-
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
το 235/40/18 τι άλλη διάσταση μπορεί να γίνει;ψάχνω λαστιχάκια vivaldi αλλά δε βρίσκω τπτ
uuuuuup
-
Να πας σε 17άρες μπορείς; 235/45 ;; Δεν ξέρω αν είναι πιο φθηνό - πιο εύκολο να το βρεις, απλά πετάω την @@ μου
-
στους πόσους βαθμούς να βάλω τις ζάντες για να μικρύνουν ακριβώς 1 ίντσα όμως;
-
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
στους πόσους βαθμούς να βάλω τις ζάντες για να μικρύνουν ακριβώς 1 ίντσα όμως;Θα τις βάλεις στο πρόγραμμα Ζ17 προφανώς, ρυθμίζε βαθμούς και στροφές και όλα και τις κάνει όλες 17άρες!
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
στους πόσους βαθμούς να βάλω τις ζάντες για να μικρύνουν ακριβώς 1 ίντσα όμως;
Θα τις βάλεις στο πρόγραμμα Ζ17 προφανώς, ρυθμίζε βαθμούς και στροφές και όλα και τις κάνει όλες 17άρες!
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Μερικές θέσεις που θα σοκάρουν το forum και μπορεί να θεωρηθούν από τους moderators ως flame bate.
-
Τα Energy Saver δεν είναι ΓΤΠΚ! Ναι μπορεί να σοκάρει η δήλωση αυτή αλλά μετά από 48,000+ χιλιόμετρα με αυτό το ελαστικό μπορώ να πω ότι αποτελεί μία εξαιρετική επιλογή για οχήματα όπου οι χρήστες τους δεν έχουν απαιτήσεις απόλυτου χρόνου στην πίστα.
-
Η οικολογία αυτή τη στιγμή πουλάει περισσότερο και για τον λόγο αυτό και βρίσκεται στην 1η διαφημιστική γραμμή.
-
Η σύγκριση ενός ελαστικού με ένα εξαιρετικό, τηρουμένων των αναλογιών και των απαιτήσεων ελαστικό, δεν σημαίνει αυτόματα ότι είναι το ελαστικό ΓΤΠΚ.
-
Εκτός και αν κάποιος οδηγεί ένα S3 ή ένα EVO ή Megane RS ή .... (συμπληρώστε ελεύθερα) δηλαδή οχήματα που από τη μαμά τους έχουν σχεδιαστεί για υψηλές επιδόσεις και στόχο έχουν να καλύψουν αυτή την ανάγκη δεν χρειάζεται στην πραγματικότητα το απόλυτο ελαστικό επιδόσεων. Η εποχή που τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης (ειδικά στα μέσα και ακριβά αυτοκίνητα) ήταν μία διαδικασία απλού μειοδοτικού διαγωνισμού έχει παρέλθει. Δεν είναι βέβαιο ότι στο Auris 1.6 ή στο Golf των 85 αλόγων ένα ελαστικό επιδόσεων θα λειτουργήσει το ίδιο καλά όσο στις αντίστοιχες γρήγορες εκδόσεις. Μπορούν οι ρυθμίσεις της ανάρτησης να είναι τέτοιες που να μην συνεργάζονται καλά με ελαστικά επιδόσεων. Δεν σημαίνει βέβαια ότι δεν υπάρχουν εξαιρέσεις στον κανόνα. Αλλά θεωρώ πραγματικά αξιοπερίεργο να πιστεύουμε ότι πλην των PS3, SC3, P Zero Nero ή Rosso και του MAXX δεν υπάρχει άλλο ελαστικό στη πιάτσα και ότι το μόνο ασφαλές ελαστικό είναι αυτό των επιδόσεων.
-
Το να προτείνω σε έναν που έχει ένα υβριδικό ή μία μπερλίνα με τον κλασσικό κινητήρα των 1600 cc και των 100~130 αλόγων ένα ελαστικό χαμηλοπρόφιλο, με σκληρά πλαϊνά που θα ζεσταίνεται στο αμάξι μόνον αν του έχεις βάλει κουβέρτα αλά F1 είναι το ίδιο λάθος με το να φορέσω ένα ES ή ένα BlueResponse σε ένα S3 ή ένα EVO γιατί απλά υπάρχει στη διάσταση που το θέλω (ή μπορεί να μπει). Κοινώς η επιλογή της σειράς του ελαστικού έχει κάποια σημασία. Αλλιώς γιατί πχ. τόσο η Pirelli όσο και η Dunlop όσο και η Michelin όταν τους θέτω τον τύπο του αμαξιού μου να μου προτείνουν τα οικολογικά = φθηνά τους ελαστικά και όχι τα απολύτων επιδόσεων = μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους ελαστικά τους;
Just my 2c
Ειπα να κανω μια αναζητηση για ελαστικα (205/60/16 γμτ μου, η διασταση) στο google και μου εβγαλε μερικες χιλιαδες αποτελεσματα!!!
Το 99,9 των σχολιων που διαβασα ειναι απο καρα-ασχετους (μαλλον 'παιδακια')που εχουν βαλει στα πατινια τους 280/25/19 λαστιχα (για μουρη στη καφετερια), και λενε οτι ειναι και ευχαριστημενοι αφου εκαναν 1.000χλμ σε μερικες ευθειες και κατι στροφες, που τις λενε στροφες...
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ενα σοβαρο σχολιο, αυτο στη παραθεση μου!
**@christos.dimou, εύγε... ** -
-
αυτοί που επιλέγουν τη μούρη στην καφετέρια δεν ξέρουν, σε αντίθεση με εσένα ας πούμε ε;
-
Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:
Ελαστικα φοράω continental premium contact. Επειδη λοιπόν έχω μια ακρη με εισαγωγεα bridgestone μπορώ να τα πάρω αρκετα φτηνοτερα. Επομένως στους δυσκολους καιρους που ζουμε πιστευω ειναι σημαντικο κινητρο απο την στιγμη κιολας που οπως και να το κανουμε το bridgestone ειναι ενα επωνυμο ελαστικο. H διασταση που με ενδιαφερει ειναι 185/55/15/82Η. Μεταξυ ER300 και ECOPIA EP 150 ποιο να προτιμησω. Και αν ειναι καλυτερο το er300 να ζητωσω ecopia η το απλο;
Απ' ο,τι βλεπω σ' ενα site που εμπιστευομαι, δεν υπαρχουν τα ER300 Ecopia στη διασταση σου. Μονο τα απλα.
Εγω θα σου ελεγα να μη τα προτιμησεις τα EP 150. Δε ξερουμε πολλα πραγματα γι αυτα. Ενω τα ER300 ειναι δοκιμασμενα χρονια τωρα. Αφου θες οπωσδηποτε Bridgestone δηλαδη!Μπορώ να έχω και τα er300 τα απλα αλλα και τα er300 ecopia. Ποια να προτιμησω απο τα δυο και γιατι; Τα εκοπια ειναι πιο καινουρια; Σε κριτικες βλεπω παντως τα er300ecopia να τα πηγαινουν καλυτερα απο τα απλα. Ισχυει;
-
Ο χρήστης ohristou έγραψε:
Ελαστικα φοράω continental premium contact. Επειδη λοιπόν έχω μια ακρη με εισαγωγεα bridgestone μπορώ να τα πάρω αρκετα φτηνοτερα. Επομένως στους δυσκολους καιρους που ζουμε πιστευω ειναι σημαντικο κινητρο απο την στιγμη κιολας που οπως και να το κανουμε το bridgestone ειναι ενα επωνυμο ελαστικο. H διασταση που με ενδιαφερει ειναι 185/55/15/82Η. Μεταξυ ER300 και ECOPIA EP 150 ποιο να προτιμησω. Και αν ειναι καλυτερο το er300 να ζητωσω ecopia η το απλο;
Απ' ο,τι βλεπω σ' ενα site που εμπιστευομαι, δεν υπαρχουν τα ER300 Ecopia στη διασταση σου. Μονο τα απλα.
Εγω θα σου ελεγα να μη τα προτιμησεις τα EP 150. Δε ξερουμε πολλα πραγματα γι αυτα. Ενω τα ER300 ειναι δοκιμασμενα χρονια τωρα. Αφου θες οπωσδηποτε Bridgestone δηλαδη!Μπορώ να έχω και τα er300 τα απλα αλλα και τα er300 ecopia. Ποια να προτιμησω απο τα δυο και γιατι; Τα εκοπια ειναι πιο καινουρια; Σε κριτικες βλεπω παντως τα er300ecopia να τα πηγαινουν καλυτερα απο τα απλα. Ισχυει;
Εγω προσωπικα δε γνωριζω... Μη σου που βλακεια...
-
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
αυτοί που επιλέγουν τη μούρη στην καφετέρια δεν ξέρουν, σε αντίθεση με εσένα ας πούμε ε;Απο τη δεκαετια του 80 που ειμαι φανατικος αναγνωστης του περιοδικου 4τροχοι, και θελεις να με βαλεις στο ιδιο καζανι με τους 'μουράτους'?.......
-
Ο χρήστης savvas_rodos έγραψε:
αυτοί που επιλέγουν τη μούρη στην καφετέρια δεν ξέρουν, σε αντίθεση με εσένα ας πούμε ε;
Απο τη δεκαετια του 80 που ειμαι φανατικος αναγνωστης του περιοδικου 4τροχοι, και θελεις να με βαλεις στο ιδιο καζανι με τους 'μουράτους'?.......
ουτε οι μουρατοι ειναι σιγουρο οτι γνωριζουν........αλλα ουτε και εσυ που διαβαζες τοσα χρονια το Ευαγγελιο
καλο ειναι να παραθετουμε τις εμπειριες μας,αλλα δεν ειναι πανακεια......για τους αλλους -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Μου αρέσει που κάθεσαι και κοιτάς τις οικο-ταμπέλες.
Περισσότερο διασκεδάζω με τα του θορύβου που στην Ελλάδα ουδέποτε μας ένοιαζε μια και λόγω λείας ασφάλτου τα λάστιχα είναι αθόρυβα.
Και σωστά λες ότι η βροχή (φρενάρισμα σε βροχή συγκεκριμένα) πάλι δεν έχει και τόσο σημασία.
Και αν σκεφτείς ότι για ελάχιστη κατανάλωση δεν θα πας να βάλεις λάστιχο που δε σου αρέσει πάει κι αυτή η μέτρηση.Όποιο και να βάλεις από τα επώνυμα δύσκολα θα μετανιώσεις. Δε λέμε να πας να βάλεις κινέζικο... Το πόσο θα κρατήσει έχει να κάνει και με το πως το οδηγάς και το φυλάς.
Τα πιο υψηλού δείκτη ταχύτητας πιθανόν έχει αλλιώτικο πέλμα (σύνθεση γόμας). Κι αυτό επειδή έχει πιο σκληρό σκελετό που αντέχει στη θέρμανση βάζουν πιο μαλακό πέλμα για να μπορεί να το ζεστάνεις. Και κρατάει καλύτερα αλλά φθείρεται κάπως γρηγορότερα,Και εμένα δε με απασχολεί αν κάνουν θόρυβο. Όπως λέει και ο Onyx ξεχάσαμε τα παλιά. Να δουλεύει σωστά το λάστιχο είναι το θέμα.
-
Σάββα απο τη Ρόδο, αυτή η 280/25/19 ποιά διάσταση ειναι τότε;
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Μερικές θέσεις που θα σοκάρουν το forum και μπορεί να θεωρηθούν από τους moderators ως flame bate.
- Τα Energy Saver δεν είναι ΓΤΠΚ! Ναι μπορεί να σοκάρει η δήλωση αυτή αλλά μετά από 48,000+ χιλιόμετρα με αυτό το ελαστικό μπορώ να πω ότι αποτελεί μία εξαιρετική επιλογή για οχήματα όπου οι χρήστες τους δεν έχουν απαιτήσεις απόλυτου χρόνου στην πίστα.
Σε γκολφ 1.6 το ES σκίστηκε στο προφίλ όταν κατέβηκε από πεζοδρόμιο (όταν λέω σκίστηκε εννοώ σκίστηκε)...
Πρόσφατα πήγα σε βουλκανιζατέρ για ευθυγράμμιση όπου ο λαστιχάς είχε ένα ES που (μαντέψτε) ήταν επίσης σκισμένο στο προφίλ... και σίγουρα δεν είναι σύμπτωση...Όταν λοιπόν από την μία έχεις λάστιχα της ίδιας εταιρείας (Michelin Pilot Exalto) με τα οποία έπεσα σε τέτοια λακούβα που παρότι δεν έχω χαμηλό προφίλ βρήκε στο δρόμο η ζάντα και στράβωσε αλλά το λάστιχο δεν έπαθε τίποτα... και από την άλλη έχεις λάστιχα (Εnegy Saver) που κατά κανόνα με το που θα πέσουν σε λακούβα σκίζεται το προφίλ τους (άντε να σου λάχει να σκιστεί το λάστιχο με ταχύτητα), τότε προσωπικά θεωρώ (και σε αυτό κατά τύχη συμφώνησε και ο λαστιχάς) ότι τα λάστιχα αυτά είναι μόνο εξ αυτού του λόγου ΤΕΛΕΙΩΣ ΓΤΠΚ...
-
Ο χρήστης SoKoFLiKo έγραψε:
και από την άλλη έχεις λάστιχα (Εnegy Saver) που κατά κανόνα με το που θα πέσουν σε λακούβα σκίζεται το προφίλ τουςΗ γενίκευση είναι μάλλον άκυρη με την έννοια ότι σε ένα τόσο δημοφιλές λάστιχο όλο και κάποιο θα σκιστεί, άσε που τα πεζοδρόμια δεν είναι και η πλέον ενδεγειγμένη χρήση.
-
Καλά ναι, όλα τα eco, energοελαστικά etc ΓΤΠΚ (ναι, με κεφαλαία) είναι τραγικά. Γλιτώνουμε 0,007 λίτρα βενζίνης ανά 100 διανυθέντα χιλιόμετρα και 'καρφώνουμε' στους μπροστινούς μας, λόγω ανικανότητας σωστής πέδησης ή στριψίματος απ'τό ρημάδι μας. Γαμάτο!
-
Δεν είπα κάτι γι'αυτο. είπα ότι τα Michelin παρόλο τα μαλακά πλαϊνά δεν σκίζονται στην πρώτη λακούβα
-
Νταξ αρα όλα τα Μισελεν με μαλακα πλαϊνα (μιλαμε πλεον μεχρι το PS3 έτσι) είναι για πεταμα
Έτσ δώστε πονο
Κι ένα γκουντγιαρ έχω υποψιν που σκιστηκε το πλαΐνο ειναι κι αυτα για πεταμα? -
Να σας αποκαλύψω κάτι που σε πολλά μέρη το ξέρουν στην Ελλάδα όμως όχι ακόμα...... ΔΕΝ ανεβαίνουμε στα πεζοδρόμια....
Επειδή όμως στην Ελλάδα το πεζοδρόμιο, η λακούβα, ο κρατήρας είναι στην καθημερινότητά μας (για μερικούς περισσότερο από άλλους, κι εγώ εντελώς μέσα στους μερικούς κι όχι στους άλλους!) όντως ένα λάστιχο που υστερεί στον τομέα αυτό είναι ακατάλληλο. Υπεύθυνος φυσικά είναι αυτός που το αγόρασε, δεν φταίει το λάστιχο που αστόχησε σε μη ενδεδειγμένη χρήση. -
Ο χρήστης SoKoFLiKo έγραψε:
και από την άλλη έχεις λάστιχα (Εnegy Saver) που κατά κανόνα με το που θα πέσουν σε λακούβα σκίζεται το προφίλ τουςΕγώ τα φοράω 3,5 χρόνια χρόνια (σε λίγο θα τα αλλάξω βέβαια γιατί μετά τον τρίτο χρόνο έπεσαν αισθητά) και τα ρίχνω σε όποια λακούβα βρώ, έχω πέσει σε κρατήρες με σχετικά μεγάλες ταχύτητες, καβαλάω πεζοδρόμια (αναγκαστικά λόγω ανατομίας του ... παρκινγκ ), στο παρκάρισμα 'τρίβω' τα πλαινά στα πεζοδρόμια και παρόλα αυτά ούτε σκίστηκαν ούτε κάποιο καρούμπαλο πέταξαν...
Δε λέω ότι δεν έχουν συμβει τέτοια περιστατικά, απλά αμφιβάλλω ότι γίνεται εύκολα. Θα έπρεπε να είχα αλλάξει λάστιχα 10 φορές τώρα αν ίσχυει αυτό.
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]