Ο χρήστης j.marr έγραψε:
^true dat
Πάντως δεν ξέρω κατα πόσο είναι 'σωστή' (ie. βγαζει λεφτά) η τακτική του να φέρνεις τόσο εξελιγμένα και ακριβα αυτοκίνητα σε μια κατηγορία που ο κόσμος την έχει συνδέσει με το 'φτηνό'. Δεν είναι αμάξι για τις μάζες σίγουρα αλλα πόσοι είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν τόσα για ενα μικρό αυτοκίνητο με περιορισμούς.
Η Think που πήγε να κάνει κάτι παρόμοιο -με χειρότερο προϊόν βέβαια και χωρίς όνομα- χρεοκόπησε.
Ε εντάξει το positioning λογικά της φίρμας είναι ενδεχομένως περισσότερο στο γυναικείο κοινό, middle-upper class με σαφή κατεύθυνση προς την οικολογία και το όλο 'go green cause it's cool' thing...
Λέω τώρα....ίσως κάνω και λάθος.
Οπότε marketing wise, μια χαρά σωστή κίνηση είναι.