-
Τα δεδομενα:Δευτερη μου ξαδερφη και νεα οδηγος ψαχνει τουτου.
Τα ζητουμενα:Κουκλιστικο αυτοκινητο,αδιαφορες οι επιδοσεις,οικονομικο,οσο γινεται αξιοπιστο απο το 06 και μετα και οχι πανω απο 5-5500 χιλιαρικα.
Εγω τεινω προς το lancia ypsilon 1.2,τι γνωμη εχετε; -
Τα δεδομενα:Δευτερη μου ξαδερφη και νεα οδηγος ψαχνει τουτου.
Τα ζητουμενα:Κουκλιστικο αυτοκινητο,αδιαφορες οι επιδοσεις,οικονομικο,οσο γινεται αξιοπιστο απο το 06 και μετα και οχι πανω απο 5-5500 χιλιαρικα.
Εγω τεινω προς το lancia ypsilon 1.2,τι γνωμη εχετε; -
Τα δεδομενα:Δευτερη μου ξαδερφη και νεα οδηγος ψαχνει τουτου.
Τα ζητουμενα:Κουκλιστικο αυτοκινητο,αδιαφορες οι επιδοσεις,οικονομικο,οσο γινεται αξιοπιστο απο το 06 και μετα και οχι πανω απο 5-5500 χιλιαρικα.
Εγω τεινω προς το lancia ypsilon 1.2,τι γνωμη εχετε; -
Ο χρήστης giorgos_krhth_91 έγραψε:
Τα δεδομενα:Δευτερη μου ξαδερφη και νεα οδηγος ψαχνει τουτου.
Τα ζητουμενα:Κουκλιστικο αυτοκινητο,αδιαφορες οι επιδοσεις,οικονομικο,οσο γινεται αξιοπιστο απο το 06 και μετα και οχι πανω απο 5-5500 χιλιαρικα.
Εγω τεινω προς το lancia ypsilon 1.2,τι γνωμη εχετε;Ιδιαίτερα κατάλληλο, να μην το πω και μονόδρομο!
-
Toyota Yaris. Ανθεκτικό και επαρκώς αυγουλοειδές το 2ης γενεάς... Θα το λατρέψει. Μακριά από παλαιά C3 που είναι λίγο ... αναξιόπιστα... Άλλη εναλλακτική το Micra μήπως και σωθεί κανένας Χριστιανός...
Συμφωνώ και επαυξάνω και για το Ypsilon...
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Toyota Yaris. Ανθεκτικό και επαρκώς αυγουλοειδές το 2ης γενεάς... Θα το λατρέψει. Μακριά από παλαιά C3 που είναι λίγο ... αναξιόπιστα... Άλλη εναλλακτική το Micra μήπως και σωθεί κανένας Χριστιανός...Συμφωνώ και επαυξάνω και για το Ypsilon...
To yaris δεν το θελει καθως εχουμε ενα εμεις και ενα μια αλλη μου ξαδερφη και δεν λεει να μπει και 3ο στην οικογενεια.
Παντως και γω το ypsilon το θεωρω σχεδον μονοδρομο,ελεγε η ξαδερφη και για το 500αρακι αλλα ειναι πολυ πιο ακριβο.
Το Micra δεν το θελει ουτε ζωγραφιστο.Εκτος απο το τιμονι που εχω διαβασει οτι βγαζουν πρβλημα,ποναει καπου αλλου; -
Ο χρήστης giorgos_krhth_91 έγραψε:
Το Micra δεν το θελει ουτε ζωγραφιστο.Εκτος απο το τιμονι που εχω διαβασει οτι βγαζουν πρβλημα,ποναει καπου αλλου;
Στο Κ12 μιλάμε
Το Α/C (σκάνε οι σωληνώσεις στον κομπρέσσορα και κοιτάς ένα 200ρι επισκευή).
Η κολώνα είναι στάνταρ και δυστυχώς ακριβό, εκτός αν το λύσεις με μτχ ανταλλακτικά.
Έλεγχος στα ψαλίδια γιατί δεν έχουν ελαστικά παρεμβύσματα ( ) και στις λακούβες τερματίζουν προς τα κάτω με άγαρμπο τρόπο.
Δεν αξίζει με τίποτα το 1.4, με το 1.2/82 κάνεις μια χαρά τη δουλειά σου μη σου πω και σβέλτα.
Επίσης, μόνο από ιδιώτη 1χέρι ή ακόμα καλύτερα δίπορτο.Είναι πολύ ομορφο αμάξι και άσ'τους να λένε...
-
Kαι πολύ καλά κάνεις που τείνεις προς το ypsilon.Eγω θα σου έλεγα να τσεκάρεις και το panda γιατι πέρα απο την εμφάνιση κερδίζεις και σε άλλους τομείς(π.χ πρακτικότητα)
-
και εγω για το ypsilon θα σου πω... μια μικρη λιμουζινα! και βρισκεις και στα λεφτα που θες ανετα, με λιγα χιλιομετρα!
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Κ12
...
Είναι πολύ ομορφο αμάξι και άσ'τους να λένε... -
και εγω για το ypsilon θα σου πω... μια μικρη λιμουζινα!
δεν κοβεις 2-3 μετρα;;;το μικρη αρκει...........δεν χρειαζεται το λιμουζινα!
-
Ειναι μακραααν το πιο πολυτελες εμφανισιακα μεσα-εξω supermini στη γενια του...
-
Τη διετία ''04-''06 πουλήθηκαν αρκετά Ypsilon full extra, με ηλιοροφή, δέρμα (συνήθως καφέ) και ζάντες αλουμινίου. Κάποια μάλιστα, είχαν μέχρι και ηχοσύστημα bose. Βέβαια μιλάμε για 1400αρια, δεν ξέρω αν μπορεί η ξαδέρφη να δικαιολογήσει 1400αρι, αλλά σε σχέση με το 1.2 το θεωρώ ανώτερο σαν αυτοκίνητο. Σε κατανάλωση δεν νομίζω πως θα έχει μεγάλη διαφορά (εξάλλου το 1.4 δεν θα πιέζεται όπως το 1.2) ενώ θα έχει και πολύ καλύτερο εξοπλισμό, που δικαιολογεί τη φινέτσα και τη χλίδα για την οποία φημίζεται το Ypsilon.
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3354580/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3619064/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3451267/ (Momo Design)
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3692489/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3529088/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3464403/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3313426/ -
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Το Micra δεν το θελει ουτε ζωγραφιστο.Εκτος απο το τιμονι που εχω διαβασει οτι βγαζουν πρβλημα,ποναει καπου αλλου;
Στο Κ12 μιλάμε
Το Α/C (σκάνε οι σωληνώσεις στον κομπρέσσορα και κοιτάς ένα 200ρι επισκευή).
Η κολώνα είναι στάνταρ και δυστυχώς ακριβό, εκτός αν το λύσεις με μτχ ανταλλακτικά.
Έλεγχος στα ψαλίδια γιατί δεν έχουν ελαστικά παρεμβύσματα ( ) και στις λακούβες τερματίζουν προς τα κάτω με άγαρμπο τρόπο.
Δεν αξίζει με τίποτα το 1.4, με το 1.2/82 κάνεις μια χαρά τη δουλειά σου μη σου πω και σβέλτα.
Επίσης, μόνο από ιδιώτη 1χέρι ή ακόμα καλύτερα δίπορτο.Είναι πολύ ομορφο αμάξι και άσ'τους να λένε...
Στον 6ο χρόνο και δεν έβγαλε τίποτα. Για το Micra τρέχει τώρα ανάκληση MY2002-2006 για το τιμόνι.
Sent from my MT27i using Tapatalk
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
και εγω για το ypsilon θα σου πω... μια μικρη λιμουζινα!
δεν κοβεις 2-3 μετρα;;;το μικρη αρκει...........δεν χρειαζεται το λιμουζινα!
oταν λεω λιμουζινα εννοω για την πολυτελεια που εχει μεσα! και ναι εχει... δεν γνωριζω αλλο μικρο με τετοια πολυτελεια μεσα σε αυτα τα κυβικα και αυτα τα λεφτα!
και δεν εχουν πολλα μικρα την ποιοτητα που εχει το ypsilon! -
Ο χρήστης Tasos96 έγραψε:
Τη διετία ''04-''06 πουλήθηκαν αρκετά Ypsilon full extra, με ηλιοροφή, δέρμα (συνήθως καφέ) και ζάντες αλουμινίου. Κάποια μάλιστα, είχαν μέχρι και ηχοσύστημα bose. Βέβαια μιλάμε για 1400αρια, δεν ξέρω αν μπορεί η ξαδέρφη να δικαιολογήσει 1400αρι, αλλά σε σχέση με το 1.2 το θεωρώ ανώτερο σαν αυτοκίνητο. Σε κατανάλωση δεν νομίζω πως θα έχει μεγάλη διαφορά (εξάλλου το 1.4 δεν θα πιέζεται όπως το 1.2) ενώ θα έχει και πολύ καλύτερο εξοπλισμό, που δικαιολογεί τη φινέτσα και τη χλίδα για την οποία φημίζεται το Ypsilon.
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3354580/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3619064/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3451267/ (Momo Design)
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3692489/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3529088/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3464403/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3313426/Συμφωνω για τα 1,4,απλα επειδη προτεραιοτητα ειναι να βρεθει σωστο αυτοκινητο στα χρηματα που θελουμε και αν γινεται στην Κρητη ο κινητηρας μπαινει σε δευτερη μοιρα μια και τα δρομολογια του θα ειναι αποκλειστικα εντος πολης.Ειχε πεσει για λιγο η ιδεα του 500 αλλα αποκλειστικε γρηγορα μιας και ειναι πολυ ακριβα.
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
και εγω για το ypsilon θα σου πω... μια μικρη λιμουζινα!
δεν κοβεις 2-3 μετρα;;;το μικρη αρκει...........δεν χρειαζεται το λιμουζινα!
Exoυμε το προηγουμενο απο αυτο που συζητειται εδω κ απλα γελαω με οποιοδηποτε αλλο μικρο της εποχης
-
Λογω τιμης μπαινουν στο παιχνιδι και τα clio και twingo του 10 που τα βρισκεις πλεον σε αυτα τα χρηματα,τι γνωμη εχετε;
-
αποψη μου οτι αφου η κοπελα θα κινειτε εντος πολης καλητερα ενα 1000αρακι και μαξ 1200...μην πω οτι ειναι και υπερβολη. θυμαμε περσι ποσο πλερωσα για βενζινες με το πασσατ στα χανια και κλaiω...γιατι με τετοια κίνηση δεν παλεύετε. οποτε
1)μαχ 1200κ.ε. 2)καλύτερα οσο πιο μικρο σε ογκο πχ ιδανικοτερο το twingo απο το micra εχω την εντύπωση πως φοράνε και το ιδιο μοτέρ στα 1,2
επισης κοιταξε για panda diesel η grande pundo diesel ..
-
Ο χρήστης iROC έγραψε:
αποψη μου οτι αφου η κοπελα θα κινειτε εντος πολης καλητερα ενα 1000αρακι και μαξ 1200...μην πω οτι ειναι και υπερβολη. θυμαμε περσι ποσο πλερωσα για βενζινες με το πασσατ στα χανια και κλaiω...γιατι με τετοια κίνηση δεν παλεύετε. οποτε1)μαχ 1200κ.ε. 2)καλύτερα οσο πιο μικρο σε ογκο πχ ιδανικοτερο το twingo απο το micra εχω την εντύπωση πως φοράνε και το ιδιο μοτέρ στα 1,2
επισης κοιταξε για panda diesel η grande pundo diesel ..
Exω βρει ενα twingo(μπαινει και ο παραγοντας εμφανιση στη μεση,που κανει πιο δυσκολα τα πραγματα)1200 του 10 εδω στα Χανια στα 5χιλιαρικα αν ειναι σωστο το πηραμε αμεσως.
Παντως οντος η κινηση ειναι τραγικη μιας και ουσιαστηκα 2 δρομοι ειναι τα Χανια και σε ωρες αιχμης πας ερποντας.
Αυτοκινητο για κοπελα