Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΓΝΩΜΕΣ ΓΙΑ NISSAN
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. ΓΝΩΜΕΣ ΓΙΑ NISSAN
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Περί αυτοκίνησης
    22
    29
    667
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      macker last edited by

      Ti Γνωμη έχετε για τα Νissan? Υπερ και κατα....

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        macker last edited by

        Ti Γνωμη έχετε για τα Νissan? Υπερ και κατα....

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          macker last edited by

          Ti Γνωμη έχετε για τα Νissan? Υπερ και κατα....

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            petros last edited by

            Δε θα μπορούσα να γράψω άσχημα πράγματα για τη Nissan, για συναισθηματικούς λόγους. Το πρώτο αυτοκίνητο, όπου έμαθα να οδηγώ και το έχτισα σιγά-σιγά για να το κάνω αυτοκίνητο ήταν ένα Sunny του '84.

            Χαίρομαι για το τολμηρό βήμα του Primera (ας είναι καλά η Renault) και 'ποντάρω' στην κοινή βάση Almera-Megane. Να έφτιαχναν και τις νυσταλέα μακριές σχέσεις (σήμα κατατεθέν της Nissan 'εξ από ανέκαθεν'), τι ωραία που θα ήταν, γιατί το εξίσου νυσταλέο design όπως είπα μάλλον μπήκε στο 'χρονοντούλαπο της ιστορίας' μία και καλή.

            Υ.Γ. Συμπαθητικά άσχημο το νέο Micra.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              coyote last edited by

              Not bad not bad
              but slow

              Ο χρήστης Petros έγραψε:
              Δε θα μπορούσα να γράψω άσχημα πράγματα για τη Nissan, για συναισθηματικούς λόγους. Το πρώτο αυτοκίνητο, όπου έμαθα να οδηγώ και το έχτισα σιγά-σιγά για να το κάνω αυτοκίνητο ήταν ένα Sunny του '84.

              Χαίρομαι για το τολμηρό βήμα του Primera (ας είναι καλά η Renault) και 'ποντάρω' στην κοινή βάση Almera-Megane. Να έφτιαχναν και τις νυσταλέα μακριές σχέσεις (σήμα κατατεθέν της Nissan 'εξ από ανέκαθεν'), τι ωραία που θα ήταν, γιατί το εξίσου νυσταλέο design όπως είπα μάλλον μπήκε στο 'χρονοντούλαπο της ιστορίας' μία και καλή.

              Υ.Γ. Συμπαθητικά άσχημο το νέο Micra.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • L
                logikos last edited by

                Ο χρήστης macker έγραψε:
                Ti Γνωμη έχετε για τα Νissan? Υπερ και κατα....

                Οδηγώ Nissan Sunny (μοντέλο 1992), οπότε έχω προσωπική άποψη.

                Υπέρ

                1. Αξιοπιστία (σε συνεργείο το πάμε μόνο για τα προγραμματισμένα σέρβις).
                2. Καλή οδική συμπεριφορά (σε αυτό έμαθα να οδηγώ και δεν είχα ποτέ πρόβλημα). Ωστόσο, μην το πιέσεις στο όριο. Είναι ένα οικογενειακό αμάξι που θα σε μεταφέρει με ασφάλεια από το σημείο Α στο Β. Τίποτα παραπάνω.
                3. Πολύ σαφής επιλογέας ταχυτήτων.

                Κατά
                Οι μακριές σχέσεις, που είναι κουραστικές κυρίως μέσα στην πόλη

                Θα μπορούσα να αναφέρω και μερικά ακόμα κατά, τα οποία όμως υπάρχουν μόνο στο μοντέλο που οδηγώ και όχι στα καινούρια. Επομένως, δεν κρίνω σκόπιμο να τα αναφέρω.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • V
                  virus-exe last edited by

                  Απο τεχνικά δεν ξέρω αν και διαβάζω και ακούω καλά λόγια. Πάντως σχεδιαστηκά είναι πάρα πολύ καλά. Αξίζει να αγοράσει κανείς μόνο και μόνο για την εμφάνιση.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • L
                    logikos last edited by

                    Ο χρήστης virus.exe έγραψε:
                    Απο τεχνικά δεν ξέρω αν και διαβάζω και ακούω καλά λόγια. Πάντως σχεδιαστηκά είναι πάρα πολύ καλά. Αξίζει να αγοράσει κανείς μόνο και μόνο για την εμφάνιση.

                    Σχεδιαστικά είναι πολύ καλά; Το πρώτο αξιόλογο σχεδιαστικά Nissan είναι το καινούριο Primera (εξαιρώ τα σπορ αμάξια). Όλα τα προηγούμενα είχαν συντηρητικές γραμμές, χωρίς βέβαια να θεωρούνται άσχημα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      syele last edited by

                      Αξιόπιστα και απλώς καλά. Ως εκεί.
                      Ποτέ δεν κατάφεραν να βρεθούν στο επίκεντρο της αυτοκίνησης (μοναδική εξαίρεση το 300ZX?). Ακόμα και το Primera δεν τα κατάφερε.
                      Περνούν λοιπόν απαρατήρητα και επομένως (εμένα τουλάχιστον) είναι αδιάφορα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • G
                        gatony last edited by

                        Η αδερφή μου έχει το Micra 1.3.(το οποίο ουκ ολίγες φορές παίρνω) Η οδική του συμπεριφορά....απαράδεκτη μέχρι που του έβαλα το σετ του challenge και μεταμορφώθηκε.Εκείνο όμως που μου έχει κάνει περισσότερο εντύπωση είναι το κιβώτιο ταχυτήτων!!! Απίστευτα σαφές,γρήγορο με θετικό κούμπωμα πάντα..! Αν είχε το ίδιο κιβώτιο το Rallaki μου θα ήταν ακόμα πιο γρήγορο στις επιταχύνσεις απο στάση.Το αυτ/το έχει κάνει 50.000 χλμ. μες στη πόλη και δεν έχει ζητήσει το παραμικρό εκτος φυσικά απο τα βασικά φίλτρα και υγρά.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Είχα το 1600 SGX από το 93 μέχρι και τα τέλη του 2001..... το αμάξι ήταν Λιοντάρι .... το έδωσα με 170.000 χιλόμετρα εκ των οποίων τα μισά ήταν στα βουνά και στα λαγκάδια .... δεν είχε καταλάβει τίποτα εκτός από τον ανεμιστήρα του aircodition που 'έλιωσε' το 2001.... και μάλιστα ξέρω γιατί έλιωσε ..... Οδηγούσα με ένα φίλο και λέγαμε ότι τα΄χει φάει τα ψωμάκια του και οτι ήταν καιρός να το αλλάξω ...... και από τη στεναχώρια του έλιωσε ο ανεμιστήρας.....έκτοτε σταμάτησε κάθε είδους συζήτησης μέσα στο αμάξι...... αναρωτιέμαι αν τα αυτοκίνητα έχουν ψυχή.... αν και την απάντηση νομίζω οτι την ξέρω........

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            papazent last edited by

                            Egw exw to Sunny N14 mod.92 kai oti kai na pw einai ligo. To aftokinhto einai SKYLI apo axiopistia, exei arketa kales epidoseis(entaxei einai to GTi) tromeres sxeseis sto kibwtio-an to xereis den kremaei pouthena to moteraki pou stis 4 ta dinei ola kai pianeis ta VTi kai ta metras kanonika eidika se anabaseis. Apo sthsimo pali einai psiloperiergo alla mallon einai thema synhtheias. Ews twra loipon exei 200.000 xliliometra, pou polla apo afta einai se lagkadia(eite dokimes, eite ws aftokinhto service, eite ws apla aftokinhto koinou theath pou xerei oles tis kopanes kai merikes fores ftixnei dikes tou!) kai ektos apo ta analwsima oti allo exei allaxthei exei proerthei apo banaush epafh me alla stoixeia ths fysews...koinws ASTERI o iapwnas kai einai made in greece!

                            Parepiptwntos an to skyline den einai to epikentro ths aftokinhshs tote poio aftokinhto einai?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • O
                              ox2ua last edited by

                              Είμαι και εγώ ένας από αυτούς που έμαθαν να οδηγούν με ένα Nissan. Συγκεκριμένα με ένα Sunny του '87 (άσπρο - το επωνομαζόμενο και ως ασφαλίτικο..!!). Ακόμα είναι στην κατοχή της οικογένειας, και ένα έχω να πω, είναι παράδειγμα αξιοπιστίας .Εχει γυρίσει σχεδόν όλη την Ελλάδα και δεν παρουσίασε ΚΑΝΕΝΑ απολύτως πρόβλημα. Το μόνο που χρειάζεται είναι το προγραμματισμένο service.Οι σχέσεις όντως είναι λίγο μακρυές αλλά είναι λεπτομέρεια μπροστά στο σύνολο.

                              Ο fast&Safe1 έθιξε το ζήτημα αν τα αυτοκίνητα έχουν ψυχή. Δεν είμαι απόλυτα σίγουρος αλλά παραθέτω την δικιά μου εμπειρία.Είχε κανονίσει ο πατέρας μου με τον εισαγωγέα να πάμε να αγοράσουμε το Primera (Μοντέλο '00), ήδη είχαμε πάει μια φορά για να κανονισουμε τα διαδικαστικά και έλειπε η προκαταβολή. Μπαίνουμε στο προαναφερθέν Sunny και αυτό δεν έπαιρνε μπροστά σχεδόν πεισματικά. Αναγκαστήκαμε να πάμε με ταξί. Στον γυρισμό προσπαθήσαμε να το ξαναβάλουμε μπρός........ και ω του θαύματος πήρε με την πρώτη.......!!!

                              Υ.Γ. Γιατί δεν ανοίγουμε ένα topic με μεταφυσική και αυτοκίνηση.....??? Έχω την εντύπωση ότι πολλοί έχουν αντίστοιχες εμπειρίες.......

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • B
                                beachbum last edited by

                                Ας πώ κι εγώ την καλή μου κουβέντα για τα Nissan και δη τα κατασκευασθέντα εν Βόλω.
                                Το 1992 είχα ένα Sunny 1400.Το αυτοκίνητο ήταν εταιρικό και σε ένα χρόνο έκανε στην Κρήτη 36000 km! Πρόβλημα ουδέν, μόνο λάδια, ξύδια, και ένα σχισμένο λάστιχο απο νεροφάγωμα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • S
                                  sdiama last edited by

                                  Εγώ πάλι μόνο κακά λόγια έχω να πω για ένα Nissan Sunny (N14) του '92 από το Βόλο.

                                  Πιο συγκεκριμένα, το 1996 και ενώ είχα κάνει 120.000+ χλμ. και είχε βγει από την εγγύηση, άρχισε 'να χάνεται' το νερό από το ψυγείο με ένα ρυθμό της τάξης του ενός ρεζερβουάρ νερού το μήνα! Φυσικά το πήγα στο service όπου ξεκίνησε μία 'διαδικασία' για να βρούμε από υπήρχε η 'διαρροή'. Αφού αλλάχτηκαν όλα τα σωληνάκια 'για προληπτικούς λόγους', το αυτοκίνητο συνέχισε να χάνει νερό. Σε επόμενο επίσκεψη, στο συνεργείο, σκέφτηκαν μήπως τα νερά μπαίνουν στα λάδια. Ηδαν τα λάδια, αλλά δεν ειχαν 'σαπουνάδα' νερού. Αρχίσανε λοιπόν ένα 'τρομπάρισμα' από το ψυγείο για να δουν αν θα εμφανιστεί σταγόνα νερού στα λάδια. Τίποτα... Και εκ του ασφαλούς συμπεραίνεται, ότι μάλλον θα φταίει το ψυγείο.
                                  Το αλλάζουμε!
                                  Ομως, δεν άλλαξε τίποτα και απλά έχανε πλέον τα νερά με πολύ ταχύτερο ρυθμό. Είχα πλέον και ένα μπιτονάκι νερό στο πορτμπαγκάζ για να συμπληρώνω το χαμένο νερό και αν ξεχνιόμουν... ανέβαζε θερμοκρασία! Μόλις το βλέπω αυτό, ξαναπάω στο συνεργείο (εννοείται εξουσιοδοτημένο) και μου λένε ότι δε βρίσκουν τί έχει και κανονίζουν επί τόπου ραντεβού με το κεντρικό συνεργείο, στο ποτάμι (Καβάλας νομίζω?)

                                  Οντως εκεί αρχίζουν μία από τα ίδια... Τίποτα... Μου ζητάνει να το αφήσω εκεί 1 ημέρα για να το ελέγξουν... Τίποτα... Μου λένε τα τους δώσω μία πίστωση χρόνου 2-3 ημέρες και να το ξαναπάω στο συνεργείο. Οντως το ξαναπάω μετά από 3 ημέρες. Μου ζητάνε να το αφήσω και πάλι... Το αφήνω, και την επομένη το συμπέρασμα ήταν...

                                  Το πρόβλημα βρισκόταν σε μία φλάτζα που άφηνε τα λάδια να περνάνε στο νερό! (όχι το αντίθετο που πίστευαν), αλλά αυτά δεν είχαν φανεί στο ρεζερβουάρ νερού ή στο ψυγείο. Ομως, μάλλον επειδή όταν ανέβασε θερμοκρασία, έβαλα κρύο νερό, έκανε ρωγμή στο καπάκι, χρειάζεται αλλάγή το καπάκι (περίπου 500.000 δρχ τότε άδειο + εργατικά).

                                  Οσο και να φώναζα για τα λεφτά που είχα πληρώσει για αλλαγές σε σωληνάκια, ρεζερβουάρ νερού και ψυγείο... δεν μασάγανε. Επρεπε ν'αλλάξω καπάκι. Από εκεί ξεκινάει μία διαδικάσια με απειλές για μηνύσεις και άλλα όμορφα που είχαν τελικό συμπέρασμα ν'αλλάξω μηχανή!!! γιατί απλά μου στοίχιζε φθηνότερη (μεταχειρισμένη βέβαια - περίπου στα μισά λεφτά).

                                  Αυτά για δύσκολα και πάμε στα 'ψιλά'.

                                  1. Πατινάριζε, στα 150.000 χλμ. γιατί πέρασε λάδια ή κάτι τέτοιο (άλλη φλάτζα) στο δίσκο. Αλλαγή δίσκο-πλατώ... που είχε ήδη αλλάξει...
                                  2. Σε μία κατηφόρα του Γαλατσίου, σε ένα φρενάρισμα μου 'πέταξε' στα καλά καθούμενα, το πίσω αριστερά terminator των υδραυλικών στα φρένα, με αποτέλεσμα να χάσει με τη μία όλα τα υγρά φρένων. Ευτυχώς, δεν πήγαινα με πάνω από 30-40, δεν ήταν άλλος μπροστά μου και το σταμάτησα σταδιακά με χειρόφρενο.
                                  3. Εχει ξεφλουδίσει τελείως το πλαστικό του τιμονιού (δεν βλέπεται... και του έχω βάλει κάλυμα)
                                  4. Εχει μαδήσει η ντίζα (συρματόσχοινο) που μεταφέρει την κίνηση από το χερούλι στον οδηγό, στους μηχανισμούς και των δύο μπροστινών παραθύρων, με αποτέλεσμα να μην ανεβοκατεβαίνει καθόλου το παράθυρο του οδηγού και με δυσκολία - μέχρι τη μέση - του συνοδηγού.
                                  5. Ολα σχεδόν τα πλαστικά του, τρίζουν.
                                  6. Εχω αλλάξει την πίσω ετατζέρα της μάνας του (εκείνη από κόντρα πλακέ) γιατί σκεύρωσε.

                                  Αυτά για τις δικές μου εμπειρίες από το Sunny που τώρα έχει 271.000 χλμ, τα περισσότερα σε 'κύκλο πόλης'.
                                  Δεν ξέρω αν εγώ είμαι γκαντέμης για το πρώτο συμβάν, αλλά απ'ότι έμαθα 'εκ των υστέρων' από τον υπεύθυνο του συνεργείου που το πήγαινα, όταν τον συνάντησα ως πραγματογνώμονα πλέον σε ασφαλιστική εταιρεία, που είχε έρθει να δει το αυτοκίνητο για ένα ατύχημα... 'έμαθαν στου κασίδι το κεφάλι', γιατί μάλλον ήμουν ο πρώτος που έφτασε τα χιλιόμετρα τόσο γρήγορα!!!

                                  Αυτά...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    petros last edited by

                                    Υποθέτω ότι κάνεις πλάκα.
                                    Μιλάς για πρόβλημα που εμφανίστηκε στις 120.000 χλμ (!) και που τελικά εξαιτίας ευθύνης συνεργείου σε παίδεψε. Τα υπόλοιπα εμφανίζονται από τις 150.000 έως τις 250.000χλμ. (!!!) και ωφείλονται σε φυσική φθορά.

                                    Φίλε κάνε με οποιδήποτε αυτοκίνητο (εκτός ορισμένων ιαπωνέζικων) 250.000 χλμ σε 10 χρόνια και σε συνθήκες πόλης, κι αν δε σου μείνει στην κυριολεξία στα χέρια (να μην πω σκορπίσει στο δρόμο) έλα να ξανασυζητήσουμε.

                                    Υ.Γ. Ερώτηση: τι οδηγούσες πριν από αυτό; άρμα Μ48 της αμερικάνικης βοήθειας (κι αυτά 50 χρονώ είναι και πάνε ακόμη )

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • S
                                      sdiama last edited by

                                      Αυτό που με 'τσάκισε' είναι το πρόβλημα με το καπάκι και κυρίως, γιατί περίμενα καλύτερη αντιμετώπιση από την αντιπροσωπεία. Στο φινάλε... επάνω μου έμαθαν!

                                      Για τα άλλα έχεις δίκιο, γι'αυτό τ'ανεφέρω σαν 'ψιλά'
                                      Αυτές είναι οι μόνες 'σοβαρές ζημιές' που έβγαλε.

                                      Και για να είμαι ειλικρινής... έχει να μπει σε συνεργείο για μηχανικά εδώ και 60.000 χλμ (περίπου 2 χρόνια), εκτός των περιπτώσεων φρένα - ζυγοστάθμιση - ευθυγράμμιση κλπ. γιατί περιμένω να τα φτύσει για να το πετάξω!

                                      Ομως η αλλαγή μηχανής... ΠΟΝΕΣΕ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • I
                                        indy last edited by

                                        ΤΑ ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ NISSAN ΗΤΑΝ ΚΛΑΣΙΚΑ ΓΙΑΠΩΝΕΖΙΚΑ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ
                                        1 ΔΕΝ ΣΠΑΩ
                                        2 ΔΕΝ ΧΑΛΑΩ
                                        3 ΔΕΝ ΣΤΡΙΒΩ
                                        4 ΔΕΝ ΦΡΕΝΑΡΩ
                                        5 DESIGN SOU GAMOTOMAGAZAKI
                                        ΣΗΜΕΡΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΟΛΟΙ ΕΚΤΟΣ ΕΛΑΧΙΣΤΩΝ ΕΞΑΙΡΕΣΕΩΝ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΝ 'ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ' ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΑΣΦΑΛΗ ΧΩΡΙΣ ΕΞΑΡΣΕΙΣ. ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ Η ALFA ROMEO ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ AUDI ΚΑΙ ΞΕΧΩΡΙΖΕΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΕΞΩ
                                        ΤΑ 12ΒΑΛΒΙΔΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΩΤΑ 16ΒΑΛΒΙΔΑ SUNNY EKANAN ΡΗΓΜΑΤΑ ΣΤΑ ΚΑΠΑΚΙΑ ΣΥΧΝΑ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kostis20 last edited by

                                          Παιδια ,συμφωνω με την πλειοψηφεια αυτων που εγραψαν.Εμαθα να οδηγω σε ενα sunny 1,2 του '82 ,πισωκινητο. Το αυτοκινητο τοσα χρονια δεν εχει ζητησει τιποτα.'Δε σπαει,δε χαλαει',μονο service θελει και βενζινη .Αφηστε που στη γλυστερη ασφαλτο υπερστρεφει και εχει πλακα!!
                                          Οσο για την ψυχη...σιγουρα τα sunny εχουν.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • P
                                            pavlos23 last edited by

                                            Όταν το 1989 παρουσίασε η Nissan στους δημοσιογράφους το Πριμέρα τότε αυτό που θυμάμαι εγώ ήταν οτι κυριολεκτικά τα 'έπαιξαν' και το εκθείαζαν και για την ποιότητα του αλλά και για την οδηγική του συμπεριφορά (αν εξαιρέσουμε το μέγα λάθος που έκανε τότε η Nissan με το να παρέχει το 1.6 με ελαστικά 165\80\13 και το GT με 185\60\14 πράγμα που τα έκανε ειδικά το 1.6 στα συγκριτικά να μένει πίσω λόγω χειρότερου φρεναρίσματος,κρατήματος κ.λ.π. με τα αστεία ελαστικά που φορούσε και ιδίως στη γελοία αυτή διάσταση. Λίγοι θα θυμούνται οτι το Primera (p10) βγήκε δεύτερο στη ψηφοφορία για το καλύτερο αυτοκίνητο της Ευρώπης πίσω από την .....ΧΜ . Μετά κατάλαβαν το λάθος τους και λέγεται πως η 'αδικία' αυτή βοήθησε 2 χρόνια αργότερα να βγεί νικητής το Μίκρα. Εγώ δεν ξέρω κάποια άλλη εταιρία να λανσάρει 3 διαφορετικά μοντέλα μέσα σε διάστημα λίγων μόνο μηνών.Και τί μοντέλα ,Skyline R32,300ZX και 200SX. Αυτή είναι η ταπεινή και 'αδιάφορη' Nissan που η Renault επέλεξε να αγοράσει το 44% των μετοχών της λόγω της πολύ καλής γνώσης της πάνω στην 4κίνηση,στα συνεχούς μεταβαλλόμενης σχέσης κιβώτια και τους μεγάλους σε κυβικά κινητήρες! Άν αυτή η εταιρία είναι αδιάφορη τότε...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr