-
Στην απογείωση δεν πιανεις 3g. Στα roller coaster δεν πιανεις πανω απο 1g και αυτό στιγμιαία
Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4
-
Με βαση τα webernetzzz κατα την απογείωση εχεις γύρο στο 1 και κάτι ψηλά g. Σε ενα νορμάλ ταξίδι με αυτοκίνητο αμφιβάλω αν ξεπερνάμε ποτέ το 0.5. Και μην ξεχνάς οτι δεν θα μεταφέρονται μόνο ενήλικες με το hyperloop αλλα και παιδάκια και όποιος άλλος ευαίσθητος.
Γι αυτό και θέλει προσοχή στο σχεδιασμό κλπ.
-
Για τα 0.5g μιλαω. ποσο τραγικο ειναι να νιωσεις αυτη την επιταχυνση εστω και για 10 δευτερα. Οπου στο διαστημα αυτο θα εχει αλλαξει πορεια κατα 20 μοιρες περιπου. Δεν νομιζω οτι αποτελει κ ιδιαιτερο ζητημα. Τα 3g θεωρειται ασφαλες γ καποιον χωρις ιδιαιτερη εκπαιδευση στη πρεπουσα σταση γ ν μν πεθανει. Τωρα αν καποιοι θ νιωσουν ναυτια ειναι σιγουρο οτι θα συμβρι. Αλλα δεν τ βλεπω κ ιδιαιτερα περιοριστικο ως μεγεθος.
-
Μα πάντα σχεδιάζεις με/για το χειρότερο πιθανό σενάριο (σε αυτή την περίπτωση ελάχιστα δυνατά g). Δεν έχει νόημα να φτιάξεις ενα προϊόν για τον πολύ κόσμο με προδιαγραφές για πιλότους μαχητικών.
-
Ωραια και τα 0.5g ειναι τοσο περιοριστικα;;;
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Ωραια και τα 0.5g ειναι τοσο περιοριστικα;;;αμα σκεφτεις οτι λογικα θα μπαινουν και γιαγιαδες και ατομα με φοβιες κτλ κτλ σαφως και ειναι
(αλλα ξαναρωταω ολοι κολλησαμε στην ταχυτητα και οχι στους σεισμους που με αυτη την ταχυτητα μια κολωνα να κουνηθει μας βλεπω σε τροχια ) -
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Ωραια και τα 0.5g ειναι τοσο περιοριστικα;;;Όλα ξεκινάνε απο εκεί. Απο τα ορια που θέτει το ανθρώπινο σώμα στην ουσία. Και δεν ισχύει μόνο στο hyperloop αυτό αλλα σε κάθε τι που χρησιμοποιεί ενας άνθρωπος (κινητό μέχρι αμάξι).
-
Ο χρήστης cabala10 έγραψε:
αμα σκεφτεις οτι λογικα θα μπαινουν και γιαγιαδες και ατομα με φοβιες κτλ κτλ σαφως και ειναι
(αλλα ξαναρωταω ολοι κολλησαμε στην ταχυτητα και οχι στους σεισμους που με αυτη την ταχυτητα μια κολωνα να κουνηθει μας βλεπω σε τροχια )Μπορεί να σχεδιαστεί λογικά η στήριξη του σωλήνα πάνω στις κολώνες με τέτοιο τρόπο ωστε να μην έχει πρόβλημα με τυχών μετακινήσεις των κολόνων.
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
αμα σκεφτεις οτι λογικα θα μπαινουν και γιαγιαδες και ατομα με φοβιες κτλ κτλ σαφως και ειναι
(αλλα ξαναρωταω ολοι κολλησαμε στην ταχυτητα και οχι στους σεισμους που με αυτη την ταχυτητα μια κολωνα να κουνηθει μας βλεπω σε τροχια )Μπορεί να σχεδιαστεί λογικά η στήριξη του σωλήνα πάνω στις κολώνες με τέτοιο τρόπο ωστε να μην έχει πρόβλημα με τυχών μετακινήσεις των κολόνων.
σαφως και μπορει αλλα κοιτα εδω τι λεει
https://www.youtube.com/watch?v=FAOa9LXHLrE
(ασχετο με το θεμα αλλα σχετικο καθοτι η πορεια της καψουλας ουσιαστικα θα κοβει καθετα το ρηγμα του san andreas..)και μιας που τεμνει την πορεια που θελει να παρει το κατασκευασμα του πραγματικα θελω να δω πως θα τα καταφερει (δεν ειναι δα και κανα μικρο ρηγματακι που εχουν εκει περα ) -
Μπορεις να μονωσεις σεισμικα το συνολο του εξοπλισμου ωστε να μην εχεις προβλημα. Αυτο που θα πρεπει να λογιστει ως ζητημα στο θεμα του σεισμου ειναι οι διαφορικες μετακινησεις μεταξυ των πυλωνων το οποιο μπορει να φανταζει δυσκολο αλλα δεν ειναι. Απο εκει και περα οπως και το τρενο ετσι και για το hyperloop η πιθανοτητα να σου τυχει κατι στραβο οταν θα εχεις διελευση ειναι συναρτηση της συχνοτητας χρησης. Καθως θελεις να ειναι ασφαλες αλλα οχι σε επιπεδα τρελας (πες οτι για μα καλυψεις τις απαιτησεις του οραματος του Musk περι πιο ασφαλους απο το αεροπλανο οτι θα δουλεψεις με στοχο μια πιθανοτητα αστοχιας καπου στο 10-8) μπορεις να σχεδιασεις το συστημα ωστε να μην παρουσιαζει αστοχια ως εκει.
Αυτα ειναι κουκια μετρημενα και καλως ή κακως ευκολα διαχειρησιμα. Το θεμα του αισθηματος της ανασφαλειας που θα νιωθει ο καθε επιβατης ειναι πιο σοβαρο. Αν παρατεταμενα 0.5g δημιουργουν προβλημα τοτε θα παμε σε πιο χαμηλες τιμες αλλα τοτε θα μιλαμε για τρελες ακτινες στροφης. Και τα ταξιδια των 6000kmh πρακτικα ανεφικτα καθως εκει ο προορισμος και η αφετηρια θα πρεπει να ειναι σε μια πρακτικη ευθεια (ή καμπυλη για να ειμαστε κ ακριβεις) οποτε κ τ κοστος θα ηταν απαγορευτικο.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Για τα 0.5g μιλαω. ποσο τραγικο ειναι να νιωσεις αυτη την επιταχυνση εστω και για 10 δευτερα. Οπου στο διαστημα αυτο θα εχει αλλαξει πορεια κατα 20 μοιρες περιπου. Δεν νομιζω οτι αποτελει κ ιδιαιτερο ζητημα. Τα 3g θεωρειται ασφαλες γ καποιον χωρις ιδιαιτερη εκπαιδευση στη πρεπουσα σταση γ ν μν πεθανει. Τωρα αν καποιοι θ νιωσουν ναυτια ειναι σιγουρο οτι θα συμβρι. Αλλα δεν τ βλεπω κ ιδιαιτερα περιοριστικο ως μεγεθος.Πρώτον δεν είναι για 10 δευτερόλεπτα αλλά για όλη την διάρκεια του ταξιδιού. Δεύτερον ο jmarr και τα webernetz που έψαξε δεν τα λένε καλά. Στην απογείωση είσαι γύρω στο 0.3 με 0.4 και στην προσγείωση συνήθως 0.1g στον οριζόντιο άξονα πάντα. Ο αυτόματος πιλότοες γενικά δεν αφήνει αλλαγές πάνω απο 0.25g σε επιτάχυνση ή επιβράδυνση. Μια στροφή με κλίση 30 μοίρες είναι γύρω στο 1.15 και αυτό είναι το μεγίστο υπο ΚΣ στις 60 μοίρες πάς στα 2g αλλά αυτό δεν πρόκειται να συμβεί παρα μόνο σε έκτακτη ανάγκη.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Αυτα ειναι κουκια μετρημενα και καλως ή κακως ευκολα διαχειρησιμα. Το θεμα του αισθηματος της ανασφαλειας που θα νιωθει ο καθε επιβατης ειναι πιο σοβαρο. Αν παρατεταμενα 0.5g δημιουργουν προβλημα τοτε θα παμε σε πιο χαμηλες τιμες αλλα τοτε θα μιλαμε για τρελες ακτινες στροφης. Και τα ταξιδια των 6000kmh πρακτικα ανεφικτα καθως εκει ο προορισμος και η αφετηρια θα πρεπει να ειναι σε μια πρακτικη ευθεια (ή καμπυλη για να ειμαστε κ ακριβεις) οποτε κ τ κοστος θα ηταν απαγορευτικο.Δεν νομίζω να ψάχνονται για τέτοιες αποστάσεις. Μέχρι 1000km είναι ο στόχος τους (αν το φτιάξουν ποτέ).
@μοιραζζζζζ
Eνα απλό g force during takeoff εγραψα στο google. -
Αν και δεν ενδιαφέρει κανέναν τι ισχύει στην πραγματικότητα [παρόλο που το συζητάτε 2 σελίδες κλασικά όλοι οι γνωστες (λολεν) θα εξαφανιστούν] όσον αφορά τα g, η αντοχή του ανθρώπου στα πλευρικα και στηθος-πλάτη (Gx και Gy) είναι ΤΕΡΆΣΤΙΑ. Στα κάθετα κεφαλι-πόδια (Gz) είναι για τους απλούς ανθρωπους που θα μπαίνουν
-
οι επιβατες θα κανουν την προσευχη τους και ενω γυρω-γυρω απο την καψουλα θα εχει 25g ...μεσα θα εχει 0,5g....
-
Ο χρήστης JpoLgr έγραψε:
:yawn:
Αν και δεν ενδιαφέρει κανέναν τι ισχύει στην πραγματικότητα [παρόλο που το συζητάτε 2 σελίδες κλασικά όλοι οι γνωστες (λολεν) θα εξαφανιστούν] όσον αφορά τα g, η αντοχή του ανθρώπου στα πλευρικα και στηθος-πλάτη (Gx και Gy) είναι ΤΕΡΆΣΤΙΑ. Στα κάθετα κεφαλι-πόδια (Gz) είναι για τους απλούς ανθρωπους που θα μπαίνουν -
Ο χρήστης JpoLgr έγραψε:
όσον αφορά τα g, η αντοχή του ανθρώπου στα πλευρικα και στηθος-πλάτη (Gx και Gy) είναι ΤΕΡΆΣΤΙΑ.Τι σημαίνει 'ΤΕΡΑΣΤΙΑ' ? 5 g ? 10 g ? 50 g ? 100 g ?
Ποιά είναι η αντοχή του αυχένα σε Gx-Gy ?Τάξη μεγέθους αυτά, προφανώς δεν υπάρχει μια μοναδική απάντηση.
Σε καμία περίπτωση δεν είμαι ειδικός αλλά το 'ΤΕΡΑΣΤΙΑ' μου κάνει κάπως...
@mjacob
Πολύ σωστά και το να συγκρίνουμε πιλότους μαχητικών, F1 και αστροναύτες με τη γιαγιά που θα πάρει το τρένο είναι όσο να 'ναι ( -
Ο χρήστης nass έγραψε:
Σε καμία περίπτωση δεν είμαι ειδικός+1
-
Ο χρήστης mjacob έγραψε:
:yawn:
Αν και δεν ενδιαφέρει κανέναν τι ισχύει στην πραγματικότητα [παρόλο που το συζητάτε 2 σελίδες κλασικά όλοι οι γνωστες (λολεν) θα εξαφανιστούν] όσον αφορά τα g, η αντοχή του ανθρώπου στα πλευρικα και στηθος-πλάτη (Gx και Gy) είναι ΤΕΡΆΣΤΙΑ. Στα κάθετα κεφαλι-πόδια (Gz) είναι για τους απλούς ανθρωπους που θα μπαίνουνεγώ αυτό που καταλαβαίνω (όντας άσχετος με το αντικείμενο), είναι ότι πέραν του πόσο αντέχει το ανθρώπινο σώμα, σημασία έχει και το πότε αρχίζει να γίνεται πραγματικά δυσάρεστο.
Και στις διάφορες παπαριές των λούνα παρκ αντέχει ο οποιοσδήποτε άνθρωπος, αλλά η πλειοψηφία δεν θα ήταν διατεθειμένη να το υποστεί για τη μετακίνησή της. Πόσο μάλλον αν συνυπολογίσεις γέρους, εγκύους, φαγωμένους κλπ κλπ κλπ.
Για comfort level μου κάνει το ζήτημα, και όχι πραγματική αντοχή
Αυτό ακριβώς είναι το πρόβλημα, και αν έλεγε ΜΟΝΟ αυτό ο αρθρογράφος (που το λέει ) τότε ΟΚ.
Αυτό που λέω είναι ότι τα νούμερα που δίνει για αντοχή σε lateral Gs είναι λάθος όπως και ό,τι ποστ γράφτηκε εδώ περι Gs και αντιμετώπισης (με περιστροφή αξόνων κτλ.) ΤΕΛΕΙΩΣ ΛΑΘΟΣ.
-
Ωραία.
Μια και ξέρεις πές μας ποιες είναι οι μέγιστες επιτρεπτές επιταχύνσεις/κατεύθυνση (ΟΧΙ ποια είναι τα max ορια του σώματος) που θα είναι οκ για ενα τέτοιο ταξίδι.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
όσον αφορά τα g, η αντοχή του ανθρώπου στα πλευρικα και στηθος-πλάτη (Gx και Gy) είναι ΤΕΡΆΣΤΙΑ.
Τι σημαίνει 'ΤΕΡΑΣΤΙΑ' ? 5 g ? 10 g ? 50 g ? 100 g ?
Ποιά είναι η αντοχή του αυχένα σε Gx-Gy ?Τάξη μεγέθους αυτά, προφανώς δεν υπάρχει μια μοναδική απάντηση.
Σε καμία περίπτωση δεν είμαι ειδικός αλλά το 'ΤΕΡΑΣΤΙΑ' μου κάνει κάπως...
Ενώ δεν σου 'έκαναν κάπως' όλα τα λάθος που γράφτηκαν, σου 'κάνει κάπως' το μόνο σωστο.
Hyperloop