Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
    • 1
    • 2
    • 498
    • 499
    • 500
    • 501
    • 502
    • 939
    • 940
    • 500 / 940
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    0
    18797
    137655
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • X
      xeno last edited by

      και για τα continental PC2 έχω ακούσει διάφορα για ευαίσθητα πλαϊνά, αλλά εδώ και 7 χρόνια που τα έχω δοκιμάσει σε 2 αυτοκίνητα -και δεν τα προσέχω- δεν είχα ποτέ πρόβλημα σκισίματος. Νομίζω ότι είναι θέμα 'τύχης' ...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        christos-dimou last edited by

        Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
        Καλά ναι, όλα τα eco, energοελαστικά etc ΓΤΠΚ (ναι, με κεφαλαία) είναι τραγικά. Γλιτώνουμε 0,007 λίτρα βενζίνης ανά 100 διανυθέντα χιλιόμετρα και 'καρφώνουμε' στους μπροστινούς μας, λόγω ανικανότητας σωστής πέδησης ή στριψίματος απ'τό ρημάδι μας. Γαμάτο!

        Μπορείς αν θέλεις να επιλέξεις ένα ελαστικό με μεγαλύτερο βρόγχο υστέρησης που ζεσταίνεται ευκολότερα και πετυχαίνει μία σωστή ισορροπία μεταξύ κρατήματος και οικονομίας (βλέπε σειρά PC της Conti κ.λπ.). Απλά ο γενικός αφορισμός = μόνον υψηλών επιδόσεων ελαστικά είναι ακριβώς αυτό. Απλός αφορισμός. Γιατί απλά σε κάποια οχήματα ένα ελαστικό επιδόσεων δεν θα αποδώσει ποτέ καλά. Και μετά θα φταίει ο δρόμος....

        Από εκεί και πέρα θα πρέπει τα τελευταία χρόνια στο εξωτερικό να έχουμε εκατόμβη θυμάτων από την επιλογή των οικολογικών=ΓΤΠΚ ελαστικών που έχουν τα σύγχρονα οχήματα. Αλλά δεν το βλέπω αυτό οπότε κάτι δεν κουμπώνει στην όλη συλλογιστική.

        Πρόσεχε δεν λέω ότι δεν υπάρχουν Eco Ελαστικά ΓΤΠΚ. Υπάρχουν. Αλλά δεν είναι όλα. Και δεν είναι πάντα ό,τι καλύτερο ένα λάστιχο επιδόσεων. Αντίστοιχα μπορώ να βρω και ελαστικά θεωρητικά υψηλών επιδόσεων που είναι .... άστα να πάνε.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ?
          A Former User last edited by

          Στο εξωτερικό ακόμα και οι φθαρμένοι λείοι δρόμοι τους προσφέρουν πολύ καλύτερη πρόσφυση.
          Το φαινόμενο ενοχοποίησης των εκο ελαστικών είναι κυρίως ελληνικό λόγω δρόμων.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kostis20 last edited by

            Και ομως τα οικολογικα ειχαν μεγαλυτερη αποσταση φρεναρισματος...

            Youtube Video

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              sokofliko last edited by

              Ο χρήστης gakost έγραψε:

              και από την άλλη έχεις λάστιχα (Εnegy Saver) που κατά κανόνα με το που θα πέσουν σε λακούβα σκίζεται το προφίλ τους

              Η γενίκευση είναι μάλλον άκυρη με την έννοια ότι σε ένα τόσο δημοφιλές λάστιχο όλο και κάποιο θα σκιστεί, άσε που τα πεζοδρόμια δεν είναι και η πλέον ενδεγειγμένη χρήση.

              1ον στην Ελλάδα λακούβες (ίσως και πεζοδρόμια καμιά φορά) είναι αναπόφευκτα...

              2ον υπάρχουν και υπήρξαν και άλλα εξίσου ή πιο δημοφιλή ελαστικά χωρίς να παρουσιάζουν αυτά τα χάλια...

              Προσωπική γνώμη μου ότι τα ES είναι ΓΤΠΚ... Στους διαφωνούντες εύχομαι καλοτάξιδα!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • O
                ohristou last edited by

                Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:

                Ελαστικα φοράω continental premium contact. Επειδη λοιπόν έχω μια ακρη με εισαγωγεα bridgestone μπορώ να τα πάρω αρκετα φτηνοτερα. Επομένως στους δυσκολους καιρους που ζουμε πιστευω ειναι σημαντικο κινητρο απο την στιγμη κιολας που οπως και να το κανουμε το bridgestone ειναι ενα επωνυμο ελαστικο. H διασταση που με ενδιαφερει ειναι 185/55/15/82Η. Μεταξυ ER300 και ECOPIA EP 150 ποιο να προτιμησω. Και αν ειναι καλυτερο το er300 να ζητωσω ecopia η το απλο;

                Απ' ο,τι βλεπω σ' ενα site που εμπιστευομαι, δεν υπαρχουν τα ER300 Ecopia στη διασταση σου. Μονο τα απλα.
                Εγω θα σου ελεγα να μη τα προτιμησεις τα EP 150. Δε ξερουμε πολλα πραγματα γι αυτα. Ενω τα ER300 ειναι δοκιμασμενα χρονια τωρα. Αφου θες οπωσδηποτε Bridgestone δηλαδη!

                Μπορώ να έχω και τα er300 τα απλα αλλα και τα er300 ecopia. Ποια να προτιμησω απο τα δυο και γιατι; Τα εκοπια ειναι πιο καινουρια; Σε κριτικες βλεπω παντως τα er300ecopia να τα πηγαινουν καλυτερα απο τα απλα. Ισχυει;

                Εγω προσωπικα δε γνωριζω... Μη σου που βλακεια...

                Eπανερχομαι με τις τελευταιες ερωτησεις (κοκκινο)μιας και δεν ελαβα απαντηση. Και μια ακομα ερωτηση αν παρω τα ελαστικα πως θα καταλαβω οτι πηρα ta ecopia er300 και οχι τα απλα er300. Γραφουν κατι στο πλαι, για παραδειγμα;
                Nα επανελθω με τα παραπανω ερωτηματα μιας και δεν μπορεσα να βοηθηθω. Και να προσθεσω και αλλη μια ερωτηση. Σε περιπτωση που επιλεξω εκοπια και οχι τα απλα er300 πως θα καταλαβω οτι μου δωσαν τα εκοπια και οχι τα απλα. Γραφουν τα εκοπια κατι στο

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • realzeus
                  realzeus last edited by

                  Τα πεζοδρόμια τι κίνδυνο ενέχουν; Αν ξέρεις να τα ανεβαίνεις και να τα κατεβαίνεις σωστά δεν υπάρχει κανένα θέμα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nidosan last edited by

                    Εκτός αν εννοεί λακουβες που πέφτεις μέσα και μετά είναι σαν να ανεβαίνεις πεζοδρόμιο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      ggab last edited by

                      κανενα λαστιχο δεν νιωθει ανετα σε κρατηρες και πεζοδρομια..........και μερικα το δειχνουν πιο ευκολα,με καρουμπαλα και φλιδες

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • Y
                        y-v last edited by

                        O tempora, o mores!
                        Τι καρούμπαλα βρε παιδια;
                        Εισήχθησαν οι ευγενικά ορθές εκφράσεις και στα λάστιχα;
                        «Πέταξε βυζί» λέγαμε κάποτε...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          sinanai last edited by

                          Το λοιπό, για τ' αρκούδι έχω συγκεντρώσει τις εξής επιλογές (175/65R15):

                          Κατά άυξουσα τιμή:

                          • Pirelli P1 & Bridgestone B250 στα 240 ευρώ
                          • Hankook K425, Goodyear DuraGrip (με εγγύηση 1χρόνο/20.000χλμ) & Michelin Energy Saver στα 250 ευρώ
                          • Goodyear EfficientGrip & Michelin Energy Saver plus στα 270 ευρώ

                          Προσανατολίζομαι περισσότερο στα P1 & B250, όπως και στα Duragrip λόγω εγγύησης. Καμιά γνώμη;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            stefan147 last edited by

                            Κι εγώ τα P1 θα βάλω στο 500αρι εντός του μήνα. Μεγάλη υπόθεση η εγγύηση τους. Έχεις το κεφάλι σου (σχετικά) ήσυχο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              sinanai last edited by

                              Για τα P1 δε μου είπαν για εγγύηση. Εκτός αν ξέχασαν να το αναφέρουν.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                stefan147 last edited by

                                Έτσι μου είπε ο Μπιλίρης. 20.000χλμ ή 18 μήνες. Λες να μου είπε μαλακίες?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  sinanai last edited by

                                  Άμα στο 'πε θα ισχύει ρε 'συ, απλά εμένα δε μου το 'παν. Σε άλλο μαγαζί εννοώ.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    stefan147 last edited by

                                    Κάτσε να το εξακριβώσω γιατί αν δεν έχουν την εγγύηση αλλάζουν τα δεδομένα και βαριέμαι να κάνω έρευνα αγοράς...

                                    20.000χλμ ή 12 μήνες είναι τελικά. 350€ για 185/55/15.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      sinanai last edited by

                                      Λες να πάμε μαζί μπα και κόψουν τπτ;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        stefan147 last edited by

                                        Ψήσου. Εγώ έχω βάλει 3 φορές λάστιχα σε αυτόν και πάω για 4η. Πολύ καλός και κάνει και άτοκες αν σε ενδιαφέρει.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • O
                                          orestis-d last edited by

                                          Μονο τα Β250 μη βαλεις...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • realzeus
                                            realzeus last edited by

                                            Ο χρήστης GGAB έγραψε:
                                            κανενα λαστιχο δεν νιωθει ανετα σε κρατηρες και πεζοδρομια..........και μερικα το δειχνουν πιο ευκολα,με καρουμπαλα και φλιδες

                                            Διαδικασία προσπέλασης πεζοδρομίου: Πλησιάζεις με πολύ χαμηλή ταχύτητα το πεζοδρόμιο διαγώνια είτε εμπρόσθια με στριμμένους κατά το ήμισυ τους τροχούς είτε οπίσθια με κλίση περίπου 45 μοίρες ως προς το εμπόδιο. Αφήνεις το λάστιχο να τσουλήσει αργά και να ακουμπήσει το πεζοδρόμιο. Έτσι χωρίς να υπάρχει μπόσικο δίνεις απλά στροφές και αφήνεις λίγο συμπλέκτη ενώ το λάστιχο ακουμπάει το χείλος του πεζοδρόμιου. Το αυτοκίνητο με μια ευγενική κίνηση ανεβάζει την ρόδα του πάνω. Ακολουθείτε η ίδια διαδικασία και για του υπόλοιπους τροχούς. Στο κατέβασμα, φέρνεις πάλι το αυτοκίνητο διαγώνια του εμποδίου και φρεναριστά προχωράς ως το χείλος. Με το που νιώθεις τον τροχό να αρχίσει ναι κατεβαίνει φρενάρεις δυνατά και ακινητοποιείσαι. Μετά αφήνεις ελάχιστα το φρένο ίσα ίσα για να κατέβει ο τροχός εκατοστό-εκατοστό. Το αυτό και για τις υπόλοιπες ρόδες. Τα λάστιχα δεν υφίστανται καμία καταπόνηση αρκεί φυσικά να είναι σωστά φουσκωμένα! Ε πείτε μου τώρα πως καταφέρνετε να βγάλετε βυζια στα λάστιχα σε πεζοδρόμια!!! Η διαγώνια προσέγγιση είναι απαραίτητα για την προστασία του πατώματος του αυτοκίνητου καθώς έτσι επιτυγχάνεται μεγαλύτερη γωνία προσβολής από ότι στην κάθετη προσέγγιση. Επίσης πρέπει να γνωρίζουμε την εδαφική ανοχή του αυτοκινήτου μας!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 498
                                            • 499
                                            • 500
                                            • 501
                                            • 502
                                            • 939
                                            • 940
                                            • 500 / 940
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr