-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
ΟΚ Κωσταντίνε, από εσένα περίμενα κάτι καλύτερο μιας και ζείς κατά κάποιο τρόπο αντίστοιχες καταστάσεις ψαξίματος, λύσεις εκεί που δεν υπάρχουν κλπ, σταματάω να γράφω αφού το θέλετε και ενοχλώ, συνεχίστε ω Illuminati.Δεν σου είπα να σταματήσεις να γράφεις, είπα πως τα συγκεκριμένα τεράστια κείμενα στην τελική δεν προσφέρουν τίποτα, κατά την γνώμη μου τουλάχιστον.
Ακριβώς επειδή ξέρω πόσο δύσκολο είναι ένα τέτοιο εγχείρημα είπα αυτά που είπα. Μπορεί να έχεις το τελειότερο σύστημα ανάρτησης το οποίο να προσφέρει άνεση μερσεντές και κράτημα φερράρι με το κόστος ανάρτησης για ποδήλατο. Αν δεν μπορείς να το παρουσιάσεις σωστά και να πείσεις τον κόσμο, έχεις κάνει μια τρύπα στο νερό. Καλώς ή κακώς έτσι λειτουργεί η αγορά πλέον και όποιος δεν το συνειδητοποιεί μένει στο περιθώριο.
-
24 ωρες 2008, καποια εκδοση του korres ( φωτο δανεισμενες απο το site του οργανωτη )
http://www.tetrakinisimag.gr/photos08.htm -
Nα σου πω τι πιστεύω πραγματικά επειδή το έχω παρακολουθήσει το θέμα από την αρχή του. Πιστεύω ότι ξεκίνησε να κάνει κάτι καλύτερο από την ανάρτηση του 2CV, στην πορεία είδε ότι πάει καλά και το προχώρησε παραπέρα, από ένα σημείο και μετά είδε ότι μπορεί να επιτύχει ακόμα καλύτερα αποτελέσματα και έφτασε στο Νο3, από εκεί και μετά το πράγμα έγινε τέρας που κατάπινε λεφτά, αλλά δεν μπορούσε να σταματήσει γιατί πάντα κατά τη γνώμη μου έπρεπε να βρεθεί τρόπος να γίνει κάτι απόλυτα ειδικό, ξεχωριστό και ιδιαίτερο ώστε να προσελκύσει πιθανούς επενδυτές για να πάει πίσω τα χρήματα του, μέχρι εδώ όλα καλά, τα όποια ρίσκα είναι δικά του και μόνο.
Δεν ανίχνευσα ποτέ στην όλη πορεία ότι ήθελε να φτιάξει κάτι που θα περνούσε σε mass production, δεν ήταν ο σκοπός του, το ειδικό είχε στο μυαλό του και αυτό έκανε.
Να πω ακόμα ότι αυτό το πολύ ειδικό όχημα είναι μόνο για ειδικούς σκοπόυς, στρατιωτικούς, για αποστολές στην Αρκτική και λοιπά, για όπου το έδαφος δεν είναι για πολλά - πολλά, μέχρι εκεί, το θεωρώ πια εκτός της αρχικής του σκέψης, δεν είναι πιά μικρό, δεν είναι φτηνό σαν κατασκευή, δεν είναι ελαφρύ, την όποια ευελιξία του την έχει λόγω της πράγματικά καταπληκτικής του ανάρτησης, το ότι έβγαλε τον κινητήρα του Audi και έβαλε της Corvett φορώντας και το καπελάκι του Kircham εμένα μου λέει πολλά πίσω από τις εικόνες αυτές.
https://www.google.gr/search?q=kircham+ ... =firefox-a
-
Νομίζω ότι αν καταφέρει να το πλασάρει σε έναν διεθνούς φήμης αγώνα αντοχής (το ιδανικό θα ήταν ένα Paris-Dakar) θα πάρει τεράστια δημοσιότητα και ίσως καταφέρει το στόχο του.
Το τελευταίο μήνυμά σου, Μαστροπαναγιώτη μου, νομίζω ότι μεταφέρει ακριβώς τον παλμό που (ήλπιζα ότι θα) είχε ο κατασκευαστής (και χαίρομαι για αυτό!).
Αν μπορέσει και βγάλει, με τις απαραίτητες απλοποιήσεις, μια στοιχειώδη παραγωγή το κόστος θα πέσει και αντίστοιχα...
Δε νομίζω άλλωστε ότι, έστω ο Eλληνικός, στρατός αγοράζει φτηνότερα κάτι panhard και κάτι άλλα αντίστοιχα all-terrain αυτοκίνητα. Εσύ που τον ξέρεις, από μίζες... πώς τα πάει; -
Αλέξανδρε δεν τον γνωρίζω τον άνθρωπο, από τα έργα του και την πολιτεία του νομίζω ότι βγάζει φλύκταινες αν του πείς για την Ελληνική πολιτεία, το συμπέρασμα το βγάζω γιατί έχοντας επί 12 χρόνια αυτό το έργο δεν χτύπησε καμμία πόρτα για επίδότηση, τη στιγμή που άλλοι ακόμα και για μια τσατσάρα με λοξά δόντια αν φτιάξουν παρουσιάσουν είναι ικανοί να χτυπήσουν 100.000 μύρια € από το υπουργείο ανπαπτυξης και τεχνολογίας που δεν ξέρουν τι τους γίνεται ( μιλάω για τους εκάστοτε επικεφαλείς του ) παρουσιάζοντας το για την τεχνολογία του αιώνα, αρκεί τα μισά να πάνε στις κατάλληλες τσέπες.
Αν το είχε κάνει, θα τα είχε κονομήσει και το σχέδιο θα είχε εξαφανιστεί την επόμενη ημέρα, αλλά ο σκοπός του φαίνεται είναι άλλος, straight, γιατί άλλη είναι η προσωπικότητα του, έτσι τον έχω καταλάβει. -
Nα πω επίσης ότι τώρα, χτές, πρέπει να βρεί στην Αμερική ένα γραφείο που να αναλάβει τα έξοδα προώθησης με το αζημίωτο φυσικά, ακόμα και να το στείλει στο στον αγώνα Baha Mexico, μόνο που θα πληρωθεί στο τέλος της δουλειάς, και να αναλάβει αυτό το γραφείο να ενδιαφερόμενους να πουλήσει όλο το project, γιατί μόνος του χωρίς μια στρατιά επαγγελματίες πίσω του από εδώ και εμπρός που θα του δώσουν την απαραίτητη ώθηση στα κατάλληλα κανάλια χρηματοδότησης δεν θα τα καταφέρει, έφαγε τον γαϊδαρο και έμεινε η ουρά, οι Αμερικάνοι αν δούνε ότι το θέμα έχει μέλλον είναι πολύ επιρρεπείς στο join venture και λεφτά πάντα υπάρχουν διαθέσιμα, ας είναι το επόμενο όχημα για τον Άρη που θα στείλουν να σκαρφαλώνει παντού, , ξέρω εγώ ?
στην Αμερική τα πάντα είναι πιθανά. -
ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΘΛΗΜΑ ΔΕ ΣΩΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ
-
(με κίνδυνο να σβηστεί ή να επέρθει το οριστικό Ban lolen )
Ειλικρινής απορία, γνωρίζει κανείς από τους συνεργάτες του Κορρέ, Κωσταντίνο, thanas_4 κλπ (εκτός αν μας πείτε ότι δεν τον γνωρίζετε καν ) αν ο ίδιος ο Κορρές έχει διαβάσει την κριτική και τα σχόλια που έχουν γίνει στα 2 άλλα τόπικ (Ελληνική βιομηχανία / Ελληνικό Αυτοκίνητο) ?
Δεν προεξοφλώ πως θα έχει την *ίδια *αστεία μικρόψυχη αντιμετώπιση. Πραγματικά θα ήμουν υπόχρεος αν έπαιρνα απάντηση.
ΥΓ. Έψαξα στο ίντερνετ αλλά δε βρήκα κάποια στοιχεία επικοινωνίας του Δ.Κορρέ, μπορεί κάποιος που έχει πχ ένα email του να μου το στείλει με πμ?
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
ΥΓ. Έψαξα στο ίντερνετ αλλά δε βρήκα κάποια στοιχεία επικοινωνίας του Δ.Κορρέ, μπορεί κάποιος που έχει πχ ένα email του να μου το στείλει με πμ? -
Ευχαριστώ
Νομίζω το είχα δει και παλιά αλλά πλέον αν γράψεις το όνομα βγαίνουν άπειρα site με το αυτοκίνητο.
-
Κρατικοδίαιτος βλέπω, όταν δε δουλεύει για τους μεγαλοεργολάβους.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
(με κίνδυνο να σβηστεί ή να επέρθει το οριστικό Ban lolen )Ειλικρινής απορία, γνωρίζει κανείς από τους συνεργάτες του Κορρέ, Κωσταντίνο, thanas_4 κλπ (εκτός αν μας πείτε ότι δεν τον γνωρίζετε καν ) αν ο ίδιος ο Κορρές έχει διαβάσει την κριτική και τα σχόλια που έχουν γίνει στα 2 άλλα τόπικ (Ελληνική βιομηχανία / Ελληνικό Αυτοκίνητο) ?
Δεν προεξοφλώ πως θα έχει την *ίδια *αστεία μικρόψυχη αντιμετώπιση. Πραγματικά θα ήμουν υπόχρεος αν έπαιρνα απάντηση.
ΥΓ. Έψαξα στο ίντερνετ αλλά δε βρήκα κάποια στοιχεία επικοινωνίας του Δ.Κορρέ, μπορεί κάποιος που έχει πχ ένα email του να μου το στείλει με πμ?
Tι ακριβώς υποτίθεται οτι θα κερδίσει ο Δ.Κορρές , αναλώνοντας χρόνο (που δεν έχει καθώς τρέχει και τα υπόλοιπα έργα της εταιρίας του) για να διαβάσει τις σελίδες των τοπικ με θέμα Ελληνική βιομηχανία / Ελληνικό Αυτοκίνητο?
Να πεισθεί οτι η ανάρτησή του χρειάζεται βελτίωση?
Να αναθεωρήσει τη διάταξη και τον τύπο των μηχανικών μερών?
Να διαφοροποιήσει την εμφάνιση του εξωτερικού ή του εσωτερικού?
Να επισπεύσει την τοποθέτηση των μερών του αμαξώματος?
Να πάρει ιδέες για την προώθηση του οχήματος στην παγκόσμια αγορά?
Αφήνω κατά μέρος του τι αλγεινή εντύπωση θα του δημιουργήσει η ανάγνωση των σαρκασμών.Ο άνθρωπος είχε μια ιδέα , ξεκίνησε να κάνει το χόμπυ του , στην πορεία εμπλάκηκαν εταιρείες και πρόσωπα που χρηματοδότησαν εκτός από τον ίδιο την όλη προσπάθεια και σήμερα βρίσκεται μερικούς μήνες μακρυά από το να δει το δημιούργημά του να παράγεται σε μικρά νούμερα παραγωγής για αρχή μέσω της Kirkham Motorsports.
Θα ακούσει όποιον έχει τη διάθεση και τη θέληση να κάνει μια καλοπροαίρετη κουβέντα μαζί του.Το email βρίσκεται στο link που παράθεσε ο vespas.
-
Εσύ ως τι αναφέρεσαι εκ μέρους του?
Το email το είδα και απάντησα στον vespa (δες προηγούμενο του δικού σου ποστ).
(nass κρατήσου )
-
Απάντησα στην ερώτησή σου μιας και αναφέρθηκες προσωπικά:
Ο χρήστης IKE έγραψε:
(με κίνδυνο να σβηστεί ή να επέρθει το οριστικό Ban lolen )Ειλικρινής απορία, γνωρίζει κανείς από τους συνεργάτες του Κορρέ, Κωσταντίνο, thanas_4 κλπ (εκτός αν μας πείτε ότι δεν τον γνωρίζετε καν ) αν ο ίδιος ο Κορρές έχει διαβάσει την κριτική και τα σχόλια που έχουν γίνει στα 2 άλλα τόπικ (Ελληνική βιομηχανία / Ελληνικό Αυτοκίνητο) ?
Δεν προεξοφλώ πως θα έχει την *ίδια *αστεία μικρόψυχη αντιμετώπιση. Πραγματικά θα ήμουν υπόχρεος αν έπαιρνα απάντηση.
ΥΓ. Έψαξα στο ίντερνετ αλλά δε βρήκα κάποια στοιχεία επικοινωνίας του Δ.Κορρέ, μπορεί κάποιος που έχει πχ ένα email του να μου το στείλει με πμ?
Αν ψάχνεις να βρεις ιδιότητα-τίτλο κλπ πίσω από την απάντηση , μπορείς να συνεχίσεις την αναζήτηση.
-
Ρώτησα κάτι συγκεκριμένο, αν ξέρεις αν τα έχει διαβάσει ή όχι (ή αν ξέρει κάποιος άλλος). Η μουρμούρα σου δεν με απασχολεί αν και είναι ενδεικτική.
-
http://www.georgakopoulos.org/2013/06/ert/
Δεν αφορά το αυτοκίνητο του Κορρέ αλλά την ΕΡΤ, αλλά το ζουμί είναι στη σκέψη του συντάκτη: Δεν μπορείς να βγάλεις κατευθείαν άσπρο η μαύρο κάτι, πόσο μάλλον όταν δεν ξέρεις ακριβώς περί τίνος πρόκειται.Μέσα σε αυτό το thread είδα από διάφορους μια συμπύκνωση νεοελληνικής βλακείας. Κάποιοι λένε ότι το αυτοκίνητο του Κορρέ είναι κάτι το καταπληκτικό χωρίς να το έχουν δει ολοκληρωμένο, χωρίς να το έχουν οδηγήσει ή να έχουν διαβάσει τέλος πάντων εντυπώσεις κάποιου πχ δημοσιογράφου που το έχει κάνει. Άλλοι ρίχνουν χολή και χαρακτηρίζουν γελοίο ένα αυτοκίνητο επειδή και μόνο δεν έχει body panels και τελειωμένο εσωτερικό, γιατί απλούστατα είναι ένα testing mule.
Όχι δε ξέρω αν η ανάρτηση αυτή δουλεύει με τον τρόπο που ισχυρίζεται ο κύριος Κορρές και δεν εκφέρω άποψη. Το ότι υπάρχουν συστήματα που έχουν τον ίδιο στόχο αλλά΄έχουν άλλη αρχή λειτουργίας όμως δε καθιστά περιττή την ύπαρξη της. Με αυτή τη λογική θα έχαμε σε όλα τα αυτοκίνητα δρόμου mcferson μπροστά και de dion/ημιάκαμπτο πίσω και δε θα ξαναασχολούμασταν με τη ζήτημα ανάρτηση.
Δε με ενδιαφέρει το εσωτερικό του αυτοκινήτου σε αυτό το στάδιο. Αυτό που βλέπω όμως είναι βασικά μηχανικά μέρη που δείχνουν προσεγμένα (δείτε το μοχλισμό και το πλαίσιο γύρω του, εμένα αυτό το πράγμα δε μου φαίνεται για προχειροδουλειά). Το design στα renderings πάσχει και θεωρώ ότι θα πρέπει να γίνει λιγότερο γωνιώδες, λιγότερο generic, αφού εν τέλει το αμάξωμα είναι αυτό που δημιουργεί την πρώτη εντύπωση. Η αλήθεια είναι επίσης ότι θα ήθελα πολύ να μάθω πως θα είναι ένα αυτοκίνητο αυτού του τύπου με μοτερ LS τοποθετημένο στο κέντρο και τι λέει σε σχέση πχ με το εγχείρημα της local motors (το οποίο μη λέμε βγακείες, δεν είναι ακριβώς άψογο σε ζητήματα αμαξώματος).
Στο στάδιο που βρίσκεται το αυτοκίνητο αυτό δεν μπορώ να έχω εμπεριστατωμένη γνώμη, δείχνει όμως υποσχόμενο. Σίγουρα τα 10 χρόνια που εξελίσσεται είναι πολλά, αλλά μη ξεχνάμε τις διάφορες δυσκολίες που υπάρχουν εδώ σε θέματα γραφειοκρατείας σε όλη την πορεία κατασκευής ενός αυτοκινήτου (ενδεικτικά δοκιμάστε να πάρετε caterham kit, να το φτιάξετε και μετά να πάρετε έγκριση τύπου στην ελλάδα για να το κυκλοφορήσετε) και ότι πρακτικά είναι η πρώτη σοβαρή προσπάθεια δημιουργίας αυτοκινήτου στην Ελλάδα.
-
Ο χρήστης vaggman έγραψε:
Ο κ.Κορρες θα μπορουσε ανετα να φτιαξει-αντιγραψει ενα εμπορικο mini diesel πολης,σε χαμηλη τιμη που πιθανα να ξεπουλουσε τρελα,αλλα δεν ηταν αυτο το ζητουμενο του,
Κάπου το έχασες άσχημα
-
@DJet
Τι να πει κανείς για το βρακί της αλληνής...Το όλο concept μου θυμίζει λίγο Τζήμερο.
Καλές προθέσεις, ακόμα καλύτερες ιδέες αλλά θα το κάνω my way γράφοντας στα τέτοια μου το τι κάνει η αγορά που καλώς ή κακώς πρέπει να ανταγωνιστώ.Οπότε προκύπτει εύκολα υλικό χλεύης, διαδικτυακά και μη.
Νομίζω πως ότι και να έχει στο μυαλό του ο άνθρωπος αυτός χρειάζεται χρήμα.
Και το χρήμα στην άδικη τούτη κοινωνία ου γαρ έρχεται μόνο, αλλά με σωστό 'πούλημα' της ιδέας στους κατάλληλους ενδιαφερόμενους.ΥΓ: Μου άρεσε το term καββαθακισμός. Νομίζω ότι χαρακτηρίζει απόλυτα μεγάλο μέρος του τοπικού.
-
Ο χρήστης thymios έγραψε:
Σε ένα αυτοκινητιστικό φόρουμ που προέρχεται από την χώρα του αυτοκινητιστικού τίποτα, διαβάζω και ξαναδιαβάζω αιχμές, απαξιώσεις, ειρωνείες, χλευασμούς και εξυπνάδες και τόσα άλλα για ένα όχημα που εξελίχθηκε στην Ελλάδα. Πέρα από το οτι πρόκειται για ελληνική προσπάθεια όμως, σίγουρα παρουσιάζει τεχνικό ενδιαφέρον, ειδικά στα θέματα της ανάρτησης και της μετάδοσης. Δε μπορώ να κρίνω αν είναι πρωτοποριακό ή όχι, αν θα προκύψει επενδυτικό ενδιαφέρον ή αν τελικά αξίζει τα λεφτά του ή είναι γεμάτο λάθη. Αφού λοιπόν αδιαφορείτε ή απλά δε γνωρίζετε τη δυσκολία μιας τέτοιας απόπειρας στην Ελλάδα, τουλάχιστον σταθείτε στο τεχνικό ενδιαφέρον που παρουσιάζει.Πρόκειται για μια προσπάθεια που αν μη τι άλλο αξίζει την επιβράβευση, μόνο και μόνο γι αυτό. Η συνέχεια θα δείξει το αν και πόσο αξίζει στην αγορά.
Είναι όμως ντροπή να διαβάζουμε ποστ με κάμποσα , και , υπαινιγμούς του κώλου για το πόσο καλό είναι και στα ίδια ποστ να πέφτει και ένα 'όποιος ξερει παραπάνω, ας διαφωτίσει'! Κι όλα αυτά τη στιγμη μάλιστα που στο φορουμ υπαρχουν μέλη της ομάδας εξέλιξης... Τόσο κόμπλεξ πια;;
Ακόμη κι αν παρουσίαζαν τρακτέρ για τον θεσσαλικό κάμπο, πάλι αξιέπαινοι θα ήταν. Πόσο μάλλον στην Ελλάδα του τίποτα.
Καλή συνέχεια στο πρότζεκτ παιδιά. Σας ζηλεύω - μακάρι να συμμετείχα κι εγώ στην ομάδα σας!
Aυτο και μονο (στα bold) φτανει...
Κατα τα αλλα, ετσι ακριβως. Στην χωρα που παραγει σχεδον τιποτα, εκτος φυσικα απο αστειεμπορες, εξυπνακηδες, μηδενιστες, λογικο(?) ειναι να κοροιδευουν καποιοι. Ειναι η κλασσικη νοοτροπια, οπου αυτοματως τους δινει(?) το δικαιωμα να νομιζουν οτι εχουν και αποψη...Μπραβο σε ολους οσους ασχοληθηκαν με το Project αυτο. Το μονο που θα μπορουσε να αποφευχθει ενδεχομενως, ειναι τα εντυπωσιακα κοριτσια με τα καυτα σορτσακια γυρω απο το πρωτοτυπο. Εντελως λαθος imho, μειωσε την οποια σοβαροτητα, κοπο και ευφυια του ολου εγχειρηματος...
-
Απλά ξεκολλήστε λίγο απ' τις κοπέλες. Ήταν άσχετες με το Project.. Της Ducati ήταν και έφερναν γύρα όλο το χώρο και πόζαραν παντού.
Ότι το Project έχει θέματα στην αισθητική της παρουσίασης/προώθησής του, βέβαια, έχει, και συμφωνώ πολύ ως προς αυτό μ' αυτά που 'πε ο Έντυ. Αλλά η 'κριτική' - εντός πολλών εισαγωγικών - που του γίνεται εδώ μέσα ελάχιστα έχει να κάνει μ' αυτό...
Korres Project 4