Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό
    • 1
    • 2
    • 226
    • 227
    • 228
    • 229
    • 230
    • 247
    • 248
    • 228 / 248
    Περί αυτοκίνησης
    12
    4943
    25962
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      petrolhead last edited by

      Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
      Τι τύχη θα είχε ένα καινούριο περιοδικό χωρίς το βαρύ όνομα των 4Τ; Καμία...

      δεν ειναι ετσι.
      πολλα εμπορικα σηματα αλλαξαν (απο πατατακια μεχρι εταιριες κινητης τηλεφωνιας), χωρις κανενα προβλημα στην συνεχεια τους.
      ποσο θα καναμε να μαθουμε ολοι οτι πισω απο τον νεο τιτλο βρισκονται οι παλιοι, καλοι συντελεστες;
      τεσπα, το περιοδικο ξανακυκλοφορησε, ο χρονος θα δειξει.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        drdino last edited by

        Μου ήρθε, γρίφος ΣΧ για αρχή, για να δούμε τι λέει το υπόλοιπο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • realzeus
          realzeus last edited by

          Ο χρήστης petrolhead έγραψε:

          Τι τύχη θα είχε ένα καινούριο περιοδικό χωρίς το βαρύ όνομα των 4Τ; Καμία...

          δεν ειναι ετσι.
          πολλα εμπορικα σηματα αλλαξαν (απο πατατακια μεχρι εταιριες κινητης τηλεφωνιας), χωρις κανενα προβλημα στην συνεχεια τους.
          ποσο θα καναμε να μαθουμε ολοι οτι πισω απο τον νεο τιτλο βρισκονται οι παλιοι, καλοι συντελεστες;
          τεσπα, το περιοδικο ξανακυκλοφορησε, ο χρονος θα δειξει.

          Οι εταιρείες που λες, άλλαξαν τίτλο είτε επειδή αγοράστηκαν από μια μεγαλύτερη και πήραν το δικό της ακόμα πιο γνωστό όνομα, ή επειδή η μητρική αποφάσισε να εναρμονίσει τα ονόματα σε όλες τις αγορές. Δηλαδή η Panafon λες να έχασε που μετονομάστηκε σε Vodafon? Το αντίστοιχο θα ήταν αν μετονομάζονταν οι 4Τ σε Quattroruote. Μόνο τότε έχεις τύχη. Να μπεις με άγνωστο όνομα και μηδέν αναγνωρισιμότητα είναι τρέλα.

          Το πήρα και εγώ το νέο τεύχος. Συντάκτες παρόντες άπαντες πλην ΚΚ και Κουνίτη. Στα διοικητικά άλλαξαν αρκετοί. Προφανώς τα στελέχη της Alpha Editions πήραν την θέση των παλιών. Εντύπωση προκαλεί πως στο ατελιέ από 3 άτομα, έμεινε το 1. Θα πήξει η καημένη...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            cpp last edited by

            Το πήρα.
            Μετα την ανάγνωση μέρους αυτού καταλήγω ότι τα έντυπα πανε κηδεία.
            Δυστυχώς τα έχει σβήσει το Internet.
            Μακάρι να τους βγουν τα νούμερα αλλα ειναι πολυ δύσκολο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • realzeus
              realzeus last edited by

              Διαφωνώ στα περί internet. Δεν φταίει το νετ αν το περιοδικό σου είναι μέτριο. Το Drive κάνει καταπληκτική δουλειά και για αυτό επιβιώνει. Πάνε να μας τρελάνουν τα παιδιά! Μέσα σε 6 μήνες έχουν οδηγήσει Pagani Huyara, Ferrari F12, Maserati MC, Lamborghini Aventador και διάφορα άλλα διαστημόπλοια. Ειλικρινά, έχουν πρόσβαση επιπέδου Quattroruote! Έχουν μπει Σέρρες και Μέγαρα με διάφορα γρήγορα αλλά σαφώς πιο γήινα μοντέλα και γενικά έχουν τρέλα πολλών μποφόρ!

              EDIT: Ο Κουνίτης είναι πια εξωτερικός συνεργάτης των 4Τ.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • vespas
                vespas last edited by

                Όντως τον τελευταίο καιρό τι γίνεται με το Drive; απανωτές δοκιμές σουπερκαρς πολλά μπράβο τους!
                Εντωμεταξύ τις προάλες είχαν έξω απ'το γραφείο τους Abarth 500 ESSESSE, κάτι καλό θα ετοιμάζουν πάλι επι Ελληνικού εδάφους

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dap last edited by

                  Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                  ............................................................... Το Drive κάνει καταπληκτική δουλειά και για αυτό επιβιώνει. Πάνε να μας τρελάνουν τα παιδιά! Μέσα σε 6 μήνες έχουν οδηγήσει Pagani Huyara, Ferrari F12, Maserati MC, Lamborghini Aventador και διάφορα άλλα διαστημόπλοια.......................................... .

                  Εχουν πιασει το σφυγμο της αγορας.....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    drdino last edited by

                    Βόλτα το Quattro χωρίς πινακίδες ή κάνουν πουλάκια τα μάτια μου;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • vespas
                      vespas last edited by

                      Ο χρήστης drdino έγραψε:
                      Βόλτα το Quattro χωρίς πινακίδες ή κάνουν πουλάκια τα μάτια μου;

                      είναι μέσα από το πίσω τζάμι οι πινακίδες

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        drdino last edited by

                        Σωστά, φαίνεται μια ΔΟΚ στο πρώτο σαλόνι.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Επαιξε και διαφήμιση χθές στον Αλφα .

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kostis20 last edited by

                            Για το Drive συμφωνω...Αναλυτικοτατες δοκιμες!Στο τελευταιο τευχος εχουν το RAV και γραφουν πολλες λεπτομερειες χωρις να κρυβουν οτι δεν ενθουσιαστηκαν.
                            Και οδηγανε και τρεις maserati!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • realzeus
                              realzeus last edited by

                              Ο χρήστης DAP έγραψε:

                              ............................................................... Το Drive κάνει καταπληκτική δουλειά και για αυτό επιβιώνει. Πάνε να μας τρελάνουν τα παιδιά! Μέσα σε 6 μήνες έχουν οδηγήσει Pagani Huyara, Ferrari F12, Maserati MC, Lamborghini Aventador και διάφορα άλλα διαστημόπλοια.......................................... .

                              Εχουν πιασει το σφυγμο της αγορας.....

                              Πατερα ο κοσμος θελει να ονειρευεται και καλα κανει. Αλλωστε οσοι διαβαζαν την Πτηση δεν εψαχναν να αγορασουν μαχητικο. Χεχε.

                              Sent from my Neo V using Tapatalk.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                thess-hjke last edited by

                                Ο χρήστης thess-hjke έγραψε:
                                Τελευταίος μήνας που έχει βγει η κυκλοφορία Απρίλιος 2013 = 9350 ( 7550 το Μάρτιο )
                                Drive = 3840 (3242)

                                Από που τα έχεις αυτά τα νούμερα? [/quote]

                                Από το επίσημο πρακτορείο διανομής www.europi.gr

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kavy last edited by

                                  Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
                                  Για το Drive συμφωνω...Αναλυτικοτατες δοκιμες!Στο τελευταιο τευχος εχουν το RAV και γραφουν πολλες λεπτομερειες χωρις να κρυβουν οτι δεν ενθουσιαστηκαν.

                                  Αντίθετα, ο Σχ στο FB του έγραφε κάτι σαν: 'Αυτό μάλιστα! Είναι ΡΑΒΑΡΑ!', αναφερόμενος προφανώς στην έκδοση που δοκίμασαν. Άντε βγάλε άκρη...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • J
                                    jacob last edited by

                                    Αγοράζω τους 4Τ Ιουνίου από πρατήριο τύπου - είναι η πρώτη φορά που ψωνίζω από εκεί. Μόλις βλέπει στα χέρια μου τους 4Τ ο νεαρός υπάλληλος σκάει ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά.
                                    «Είχαν σταματήσει και τώρα ξαναβγήκαν...αλλά γράφει τεύχος 1, γιατί;»
                                    Του επισημαίνω ότι αναφέρεται στη Β’ περίοδο και του δείχνω κάτω δεξιά στο εξώφυλλο, καθώς επίσης ότι δεν είναι ασυνήθιστη αυτή η τακτική στην αρίθμηση.
                                    «Ωραία, ωραία...για να δούμε».
                                    Αυτό το καλόπιστο και γεμάτο προσδοκία «για να δούμε» κρατάω κι εγώ από το ξεκίνημα αυτό.
                                    Πάντως το νέο τεύχος έχει θεματάκια ενδιαφέροντα (π.χ. συνεντεύξεις Κούμπιτσα, Γ. Καπίτο, ειδικές διαδρομές, κλπ.). Έχει τον ίδιο αριθμό σελίδων με το τεύχος Απριλίου 2013.

                                    Jacob

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      christos-dimou last edited by

                                      Πέρασαν περίπου 4 χρόνια από τότε που σταμάτησα να αγοράζω τους 4Τ (ήταν η εποχή της ασύστολης πολιτικής υποστήριξης του ΓΑΠ που από Γιωργάκης είχε γίνει Γιώργαρος και είδαμε τα αποτελέσματα).

                                      Σε σχέση με την εποχή εκείνη όπου διάφορα μοντέλα έγραφαν περί ανέμων και υδάτων και στους μονολόγους επικρατούσε η άποψη 'λεφτά στο λαό, λεφτά τώρα, έξω ο ανίκανος χοντρός, ο Γρηγορόπουλος ζει' τα πράγματα έχουν αλλάξει. Λίγο αλλά έχουν.

                                      1. Στο προχωράμε. Περιμένουμε ΚΚ να γράψει. Οψόμεθα.

                                      2. Το όπιο του λαού και το χαβιάρι του Μονάχου. Φτάνει μόνον να διαβάσεις την πρώτη γραμμή στη 2η σελίδα. Το 78% των Γερμανών δεν ήθελαν να το πάρει η Bayern δεν ισοδυναμεί ότι το 78% ήθελε να το πάρει η Dortmund γιατί απλά όπως και στην Ελλάδα υπάρχει και ο anti-Bayern. Από εκεί και πέρα η εικονογράφηση δεν αφήνει και πολλά για τις ροζ αποχρώσεις του γραφόντος....

                                      3. Σελ. 22. Νίκος Μάργαρης. Σημειώνω. 'Σήμερα όπως έχουν εξελιχθεί τα πράγματα και έχοντας υπόψη ότι όσοι έχουν τα λιγότερα προσόντα δημιουργούν τα μεγαλύτερα προβλήματα, δε βλέπω (?) τα πανεπιστήμια να αναβαθμίζονται ούτε στα επόμενα πενήντα χρόνια.

                                      Σοφές κουβέντες. Ταιριαστές και με άλλο θέμα που μας καίει αυτές τις ημέρες.

                                      1. Η συνέντευξη του RK απλά κορυφαία. Μαθήματα ζωής από έναν άνθρωπο που αποδεικνύει ότι σημασία δεν έχει το πόσες φορές θα πέσεις κάτω αλλά το πόσες θα σηκωθείς. Και δίνει και υλικό για τη Κιμιάδα στο αντίστοιχο thread της F1.

                                      2. ΒMW MEVENT. Ευλογητός ο Θεός ημών που μας δίνει τη δυνατότητα να έχουμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε κανένα αυτοκίνητο της προκοπής. Πως διάγει η αντι-γερμανική κουλτούρα του περιοδικού με τις επισκέψεις σε πληρωμένα events Γερμανικών εταιριών σε Αυστριακό έδαφος δεν το ξέρω. Αλλά το σε κερδίζουν τα Χ5Μ & Χ6Μ ....

                                      3. Στο δρόμο για το Euro 6. Αναφέρεται...* 'με τον κινητήρα να είναι έτοιμος με ελάχιστες παρεμβάσεις να ανταποκριθεί στις προδιαγραφές Euro 6'* (όταν μιλά για τη βενζίνη) και '... ενώ με την προσθήκη του Blueinjection της Opel ... θα πληροί ακόμα και τις προδιαγραφές Euro 6'.. Μου φαίνεται περίεργο όταν διαβάζω....

                                      ...and the new generation 1.6 CDTI that reduces NOx emissions by 70 percent and already complies with Euro 6 emissions standards...

                                      από εδώ

                                      1. VW Golf GTi. Δηλώσεις του στυλ... '...Απλώς περιμένουμε να δούμε τι έχουν σκαρφιστεί αυτήν τη φορά οι Γερμανοί για να εκπλήξουν... δεν βοηθούν. Το πρώτο φανερώνει... δουλικότητα. Οι άλλοι κατασκευαστές δεν είναι μάγκες... Μόνον η VAG ξέρει να εκπλήσσει;;; Τώρα δεν έψαξα να βρω αν το GTi είναι το πρώτο με σύστημα διανομής ροπής στον εμπρός άξονα μέσω κάποιου ηλεκτρικού μοτέρ. Δεν έχει και σημασία. Αντίστοιχα συστήματα έχουν πολλοί.

                                      2. Ε.Δ. Politcally correct άρθρο με 3 νικητές σε 3 διαγωνιζόμενους. Περισσότερο life style από όσο θα έπρεπε. Βοηθά το γεγονός ότι είναι pro-reboot εποχής.

                                      3. Ε.Δ. (2). Περιμένα καλύτερη απόδοση από τον κινητήρα της OPEL και εντυπωσιάστηκα από την απόδοση του Nissan Qashqai όσον αφορά την κατανάλωση.

                                      4. Ε.Δ. (3). Τι μας προσέφερε το άρθρο για το Quattro πέραν ότι θα μπορούσε να σταθεί και σήμερα στο δρόμο. Το ίδιο θα έκανε και μία AE86.

                                      5. Ε.Δ. (4) Το προσπέρασα... Θα το διαβάσω..

                                      6. Καπίτο. Το προσπέρασα... Θα το διαβάσω..

                                      7. Δοκιμή RAV. Αλλαγή ρότας; Χμμ.... Με εντυπωσίασε η επίδοση του κινητήρα diesel του RAV. Όχι τόσο σε ιπποδύναμη αλλά σε απόδοση.

                                      8. Συγκριτικό Civic-Ceed. Πως γίνεται να έχεις ένα όχημα που θεωρητικά έχει πιο μακριές σχέσεις, μικρότερη ιπποδύναμη (στα χαρτιά) και διαφορά βάρους 26 κιλά στα 1350+ και να καταφέρνει να πετυχαίνει καλύτερες ρεπρίζ, καλύτερες τιμές από επιτάχυνση από στάση παντού, καλύτερο διάγραμμα επιτάχυνσης αλλά στο τυπικό προσπέρασμα να μένει πίσω κατά 9 km στην ταχύτητα εισόδου και να διανύει 3 μέτρα παραπάνω στο άλλο ρεύμα αλλά αυτό να το πετυχαίνει σε λιγότερο χρόνο μου προκαλεί εντύπωση.... Με εμπνέει στη φωτό περισσότερο το εσωτερικό του KIA (παρουσιάζεται η πλούσια έκδοση όμως). Τα 94 gr CO2 αναφέρονται στο confort με τα ελαστικά 205/55/R16 και όχι στο SPORT με τα 225/45/R17 που έχει 98 gr και που κατά διαβολική σύμπτωση η ποσοστιαία διαφορά σε κατανάλωση από τις προδιαγραφές ~10% επαληθεύεται και στο test.

                                      9. Στόχος η κορυφή.... Τα 1000€ δεν είναι λίγα λεφτά ούτε σε ποσοστό (~6%) επί του συνόλου. Δεν θα ασχοληθώ με τις τιμές κατανάλωσης. Ειδικά η διαφορά στον αυτοκινητόδρομο είναι αβυσσαλέα και κινεί υπόψιες. Γιατί δεν μπορεί το Auris να έχει μία από τις καλύτερες επιδόσεις στην αεροδυναμική (CdA = 0.61) να έχει αντίστοιχα μακριά 6η σχέση πιο πράσινα ελαστικά και να παρουσιάζει 0.9 lt διαφορά μόνον και μόνον γιατί το turbo δουλεύει..... Μετά στην πόλη το γέρνει οριακά αφορά τι; Τα 0.8 lt λιγότερα του Golf? Η μέση επιβράδυνση του Golf σίγουρα δεν είναι 1.80g (αλλά 1.025g). Το διάγραμμα επιτάχυνσης για το GOLF δείχνει ότι πιάνει τα 100 km/h πριν τα 200 μέτρα όταν η αριθμητική τιμή λέει 225. Και πάλι το ίδιο στο τυπικό προσπέρασμα (μικρότερη ταχύτητα εισόδου, περισσότερη απόσταση αλλά λιγότερος χρόνος....).

                                      Αυτά για την ώρα... Θα ξαναγοράσω το περιοδικό. Ναι! Θέλω να δω δύο ή τρία τεύχη ακόμα πριν βγάλω άποψη.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • realzeus
                                        realzeus last edited by

                                        Από το μέχρι τώρα ξεφύλισμα, ούτε εγώ εντυπωσιάστηκα από το περιοδικό. Βασικά είναι ίδιο με πριν, δηλαδή μέτριο και ελαφρώς βαρετό.

                                        Να πω απλά για το Golf GTi που ανέφερες Χρήστο, πως είναι το πρώτο προσθιοκίνητο παγκοσμίως με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μηχανικό μπλοκέ διαφορικό. Ίδιας έμπνευσης με αυτό που φοράνε οι Ferrari αλλά προφανώς ότι τόσο σοφιστικέ και ακριβό.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          christos-dimou last edited by

                                          Ελπίζω να βελτιωθεί για το καλό των εργαζομένων σε αυτό. Γιατί αν παραμείνει στα επίπεδα του πριν δεν το βλέπω να στέκεται. Λαθάκια εδώ και εκεί. Και τι σήμερον ημέρα που στο net μπορείς να βρεις τις ίδιες και πιο πλήρεις πληροφορίες και έχεις και τα video με τα τεστ θα πρέπει να προσφέρουν κάτι πιο ποιοτικό και συναρπαστικό από το στεγνό δισέλιδο.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • realzeus
                                            realzeus last edited by

                                            Μια ματιά στο Drive θα τους βοηθούσε.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 226
                                            • 227
                                            • 228
                                            • 229
                                            • 230
                                            • 247
                                            • 248
                                            • 228 / 248
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr