-
-
Πόσο είχε το συγκεκριμένο?
-
Ο χρήστης GREY έγραψε:
Πόσο είχε το συγκεκριμένο?33.500€ όπως το βλέπεις
-
Φαντάζομαι τελική τιμή με απόσυρση κτλ. Ακριβούτσικο Μιας και δεν είμαι καλά διαβασμένος,παίρνει και αυτό το performance pack με lsd και μεγαλύτερα φρένα?
-
Ο χρήστης GREY έγραψε:
Φαντάζομαι τελική τιμή με απόσυρση κτλ. Ακριβούτσικο Μιας και δεν είμαι καλά διαβασμένος,παίρνει και αυτό το performance pack με lsd και μεγαλύτερα φρένα?Δεν θυμάμαι αν η τιμή ήταν με απόσυρση. Αυτή πάντως που σου είπα είναι τιμή εκθέματος. Υπολόγισε ότι έχει αυτό το super χρώμα, οροφή και δεν ξέρω εγώ τι άλλο μπορεί.
Αν κουμπώνει το performance pack και στο GTD εκτός από το GTi δεν το γνωρίζω επίσης. -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Φαντάζομαι τελική τιμή με απόσυρση κτλ. Ακριβούτσικο Μιας και δεν είμαι καλά διαβασμένος,παίρνει και αυτό το performance pack με lsd και μεγαλύτερα φρένα?
Δεν θυμάμαι αν η τιμή ήταν με απόσυρση. Αυτή πάντως που σου είπα είναι τιμή εκθέματος. Υπολόγισε ότι έχει αυτό το super χρώμα, οροφή και δεν ξέρω εγώ τι άλλο μπορεί.
Αν κουμπώνει το performance pack και στο GTD εκτός από το GTi δεν το γνωρίζω επίσης.Ξέρεις ποιο χρώμα είναι? Είναι το uranogrey ή όχι? Αν είναι πάντως αυτό, είναι το χρώμα που δεν έχει καθόλου extra χρέωση (και από τις photo φαίνεται πολύ καλό) ...
-
Ο χρήστης Cyborg έγραψε:
Ξέρεις ποιο χρώμα είναι? Είναι το uranogrey ή όχι? Αν είναι πάντως αυτό, είναι το χρώμα που δεν έχει καθόλου extra χρέωση (και από τις photo φαίνεται πολύ καλό) ...Όχι δεν γνωρίζω την ονομασία του χρώματος. Πάντως οι φωτογραφίες το αδικούν. Στα δικά μου μάτια είναι εξαιρετικό.
Όποιος ενδιαφέρεται, ας περάσει μια βόλτα από Karenta στο Mall. -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Πόσο είχε το συγκεκριμένο?
33.500€ όπως το βλέπεις
Πολλαπλα εγκεφαλικα!
-
-
-
Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:
Πόσο είχε το συγκεκριμένο?
33.500€ όπως το βλέπεις
Πολλαπλα εγκεφαλικα!
Γιατί? Για diesel 'GTI' λογική μου φαίνεται.
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Πόσο είχε το συγκεκριμένο?
33.500€ όπως το βλέπεις
Πολλαπλα εγκεφαλικα!
Γιατί? Για diesel 'GTI' λογική μου φαίνεται.
Παιρνεις πολλα αλλα πραγματα με 33.500. Σιγα μη παρει ο Ελληνας diesel GTI.
-
Αμα καίει όσο ένα 1.6 βενζινη κι έχει τέλη όσο ένα 1.4 βενζινη σου λέω γω αν το παιρνει ή όχι
Είναι και DAS AUTO.Όλα τα πλεονεκτηματα μαζεμένα- προγραμμα και μετα γκαζιά και τουφα το ντουμανι
-
Πληροφοριακά στον ανταγωνισμό σε diesel 'GTi' τι υπαρχει?
Sent from my Sony Fola
-
Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:
Πόσο είχε το συγκεκριμένο?
33.500€ όπως το βλέπεις
Πολλαπλα εγκεφαλικα!
Γιατί? Για diesel 'GTI' λογική μου φαίνεται.
Παιρνεις πολλα αλλα πραγματα με 33.500. Σιγα μη παρει ο Ελληνας diesel GTI.
Ακριβώς αυτό. Και εχέσθη η πλάσις όλη...
-
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... li_LCA#t=4
το GTD εξακολουθει να ειναι κατα την γνωμη μου ενα 2λιτρο tdi με λιγο καλυτερο στησιμο. GTI δεν ειναι ομως
-
http://www.autoblog.gr/2013/09/05/volks ... -golf-vii/
-
Η VW επιβεβαίωσε στη Φρανκφούρτη ότι έχει δρομολογήσει την κατασκευή ενός πιο οικονομικού 3κύλινδρου turbo βενζινοκινητήρα, 1,0 λτ., που θα εφοδιάσει το Golf, πιθανώς και το Polo.
Πιο συγκεκριμένα, μετά τη Ford με τον 3κύλινδρο 1000άρη EcoBoost και τη BMW, που τροφοδότησε το i8 με ένα 3κύλινδρο μοτέρ, το οποίο μετά θα εισάγει στην επόμενη γενιά του Mini και στη Σειρά 1, η VW αποφάσισε κι αυτή με τη σειρά της να κατασκευάσει ένα παρόμοιο μηχανικό σύνολο.
Ο νέος λοιπόν κινητήρας θα είναι υπερτροφοδοτούμενος 3κύλινδρος και 1000άρης, ενώ θα παράγει περί τα 110 «άλογα». Το συγκεκριμένο μοτέρ θα προορίζεται κυρίως για την Ευρώπη (αφού το ίδιο πράττει κι ο ανταγωνισμός) κι εντάσσεται στη γενικότερη «οικολογική» τάση για εξοικονόμηση ενέργειας-καυσίμου των εταιρειών.
Μαλλον αρχιζει να γινεται μοδα το τρυκιλινδρο.
-
Ε, τί το θέλει το 3κύλινδρο η Φάουβι, αφού κάποια στιγμή και τα 4κύλινδρά της, 3κύλινδρα καταλήγουν.
-
Είπε να ανταγωνιστεί τη Fiat τωρα απλά στα δικύλινδρα
VW FORUM