-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Ε, ναι. Δυστυχώς το 106 ήταν μικρό, χαμηλό, όχι άνετο, γρήγορος κουβάς και κάπως δυσκολοδήγητο και απόλυτο. Γι'αυτό άλλωστε το αγόραζαν τόσοι (και το αγοράζουν ακόμα, αν το βρουν σε αξιοπρεπή κατάσταση).Καλά το έπαιρναν και το παίρνουν μερικοί για μούρη αλλά είναι άλλο θέμα.Αλλά γενικά πολύ κακό αυτοκίνητο το ραλλύ ρε παιδάκι μου...
-
Ο χρήστης vitoribo έγραψε:
Ερώτηση νέοπα:με 4 μόνο δημοσιεύσεις έχει σπείρει τέτοια διχόνοια ο γητευτής ή πόσταρε με άλλο όνομα? Πολύ εμπάθεια βλέπωΑν είναι όντως αυτός που νομίζω, πόσταρε με άλλο όνομα που έχει σχέση με το χρόνο
Ελπίζω να κάνω λάθος, αν είναι έτσι ας με συγχωρήσει ο άνθρωπος. Πάντως το προηγούμενο post του ήταν καθαρό flame bait.
-
Ο χρήστης vitoribo έγραψε:
That means war...
that was the point
Παιδιά, έχω την υποψία πως ο παραπάνω κύριος είναι γνωστό troll που μας ξαναθυμήθηκε μετά από καιρό που είχαμε την ησυχία μας από τα καραγκιοζιλίκια του. Στην περίπτωση αυτή η καλύτερη απάντηση είναι η σιωπή απέναντι στα γραφόμενά του
Ερώτηση νέοπα:με 4 μόνο δημοσιεύσεις έχει σπείρει τέτοια διχόνοια ο γητευτής ή πόσταρε με άλλο όνομα? Πολύ εμπάθεια βλέπω
Αν είναι το ίδιο πρόσωπο έχει ποστάρει με τα id Χρονομέτρης, Zeitmesser, Rehnfahrer, Αθάνατος, Φοίνικας και μπορεί να έχω ξεχάσει και κανα-δυό ακόμα.
-
Σωστά... Γρήγορος και στριφτερός κουβάς, που ταπείνωνε τους γεμάτους γόητρο κάδους απορριμμάτων!
vitoribo: Ναι, πόσταρε με αρκετά άλλα ονόματα στο παρελθόν. Οι mods εδώ έχουν πάψει να μετράνε τις φορές που τον έχουν πετάξει με τις κλωτσιές. Εγώ τον παίρνω μυρωδιά με την πρώτη παράγραφο που θα γράψει... Είναι να'χεις καλό bullshit detector!
-
kyan: Είχε κι άλλα... Chronometreur για παράδειγμα. Επίσης, συχνά προέβαινε σε πλαστοπροσωπίες.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
... Είναι να'χεις καλό bullshit detector! -
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Σωστά... Γρήγορος και στριφτερός κουβάς, που ταπείνωνε τους γεμάτους γόητρο κάδους απορριμμάτων!vitoribo: Ναι, πόσταρε με αρκετά άλλα ονόματα στο παρελθόν. Οι mods εδώ έχουν πάψει να μετράνε τις φορές που τον έχουν πετάξει με τις κλωτσιές. Εγώ τον παίρνω μυρωδιά με την πρώτη παράγραφο που θα γράψει... Είναι να'χεις καλό bullshit detector!
Τ επιβεβαιώνω!!!Ο skullone μου στειλε pm με το που έσκασε η παπάτζα με τα ραλλύ και τις 146!!!Καλά πως το ψιλιάζεσαι;
-
Εμπειρία... Αφού έχω μάθει πια καλά και το στυλ των δημοσιεύσεών του, και πώς εκφέρει τον γραπτό λόγο και ξέρω και τι λέει κάθε φορά, άσε που και τα ψευδώνυμα που χρησιμοποεί ακολουθούν πάντα ένα συγκεκριμένο pattern! Είναι φοβερά προβλέψιμος.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Εμπειρία... Αφού έχω μάθει πια καλά και το στυλ των δημοσιεύσεών του, και πώς εκφέρει τον γραπτό λόγο και ξέρω και τι λέει κάθε φορά, άσε που και τα ψευδώνυμα που χρησιμοποεί ακολουθούν πάντα ένα συγκεκριμένο pattern! Είναι φοβερά προβλέψιμος.Πλέον ανυπομονώ για την απάντησή του, μέχρι τότε...
-
Με ενδείξεις δεν αποδεικνύεται τίποτα όμως!
Πριν λοιπόν καταλήξετε σε αφορισμούς, ας έχετε υπομονή!
-
τον εν λογω κυριο και τα κατορθωματα του τα θυμαμαι και απο αλλο φορουμ στο οποιο ποσταρε... γενικα ειχε την ικανοτητα να αναβει φωτιες οπου και αν εκανε log in!!!!
Παντως ήταν καθηγητής πανεπιστημίου (ΝΑΙ ετσι ειχε δηλωσει) και μάλλον body builder γιατι ειχε προκαλέσει ενα ολοκληρο φορουμ να πλακωθουν μαζι του....
Συμπλεγματα που εχει ο κοσμος ομως!!!!
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Εμπειρία... Αφού έχω μάθει πια καλά και το στυλ των δημοσιεύσεών του, και πώς εκφέρει τον γραπτό λόγο και ξέρω και τι λέει κάθε φορά, άσε που και τα ψευδώνυμα που χρησιμοποεί ακολουθούν πάντα ένα συγκεκριμένο pattern! Είναι φοβερά προβλέψιμος.Το καταγγέλω εν γνώση των συνεπειών του νόμου... κ.λ.π. κ.λ.π.
Το κανονικό όνομα του 'skyllone' είναι Χόλμς, Σέρλοκ Χόλμς
Μράβο γάτε
-
Να κάνω μια μικρή διόρθωση: το 'skullone' είναι βασικά δυο λέξεις: skull και one.
Skull Squadron FOREVER!
-
Κι εγώ με το που το διάβασα είπα με την μία, ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΣ!....αυτό το nickname θυμάμαι.
Αλλά δεν είναι κ δύσκολο
Γητευτής χρόνων=χρονομέτρης στην ουσία!
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Να κάνω μια μικρή διόρθωση: το 'skullone' είναι βασικά δυο λέξεις: skull και one.Skull Squadron FOREVER!
Yπαρχει (υπηρξε μαλλον )και sculltwo .
-
Μπορείς να καταλάβεις τίνος ήταν... Είχε φτιάξει κι ένα ακόμα skullone, αλλά με το 'o' να είναι Ελληνικό. Πλαστοπροσωπία παιδιά!
-
Ο χρήστης γητευτής χρόνων έγραψε:
Καλησπέρα.
Αν και δε συμφωνώ με τον όρο 'πανάθλια', εν τούτοις θα ήθελα να παραθέσω κι εγώ τις απόψεις σύμφωνα με εμπειρίες μου:- Renault Clio ειδικά το φριχτό 1.2 (όνειδος κατ'εμέ να το οδηγείς...) με αναιμικές επιδόσεις, ανυπαρξία πλευρικής στήριξης από καθίσματα αλλά τελικά με καλή τιμή! Κακή οδική συμπεριφορά, κινητήρας απαράδεκτος, κακή ποιότητα κατασκευής!
Υπόψη, καί τα 3 αυτοκίνητα τα είχα κάποτε στην κατοχή μου!
Εγώ κρατάω αυτό μόνο το κομμάτι. Μιλάμε για φοβερό χτύπημα
Ας αρχίσουν -
Για το 3ο δεν εκφέρω γνώμη(δεν το έχω οδηγήσει) ούτε καν για το 1 παρότι διαφωνώ .Αυτά που γράφεις όμως για το 2ο μου φαίνονται γελοία.Πολλά έχω ακούσει για clio αλλά για κακή οδική συμπεριφορά ποτέ!Ούτε για το 1 ούτε για το 2.Ανυπαρξία πλευρικής στήριξης:Να σου πω την αλήθεια δεν έχω δεί και πολλά αυτοκίνητα μέχρι 1200(μην πω και ΑΡΚΕΤΑ παραπάνω)που να είναι καλά σε αυτόν τον τομέα.Για τον κινητήρα αν μιλάς για το clio2 1.2 8ν ναί ήτάν πολύ αργό όλα τα υπόλοιπα όμως είναι αξιοπρεπέστατα
Φιλικά[/quote]Σε ευχαριστώ για την απάντησή σου!
Αναφορικά με το πρώτο αυτοκίνητο, και μιά και ανοίχτηκε το τόπικ 'πανάθλια αυτοκίνητα' και δεν φοβάμαι να...εκφραστώ χωρίς ενδοιασμούς, απλά σουλέω, ότι το είχα στην κατοχή μου! Πραγματικά άθλιο αυτοκίνητο (για εμένα πάντα), το οποίο όχι ότι δεν κράταγε και δεν με ικανοποιούσε, αλλά δεν μπορούσε να πάει όσο άλλα ανταγωνιστικά αυτοκίνητα με μικρές βελτιώσεις! Μάλιστα είναι χαρακτηριστικό, όσες φορές χρονομέτρησα μεικτές διαδρομές με το αυτοκίνητό μου αλλά και με άλλους οδηγούς μέσα σε αυτό, πάντοτε είχα τον καλύτερο χρόνο, αν θές να υποθέσεις, ότι δεν το πήγαινα πχ καλά! Μιλάμε όλα τα Ιbiza 101 πρώτου σταδίου οδηγούνταν τουλάχιστον το ίδιο αποτελεσματικά σε σχέση με το εργοστασιακό μου και μάλιστα με εξάτμιση από καταλύτη και πίσω και καλύτερα aftermarket ελαστικά! Κάκιστη πρόσφυση στο όριο, ρυθμισημότητα πολύ καλή αλλά έφτανες σε σημείο να μην μπορείς να οδηγήσεις με γραμμές αφού έφευγε το αυτοκίνητο στο παραμικρό! Το περίεργο είναι, όσα ανταγωνιστικά αυτοκίνητα οδήγησα σε χρονομετρημένες επαρχιακές διαδρομές, πάντοτε τα πήγαινα...κατά 1'' γρηγορότερα απ'ότι οι χρόνιοι χρήστες τους, πράγμα που με έκανε να πιστεύω, ότι το αυτοκίνητό μου σε εργοστασιακή βάση απογοήτευε εμένα και...έκανε πολλούς να χαμογελούν! Βέβαια σαν βάση για εμπλοκή σε αγώνες, αξίζει αλλά σε καμία περίπτωση για να κάνεις χρόνους σε δημόσιο δρόμο με ασφάλεια και ανεμελιά! Απογοητεύτηκα γενικότερα και όταν βρεθούμε από κοντά, θα σας μιλήσω περισσότερο επ'αυτού!Αναφορικά με το Κλιό, επειδή μετά από το ραλλύ κατέβηκα σε απόλυτες επιδόσεις αλλά ήθελα να είμαι και σβέλτος με γαλλική άνεση, επέλεξα το 1.4 με τα 98 άλογα και μάλιστα με σκούπα και εξάτμιση! Το κράτησα 1 χρόνο, το αμάξι έτριζε συνέχεια, μούριαζε σε κάθε φρενάρισμα και στροφή, δεν ήταν καθόλου ρυθμίσιμο, είχε ταμπούρα πίσω και κάκιστη αίσθηση πεντάλ φρένου και απλά ήταν άνετο ειδικά στην επαναφορά!
Όταν απογοητεύτηκα και 2η φορά με γαλλικό, είπα δεν θα το ξανακάνω το λάθος! Επειδή δε είχα οδηγήσει και 1.2 και μάλιστα το 16V, έχω να πώ, δεν μπορεί κανείς να θεωρεί ότι οδηγεί γρήγορα αυτοκίνητο και μάλιστα αναιμικό 1200άρι με 0-100 σε 13''!Απογοητεύτηκα τραγικά! Ίσως στην επαρχία με τέτοιο αμάξι να αισθάνονται κάποιοι κάτοχοι υπερευχαριστημένοι μέσα στη ματαιοδοξία τους αλλά όχι και μέσα σε πόλη με την έλλειψη ελαστικότητας! Ήμαρτον!
Τώρα αναφορικά με την Άλφα που πριν 4 χρόνια πριν περάσω στο 106 είχα, εννοώ ότι στις 145/146 τοποθετήθηκε για τελευταία φορά ο Μπόξερ, ο αναξιόπιστος αν και γεμάτος αίσθηση αυτός κινητήρας!Το μόνο, που μου άρεσε σε αυτό το αμάξι ήταν...το σήμα με το φιδάκι!
Τώρα έχω στην κατοχή μου ένα Γκολφ 1.6 Σπορτλαιν, δεν υπάρχει καμία περίπτωση να βρεθώ σε δύσκολη θέση σε στροφή , όπου μπαίνω όπως έρχομαι, ενώ έχει τύχει πάνω από 4 φορές , ειδικά στη Λεωφόρο Μαραθώνος με τα πάμπολλα φανάρια, να μου ρίξουν αρκετές καρότσες 1600άρια 106 R με ΦΠΕ και μετά από 350 μέτρα να τα φτάνω, να ανάβω φώτα μέσα στη στροφή με...120 και να με σταματούν στο επόμενο και να αναρωτιούνται πώς το νέο Γκόλφ φορά τις ίδιες ζάντες...ακόμα και στην έκδοση Gti! μα...δεν είναι το Gti καρντιά μου!
Βέβαια με χαλάει λίγο το ηλεκτρονικό γκάζι αλλά από ποιότητα, οδική συμπεριφορά και ειδικά φρένα το αυτοκίνητο συγκρίνεται με αντίστοιχο 2λιτρο! Απλά δεν ρυθμίζεται αλλά εδώ δεν σε προδιαθέτει η τοποθέτηση,αφού μπαίνεις όπως έρχεσαι! Από το μόνο αυτοκίνητο...ανάλογων διαστάσεων που έφαγα μέσα σε στροφή καρότσα ήταν από ένα εκπληκτικό, σχεδόν αγωνιστικό νέο Ibiza Cupra, το οποίο μάλιστα φαινόταν χαμηλωμένο! Έχασα το φώς μου, έχοντας αφήσει πίσω μου πριν λίγο ένα Σόυμπα 1600 με 150 άλογα και ένα Κλιό 1.6 σάβρα, το οποίο μετά από 800 μέτρα κυνήγι στις στροφές της Υλίκης...εγκατέλειψε!Τί να σας πώ παιδιά, αυτές είναι οι εμπειρίες μου και μην ξεχνάτε δεν είμαι κανένας τυχαίος αλλά καθηγητής πανεπιστημίου!! Δεν έχω παρακολουθήσει τα υπόλοιπα ποστ σας , απάντησα σε ένα από τα πρώτα!
Ευχαριστώ
-
Επιβεβαιώθηκα.
-
Ο χρήστης γητευτής χρόνων έγραψε:
...το σήμα με το φιδάκι!....Σήμα κατατεθέν!
Πανάθλια αυτοκίνητα