-
Πήγαινε: Καβάλα-Αθήνα 2 άτομα με αποσκευές χωρίς κλιματισμό γύρω στα 650χλμ, ΜΟΤ 110 κατανάλωση 8 λιτρα στα 100
Ελα: Ραφήνα-Καβάλα 2 άτομα με αποσκευές και υψηλές θερμοκρασίες >30 και με κλιματισμό συνέχεια ανοιχτό, ΜΟΤ 119 κατανάλωση 9,2 λιτρα στα 100.
Golf V GT -
Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:
Δωστε λεφτα εσεις για diesel...Ένα diesel ίδιας κατηγορίας σε μια 3ετία θα ΄χει κάψει κανα 2 χιλιάρικα λιγότερο...
-
Όχι, 1-1,5 χιλιάρικο λιγότερο θα έκαιγε.
Δύσκολο να πάρεις πίσω τα παραπάνω λεφτά που έδωσες για την αγορά πριν την πενταετία.
Μετά θα αρχίσει να αφήνει κέρδος.Μέχρι τότε μπορεί να λέει: >Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:
Δωστε λεφτα εσεις για diesel...
-
Μ'αρεσει που το μετρατε σε χρονια κι οχι σε χλμ ας πουμε
Αν παρω εγω diesel που κανω 6-7Κ τον χρονο τωρα, δεν θα βγαλω ποτε τα λεφτα μου.
Αν παρει ο θειος μου που κανει 70Κ τον χρονο, θα τα βγαλει σε 2 χρονια και θα λεμε δωστε λεφτα εσεις για diesel.Τι νοημα εχει αυτη η συζητηση;
-
Το νόημα είναι η μέση χρήση κι όχι τα άκρα
Δηλαδή ένας μέσος όρος χλμ γενικά είναι τα 15-20000 χλμ
Με βάση αυτό μετράς σε γενικό επίπεδο.
Σε ατομικό τα ζυγίζεις κι αν σε βολεύει το παίρνεις αλλιώς παίρνεις βενζίνα και τελειώνει η υπόθεση -
1500 και κάτι χλμ. με το Focus, οπότε έχω ένα ψιλοέγκυρο συμπέρασμα (εντάξει, ήμουν στο στρώσιμο)...
Μέσα στην πόλη, με βαρύ μποτιλιάρισμα, A/C κλπ., εύκολα 9,5 λίτρα ...
Στον ανοιχτό δρόμο (εθνική και επαρχιακοί δρόμοι), με A/C και λογικές ταχύτητες ( ) έχω δει και 5,9 μέση σε ταξίδι 200 χλμ.
Το start/stop μάλλον έχει διακοσμητικό ρόλο κατά τη γνώμη μου και έχω την αίσθηση πως στις ελληνικές συνθήκες, ίσως δεν αποδίδει όσα υπόσχονται οι κατασκευαστές. Εγώ πάντως το έχω συνήθως εκτός... -
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Όχι, 1-1,5 χιλιάρικο λιγότερο θα έκαιγε.Δύσκολο να πάρεις πίσω τα παραπάνω λεφτά που έδωσες για την αγορά πριν την πενταετία.
Μετά θα αρχίσει να αφήνει κέρδος.Μέχρι τότε μπορεί να λέει: >Δωστε λεφτα εσεις για diesel...
5 χρονια Χ 1000 εως 1500 ευρω το χρονο = διαφορα 5000- 7500 ευρω απο βενζινη σε diesel απλα δεν υπαρχει
-
Πιο σωστά είναι τα χιλιόμετρα όπως ειπώθηκε. Αν υποθέσουμε ένα αυτοκίνητο που σε βενζίνη καίει 6λ/100χλμ. και σε diesel 4,5λ/100χλμ. με το diesel να κοστίζει 30λεπτά λιγότερο στην αντλία (καθαρά θέμα φόρων αυτό, σαν καύσιμο είναι λίγο πιο ακριβό από τη βενζίνη) το κέρδος είναι κοντά στα 4.000 ευρώ στις 100.000χλμ. Αν υποθέσουμε πως το τυπικό αυτοκίνητο στη διάρκεια της ζωής του κάνει πάνω από 100.000χλμ. υπολογίστε το κέρδος... Βέβαια αυτά ισχύουν με την τωρινή κατάσταση τιμών.
Στις ΗΠΑ που έχουν κλασσικά βενζινοκίνητα και το diesel κοστίζει λίγο παραπάνω από τη βενζίνη (δεν έχουν φόρους στα καύσιμα) τελευταία οι πωλήσεις diesel έχουν αυξηθεί (αν και είναι χαμηλές σαν απόλυτο νούμερο). -
Ενας νορμαλ οδηγος αστικου κεντρου, δε κανει πανω απο 15.000 χλμ το χρονο αρα το diesel απλα δε συμφερει. Χωρια οτι με μια σοβαρη βλαβη λογω κακης ποιοτητας καυσιμου θα πας πολυ πισω σε θεμα αποσβεσης.
Εφοσον υπαρχουν κινητηρες που μπορουν να κανουν τετοιες καταναλωσεις εντος και εκτος πολης (και να μην σερνεσαι κιολας, βασικοτατο μιας και απευθυνομαι σε αυτοκινητιστικο φορουμ) τοτε το diesel δεν εχει νοημα.
Τωρα αν σου δωσουν ενα 1.6 diesel σε ελαφρυ αμαξι (πυραυλακι δηλαδη), στην ιδια τιμη μ ενα μικρο τουρμπακι, τοτε προφανως θα προτιμησεις το diesel... αλλα συνηθως εχουν γυρω στα 5 χιλιαρικα διαφορα... -
Ενα απλο πειραμα. Καταναλωση diesel 6lt κ βενζινης 8.5 lt. Κοστος καυσιμου 61501.4=1260 € και αντιστοιχα 8.51501.7=2167.5€ διαφορα 907€ το ετος. Αφαιρουμε για τ diesel 150€ για ασφαλεια κ τυχον διαφορες τελων κ εχουμε 5750 ετησιως. Για διαφορα 2500 ευρω η αποσβεση ειναι στα 60000 χλμ.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Μέση κατανάλωση 7.2 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.Το καλοκαίρι κάτω από 7 λτρ/100χλμ, εκτός από τις μέρες του καύσωνα που εκτοξεύεται 7,5+ λτρ/100χλμ.
Το χειμώνα πάνω από 7 λτρ/100χλμ.i
Βρε Λεω... οχι και εκτοξευεται... δημιουργεις εντυπωσεις και κλιμα τρομοκρατιας..... μιλαμε μονο για 7,14% αυξηση...
δλδ αν επιμενεις να κυκλοφορεις τις μερες του καυσωνα εχεις
7,14% αυξημενο καυσιμο- αυξημενη καταναλωση υγρων..(νερα κυριως, οχι μπυρες και αναψυκτικα, αντε και κανα τσαγακι)
- μειωμενη καταναλωση τροφης λογω ζεστης....
οποτε στην τελικη μπορει και να βγεις κερδισμενος.....
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Ενα απλο πειραμα. Καταναλωση diesel 6lt κ βενζινης 8.5 lt. Κοστος καυσιμου 61501.4=1260 € και αντιστοιχα 8.51501.7=2167.5€ διαφορα 907€ το ετος. Αφαιρουμε για τ diesel 150€ για ασφαλεια κ τυχον διαφορες τελων κ εχουμε 5750 ετησιως. Για διαφορα 2500 ευρω η αποσβεση ειναι στα 60000 χλμ.Για κανε το ιδιο με diesel 6lt και βενζινη 7,5...
-
Για κάνε το ίδιο με 6lt και βενζινη 10,0
-
Για κάνε το ίδιο με 5lt και βενζίνη 12,0!
-
Μόλις χτες επέστρεψα από ταξίδι 26 ημερών και 2210 χιλιομέτρων !!!
Ξεκίνησα ην 28-5 με 2 φίλους από Σάμο πήγαμε Καβάλα - Ουρανούπολη - Αγιον Ορος - Αθήνα , από εκεί μόνος πήγα Ζαχάρω και μετα με τους γονείς μου Κυλλήνη , έπειτα επιστροφή Ζαχαρω και με τον γαμπρό μου Αθήνα, άπό εκει με την οικογένεια (3 γυναίκες ) διάφορες βόλτες Αθήνα και επιστροφή Σάμο !!! Με διάφορες ταχύτητες , φορτια , μερικές φορές με κλιματισμό άλλες όχι !!! Εκαψα συνολικα 215,22 λίτρα αμόλυβδης βενζίνης 95 οκτανίων για τα οποία πλήρωσα 356 ευρώ !!!!
Η μέση κατανάλωσή μου με το Κασκάι μου 1,6 ήταν 9,73 λίτρα ανά 100 χιλιομετρα !!!!
Αυξημενη γυρω στο 50% απο την εδώ κατανάλωση μου των 6,5 χιλ/100 χιλ.
costaslio !!!!!! -
Κοστος επιπλεον κεφαλαιου αγορας/((Κοστος βενζινηςχλμκαταναλωση + τελη(g) + ασφαλεια(g))-(Κοστος πετρελαιουχλμκαταναλωση + τελη(d) + ασφαλεια(d))
Μοναδες:
- Βενζινη κ πετρελαιο ----> €/lt
- χλμ ----> σε εκατονταδες χιλιομετρα ανα ετος
- Καταναλωση ----> σε lt/100 χλμ
- Τελη + Ασφαλεια ----> σε € ανα ετος.
Η τιμη που θα βγει ειναι σε ετη κ δειχνει το χρονο αποσβεσης. Επι τα χλμ και εχετε τα χλμ που απαιτουνται.
Το επιπλεον κοστος ειναι η διαφορα της τιμης αγορας απο την τιμη πωλησης στο τελος της ζωης του καθε οχηματος
-
Οποιο θελει βαζει κ τη συντηρηση κ λαμβανει υποψη κ τη διαφορα στη απομειωση της αξιας. Προσθετει κ το ρισκο σοβαρης βλαβης λογω κακου καυσιμου κ στις δυο περιπτωσεις κ τρεχει κ σεναρια με βασει τις δικες του εκτιμησεις για το τι θα κανει η κυβερνηση με τη φορολογια γενικως.
Και αν βγαλει ακρη....
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Και αν βγαλει ακρη....
Ακριβως
-
Και πάλι δε θα έχει ακριβή εικόνα γιατί θα διαφέρουν τα διανυθέντα χλμ. Όταν έχεις το μισό κόστος μετακίνησης (ενώ έχεις ίδια πάγια έξοδα) είναι λογικότατο να σκέφτεσαι λιγότερο τα χλμ και να βγαίνεις περισσότερες βόλτες, που πριν θα τις διπλοσκεπτόσουν. Οπότε, τα χλμ ΔΕ θα είναι τα ίδια στις δύο περιπτώσεις, κάτι που κανείς δε λαμβάνει υπόψη του. Επομένως, το πραγματικό κόστος του diesel είναι σαφώς υψηλότερο από αυτό που υπολογίζεις αν θεωρείς ότι θα κάνεις τα ίδια χλμ με τη βενζίνη. Αλλά μετά θα πρέπει να συνυπολογίσεις το όφελος σε απόλαυση που προσφέρουν οι βόλτες, οπότε μπάχαλο.
-
Το ενδεχόμενο να πάρεις diesel επειδή το γουστάρεις περισσότερο από τη βενζίνη ανεξαρτήτως όλων των παραπάνω δεν υπάρχει δηλαδή; Μπορεί να είναι το στυλ-ανάγκες σου τέτοιο-ες, που να σου ταιριάζει περισσότερο το diesel.
Έρευνα Κατανάλωσης