Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Μερικές θέσεις που θα σοκάρουν το forum και μπορεί να θεωρηθούν από τους moderators ως flame bate.
-
Τα Energy Saver δεν είναι ΓΤΠΚ! Ναι μπορεί να σοκάρει η δήλωση αυτή αλλά μετά από 48,000+ χιλιόμετρα με αυτό το ελαστικό μπορώ να πω ότι αποτελεί μία εξαιρετική επιλογή για οχήματα όπου οι χρήστες τους δεν έχουν απαιτήσεις απόλυτου χρόνου στην πίστα.
-
Η οικολογία αυτή τη στιγμή πουλάει περισσότερο και για τον λόγο αυτό και βρίσκεται στην 1η διαφημιστική γραμμή.
-
Η σύγκριση ενός ελαστικού με ένα εξαιρετικό, τηρουμένων των αναλογιών και των απαιτήσεων ελαστικό, δεν σημαίνει αυτόματα ότι είναι το ελαστικό ΓΤΠΚ.
-
Εκτός και αν κάποιος οδηγεί ένα S3 ή ένα EVO ή Megane RS ή .... (συμπληρώστε ελεύθερα) δηλαδή οχήματα που από τη μαμά τους έχουν σχεδιαστεί για υψηλές επιδόσεις και στόχο έχουν να καλύψουν αυτή την ανάγκη δεν χρειάζεται στην πραγματικότητα το απόλυτο ελαστικό επιδόσεων. Η εποχή που τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης (ειδικά στα μέσα και ακριβά αυτοκίνητα) ήταν μία διαδικασία απλού μειοδοτικού διαγωνισμού έχει παρέλθει. Δεν είναι βέβαιο ότι στο Auris 1.6 ή στο Golf των 85 αλόγων ένα ελαστικό επιδόσεων θα λειτουργήσει το ίδιο καλά όσο στις αντίστοιχες γρήγορες εκδόσεις. Μπορούν οι ρυθμίσεις της ανάρτησης να είναι τέτοιες που να μην συνεργάζονται καλά με ελαστικά επιδόσεων. Δεν σημαίνει βέβαια ότι δεν υπάρχουν εξαιρέσεις στον κανόνα. Αλλά θεωρώ πραγματικά αξιοπερίεργο να πιστεύουμε ότι πλην των PS3, SC3, P Zero Nero ή Rosso και του MAXX δεν υπάρχει άλλο ελαστικό στη πιάτσα και ότι το μόνο ασφαλές ελαστικό είναι αυτό των επιδόσεων.
-
Το να προτείνω σε έναν που έχει ένα υβριδικό ή μία μπερλίνα με τον κλασσικό κινητήρα των 1600 cc και των 100~130 αλόγων ένα ελαστικό χαμηλοπρόφιλο, με σκληρά πλαϊνά που θα ζεσταίνεται στο αμάξι μόνον αν του έχεις βάλει κουβέρτα αλά F1 είναι το ίδιο λάθος με το να φορέσω ένα ES ή ένα BlueResponse σε ένα S3 ή ένα EVO γιατί απλά υπάρχει στη διάσταση που το θέλω (ή μπορεί να μπει). Κοινώς η επιλογή της σειράς του ελαστικού έχει κάποια σημασία. Αλλιώς γιατί πχ. τόσο η Pirelli όσο και η Dunlop όσο και η Michelin όταν τους θέτω τον τύπο του αμαξιού μου να μου προτείνουν τα οικολογικά = φθηνά τους ελαστικά και όχι τα απολύτων επιδόσεων = μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους ελαστικά τους;
Just my 2c
Ειπα να κανω μια αναζητηση για ελαστικα (205/60/16 γμτ μου, η διασταση) στο google και μου εβγαλε μερικες χιλιαδες αποτελεσματα!!!
Το 99,9 των σχολιων που διαβασα ειναι απο καρα-ασχετους (μαλλον 'παιδακια')που εχουν βαλει στα πατινια τους 280/25/19 λαστιχα (για μουρη στη καφετερια), και λενε οτι ειναι και ευχαριστημενοι αφου εκαναν 1.000χλμ σε μερικες ευθειες και κατι στροφες, που τις λενε στροφες...
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ενα σοβαρο σχολιο, αυτο στη παραθεση μου!
**@christos.dimou, εύγε... **