-
και για τα continental PC2 έχω ακούσει διάφορα για ευαίσθητα πλαϊνά, αλλά εδώ και 7 χρόνια που τα έχω δοκιμάσει σε 2 αυτοκίνητα -και δεν τα προσέχω- δεν είχα ποτέ πρόβλημα σκισίματος. Νομίζω ότι είναι θέμα 'τύχης' ...
-
Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
Καλά ναι, όλα τα eco, energοελαστικά etc ΓΤΠΚ (ναι, με κεφαλαία) είναι τραγικά. Γλιτώνουμε 0,007 λίτρα βενζίνης ανά 100 διανυθέντα χιλιόμετρα και 'καρφώνουμε' στους μπροστινούς μας, λόγω ανικανότητας σωστής πέδησης ή στριψίματος απ'τό ρημάδι μας. Γαμάτο!Μπορείς αν θέλεις να επιλέξεις ένα ελαστικό με μεγαλύτερο βρόγχο υστέρησης που ζεσταίνεται ευκολότερα και πετυχαίνει μία σωστή ισορροπία μεταξύ κρατήματος και οικονομίας (βλέπε σειρά PC της Conti κ.λπ.). Απλά ο γενικός αφορισμός = μόνον υψηλών επιδόσεων ελαστικά είναι ακριβώς αυτό. Απλός αφορισμός. Γιατί απλά σε κάποια οχήματα ένα ελαστικό επιδόσεων δεν θα αποδώσει ποτέ καλά. Και μετά θα φταίει ο δρόμος....
Από εκεί και πέρα θα πρέπει τα τελευταία χρόνια στο εξωτερικό να έχουμε εκατόμβη θυμάτων από την επιλογή των οικολογικών=ΓΤΠΚ ελαστικών που έχουν τα σύγχρονα οχήματα. Αλλά δεν το βλέπω αυτό οπότε κάτι δεν κουμπώνει στην όλη συλλογιστική.
Πρόσεχε δεν λέω ότι δεν υπάρχουν Eco Ελαστικά ΓΤΠΚ. Υπάρχουν. Αλλά δεν είναι όλα. Και δεν είναι πάντα ό,τι καλύτερο ένα λάστιχο επιδόσεων. Αντίστοιχα μπορώ να βρω και ελαστικά θεωρητικά υψηλών επιδόσεων που είναι .... άστα να πάνε.
-
Στο εξωτερικό ακόμα και οι φθαρμένοι λείοι δρόμοι τους προσφέρουν πολύ καλύτερη πρόσφυση.
Το φαινόμενο ενοχοποίησης των εκο ελαστικών είναι κυρίως ελληνικό λόγω δρόμων. -
-
Ο χρήστης gakost έγραψε:
και από την άλλη έχεις λάστιχα (Εnegy Saver) που κατά κανόνα με το που θα πέσουν σε λακούβα σκίζεται το προφίλ τους
Η γενίκευση είναι μάλλον άκυρη με την έννοια ότι σε ένα τόσο δημοφιλές λάστιχο όλο και κάποιο θα σκιστεί, άσε που τα πεζοδρόμια δεν είναι και η πλέον ενδεγειγμένη χρήση.
1ον στην Ελλάδα λακούβες (ίσως και πεζοδρόμια καμιά φορά) είναι αναπόφευκτα...
2ον υπάρχουν και υπήρξαν και άλλα εξίσου ή πιο δημοφιλή ελαστικά χωρίς να παρουσιάζουν αυτά τα χάλια...
Προσωπική γνώμη μου ότι τα ES είναι ΓΤΠΚ... Στους διαφωνούντες εύχομαι καλοτάξιδα!
-
Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:
Ελαστικα φοράω continental premium contact. Επειδη λοιπόν έχω μια ακρη με εισαγωγεα bridgestone μπορώ να τα πάρω αρκετα φτηνοτερα. Επομένως στους δυσκολους καιρους που ζουμε πιστευω ειναι σημαντικο κινητρο απο την στιγμη κιολας που οπως και να το κανουμε το bridgestone ειναι ενα επωνυμο ελαστικο. H διασταση που με ενδιαφερει ειναι 185/55/15/82Η. Μεταξυ ER300 και ECOPIA EP 150 ποιο να προτιμησω. Και αν ειναι καλυτερο το er300 να ζητωσω ecopia η το απλο;
Απ' ο,τι βλεπω σ' ενα site που εμπιστευομαι, δεν υπαρχουν τα ER300 Ecopia στη διασταση σου. Μονο τα απλα.
Εγω θα σου ελεγα να μη τα προτιμησεις τα EP 150. Δε ξερουμε πολλα πραγματα γι αυτα. Ενω τα ER300 ειναι δοκιμασμενα χρονια τωρα. Αφου θες οπωσδηποτε Bridgestone δηλαδη!Μπορώ να έχω και τα er300 τα απλα αλλα και τα er300 ecopia. Ποια να προτιμησω απο τα δυο και γιατι; Τα εκοπια ειναι πιο καινουρια; Σε κριτικες βλεπω παντως τα er300ecopia να τα πηγαινουν καλυτερα απο τα απλα. Ισχυει;
Εγω προσωπικα δε γνωριζω... Μη σου που βλακεια...
Eπανερχομαι με τις τελευταιες ερωτησεις (κοκκινο)μιας και δεν ελαβα απαντηση. Και μια ακομα ερωτηση αν παρω τα ελαστικα πως θα καταλαβω οτι πηρα ta ecopia er300 και οχι τα απλα er300. Γραφουν κατι στο πλαι, για παραδειγμα;
Nα επανελθω με τα παραπανω ερωτηματα μιας και δεν μπορεσα να βοηθηθω. Και να προσθεσω και αλλη μια ερωτηση. Σε περιπτωση που επιλεξω εκοπια και οχι τα απλα er300 πως θα καταλαβω οτι μου δωσαν τα εκοπια και οχι τα απλα. Γραφουν τα εκοπια κατι στο -
Τα πεζοδρόμια τι κίνδυνο ενέχουν; Αν ξέρεις να τα ανεβαίνεις και να τα κατεβαίνεις σωστά δεν υπάρχει κανένα θέμα.
-
Εκτός αν εννοεί λακουβες που πέφτεις μέσα και μετά είναι σαν να ανεβαίνεις πεζοδρόμιο.
-
κανενα λαστιχο δεν νιωθει ανετα σε κρατηρες και πεζοδρομια..........και μερικα το δειχνουν πιο ευκολα,με καρουμπαλα και φλιδες
-
O tempora, o mores!
Τι καρούμπαλα βρε παιδια;
Εισήχθησαν οι ευγενικά ορθές εκφράσεις και στα λάστιχα;
«Πέταξε βυζί» λέγαμε κάποτε... -
Το λοιπό, για τ' αρκούδι έχω συγκεντρώσει τις εξής επιλογές (175/65R15):
Κατά άυξουσα τιμή:
- Pirelli P1 & Bridgestone B250 στα 240 ευρώ
- Hankook K425, Goodyear DuraGrip (με εγγύηση 1χρόνο/20.000χλμ) & Michelin Energy Saver στα 250 ευρώ
- Goodyear EfficientGrip & Michelin Energy Saver plus στα 270 ευρώ
Προσανατολίζομαι περισσότερο στα P1 & B250, όπως και στα Duragrip λόγω εγγύησης. Καμιά γνώμη;
-
Κι εγώ τα P1 θα βάλω στο 500αρι εντός του μήνα. Μεγάλη υπόθεση η εγγύηση τους. Έχεις το κεφάλι σου (σχετικά) ήσυχο.
-
Για τα P1 δε μου είπαν για εγγύηση. Εκτός αν ξέχασαν να το αναφέρουν.
-
Έτσι μου είπε ο Μπιλίρης. 20.000χλμ ή 18 μήνες. Λες να μου είπε μαλακίες?
-
Άμα στο 'πε θα ισχύει ρε 'συ, απλά εμένα δε μου το 'παν. Σε άλλο μαγαζί εννοώ.
-
Κάτσε να το εξακριβώσω γιατί αν δεν έχουν την εγγύηση αλλάζουν τα δεδομένα και βαριέμαι να κάνω έρευνα αγοράς...
20.000χλμ ή 12 μήνες είναι τελικά. 350€ για 185/55/15.
-
Λες να πάμε μαζί μπα και κόψουν τπτ;
-
Ψήσου. Εγώ έχω βάλει 3 φορές λάστιχα σε αυτόν και πάω για 4η. Πολύ καλός και κάνει και άτοκες αν σε ενδιαφέρει.
-
Μονο τα Β250 μη βαλεις...
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
κανενα λαστιχο δεν νιωθει ανετα σε κρατηρες και πεζοδρομια..........και μερικα το δειχνουν πιο ευκολα,με καρουμπαλα και φλιδεςΔιαδικασία προσπέλασης πεζοδρομίου: Πλησιάζεις με πολύ χαμηλή ταχύτητα το πεζοδρόμιο διαγώνια είτε εμπρόσθια με στριμμένους κατά το ήμισυ τους τροχούς είτε οπίσθια με κλίση περίπου 45 μοίρες ως προς το εμπόδιο. Αφήνεις το λάστιχο να τσουλήσει αργά και να ακουμπήσει το πεζοδρόμιο. Έτσι χωρίς να υπάρχει μπόσικο δίνεις απλά στροφές και αφήνεις λίγο συμπλέκτη ενώ το λάστιχο ακουμπάει το χείλος του πεζοδρόμιου. Το αυτοκίνητο με μια ευγενική κίνηση ανεβάζει την ρόδα του πάνω. Ακολουθείτε η ίδια διαδικασία και για του υπόλοιπους τροχούς. Στο κατέβασμα, φέρνεις πάλι το αυτοκίνητο διαγώνια του εμποδίου και φρεναριστά προχωράς ως το χείλος. Με το που νιώθεις τον τροχό να αρχίσει ναι κατεβαίνει φρενάρεις δυνατά και ακινητοποιείσαι. Μετά αφήνεις ελάχιστα το φρένο ίσα ίσα για να κατέβει ο τροχός εκατοστό-εκατοστό. Το αυτό και για τις υπόλοιπες ρόδες. Τα λάστιχα δεν υφίστανται καμία καταπόνηση αρκεί φυσικά να είναι σωστά φουσκωμένα! Ε πείτε μου τώρα πως καταφέρνετε να βγάλετε βυζια στα λάστιχα σε πεζοδρόμια!!! Η διαγώνια προσέγγιση είναι απαραίτητα για την προστασία του πατώματος του αυτοκίνητου καθώς έτσι επιτυγχάνεται μεγαλύτερη γωνία προσβολής από ότι στην κάθετη προσέγγιση. Επίσης πρέπει να γνωρίζουμε την εδαφική ανοχή του αυτοκινήτου μας!
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]