ρε παιδιά μη κάνετε έτσι. προσωπικές εμπειρίες ζητάτε, προσωπικές απόψεις για πανάθλια αυτοκίνητα! βάζετε τον τίτλο και μετά διαμαρτύρεστε? εγώ τίποτα δεν άφησα ατεκμηρίωτο! Εσείς δηλαδή είστε κάτοχοι 106 R 122, Αλφα 145/146 16V ή Κλιό 1.4 98 ίππων? Αν ναί, πείτε εμπειρίες
Latest posts made by giteytis-chronon
-
RE: Πανάθλια αυτοκίνητα
-
RE: Πανάθλια αυτοκίνητα
Α, και για να μη ξεχάσω, τραγικό σε αυτό το αυτοκίνητο,το 106 αλλά και ειδικά το ανεπαρκές σπορ Κλιό, ήταν η αίσθηση και αντοχή του λεβιέ ταχυτήτων! Ήμαρτον ρε παιδιά αλλά 2 φορές κόντεψε να σπάσει το σασμάν! Και να φανταστείτε, άλλαζα σα γριά!
Τέλος πάντων, περασμένα, ξεχασμένα! Ενδιαφέρον το τόπικ σας αυτό.
Καληνύχτα -
RE: EXALTO II VS POTENZA
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
ρε καρντασι εχεις σκεφτει μηπως οτι τα συγκεκριμενα λαστιχα ΔΕΝ κανουν για το αμαξι σου????
ανεπαρκη τα ποτεντζα σε γρηγορη οδηγηση???? are you sure??? σιγουρα εκανες μια γρηγορη διαδρομη???? ΕΑΝ καταφερες και τα ζεστανες , σε αφησαν ξεκρεμαστο???καρντάσι...μετά από 7-8 στροφές τα 720 είχαν γίνει βούτυρο με δείκτη Η! τα νέα Εξάλτο θές καμιά 20αριά για να λιώσουν! Τα 720 είναι ψευδαίσθηση σπορ συμπεριφοράς! Απλά σκληρά πλαϊνά έχουν και είναι σχετικά ανθεκτικά!Τόση ανάλυση...και μάλιστα από έναν καθηγητή (!)...αυτό έχεις να πείς...καρτνάσι?
-
RE: Πανάθλια αυτοκίνητα
Για το 3ο δεν εκφέρω γνώμη(δεν το έχω οδηγήσει) ούτε καν για το 1 παρότι διαφωνώ .Αυτά που γράφεις όμως για το 2ο μου φαίνονται γελοία.Πολλά έχω ακούσει για clio αλλά για κακή οδική συμπεριφορά ποτέ!Ούτε για το 1 ούτε για το 2.Ανυπαρξία πλευρικής στήριξης:Να σου πω την αλήθεια δεν έχω δεί και πολλά αυτοκίνητα μέχρι 1200(μην πω και ΑΡΚΕΤΑ παραπάνω)που να είναι καλά σε αυτόν τον τομέα.Για τον κινητήρα αν μιλάς για το clio2 1.2 8ν ναί ήτάν πολύ αργό όλα τα υπόλοιπα όμως είναι αξιοπρεπέστατα
Φιλικά[/quote]Σε ευχαριστώ για την απάντησή σου!
Αναφορικά με το πρώτο αυτοκίνητο, και μιά και ανοίχτηκε το τόπικ 'πανάθλια αυτοκίνητα' και δεν φοβάμαι να...εκφραστώ χωρίς ενδοιασμούς, απλά σουλέω, ότι το είχα στην κατοχή μου! Πραγματικά άθλιο αυτοκίνητο (για εμένα πάντα), το οποίο όχι ότι δεν κράταγε και δεν με ικανοποιούσε, αλλά δεν μπορούσε να πάει όσο άλλα ανταγωνιστικά αυτοκίνητα με μικρές βελτιώσεις! Μάλιστα είναι χαρακτηριστικό, όσες φορές χρονομέτρησα μεικτές διαδρομές με το αυτοκίνητό μου αλλά και με άλλους οδηγούς μέσα σε αυτό, πάντοτε είχα τον καλύτερο χρόνο, αν θές να υποθέσεις, ότι δεν το πήγαινα πχ καλά! Μιλάμε όλα τα Ιbiza 101 πρώτου σταδίου οδηγούνταν τουλάχιστον το ίδιο αποτελεσματικά σε σχέση με το εργοστασιακό μου και μάλιστα με εξάτμιση από καταλύτη και πίσω και καλύτερα aftermarket ελαστικά! Κάκιστη πρόσφυση στο όριο, ρυθμισημότητα πολύ καλή αλλά έφτανες σε σημείο να μην μπορείς να οδηγήσεις με γραμμές αφού έφευγε το αυτοκίνητο στο παραμικρό! Το περίεργο είναι, όσα ανταγωνιστικά αυτοκίνητα οδήγησα σε χρονομετρημένες επαρχιακές διαδρομές, πάντοτε τα πήγαινα...κατά 1'' γρηγορότερα απ'ότι οι χρόνιοι χρήστες τους, πράγμα που με έκανε να πιστεύω, ότι το αυτοκίνητό μου σε εργοστασιακή βάση απογοήτευε εμένα και...έκανε πολλούς να χαμογελούν! Βέβαια σαν βάση για εμπλοκή σε αγώνες, αξίζει αλλά σε καμία περίπτωση για να κάνεις χρόνους σε δημόσιο δρόμο με ασφάλεια και ανεμελιά! Απογοητεύτηκα γενικότερα και όταν βρεθούμε από κοντά, θα σας μιλήσω περισσότερο επ'αυτού!Αναφορικά με το Κλιό, επειδή μετά από το ραλλύ κατέβηκα σε απόλυτες επιδόσεις αλλά ήθελα να είμαι και σβέλτος με γαλλική άνεση, επέλεξα το 1.4 με τα 98 άλογα και μάλιστα με σκούπα και εξάτμιση! Το κράτησα 1 χρόνο, το αμάξι έτριζε συνέχεια, μούριαζε σε κάθε φρενάρισμα και στροφή, δεν ήταν καθόλου ρυθμίσιμο, είχε ταμπούρα πίσω και κάκιστη αίσθηση πεντάλ φρένου και απλά ήταν άνετο ειδικά στην επαναφορά!
Όταν απογοητεύτηκα και 2η φορά με γαλλικό, είπα δεν θα το ξανακάνω το λάθος! Επειδή δε είχα οδηγήσει και 1.2 και μάλιστα το 16V, έχω να πώ, δεν μπορεί κανείς να θεωρεί ότι οδηγεί γρήγορα αυτοκίνητο και μάλιστα αναιμικό 1200άρι με 0-100 σε 13''!Απογοητεύτηκα τραγικά! Ίσως στην επαρχία με τέτοιο αμάξι να αισθάνονται κάποιοι κάτοχοι υπερευχαριστημένοι μέσα στη ματαιοδοξία τους αλλά όχι και μέσα σε πόλη με την έλλειψη ελαστικότητας! Ήμαρτον!
Τώρα αναφορικά με την Άλφα που πριν 4 χρόνια πριν περάσω στο 106 είχα, εννοώ ότι στις 145/146 τοποθετήθηκε για τελευταία φορά ο Μπόξερ, ο αναξιόπιστος αν και γεμάτος αίσθηση αυτός κινητήρας!Το μόνο, που μου άρεσε σε αυτό το αμάξι ήταν...το σήμα με το φιδάκι!
Τώρα έχω στην κατοχή μου ένα Γκολφ 1.6 Σπορτλαιν, δεν υπάρχει καμία περίπτωση να βρεθώ σε δύσκολη θέση σε στροφή , όπου μπαίνω όπως έρχομαι, ενώ έχει τύχει πάνω από 4 φορές , ειδικά στη Λεωφόρο Μαραθώνος με τα πάμπολλα φανάρια, να μου ρίξουν αρκετές καρότσες 1600άρια 106 R με ΦΠΕ και μετά από 350 μέτρα να τα φτάνω, να ανάβω φώτα μέσα στη στροφή με...120 και να με σταματούν στο επόμενο και να αναρωτιούνται πώς το νέο Γκόλφ φορά τις ίδιες ζάντες...ακόμα και στην έκδοση Gti! μα...δεν είναι το Gti καρντιά μου!
Βέβαια με χαλάει λίγο το ηλεκτρονικό γκάζι αλλά από ποιότητα, οδική συμπεριφορά και ειδικά φρένα το αυτοκίνητο συγκρίνεται με αντίστοιχο 2λιτρο! Απλά δεν ρυθμίζεται αλλά εδώ δεν σε προδιαθέτει η τοποθέτηση,αφού μπαίνεις όπως έρχεσαι! Από το μόνο αυτοκίνητο...ανάλογων διαστάσεων που έφαγα μέσα σε στροφή καρότσα ήταν από ένα εκπληκτικό, σχεδόν αγωνιστικό νέο Ibiza Cupra, το οποίο μάλιστα φαινόταν χαμηλωμένο! Έχασα το φώς μου, έχοντας αφήσει πίσω μου πριν λίγο ένα Σόυμπα 1600 με 150 άλογα και ένα Κλιό 1.6 σάβρα, το οποίο μετά από 800 μέτρα κυνήγι στις στροφές της Υλίκης...εγκατέλειψε!Τί να σας πώ παιδιά, αυτές είναι οι εμπειρίες μου και μην ξεχνάτε δεν είμαι κανένας τυχαίος αλλά καθηγητής πανεπιστημίου!! Δεν έχω παρακολουθήσει τα υπόλοιπα ποστ σας , απάντησα σε ένα από τα πρώτα!
Ευχαριστώ
-
RE: EXALTO II VS POTENZA
Παραθέτω παρακάτω τις εντυπώσεις μου χρονικά έπειτα από πρόσφατη αγορά των νέων Εξάλτο ΙΙ.
Επειδή έχω οδηγήσει τα 720 σε 2 διαφορετικά αυτοκίνητα σε κάθε είδος δρόμου και με κάθε στυλ οδήγησης, θεωρώ ότι είναι εξαιρετικά ανεπαρκή για οριακή απαιτητική οδήγηση σε ελληνικούς δρόμους!Πρώτες εντυπώσεις:
'Πρόσφατα άλλαξα ελαστικά, πάνε 10 μέρες και 350 χλμ. Είχα πάνω τα τελευταία Eagle GS D3 195/50/15 και έβαλα τα νέα Pilot Exalto II στην ίδια διάσταση και πάντα με δείκτη V
To θέμα είναι, τα λάστιχα αυτά δεν ζεσταίνοντai με τίποτα! Τί εννοώ? Ακόμα και μετά από πολά 0-100 και γενικά υψηλές ταχύτητες σε ευθεία, αφού δεν πρόλαβα να τα στρίψω κόμα, παρατηρώ ότι τα πιάνω μετά και τα πίσω είναι παγωμένα, τα μπροστινά χλιαρά! Αυτό με κάνει να φοβάμαι και να μη θέλω να το πατήσω σε στροφές, φοβούμενος μη με στείλουν!
Από εκεί και πέρα το μόνο θετικό αποδεδειγμένα και ισάξιο με τα προηγούμενα F1,τα οποία ζεσταίνονταν για πλάκα με ίδια διάσταση και δείκτη, είναι ότι δεν ακούγονται στο όριο στις στροφές! Γενικά, βλέπω, ότι με 350χλμ ακόμα, δίνουν την αίσθηση ότι κάθε μέρα γίνονται καλύτερα.
Παράπονο από κράτημα δεν έχω, αφού μόνο σε ευθεία τα πίεσα. στο φρενάρισμα είναι χωρίς προβλήματα,το ABS δεν μπαίνει μεν αλλά ακόμα δεν τα έχω σκίσει για να δώ. Επίσης να σας πώ, τα έχω οδηγήσει τόσο καιρό μόνο σε βροχή, νύχτα και με κρύο.
μήπως το ελαστικό αυτό έχει κανένα στρώμα από το εργοστάσιο, το οποίο θέλει κανένα ειδικό στρώσιμο για να αποδώσει?Μάλλον πρέπει να οφείλεται και στο προφίλ που ξεφεύγει από τα κλασσικά Yπροφίλ!
τα έχει τοποθετήσει κανείς?
γενικά πίστευα ότι θα είχαν μαλακότερη γόμα από τα F1 αλλά τελικά δείχνει σκληρότερη κατά πολύ!
Λάθος μου?
Το έχει φορέσει κανένας?
πιέσεις έχω τώρα που το πιέζω τελευταία το αμάξι και ετοιμάζομαι και για ταξίδι και θα το φορτώσω, 34 μπροστά και 30,5 πίσω μετον ημιάκαμπτο.
100+άλογα με βελτιωμένα ελατήρια και 1.4 16V'Δεύτερες εντυπώσεις:
'Τελικά μάλλον έπρεπε τα λάστιχα να τα πατήσω αρκετά σκληρά για ναδείξουν τις ικανότητές τους.
Έκανα 2000+ χλμ στην εθνική με καταρρακτώδη βροχή και εξαιρετικά αντίξοες συνθήκες, έστριψα σε ορεινή δράμα με πολύ νερό και χαλίκι κάτω και το λάστιχο βεντούζαρε! Βέβαια δεν μπορώ να μιλήσω για εκείνη την εξαιρετική κατευθυντηκότητα που είχαν τα F1 μέσα στη στροφή αλλά είναι εξίσου αθόρυβα και όσο περνάει ο καιρός δεν σπινάρουν! στο νερό τα πάνε καλά, είναι αρκετά μαλακά ενώ δεν δείχνουν να έχουν χάσει μέρος του πέλματός τους στα πλαϊνά ή οπουδήποτε αλλού.Επίσης ζεσταίνονται σχετικά ευκολότερα αλλά ακόμα απέχουν από τον χαρακτηρισμό 'εύκολο ζέσταμα'
Περισσότερα συμπεράσματα σε λίγες μέρες.
Στον πάγο παρατήρησα εξίσου φανερή έλλειψη ευστάθειας με τα F1 αλλά δεν το πίεσα πολύ!'
Τρίτες εντυπώσεις:
'Το ελαστικό εξακολουθεί και αργεί υπερβολικά να ζεσταθεί, χαρακτηριστικό παράδειγμα την περασμένη Κυριακή, μετά την κατεύθυνση από Μαραθώνα προς Αθήνα μπήκα στην Αττική Οδό και πήγαινα για κάνα 5λεπτο σε ευθείες και στροφές περιφερειακής Υμηττού με καμιά 160αριά μέγιστη ταχύτητα! Μισή ώρα μετά τη βόλτα μου και χωρίς να συναντήσω νερό κάτω , ο καιρός αν και κρύος είχε λιακάδα , σταμάτησα και έλεγξα τη θερμοκρασία ελαστικών. τα μπροστινά χλιαρά προς λίγο ζεστά, τα πίσω...σχεδόν παγωμένα! Μετά από αυτά το εμπιστεύομαι σε στροφές αν δεν μπεί η Άνοιξη?
Από εκεί και πέρα κοπανάει λογικά, δεν ακούγεται ποτέ και πουθενά, φρενάρει και ξεκινά πολύ καλά επίσης, καλύτερα από τα προηγούμενα Goodyear Eagle GS D3!
Επίσης στο βρεγμένο δεν αντιμετωπίζω πρόβλημα αλλά οι δρόμοι μας με οποιοδήποτε ελαστικό σε σημείο συσσωρευμένου νερού λόγω..κακής ποιότητας οδοστρώματος, κάνουν το αυτοκίνητο και ψαρεύει επικίνδυνα με ταχύτητες 70 χλμ!
Αυτά 'τελευταίες εντυπώσεις:
Το ελαστικό αυτό παραμένει πάντα αθόρυβο σε όλες τις συνθήκες, πολύ καλό σε ελκτική πρόσφυση ακόμα και σε γλίτσα οδόστρωμα κατά τις εκκινήσεις, έχει βελτιωθί σχετικά η ικανότητα απόκτησης ιδανικής θερμοκρασίας αλλά εξακολουθεί και χρειάζεται πολλές μανούβρες με πολλά χλμ για να είσαι σίγουρος, ενώ τα πίσω παραμένουν στην καλύτερη περίπτωση χλιαρά! Πιέσεις ελαστικών και λόγω κατανομής βάρους στο δικό μου αμάξι 65% μπροστά και 35% πίσω έχω 33/27.
Σε καμία περίπτωση δεν αισθάνομαι ανασφαλή την ουρά του αμαξιου΄μου, για προτοποθέτηση ούτε λόγως, ενώ ακόμα και με χειρόφρενο δεν γυρνάει, εφόσον του φέρεσαι γλυκά.
Ευθύβολο και καλό στο φρενάρισμα αλλά δεν με ενθουσιάζει μέσα στη στροφή. Υπόψη, φοράω Bilstein χοντρομπούκαλα με HR! Δεν είμαι μαμά!
Μετά από ένα ταξίδι πάνω από 600 χλμ το τριήμερο που μας πέρασε σε δρόμους και οδηγικούς ρυθμούς κάθε είδους, με βροχή, χιόνι,χιονόνερο,εθνική, πόλη,επαρχιακό, άπειρες στροφές και μάλιστα στο όριο, μπορώ να πώ πλέον, με τα νέα Exalto είμαι κατά τι περισσότερο ευχαριστημένος στο σύνολο απ'ότι με τα προηγούμενα Eagle F1 GS d3, πάντα σε διάσταση 195/50/15 V! To ελαστικό με ικανοποίησε και μάλιστα δεν έφυγα ούτε μία φορά από το δρόμο, ακόμα και με τιμονιές! Η κατευθυντηκότητά του μέσα στη στροφή αρκετά καλή, η άνεση στο δρόμο πολύ καλή για ελαστικό του είδους, δεν υπερθερμαίνεται, ζεσταίνεται πλέον ευκολότερα αλλά και πάλι όχι εύκολα, φρενάρει και επιταχύνει χωρίς μπλοκάρισμα ή σπινάρισμα επ'ουδενί, εφόσον ο δρόμος απλά είναι αξιοπρεπής, δεν χάνει εύκολα μέρος του αέρα που του βάζω, αν και εδώ τα πρωτεία κατέχει το προηγούμενο ελαστικό, στο οποίο αναφέρθηκα, η μετάβασή του από το στεγνό στο βρεγμένο και έπειτα στο στεγνό και μάλιστα μέσα σε αλλεπάλληλες στροφές με 0-3 βαθμούς στην Κατάρα Ιωαννίνων πολύ θετική, η μετατόπιση της ουράς ανύπαρκτη αν δεν το προκαλέσεις βίαια, και το μόνο που σε αφήνει αδιάφορο είναι η σχεδίαση του πέλματός του!
-
RE: Πανάθλια αυτοκίνητα
Καλησπέρα.
Αν και δε συμφωνώ με τον όρο 'πανάθλια', εν τούτοις θα ήθελα να παραθέσω κι εγώ τις απόψεις σύμφωνα με εμπειρίες μου:1)Peugeot rallye κάθε έκδοσης και πάντα σε εργοστασιακή μορφή:
100-0χλμ πάνω από 51 μέτρα, ανυπαρξία παθητικής ασφάλειας, κακός εξοπλισμός άνεσης, επικίνδυνη οδική συμπεριφορά για τον άπειρο, εικονικές επιδόσεις απλά και μόνο λόγω μείωσης βάρους (με 3 άτομα απλά...δεν πάει!), κακή εξιοπιστία ακόμα και με λίγα χλμ (είχα ένα 122άρι τέτοιο και ξέρω), μικρή ποικιλία χρωμάτων. Το 106 Gti είναι προτιμότερο αν και με πολλούς συμβιβασμούς.-
Renault Clio ειδικά το φριχτό 1.2 (όνειδος κατ'εμέ να το οδηγείς...) με αναιμικές επιδόσεις, ανυπαρξία πλευρικής στήριξης από καθίσματα αλλά τελικά με καλή τιμή! Κακή οδική συμπεριφορά, κινητήρας απαράδεκτος, κακή ποιότητα κατασκευής!
-
Alfa Romeo 145/146 16V με τον Boxer κινητήρα, οι τελευταίες που βγήκαν! Κάκιστη αξιοπιστία κινητήρα και ποιότητα κατασκευής, αναιμικές επιδόσεις και μέτρια συμπεριφορά.
Υπόψη, καί τα 3 αυτοκίνητα τα είχα κάποτε στην κατοχή μου!
-
-
RE: Μέγαρα για όλους!
Καλημέρα.Νέος στο φόρουμ.
Θα μπορούσε κανείς στην πίστα να πληρώσει για 1 ώρα? 'Αλλωστε παραπάνω για ένα πολιτικό αυτοκίνητο θα ήταν καταστροφή! Υπάρχει μείωση τιμής για 1 ώρα?
Ευχαριστώ