-
Το πήρα.
Μετα την ανάγνωση μέρους αυτού καταλήγω ότι τα έντυπα πανε κηδεία.
Δυστυχώς τα έχει σβήσει το Internet.
Μακάρι να τους βγουν τα νούμερα αλλα ειναι πολυ δύσκολο. -
Διαφωνώ στα περί internet. Δεν φταίει το νετ αν το περιοδικό σου είναι μέτριο. Το Drive κάνει καταπληκτική δουλειά και για αυτό επιβιώνει. Πάνε να μας τρελάνουν τα παιδιά! Μέσα σε 6 μήνες έχουν οδηγήσει Pagani Huyara, Ferrari F12, Maserati MC, Lamborghini Aventador και διάφορα άλλα διαστημόπλοια. Ειλικρινά, έχουν πρόσβαση επιπέδου Quattroruote! Έχουν μπει Σέρρες και Μέγαρα με διάφορα γρήγορα αλλά σαφώς πιο γήινα μοντέλα και γενικά έχουν τρέλα πολλών μποφόρ!
EDIT: Ο Κουνίτης είναι πια εξωτερικός συνεργάτης των 4Τ.
-
Όντως τον τελευταίο καιρό τι γίνεται με το Drive; απανωτές δοκιμές σουπερκαρς πολλά μπράβο τους!
Εντωμεταξύ τις προάλες είχαν έξω απ'το γραφείο τους Abarth 500 ESSESSE, κάτι καλό θα ετοιμάζουν πάλι επι Ελληνικού εδάφους -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
............................................................... Το Drive κάνει καταπληκτική δουλειά και για αυτό επιβιώνει. Πάνε να μας τρελάνουν τα παιδιά! Μέσα σε 6 μήνες έχουν οδηγήσει Pagani Huyara, Ferrari F12, Maserati MC, Lamborghini Aventador και διάφορα άλλα διαστημόπλοια.......................................... .Εχουν πιασει το σφυγμο της αγορας.....
-
Βόλτα το Quattro χωρίς πινακίδες ή κάνουν πουλάκια τα μάτια μου;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Βόλτα το Quattro χωρίς πινακίδες ή κάνουν πουλάκια τα μάτια μου;είναι μέσα από το πίσω τζάμι οι πινακίδες
-
Σωστά, φαίνεται μια ΔΟΚ στο πρώτο σαλόνι.
-
Επαιξε και διαφήμιση χθές στον Αλφα .
-
Για το Drive συμφωνω...Αναλυτικοτατες δοκιμες!Στο τελευταιο τευχος εχουν το RAV και γραφουν πολλες λεπτομερειες χωρις να κρυβουν οτι δεν ενθουσιαστηκαν.
Και οδηγανε και τρεις maserati!! -
Ο χρήστης DAP έγραψε:
............................................................... Το Drive κάνει καταπληκτική δουλειά και για αυτό επιβιώνει. Πάνε να μας τρελάνουν τα παιδιά! Μέσα σε 6 μήνες έχουν οδηγήσει Pagani Huyara, Ferrari F12, Maserati MC, Lamborghini Aventador και διάφορα άλλα διαστημόπλοια.......................................... .
Εχουν πιασει το σφυγμο της αγορας.....
Πατερα ο κοσμος θελει να ονειρευεται και καλα κανει. Αλλωστε οσοι διαβαζαν την Πτηση δεν εψαχναν να αγορασουν μαχητικο. Χεχε.
Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
Ο χρήστης thess-hjke έγραψε:
Τελευταίος μήνας που έχει βγει η κυκλοφορία Απρίλιος 2013 = 9350 ( 7550 το Μάρτιο )
Drive = 3840 (3242)Από που τα έχεις αυτά τα νούμερα? [/quote]
Από το επίσημο πρακτορείο διανομής www.europi.gr
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Για το Drive συμφωνω...Αναλυτικοτατες δοκιμες!Στο τελευταιο τευχος εχουν το RAV και γραφουν πολλες λεπτομερειες χωρις να κρυβουν οτι δεν ενθουσιαστηκαν.Αντίθετα, ο Σχ στο FB του έγραφε κάτι σαν: 'Αυτό μάλιστα! Είναι ΡΑΒΑΡΑ!', αναφερόμενος προφανώς στην έκδοση που δοκίμασαν. Άντε βγάλε άκρη...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Πατερα ο κοσμος θελει να ονειρευεται και καλα κανει. Αλλωστε οσοι διαβαζαν την Πτηση δεν εψαχναν να αγορασουν μαχητικο. Χεχε.
ΕΕΕΕΕτσι!!!
-
Αγοράζω τους 4Τ Ιουνίου από πρατήριο τύπου - είναι η πρώτη φορά που ψωνίζω από εκεί. Μόλις βλέπει στα χέρια μου τους 4Τ ο νεαρός υπάλληλος σκάει ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά.
«Είχαν σταματήσει και τώρα ξαναβγήκαν...αλλά γράφει τεύχος 1, γιατί;»
Του επισημαίνω ότι αναφέρεται στη Β’ περίοδο και του δείχνω κάτω δεξιά στο εξώφυλλο, καθώς επίσης ότι δεν είναι ασυνήθιστη αυτή η τακτική στην αρίθμηση.
«Ωραία, ωραία...για να δούμε».
Αυτό το καλόπιστο και γεμάτο προσδοκία «για να δούμε» κρατάω κι εγώ από το ξεκίνημα αυτό.
Πάντως το νέο τεύχος έχει θεματάκια ενδιαφέροντα (π.χ. συνεντεύξεις Κούμπιτσα, Γ. Καπίτο, ειδικές διαδρομές, κλπ.). Έχει τον ίδιο αριθμό σελίδων με το τεύχος Απριλίου 2013.Jacob
-
Πέρασαν περίπου 4 χρόνια από τότε που σταμάτησα να αγοράζω τους 4Τ (ήταν η εποχή της ασύστολης πολιτικής υποστήριξης του ΓΑΠ που από Γιωργάκης είχε γίνει Γιώργαρος και είδαμε τα αποτελέσματα).
Σε σχέση με την εποχή εκείνη όπου διάφορα μοντέλα έγραφαν περί ανέμων και υδάτων και στους μονολόγους επικρατούσε η άποψη 'λεφτά στο λαό, λεφτά τώρα, έξω ο ανίκανος χοντρός, ο Γρηγορόπουλος ζει' τα πράγματα έχουν αλλάξει. Λίγο αλλά έχουν.
-
Στο προχωράμε. Περιμένουμε ΚΚ να γράψει. Οψόμεθα.
-
Το όπιο του λαού και το χαβιάρι του Μονάχου. Φτάνει μόνον να διαβάσεις την πρώτη γραμμή στη 2η σελίδα. Το 78% των Γερμανών δεν ήθελαν να το πάρει η Bayern δεν ισοδυναμεί ότι το 78% ήθελε να το πάρει η Dortmund γιατί απλά όπως και στην Ελλάδα υπάρχει και ο anti-Bayern. Από εκεί και πέρα η εικονογράφηση δεν αφήνει και πολλά για τις ροζ αποχρώσεις του γραφόντος....
-
Σελ. 22. Νίκος Μάργαρης. Σημειώνω. 'Σήμερα όπως έχουν εξελιχθεί τα πράγματα και έχοντας υπόψη ότι όσοι έχουν τα λιγότερα προσόντα δημιουργούν τα μεγαλύτερα προβλήματα, δε βλέπω (?) τα πανεπιστήμια να αναβαθμίζονται ούτε στα επόμενα πενήντα χρόνια.
Σοφές κουβέντες. Ταιριαστές και με άλλο θέμα που μας καίει αυτές τις ημέρες.
-
Η συνέντευξη του RK απλά κορυφαία. Μαθήματα ζωής από έναν άνθρωπο που αποδεικνύει ότι σημασία δεν έχει το πόσες φορές θα πέσεις κάτω αλλά το πόσες θα σηκωθείς. Και δίνει και υλικό για τη Κιμιάδα στο αντίστοιχο thread της F1.
-
ΒMW MEVENT. Ευλογητός ο Θεός ημών που μας δίνει τη δυνατότητα να έχουμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε κανένα αυτοκίνητο της προκοπής. Πως διάγει η αντι-γερμανική κουλτούρα του περιοδικού με τις επισκέψεις σε πληρωμένα events Γερμανικών εταιριών σε Αυστριακό έδαφος δεν το ξέρω. Αλλά το σε κερδίζουν τα Χ5Μ & Χ6Μ ....
-
Στο δρόμο για το Euro 6. Αναφέρεται...* 'με τον κινητήρα να είναι έτοιμος με ελάχιστες παρεμβάσεις να ανταποκριθεί στις προδιαγραφές Euro 6'* (όταν μιλά για τη βενζίνη) και '... ενώ με την προσθήκη του Blueinjection της Opel ... θα πληροί ακόμα και τις προδιαγραφές Euro 6'.. Μου φαίνεται περίεργο όταν διαβάζω....
...and the new generation 1.6 CDTI that reduces NOx emissions by 70 percent and already complies with Euro 6 emissions standards...
από εδώ
-
VW Golf GTi. Δηλώσεις του στυλ... '...Απλώς περιμένουμε να δούμε τι έχουν σκαρφιστεί αυτήν τη φορά οι Γερμανοί για να εκπλήξουν... δεν βοηθούν. Το πρώτο φανερώνει... δουλικότητα. Οι άλλοι κατασκευαστές δεν είναι μάγκες... Μόνον η VAG ξέρει να εκπλήσσει;;; Τώρα δεν έψαξα να βρω αν το GTi είναι το πρώτο με σύστημα διανομής ροπής στον εμπρός άξονα μέσω κάποιου ηλεκτρικού μοτέρ. Δεν έχει και σημασία. Αντίστοιχα συστήματα έχουν πολλοί.
-
Ε.Δ. Politcally correct άρθρο με 3 νικητές σε 3 διαγωνιζόμενους. Περισσότερο life style από όσο θα έπρεπε. Βοηθά το γεγονός ότι είναι pro-reboot εποχής.
-
Ε.Δ. (2). Περιμένα καλύτερη απόδοση από τον κινητήρα της OPEL και εντυπωσιάστηκα από την απόδοση του Nissan Qashqai όσον αφορά την κατανάλωση.
-
Ε.Δ. (3). Τι μας προσέφερε το άρθρο για το Quattro πέραν ότι θα μπορούσε να σταθεί και σήμερα στο δρόμο. Το ίδιο θα έκανε και μία AE86.
-
Ε.Δ. (4) Το προσπέρασα... Θα το διαβάσω..
-
Καπίτο. Το προσπέρασα... Θα το διαβάσω..
-
Δοκιμή RAV. Αλλαγή ρότας; Χμμ.... Με εντυπωσίασε η επίδοση του κινητήρα diesel του RAV. Όχι τόσο σε ιπποδύναμη αλλά σε απόδοση.
-
Συγκριτικό Civic-Ceed. Πως γίνεται να έχεις ένα όχημα που θεωρητικά έχει πιο μακριές σχέσεις, μικρότερη ιπποδύναμη (στα χαρτιά) και διαφορά βάρους 26 κιλά στα 1350+ και να καταφέρνει να πετυχαίνει καλύτερες ρεπρίζ, καλύτερες τιμές από επιτάχυνση από στάση παντού, καλύτερο διάγραμμα επιτάχυνσης αλλά στο τυπικό προσπέρασμα να μένει πίσω κατά 9 km στην ταχύτητα εισόδου και να διανύει 3 μέτρα παραπάνω στο άλλο ρεύμα αλλά αυτό να το πετυχαίνει σε λιγότερο χρόνο μου προκαλεί εντύπωση.... Με εμπνέει στη φωτό περισσότερο το εσωτερικό του KIA (παρουσιάζεται η πλούσια έκδοση όμως). Τα 94 gr CO2 αναφέρονται στο confort με τα ελαστικά 205/55/R16 και όχι στο SPORT με τα 225/45/R17 που έχει 98 gr και που κατά διαβολική σύμπτωση η ποσοστιαία διαφορά σε κατανάλωση από τις προδιαγραφές ~10% επαληθεύεται και στο test.
-
Στόχος η κορυφή.... Τα 1000€ δεν είναι λίγα λεφτά ούτε σε ποσοστό (~6%) επί του συνόλου. Δεν θα ασχοληθώ με τις τιμές κατανάλωσης. Ειδικά η διαφορά στον αυτοκινητόδρομο είναι αβυσσαλέα και κινεί υπόψιες. Γιατί δεν μπορεί το Auris να έχει μία από τις καλύτερες επιδόσεις στην αεροδυναμική (CdA = 0.61) να έχει αντίστοιχα μακριά 6η σχέση πιο πράσινα ελαστικά και να παρουσιάζει 0.9 lt διαφορά μόνον και μόνον γιατί το turbo δουλεύει..... Μετά στην πόλη το γέρνει οριακά αφορά τι; Τα 0.8 lt λιγότερα του Golf? Η μέση επιβράδυνση του Golf σίγουρα δεν είναι 1.80g (αλλά 1.025g). Το διάγραμμα επιτάχυνσης για το GOLF δείχνει ότι πιάνει τα 100 km/h πριν τα 200 μέτρα όταν η αριθμητική τιμή λέει 225. Και πάλι το ίδιο στο τυπικό προσπέρασμα (μικρότερη ταχύτητα εισόδου, περισσότερη απόσταση αλλά λιγότερος χρόνος....).
Αυτά για την ώρα... Θα ξαναγοράσω το περιοδικό. Ναι! Θέλω να δω δύο ή τρία τεύχη ακόμα πριν βγάλω άποψη.
-
-
Από το μέχρι τώρα ξεφύλισμα, ούτε εγώ εντυπωσιάστηκα από το περιοδικό. Βασικά είναι ίδιο με πριν, δηλαδή μέτριο και ελαφρώς βαρετό.
Να πω απλά για το Golf GTi που ανέφερες Χρήστο, πως είναι το πρώτο προσθιοκίνητο παγκοσμίως με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μηχανικό μπλοκέ διαφορικό. Ίδιας έμπνευσης με αυτό που φοράνε οι Ferrari αλλά προφανώς ότι τόσο σοφιστικέ και ακριβό.
-
Ελπίζω να βελτιωθεί για το καλό των εργαζομένων σε αυτό. Γιατί αν παραμείνει στα επίπεδα του πριν δεν το βλέπω να στέκεται. Λαθάκια εδώ και εκεί. Και τι σήμερον ημέρα που στο net μπορείς να βρεις τις ίδιες και πιο πλήρεις πληροφορίες και έχεις και τα video με τα τεστ θα πρέπει να προσφέρουν κάτι πιο ποιοτικό και συναρπαστικό από το στεγνό δισέλιδο.
-
Μια ματιά στο Drive θα τους βοηθούσε.
-
Ίσως..... Από την άλλη ακόμα και σήμερα προσπαθώ να εξηγήσω με ποιον τρόπο πχ υπολογίζουν την απόσταση στο τυπικό προσπέρασμα και δεν μου βγαίνουν τα κουκιά....
-
Φαντάζομαι συνυπολογίζουν την σταθερή ταχύτητα νταλικας 18 μέτρων η οποία κινείται με 80 χ.α.ω. και την απόσταση και τον χρόνο που χρειάζεται το αυτοκίνητο για να επιταχύνει με την μέγιστη δυνατή επιτάχυνση (και αλλαγή σχέσεων μέσα φυσικά) από αυτή την ταχύτητα μέχρι ότου να προσπεράσει και να μπει σε ασφαλή απόσταση μπροστά. Αυτό μάλλον με κάποιο software γίνεται.
Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό