς το αυτοκίνητο δεν ανέβασε θερμοκρασία σε κανένα σημείο της διαδρομής.
Τηλεφώνησα αμέσως σε φίλο μου μηχανικό και από την περιγραφή που του έκανα κατέληξε στο συμπέρασμα ότι μάλλον είναι η αντλία νερού που έχει πρόβλημα.
Αγόρασα ένα μπουκάλι paraflu και απιονισμένο νερό με τα οποία συμπλήρωσα μέχρι το max το δοχείο. Τη Δευτέρα θα κάνω άλλα 200 χλμ μέχρι την Ξάνθη. Ο φίλος μου είπε ότι δε θα έχω λογικά πρόβλημα και το μόνο που έχω να κάνω είναι να ελέγξω κατά τη διάρκεια της διαδρομής τα επίπεδα του νερού. Το ίδιο μου είπε να κάνω και τα δύο πρωινά που θα μείνω στη Θεσσαλονίκη.
Ξέρει κανείς πόσο θα κοστίσει περίπου η αλλαγή; Έχει τύχει σε κανέναν;
κατι παρομοιο ειχα παθει και γω πριν κλεισει χρονο το αυτοκινητο.
εχανε λιγο λιγο με κορυφωση τον χειμωνα σε πολυ κρυο που ειχε μεινει ακινητο για 20 μερες να εχει χασει αρκετο, μονο στην ποδια τησ μηχανης εβλεπα ιχνη υγρου.
το γεμισα παραφλου(καθοτι ηταν σαββατο) και εκανα ταξιδι , δεν εχασε καθολου.
οταν το πηγα συνεργειο με καποιο τροπο εβαλαν πιεση στο συστημα ψυξης(αερα η' νερο δε θυμαμαι) για να βρουν την διαρροη.
τελικα ηταν ενα μια λαστιχενια τσιμουχα(κοστος 1-3 euro) ,ειχε ομως αρκετη εργασια εμεινε μεσα το βραδυ.εβγαλαν ακομα και την τουρμπινα για να μπορεσουν να το αλλαξουν.
δεν πληρωσα τιποτα αφου ηταν στην εγγγυηση.