-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
...οταν τα ελεγα εγω παλαιοτερα για την Cayman, πεσανε καμποσοι επανω μου να με φανε, με διαφορες δικαιολογιες και τρολλαρισμα, οτι 'δεν συγκρινονται' κτλ...Τωρα βλεπετε και εναν που ξερει αρκετα πραγματα για τα Ιταλικα, προς τα που οδευει...P.S Αlba, φανταζομαι χειροκινητη, -πιθανοτατα και S-, ετσι?
Δεν έχει ούτε τα μισά των 60 να διαθέσει, το διάβασες αυτό;
Sent from my iPhone 5 using Tapatalk
-
Κορυφαια επιλογη η Κευμαν. Καλοταξιδη Αλμπα!
Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
Ο χρήστης KWSN_Men έγραψε:
...οταν τα ελεγα εγω παλαιοτερα για την Cayman, πεσανε καμποσοι επανω μου να με φανε, με διαφορες δικαιολογιες και τρολλαρισμα, οτι 'δεν συγκρινονται' κτλ...Τωρα βλεπετε και εναν που ξερει αρκετα πραγματα για τα Ιταλικα, προς τα που οδευει...
P.S Αlba, φανταζομαι χειροκινητη, -πιθανοτατα και S-, ετσι?
Δεν έχει ούτε τα μισά των 60 να διαθέσει, το διάβασες αυτό;
Sent from my iPhone 5 using Tapatalk
Δεν έχει σημασία βρε
-
Να τα βρεί ρε.
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Εγώ πάντως busso μου έφυγα για cayman (τετραετίας με 35Κ χλμ) από συνάδελφο
Από όλα κρατώ αυτό και στέλνω τα καλορίζικα μου. Στείλε καμιά φωτό στο inbox.
φωτο γενικα στο Porsche forum
Καλοριζικη mate
-
Αν η 4c πραγματοποιει απο πλευρας επιδοσεων οσα υποσχονται τα τεχνικα της χαρακτηριστικα, τοτε ουτε ιδιο ειδος αυτοκινητου ειναι με την cayman (best all rounder vs ενος πιο ικανου αυτοκινητου σε περιβαλλον πιστας),ουτε στο ιδιο αγοραστικο κοινο απευθυνεται (αυτος που θελει τους λιγοτερους δυνατους συμβιβασμους σε ενα sport αυτοκινητο που υπο προυποθεσεις μπορει να ειναι και το μοναδικο του vs του πιο συνειδητοποιημενου, που επιλεγει ενα παιχνιδι δευτερης η και τριτης χρησης,αποκλειστικα για διασκεδαση).
Αν δεν τα πραγματοποιει (ειναι δηλ.χλιαρη.....ακομα και σε αναλογο επιπεδο cayman), οχι απλα δεν συγκρινεται με cayman,αλλα χανει το raison d'etre της.
Ολα αυτα ανεξαρτητως του οτι στην ευρωπαικη αγορα παιζουν στην ιδια κατηγορια τιμης περιπου,αν και αυτο ακομα ειναι σχετικο,λογω του οτι η Porsche μπορει να προσφερει τα παντα σαν εξοπλισμο...... με επιπελον βεβαια χρεωση.Ενδεχομενως υπαρχουν (και σιγουρα υπαρχουν) υποψηφιοι αγοραστες που αμφιταλαντελυονται αναμεσα στις δυο επιλογες,αλλα ΙΜΗΟ αυτο συμβαινει γιατι κανεις πραγματικα δεν ξερει τι 'ψαρια πιανει' η 4c στον αληθινο κοσμο......πλην βεβαια των φανατικων, των περιεργων και των ανετων ,πουυ εχουν επιλεξει ηδη 4c σε κλειστο κουτι (οπως απο την αλλη υπαρχουν και αγορες στις οποιες η 4c θα απορριφθει a priori .......πληρωνοντας την δυναμη του ονοματος Porsche και την ελλειψη εξακυλινδρου κινητηρα).
Προσφερομενα χρωματα 4c
Nero, Bianco, Grigio Basalto, Bianco madreperla 288 (αυτο που προσφερθηκε στην 8c), Rosso Alfa 289 , Rosso Competizione 134 (αυτο των Giulietta).
Δυο προσφερομενα χρωματα καθισματων:μαυρο η κοκκινο δερμα (και υπαρχει παντα η επιλογη σκουροχρωμου υφασματος)Η βαφη του αυτοκινητου γινεται εξ ολοκληρου στο χερι,εκτος εργοστασιου σε εξωτερικους συνεργατες.Οι 8C βαφονταν απο την Imperiale στη Mirandola (οι ιδιοι που βαφουν τις Murcielago και σημερα τις Aventador),η 4C εχει ανατεθει στη Nuova GM στο Camposanto, που ειναι ο επισημος συνεργατης Ferrari και Maserati για τις βαφες των κατα παραγγελια χρωματων των πελατων).
ΥΓ.Μερσι για τις ευχες,ειναι μια απλη 2,7 με πενταρι χειροκινητο,17αρες και τιμη ενος καλοεξοπλισμενου c segment,που μοναδικο της μειονεκτημα ειναι τα λυτρα που απαιτει το ελληνικο δημοσιο να πληρωνονται για την κατοχη της.....και βεβαια η υποχρεωτικη διατηρηση και 'πρωτου' αυτοκινητου για τις οικογενειακες αναγκες.
ΥΓ2.Οι ιδιοκτητες LE δεν εχουν παρει ακομα αριθμο πλαισιου απο το εργοστασιο,πραγμα που σημαινει οτι η παραγωγη δεν εχει ξεκινησει
ΥΓ3.Στους δρομους του Λονδινου θα ειναι πιο σπανιο θεαμα και απο ferrari california (κατα δηλωση γνωστου μου,ιδιοκτητη california, που παρηγγγειλε μια λευκη LE).
-
Τρελή μαλακία να μην μπορείς να έχεις το αμάξι σε οτι χρώμα θες (με χρέωση εννοείται). Και ισχύει για οποιοδήποτε αμάξι οχι μόνο για κάτι ειδικό σαν την 4c που θα έπρεπε να είναι αυτονόητο.
-
Αυτό το Bianco Malaperda πάντως είναι μακράν ότι καλύτερο έχει φορεθεί ποτέ σε αυτοκίνητο. Ασύλληπτο χρώμα.
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Αυτό το Bianco Malaperda πάντως είναι μακράν ότι καλύτερο έχει φορεθεί ποτέ σε ψυγείο. Ασύλληπτο χρώμα.fixed
-
@Alba
Αν θυμάμαι καλά το έχουμε ξανασυζητήσει αλλά αν είναι η 4C να το παίζει σκληροπυρηνικά, πίστα κτλ. τότε η Elise είναι εξαιρετικά δύσκολος αντίπαλος και από άποψη τιμής και από άποψη επιδόσεων (παρά την ηλικία της)
Αν είναι να το παίζει all arounder φάση Cayman τότε έχει ελπίδες αλλά μόνο αν είναι αισθητά φτηνότερη από την Cayman.
Αν η Alfa Romeo το δει πάλι premium κτλ. και κάνει το λάθος που έκανε με την 159 και την τιμολογήσει κοντά στην Cayman τότε έχετε γεια βρυσούλες, 10 άνθρωποι σε όλο τον κόσμο θα την προτιμήσουν από την Cayman... -
Ο χρήστης nass έγραψε:
@Alba
Αν θυμάμαι καλά το έχουμε ξανασυζητήσει αλλά αν είναι η 4C να το παίζει σκληροπυρηνικά, πίστα κτλ. τότε η Elise είναι εξαιρετικά δύσκολος αντίπαλος και από άποψη τιμής και από άποψη επιδόσεων (παρά την ηλικία της)
Αν είναι να το παίζει all arounder φάση Cayman τότε έχει ελπίδες αλλά μόνο αν είναι αισθητά φτηνότερη από την Cayman.
Αν η Alfa Romeo το δει πάλι premium κτλ. και κάνει το λάθος που έκανε με την 159 και την τιμολογήσει κοντά στην Cayman τότε έχετε γεια βρυσούλες, 10 άνθρωποι σε όλο τον κόσμο θα την προτιμήσουν από την Cayman...ναι.....και εχουμε καταληξει (τουλαχιστον εγω),οτι για να εχει πιθανοτητες να σταδιοδρομησει (ετσι και αλλιως δεν τους παιρνει να βγαλουν χρημα απο την 4c), πρεπει να στεκεται αναμεσα στα δυο προαναφερθεντα μοντελα,δημιουργωντας κατα το δυνατον μια υποκατηγορια.
Το μονο σιγουρο προς το παρον ειναι οτι με τις ανεσεις και τον εξοπλισμο που προσφερει, δεν μπορει να μπει στα χωραφια της Cayman σε επιπεδα 'πολυχρηστικοτητας' ....σε σχεση με Lotus....... ελπιζω απλα να ειναι αρκετα κοντα της σε επιπεδα επιδοσεων.Aισθητα φθηνοτερη απο cayman δεν θα ειναι..... εκτος και αν αρχιζεις να φορτωνεις optional την τελευταια. Τιμες ακομα δεν ανακοινωνουν, γιατι απο τις προπαραγγελιες...για τις οποιες ζητουν 5Κ (με πιθανες παραδοσεις την ανοιξη + ενα τετραμηνο παραθυρο),να δουν τον ρυθμο ζητησης, ωστε να καθορισουν μια τελικη τιμη (κοντα στα 50Κ)........ που τελικα δεν θα τους βαλει μεσα.
Ετσι και αλλιως θεωρω οτι το σωστο θα ηταν το project να εξελιχθει σε αυτο για το οποιο αρχικα σχεδιαστηκε:abarth,targa και 10Κ φθηνοτερο.
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Ετσι και αλλιως θεωρω οτι το σωστο θα ηταν το project να εξελιχθει σε αυτο για το οποιο αρχικα σχεδιαστηκε:abarth,targa και 10Κ φθηνοτερο.Θα το δούμε σίγουρα αυτό. Και Μασεράτι με V6
-
Έχουμε νεότερες πληροφορίες για το abarth?
-
versione abarth:stand by οχι πριν 2016
versione maserati:χλωμο (νεα gran sport/gran cabrio σε βαση ghibli και πλεον 2+2) -
Ευχαριστώ
-
η φωτο απο το Goodwood το Σαββατοκυριακο που περασε, με τη μικρη να κανει ντεμπουτο επι αγγλικου εδαφους
-
http://www.topgear.com/uk/car-news/alfa ... -201307-18
-
το θέλω το θέλω το θέλω το θέλω το θέλω το θέλω το θέλω το θέλω το θέλω το θέλω το θέλω το θέλω το θέλω το θέλω το θέλω το θέλω το θέλω το θέλω το θέλω το θέλω το θέλω το θέλω το θέλω το θέλω το θέλω το θέλω το θέλω το θέλω το θέλω το θέλω το θέλω το θέλω το θέλω το θέλω το θέλω το θέλω το θέλω το θέλω το θέλω το θέλω το θέλω το θέλω το θέλω το θέλω το θέλω το θέλω το θέλω.
-
Γκετ ιν λαιν κύριος ...
Καλο ειναι , αλλα μ βλέπω για μτχ 'γκρογκοδειλο'
-
Πέρα απ την τιμή γκαμία σχέση με την γκάιμαν.
Alfa Romeo 4C