-
http://www.autoblog.com/2013/07/15/2014 ... rst-drive/
-
http://www.worldcarfans.com/11307236054 ... to-the-web
Άραγε πόσα από δαύτα να πουληθούν στην Ελλάδα το 2014;
-
Ο χρήστης thaliarque έγραψε:
http://www.worldcarfans.com/113072360541/2014-bmw-i3-leaks-to-the-webΆραγε πόσα από δαύτα να πουληθούν στην Ελλάδα το 2014;
0 ως 3
Έλληνας ---->κούρσα με κωλο. (+μούρη στην πλατεία του χωριού). Posh αλβανοί στην ουσία.
-
Είναι το λεγόμενο 'σύνδρομο της κούρσας', γι'αυτό στην Ελλάδα πχ το Jetta πουλάει 1000 φορές περισσότερο από το Golf και όλες οι Citroen C4 είναι σεντάν κλπ κλπ
Έλληνας..
-
#etsieinai
-
Το εσωτερικό του είναι πολύ όμορφο... Για το εξωτερικό ......
-
Μεγάλη μαλακία
-
για πολυμορφικό γαμάτο, για BMW όπως έχουμε συνηθίσει μέχρι τώρα νταξ... περίεργο
-
Το πρώτο μη supercar με carbon κατασκευή ή κάνω λάθος.
Στα μείον η χαμηλή τελική και το σχετικά μικρό range.
BTW υπάρχει τρόπος να υπολογίσουμε με τι αλλες διαστάσεις είναι ίσο το contact patch του 155/70 R19
-
-
Αισθητικά πρέπει να είναι η ασχημότερη BMW από έναρξης της στην ΦΑΕ Μονάχου ...
Τεχνικά μου είναι αδιάφορο. -
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
155/70 R19Εύκολη διάσταση.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
155/70 R19
Εύκολη διάσταση.
Τα λάστιχα πάνε προς τα εκεί. Μεγαλύτερη διάμετρο και στενότερα.
-
Αν ειναι να πληρωσεις για τα ελαστικα οτι ειναι να γλυτωσεις για τα καυσιμα δεν το βλεπω να πουλα. Τωρα με τιμες περι τα 35k $ μετα τις οποιες επιδοτησεις δεν ειναι ακριβοτερο καποιων plugin και σιγουρα οχι απαγορευτικα πιο ακριβο απο το Leaf.
Τωρα μενει να δουμε πως θα πανε τα πραγματα.
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
155/70 R19
Εύκολη διάσταση.
Τα λάστιχα πάνε προς τα εκεί. Μεγαλύτερη διάμετρο και στενότερα.
Μέχρι να φτάσουν όμως εκεί και να αυξηθεί η ζήτηση ώστε να πέσουν οι τιμές, νομίζω ότι θέλει ακόμα αρκετό δρόμο.
Προς το παρόν τα βλέπω να είναι πανάκριβα...
-
^true dat
Πάντως δεν ξέρω κατα πόσο είναι 'σωστή' (ie. βγαζει λεφτά) η τακτική του να φέρνεις τόσο εξελιγμένα και ακριβα αυτοκίνητα σε μια κατηγορία που ο κόσμος την έχει συνδέσει με το 'φτηνό'. Δεν είναι αμάξι για τις μάζες σίγουρα αλλα πόσοι είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν τόσα για ενα μικρό αυτοκίνητο με περιορισμούς.
Η Think που πήγε να κάνει κάτι παρόμοιο -με χειρότερο προϊόν βέβαια και χωρίς όνομα- χρεοκόπησε.
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
^true datΠάντως δεν ξέρω κατα πόσο είναι 'σωστή' (ie. βγαζει λεφτά) η τακτική του να φέρνεις τόσο εξελιγμένα και ακριβα αυτοκίνητα σε μια κατηγορία που ο κόσμος την έχει συνδέσει με το 'φτηνό'. Δεν είναι αμάξι για τις μάζες σίγουρα αλλα πόσοι είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν τόσα για ενα μικρό αυτοκίνητο με περιορισμούς.
Η Think που πήγε να κάνει κάτι παρόμοιο -με χειρότερο προϊόν βέβαια και χωρίς όνομα- χρεοκόπησε.
Ε εντάξει το positioning λογικά της φίρμας είναι ενδεχομένως περισσότερο στο γυναικείο κοινό, middle-upper class με σαφή κατεύθυνση προς την οικολογία και το όλο 'go green cause it's cool' thing...
Λέω τώρα....ίσως κάνω και λάθος.
Οπότε marketing wise, μια χαρά σωστή κίνηση είναι.
-
Δεν είναι μόνο αυτό. Για να πετύχει τις επιδόσεις του, βασικά την απαιτούμενη αυτονομία, και με δεδομένο το μεγάλο ακόμη κόστος των μπαταριών, χρειάστηκαν 'εξωτικές' λύσεις, που όμως είναι πιο οικονομικές από μια μεγαλύτερη μπαταρία.
+το μικρότερο βάρος, την οικονομία στους χώρους κλπ.edit: Αυτό που δεν κατάλαβα βέβαια είναι γιατί δεν του έβαλαν μεγαλύτερο ντεπόζιτο, ας πούμε +10 λίτρα, ώστε να έχει νορμάλ αυτονομία σαν υβριδικό. Να υπάρχουν άλλοι περιορισμοί?
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Δεν είναι μόνο αυτό. Για να πετύχει τις επιδόσεις του, βασικά την απαιτούμενη αυτονομία, και με δεδομένο το μεγάλο ακόμη κόστος των μπαταριών, χρειάστηκαν 'εξωτικές' λύσεις, που όμως είναι πιο οικονομικές από μια μεγαλύτερη μπαταρία.
+το μικρότερο βάρος, την οικονομία στους χώρους κλπ.edit: Αυτό που δεν κατάλαβα βέβαια είναι γιατί δεν του έβαλαν μεγαλύτερο ντεπόζιτο, ας πούμε +10 λίτρα, ώστε να έχει νορμάλ αυτονομία σαν υβριδικό. Να υπάρχουν άλλοι περιορισμοί?
Πάντως στην Ευρώπη με τιμή στα 35k € με τις επιδοτήσεις θα πουλήσει χωρίς να είναι υβριδικό. Κακά τα ψέματα. Αν έχεις πρόσβαση σε φθηνή ηλεκτρική ενέργεια μπορείς σε μία ημέρα χωρίς περιορισμούς να κινηθείς στο αστικό περιβάλλον και το βράδυ με την ησυχία σου να το συνδέσεις με τη πρίζα στο πάρκινγκ. Προσωπικά δεν βλέπω το λόγο της πρόσθετης πολυπλοκότητας του extender εκτός και αν μιλάμε για μοναδικό όχημα που καλύπτει τις ανάγκες του οικολογικά ευαίσθητου νέου ζευγαριού.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Πάντως στην Ευρώπη με τιμή στα 35k € με τις επιδοτήσεις θα πουλήσει χωρίς να είναι υβριδικό. Κακά τα ψέματα. Αν έχεις πρόσβαση σε φθηνή ηλεκτρική ενέργεια μπορείς σε μία ημέρα χωρίς περιορισμούς να κινηθείς στο αστικό περιβάλλον και το βράδυ με την ησυχία σου να το συνδέσεις με τη πρίζα στο πάρκινγκ. Προσωπικά δεν βλέπω το λόγο της πρόσθετης πολυπλοκότητας του extender εκτός και αν μιλάμε για μοναδικό όχημα που καλύπτει τις ανάγκες του οικολογικά ευαίσθητου νέου ζευγαριού.Ακόμα και ενα μικρό αυτοκίνητο συνήθως θα χρειαστεί να κινηθεί πολυ πιο μακριά απο οτι 'ήλπιζαν' οι σχεδιαστές του. (βλ. ταξίδια με Smart, iQ κλπ)
Γι αυτό δεν πρέπει να είναι περιορισμένο (οσο γίνεται τέλος πάντων). Και γι αυτό έγραψα οτι τέτοια κατηγορία είναι λιγο περίεργη για EV.
BMW i3