-
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/111418.aspΆντε να έλθει το GT line μου με τον 1.6
Με το καλο να παραλαβεις.
Εχω οδηγησει το 1.5 dci και μου αφησε καλες εντυπωσεις. Ο κινητηρας επαρκης και ελαστικος και γενικα πολυ ανετο αυτοκινητο (αν και το φοβομουν λογω ημιακαμπτου, εξεπλαγην ευχαριστα ). Τα μονα μειον που ειχα βρει ηταν η αποδοση του μοτερ στις ψηλες σαλ, η αισθηση του τιμονιου και ο αεροδυναμικος θορυβος με >140 km/h.
Με τον 1.6/130 λογικα θα πεταει.
Το GT line εχει το ιδιο τιμονι με το απλο;
Επισης, τι πραγματικες καταναλωσεις εχει;
-
Εμένα μου φάνηκε πιο βελτιωμένο στο coupe gt line σε σχέση με ένα απλό coupe που είχα κάνει test drive. Μην φανταστείς δραματικές διαφορές αλλά ειλικρινά δεν έχω κανένα πρόβλημα στο θέμα 'τιμόνι'. Απλά στο gt line υπάρχουν κραδασμοί στους δικούς μας κ...δρομους λόγω σκληρής ανάρτησης, κάτι που δεν θα συνιστούσα για 'οικογενειακό' αμάξι. Αεροδυναμικός θόρυβος υπάρχει μόνο με ανοικτό παράθυρο. Διαφορετικά δεν υφίσταται. Για απόδοση μοτέρ πρέπει να έχεις κατά νου ότι πρόκειται για diesel, με ότι αυτό συνεπάγεται. Κατανάλωση ~5.8 Αθήνα, για την ώρα. Στους μεγάλους περιφερειακούς δρόμους & Εθνική χτυπάω 120ρες, ειδικά τα βράδια.
-
Ο χρήστης jlian έγραψε:
Εμένα μου φάνηκε πιο βελτιωμένο στο coupe gt line σε σχέση με ένα απλό coupe που είχα κάνει test drive. Μην φανταστείς δραματικές διαφορές αλλά ειλικρινά δεν έχω κανένα πρόβλημα στο θέμα 'τιμόνι'. Απλά στο gt line υπάρχουν κραδασμοί στους δικούς μας κ...δρομους λόγω σκληρής ανάρτησης, κάτι που δεν θα συνιστούσα για 'οικογενειακό' αμάξι. Αεροδυναμικός θόρυβος υπάρχει μόνο με ανοικτό παράθυρο. Διαφορετικά δεν υφίσταται. Για απόδοση μοτέρ πρέπει να έχεις κατά νου ότι πρόκειται για diesel, με ότι αυτό συνεπάγεται. Κατανάλωση ~5.8 Αθήνα, για την ώρα. Στους μεγάλους περιφερειακούς δρόμους & Εθνική χτυπάω 120ρες, ειδικά τα βράδια.Το coupe εχει αλλες ρυθμισεις αναρτησης απο το hatch; Εγω στο hatch αναφερομουν.
Σε καποια reviews στο net ειχα δει κριτικη για την σπορ αναρτηση του gt line οτι 'χαλαει' την (πολυ καλη) ανεση της βασικης εκδοσης (σε συνδυασμο και με τα 17αρια).
Το τιμονι εμενα μου ειχε φανει αρκετα ελαφρυ στις πρωτες μοιρες περιστροφης γυρω απο τη θεση της ευθειας. Στην πολη βεβαια, ηταν πολυ ανετο στους ελιγμους.
Για το μοτερ, εχω την εντυπωση οτι πρεπει να ειναι το καλυτερο diesel στα κυβικα του (σε συγκριση π.χ. με Giulietta, 116, PSA group). Και η καταναλωση που αναφερεις ειναι λιιγο (μισο με 1 λιτρο) πιο πανω απο αυτα, αλλα φανταζομαι οτι η αποδοση του θα το δικαιολογει...
-
H οικογένεια μου έχει συνηθίσει σε 'σκληρές' σχετικά αναρτήσεις. Προτιμώ να κάνω παραχωρήσεις στην άνεση παρά στην πιο 'σφικτή' ανάρτηση.
-
Καλοταξιδο..
Θυμησε μου και τι ειχε τωρα,πριν? -
Κοίτα να δεις, το αμάξι εγώ το πατάω, δεν κάθομαι να οδηγώ με αυγό στο πετάλι κτλ. Αν συγκρίνεις τώρα τις εργοστασιακές τιμές αυτές, δλδ που ανακοινώνουν στα specifications, είναι απάτη 100%. Για τον 1.6 dci, μιλάμε για τον Νο1 diesel στα 1600cc οπότε δεν θα τον πάρεις για οικονομία αλλά για όλα τα άλλα που τον συνοδεύουν. Τώρα στο θέμα της ανάρτησης του coupe, ναι είναι πιο σκληρό από το hatch, σε όλες τις εκδόσεις του. Στο ανέφερα για να πάρεις μια ιδέα πάνω-κάτω τι συμβαίνει στο GT Line trim.
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Καλοταξιδο..
Θυμησε μου και τι ειχε τωρα,πριν?Παλιά ένα καλοστημένο ΖΧ μέχρι που η μικρή έγινε 3, και το ΖΧ έφαγε τα ψωμιά του.
Μέχρι πρόσφατα μια 166 2.0 Facelift Ti με Ρότρεξ και αρκετά προσεγμένη ανάρτηση. Τώρα της έχω καταθέσει πινακίδες .....
Και έχω το 205 μου με το 16v μοτερ με το τετραπετάλουδο κλπ (παλιό αγωνιστικό).
Οπότε τι να μας πει το Μεγκάν GT για σκληρή ανάρτηση -
Α... μπράβο... να κι ενας συνάδελφος. Αμα το αμάξι δεν φτιάχνει φραπέ στα 100m είναι για πέταμα
Σοβαρά τώρα εγω είχα πρόβλημα με τις κλίσεις που έπαιρνε το coupe I στις στροφές και τώρα δεν έκανα συμβιβασμούς λόγω άνεσης! -
Όταν λες προβλημα ελπιζω να μην εννοεις ότι σε φόβιζε
-
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
Καλοταξιδο..
Θυμησε μου και τι ειχε τωρα,πριν?Παλιά ένα καλοστημένο ΖΧ μέχρι που η μικρή έγινε 3, και το ΖΧ έφαγε τα ψωμιά του.
Μέχρι πρόσφατα μια 166 2.0 Facelift Ti με Ρότρεξ και αρκετά προσεγμένη ανάρτηση. Τώρα της έχω καταθέσει πινακίδες .....
Και έχω το 205 μου με το 16v μοτερ με το τετραπετάλουδο κλπ (παλιό αγωνιστικό).
Οπότε τι να μας πει το Μεγκάν GT για σκληρή ανάρτησηΧαζομαρα μου τοσες φορες τα χεις γραψει.
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Καλοταξιδο..
Θυμησε μου και τι ειχε τωρα,πριν?Παλιά ένα καλοστημένο ΖΧ μέχρι που η μικρή έγινε 3, και το ΖΧ έφαγε τα ψωμιά του.
Μέχρι πρόσφατα μια 166 2.0 Facelift Ti με Ρότρεξ και αρκετά προσεγμένη ανάρτηση. Τώρα της έχω καταθέσει πινακίδες .....
Και έχω το 205 μου με το 16v μοτερ με το τετραπετάλουδο κλπ (παλιό αγωνιστικό).
Οπότε τι να μας πει το Μεγκάν GT για σκληρή ανάρτησηΧαζομαρα μου τοσες φορες τα χεις γραψει.
:-)) Φταίει η ζαλάδα από τον Ολυμπιακό...
Να δεις με την 166 μου να κάνω πλάκα σε Type R στις ανηφόρες της Τρίπολης, με την 166 full family loaded... σε Οκτάβια RS σε στροφιλίκια.... -
Πρεπει να σου γνωρισω τον Gez ,παλιο μελος.. Να πεταει φωτα σε boxter-a6 με citroen bx 1.9 gti στα 220..
-
Ψάχνομαι για μεταχειρισμένο αυτόματο, όσο πιο οικονομικό γίνεται που να ικανοποιεί και αστικές μεταφορές και εκδρομές. Σε αυτή την φάση θα χρησιμοποιείται από σύζυγο-κόρη, που και οι δυό τους έχουν μια αλλεργία με τον λεβιέ ταχυτήτων (εξ΄ου και το αυτόματο), αλλά θέλουν να κουβαλάνε και το σπίτι όταν μετακινούνται (εξ΄ού και ο μεγάλος χώρος αποσκευών). Πέφτω πάνω σε μερικά Megane sedan από το 2006 και μετά και θα ήθελα την βοήθειά σας:
Tι προβλήματα βγάλανε;
Τι πρέπει να κοιτάξω στον έλεγχό τους;
Το κιβώτιο είναι κλασσικό (και αν ναι, πόσων σχέσεων 4,5,6), διπλοσύμπλεκτο ή τύπου cvt; Κάποια ιδιαίτερη συντήρηση χρειάζεται;
Στην έκδοση privilege βλέπω καλό εξοπλισμό (cruise control, parktronic, ηλιοροφή, αισθητήρα βροχής κ.λ.π). Ήταν όλα αυτά εργοστασιακά;
Που περίπου κυμαίνονται σαν μεταχειρισμένα;
Ευχαριστώ προκαταβολικά -
4ταχυτο ειναι το αυτοματο του
Btw δε θα στο πρότεινα κιολας
Καίει πολύ + ειναι του 06 μετα περισσοτερα απο τα θέματα που είχε λυμένα καθότι facelift (είναι facelift ε? ) αλλα και παλι -
Είναι πράγματι το facelift, τι θέματα ακριβώς είχε, τι πρέπει να κοιτάξω; Ο κινητήρας είναι ο 1600-110hp. Το αυτόματο είναι 4άρι ή 4άρι με 5η overdrive; Για την έκδοση και τον εξοπλισμό γνωρίζουμε τίποτε;
-
Ο χρήστης deep purple έγραψε:
Είναι πράγματι το facelift, τι θέματα ακριβώς είχε, τι πρέπει να κοιτάξω; Ο κινητήρας είναι ο 1600-110hp. Το αυτόματο είναι 4άρι ή 4άρι με 5η overdrive; Για την έκδοση και τον εξοπλισμό γνωρίζουμε τίποτε;Αφού είναι το φεισλιφτ προχώρα άφοβα, το αυτόματο είναι 4αρι, και ο εξοπλισμός που αναφέρεις στην έκδοση πρίβιλεζ είναι εργοστασιακός+αισθητήρες φωτών και άλλα.
-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Όταν λες προβλημα ελπιζω να μην εννοεις ότι σε φόβιζεΌχι φόβος ακριβώς αλλά μου την έδινε αυτό το λίγο βάρκα-γιαλό στιλ. Είναι ότι είχαμε και ένα focus Ι στην οικογένεια και οι συγκρίσεις ήταν αναπόφευκτες...
-
-
Η μέση τιμή κατανάλωσης πετρελαίου στην εθνική οδό και με τα 130 χλμ/ώρα “κολλημένα” στο cruise control δε ξεπέρασε ποτέ τα 4.8 λίτρα/100 χλμ.....
Που το ειδε το cc?
-
κατω απο το χειροφρενο δεν ειναι?
Renault Megane III