Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΚΑΤΗΓΟΡΩ! Για την κατάντια της αυτοκίνησης...
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. ΚΑΤΗΓΟΡΩ! Για την κατάντια της αυτοκίνησης...
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 1 / 4
    Περί αυτοκίνησης
    22
    65
    165
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      petros last edited by

      Ωραία μέρα για flamewar

      Λοιπόν, έχουμε και λέμε. Κατηγορώ τους ΗΠΑμερικανοΓερμανούς για την κατάντια της αυτοκίνησης. Τα ξενέρωτα ατσάλινα γομάρια του 1,5 τόνου που επιβλήθηκαν με το έτσι θέλω στην παγκόσμια αγορά, δεν είναι τίποτε περισσότερο παρά το σατανικό σχέδιο των ΗΠΑμερικανοΓερμανών (Opel/GM, Ford, αλλά και VW, Merc) που ξεκίνησε να υλοποιείται στις αρχές δεκαετίας του '90 όταν η ποιοτική απόσταση μεταξύ αυτών και των ανταγωνιστών τους είχε μικρύνει αρκετά, ώστε να μην κρατούν το μονοπώλιο της αγοράς. Επιπλέον όταν οι Ιταλοί, Γάλλοι και Ιάπωνες ακόμη έφτιαχναν αυτοκίνητα με φρένα, αναρτήσεις, τιμόνια και κινητήρες διαμάντια, εκείνοι επέμεναν με απίθανες αναρτήσεις που έπλεαν στην ευθεία και κοπάναγαν στις λακούβες, με φρένα και τιμόνια χωρίς καμία αίσθηση που αλλού πήγαινες, αλλού κοίταγες, και αναιμικούς κινητήρες του αστρονομικού ποσού των 55hp στα 1.300 κυβικά. Αλλά με μυστικό όπλο το AutoMotorSport (και τον οργανισμό TUV) 'απέδειξαν' σε όλους ότι ο οδηγός ενός Honda Civic, ενός Renault 19 κι μίας Alfa 33 δεν ήταν τίποτε περισσότερο από μελλοθάνατος, μόνο και μόνο επειδή τα δικά τους ΗΠΑμερικανοΓερμανικά προϊόντα κοπάναγαν σε τοίχους με 50χαω χωρίς να τσαλακώνουν.

      Αποτέλεσμα αυτού του σατανικού σχεδίου, είναι το εκτρωματικό Renault Laguna του 1,5 τόνου που πνίγει τα 'γαλλικά' οδικά χαρακτηριστικά και τον όποιο δυναμισμό των κινητήρων, αλλά υποδέχεται την Mercedes στο 'club των 5 αστέρων' (μη χ...). Ας μη μιλήσω για την λαίλαπα του άκαμπτου άξονα...

      Δε θέλουμε ρε να κοπανάμε με ασφάλεια. Θέλουμε να ΟΔΗΓΟΥΜΕ με ασφάλεια.
      Γαλλία-Ιταλία συμμαχία (κι ας έχω κι ένα Opel Astra SW καβάτζα ).
      Εσεις τανκς εμείς... αμάξ!
      Δεν θα πεθάνουμε ποτέ κουφάλα νεκροθάφτη!!!

      Υ.Γ. Μήπως φαίνεται το στερητικό μου τώρα που είναι να αποχωριστώ το Rallάκι μου;;;;;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        petros last edited by

        Ωραία μέρα για flamewar

        Λοιπόν, έχουμε και λέμε. Κατηγορώ τους ΗΠΑμερικανοΓερμανούς για την κατάντια της αυτοκίνησης. Τα ξενέρωτα ατσάλινα γομάρια του 1,5 τόνου που επιβλήθηκαν με το έτσι θέλω στην παγκόσμια αγορά, δεν είναι τίποτε περισσότερο παρά το σατανικό σχέδιο των ΗΠΑμερικανοΓερμανών (Opel/GM, Ford, αλλά και VW, Merc) που ξεκίνησε να υλοποιείται στις αρχές δεκαετίας του '90 όταν η ποιοτική απόσταση μεταξύ αυτών και των ανταγωνιστών τους είχε μικρύνει αρκετά, ώστε να μην κρατούν το μονοπώλιο της αγοράς. Επιπλέον όταν οι Ιταλοί, Γάλλοι και Ιάπωνες ακόμη έφτιαχναν αυτοκίνητα με φρένα, αναρτήσεις, τιμόνια και κινητήρες διαμάντια, εκείνοι επέμεναν με απίθανες αναρτήσεις που έπλεαν στην ευθεία και κοπάναγαν στις λακούβες, με φρένα και τιμόνια χωρίς καμία αίσθηση που αλλού πήγαινες, αλλού κοίταγες, και αναιμικούς κινητήρες του αστρονομικού ποσού των 55hp στα 1.300 κυβικά. Αλλά με μυστικό όπλο το AutoMotorSport (και τον οργανισμό TUV) 'απέδειξαν' σε όλους ότι ο οδηγός ενός Honda Civic, ενός Renault 19 κι μίας Alfa 33 δεν ήταν τίποτε περισσότερο από μελλοθάνατος, μόνο και μόνο επειδή τα δικά τους ΗΠΑμερικανοΓερμανικά προϊόντα κοπάναγαν σε τοίχους με 50χαω χωρίς να τσαλακώνουν.

        Αποτέλεσμα αυτού του σατανικού σχεδίου, είναι το εκτρωματικό Renault Laguna του 1,5 τόνου που πνίγει τα 'γαλλικά' οδικά χαρακτηριστικά και τον όποιο δυναμισμό των κινητήρων, αλλά υποδέχεται την Mercedes στο 'club των 5 αστέρων' (μη χ...). Ας μη μιλήσω για την λαίλαπα του άκαμπτου άξονα...

        Δε θέλουμε ρε να κοπανάμε με ασφάλεια. Θέλουμε να ΟΔΗΓΟΥΜΕ με ασφάλεια.
        Γαλλία-Ιταλία συμμαχία (κι ας έχω κι ένα Opel Astra SW καβάτζα ).
        Εσεις τανκς εμείς... αμάξ!
        Δεν θα πεθάνουμε ποτέ κουφάλα νεκροθάφτη!!!

        Υ.Γ. Μήπως φαίνεται το στερητικό μου τώρα που είναι να αποχωριστώ το Rallάκι μου;;;;;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          petros last edited by

          Ωραία μέρα για flamewar

          Λοιπόν, έχουμε και λέμε. Κατηγορώ τους ΗΠΑμερικανοΓερμανούς για την κατάντια της αυτοκίνησης. Τα ξενέρωτα ατσάλινα γομάρια του 1,5 τόνου που επιβλήθηκαν με το έτσι θέλω στην παγκόσμια αγορά, δεν είναι τίποτε περισσότερο παρά το σατανικό σχέδιο των ΗΠΑμερικανοΓερμανών (Opel/GM, Ford, αλλά και VW, Merc) που ξεκίνησε να υλοποιείται στις αρχές δεκαετίας του '90 όταν η ποιοτική απόσταση μεταξύ αυτών και των ανταγωνιστών τους είχε μικρύνει αρκετά, ώστε να μην κρατούν το μονοπώλιο της αγοράς. Επιπλέον όταν οι Ιταλοί, Γάλλοι και Ιάπωνες ακόμη έφτιαχναν αυτοκίνητα με φρένα, αναρτήσεις, τιμόνια και κινητήρες διαμάντια, εκείνοι επέμεναν με απίθανες αναρτήσεις που έπλεαν στην ευθεία και κοπάναγαν στις λακούβες, με φρένα και τιμόνια χωρίς καμία αίσθηση που αλλού πήγαινες, αλλού κοίταγες, και αναιμικούς κινητήρες του αστρονομικού ποσού των 55hp στα 1.300 κυβικά. Αλλά με μυστικό όπλο το AutoMotorSport (και τον οργανισμό TUV) 'απέδειξαν' σε όλους ότι ο οδηγός ενός Honda Civic, ενός Renault 19 κι μίας Alfa 33 δεν ήταν τίποτε περισσότερο από μελλοθάνατος, μόνο και μόνο επειδή τα δικά τους ΗΠΑμερικανοΓερμανικά προϊόντα κοπάναγαν σε τοίχους με 50χαω χωρίς να τσαλακώνουν.

          Αποτέλεσμα αυτού του σατανικού σχεδίου, είναι το εκτρωματικό Renault Laguna του 1,5 τόνου που πνίγει τα 'γαλλικά' οδικά χαρακτηριστικά και τον όποιο δυναμισμό των κινητήρων, αλλά υποδέχεται την Mercedes στο 'club των 5 αστέρων' (μη χ...). Ας μη μιλήσω για την λαίλαπα του άκαμπτου άξονα...

          Δε θέλουμε ρε να κοπανάμε με ασφάλεια. Θέλουμε να ΟΔΗΓΟΥΜΕ με ασφάλεια.
          Γαλλία-Ιταλία συμμαχία (κι ας έχω κι ένα Opel Astra SW καβάτζα ).
          Εσεις τανκς εμείς... αμάξ!
          Δεν θα πεθάνουμε ποτέ κουφάλα νεκροθάφτη!!!

          Υ.Γ. Μήπως φαίνεται το στερητικό μου τώρα που είναι να αποχωριστώ το Rallάκι μου;;;;;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            cmarin last edited by

            Πες τα Πέτρο, πες τα. Δεν έχω χρόνο τώρα να γράψω αλλά θα επανέλθω δημήτριος.....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              petros last edited by

              Θα μου επιτρέψετε να εξαιρέσω από το 'κατηγορώ' μου, την BMW, που ανέκαθεν συμπαθούσα και παραδεχόμουν.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                techadmin admin last edited by

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  gavriil1 last edited by

                  Ο χρήστης Petros έγραψε:
                  Ωραία μέρα για flamewar

                  Λοιπόν, έχουμε και λέμε. Κατηγορώ τους ΗΠΑμερικανοΓερμανούς για την κατάντια της αυτοκίνησης. Τα ξενέρωτα ατσάλινα γομάρια του 1,5 τόνου που επιβλήθηκαν με το έτσι θέλω στην παγκόσμια αγορά, δεν είναι τίποτε περισσότερο παρά το σατανικό σχέδιο των ΗΠΑμερικανοΓερμανών (Opel/GM, Ford, αλλά και VW, Merc) που ξεκίνησε να υλοποιείται στις αρχές δεκαετίας του '90 όταν η ποιοτική απόσταση μεταξύ αυτών και των ανταγωνιστών τους είχε μικρύνει αρκετά, ώστε να μην κρατούν το μονοπώλιο της αγοράς. Επιπλέον όταν οι Ιταλοί, Γάλλοι και Ιάπωνες ακόμη έφτιαχναν αυτοκίνητα με φρένα, αναρτήσεις, τιμόνια και κινητήρες διαμάντια, εκείνοι επέμεναν με απίθανες αναρτήσεις που έπλεαν στην ευθεία και κοπάναγαν στις λακούβες, με φρένα και τιμόνια χωρίς καμία αίσθηση που αλλού πήγαινες, αλλού κοίταγες, και αναιμικούς κινητήρες του αστρονομικού ποσού των 55hp στα 1.300 κυβικά. Αλλά με μυστικό όπλο το AutoMotorSport (και τον οργανισμό TUV) 'απέδειξαν' σε όλους ότι ο οδηγός ενός Honda Civic, ενός Renault 19 κι μίας Alfa 33 δεν ήταν τίποτε περισσότερο από μελλοθάνατος, μόνο και μόνο επειδή τα δικά τους ΗΠΑμερικανοΓερμανικά προϊόντα κοπάναγαν σε τοίχους με 50χαω χωρίς να τσαλακώνουν.

                  Αποτέλεσμα αυτού του σατανικού σχεδίου, είναι το εκτρωματικό Renault Laguna του 1,5 τόνου που πνίγει τα 'γαλλικά' οδικά χαρακτηριστικά και τον όποιο δυναμισμό των κινητήρων, αλλά υποδέχεται την Mercedes στο 'club των 5 αστέρων' (μη χ...). Ας μη μιλήσω για την λαίλαπα του άκαμπτου άξονα...

                  Δε θέλουμε ρε να κοπανάμε με ασφάλεια. Θέλουμε να ΟΔΗΓΟΥΜΕ με ασφάλεια.
                  Γαλλία-Ιταλία συμμαχία (κι ας έχω κι ένα Opel Astra SW καβάτζα ).
                  Εσεις τανκς εμείς... αμάξ!
                  Δεν θα πεθάνουμε ποτέ κουφάλα νεκροθάφτη!!!

                  Υ.Γ. Μήπως φαίνεται το στερητικό μου τώρα που είναι να αποχωριστώ το Rallάκι μου;;;;;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    steam last edited by

                    Έξω ο 'ευνουχισμός' των οδηγών...
                    Στο τέλος θα μας βάλλουν σε ράγες και θα προτείνουν η οδήγηση να τιμωρείται με θάνατο όταν υπερβαίνουμε τα 50 χαω και το αμάξι ζυγίζει κάτω από 2 τόνους.
                    Μέχρι τότε βέβαια θα καταντήσουν σιγά σιγά τα τουτού να έχουν οδηγικά χαρακτηριστικά που ενδιαφέρουν μόνο γιαγιάδες 90 ετών.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      mirage last edited by

                      Ελπίζω το C4 να μην έχει και αυτό ημιάκαμπτο άξονα ελπίζω η Citroen να αντισταθεί στην γερμανική επέλαση του 'κοπανάω αλλά είμαι τάνκς'. Πάντως το Laguna είναι πολύ καλύτερο απο τους Γερμανούς αντιπάλους του σε όλους τους τομείς ενώ συνολικά οι Γάλλοι κατάφεραν να τους κάνουν να παραμιλάνε ακόμα και στον τομέα των crash tests με τις επιδόσεις τους. Άσε που τα Γαλλικά Diesel δεν παίζονται ( αλλα είπαμε αυτά προς το παρόν είναι απαγορευμένος καρπός για μας) με τίποτα.
                      Θα ήθελα να προσθέσω οτι έχω βαρεθεί τις αναφορές στο μέσο οδηγό (που κατά κανόνα αγνοεί την διαφορά ημιακαμπτου άξονα από ας πουμε μια ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων) και ο οποίος θεωρεί τις υπερστροφικές τάσεις λόγω παθητικής τετραδιεύθηνσης επικίνδυνες. Αύτος ο μέσος οδηγός για τον οποίο όλο και περισσότερο μιλάνε τα περιοδικά ευθύνεται για την αλλαγή πλεύσης των Γάλλων.
                      Να μην ξεχάσω η C-Class κέρδισε και αυτή 5 αστεράκια (μετά από επανεξέταση) αλλά όχι γιατί είναι το ίδιο ασφαλής (πήρε τους ίδιους πόντους με το πρώτο τεστ που της έδωσαν 4 αστεράκια) με ένα Laguna αλλά λόγω μιας προειδοποίησης για το δέσιμο των ζωνών...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        steam last edited by

                        Αυτό τώρα με τη C-Class πάντως είναι λογικό; Καλά οι της Mercedes, χρησιμοποίησαν το κόλπο για λόγους marketing. Σε λίγο θα βγαίνουν ασφαλή μόνο τα αυτοκίνητα με ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας περισσότερα απ΄το Discovery (το διαστημόπλοιο). Άσχετα αν σε περίπτωση χαλάσουν το αμάξι χάνει πολλά.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          logikos last edited by

                          Ο χρήστης Petros έγραψε:
                          Κατηγορώ τους ΗΠΑμερικανοΓερμανούς για την κατάντια της αυτοκίνησης. Τα ξενέρωτα ατσάλινα γομάρια του 1,5 τόνου που επιβλήθηκαν με το έτσι θέλω στην παγκόσμια αγορά, δεν είναι τίποτε περισσότερο παρά το σατανικό σχέδιο των ΗΠΑμερικανοΓερμανών (Opel/GM, Ford, αλλά και VW, Merc) που ξεκίνησε να υλοποιείται στις αρχές δεκαετίας του '90 όταν η ποιοτική απόσταση μεταξύ αυτών και των ανταγωνιστών τους είχε μικρύνει αρκετά, ώστε να μην κρατούν το μονοπώλιο της αγοράς.

                          Θα σταθώ στα 'ατσάλινα γομάρια'. Διάβαζα σε αγγλικό site ότι η VW σκοπεύει να διακόψει την παραγωγή του (αποτυχημένου) Lupo και να το αντικαταστήσει με άλλο μοντέλο, το οποίο θα έχει μεγαλύτερες διαστάσεις (περίπου σαν το προηγούμενης γενιάς Polo). Το γεγονός αυτό είναι πιθανόν να οδηγήσει σε αύξηση των διαστάσεων των μελλοντικών Polo και Golf. Από πού ξεκίνησε και πού θα καταλήξει αυτό το 'έρμο' το Golf! Κάποτε το Golf είχε διαστάσεις Polo και θα φτάσει να είναι λιμουζίνα! Αυτό θα πει ''fun to drive' αμάξι! Για να κινηθεί αξιοπρεπώς, δε θα του αρκούν πια τα 1.6l. Μάλλον θα χρειάζεται 1.8l T.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nikos_bugsr last edited by

                            Μιας και στο rallye μου μερικες φορες νομιζω οτι ολα μου φταινε (η αναρτηση του μου εχει φαει τη ζωη και... τα λεφτα ), σκεφτομαι (απλα μου περναει απο το μυαλο, γιατι .. αγαπη ειναι αυτη) να το πουλησω.
                            Στην ερωτηση που μου εκαναν μερικοι, αλλα και εθετα εγω στον εαυτο μου 'τι θα παρεις και να το πουλησεις?' δεν εβρισκα απαντηση, γι'αυτο και απαντουσα.. 'τιποτα. Θα κυκλοφορω με το Jimny της οικογενειας'.
                            Τωρα τελευταια όμως τη βρήκα την απάντηση!!
                            Μεταχειρισμένο 306 Race (το που θα το βρω ειναι αλλο θεμα.. κουβεντα να γινεται βασικα..)
                            (ή ενα Clio williams , αλλα αυτο κι αν ειναι δυσκολο να βρεθει αυθεντικο)
                            ΚΑΙ ΑΦΗΣΤΕ τους αλλους να τραγουδανε και να βλεπουν .. αστερια..!

                            Στην υγεια των ρομαντικων φιλων της αυτοκινησης!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              madness last edited by

                              Οπως βλέπουμε και στην Ελληνική αγορά ο κόσμος παίρνει αυτοκίνητα για να τρακάρει και όχι για να αποφύγει το τρακάρισμα.Πολλοί έχουν μείνει ακόμη στην νοοτροπία οτι βαρύ αυτοκίνητο είναι και πολύ ασφαλές.
                              Τουλάχιστον σε Ελληνικούς δρόμους ο ημιάκαμπτος ειναι το λιγότερο ακατάλληλος , βέβαια οι αυτοκινητοβιομηχανίες τον βάζουν μόνο και μόνο γιατι σου δίνει την αίσθηση πιο δεμένου και πιο βαρύ αυτοκινήτου.
                              Όσο για το Golf ...εδω με τα 75 και 100Hp απλά σέρνεται,ιδιαιτέρως το 1,4 .Παρόλα αυτά πολλοί το αγοράζουν σε 1,4....Άμα βαρύνει και άλλο μόνο σε 1,800cc θα πηγαίνει αξιοπρεπώς.
                              Αυτό πάντως που θέλανε οι Γερμανοί και οι Αμερικάνοι το έχουν περάσει στην αυτοκινητοβιομηχανία ------> βαριά αυτοκίνητα - ποτηροθήκες κ.α τα οποία θα προσελκύσουν τον αγοραστή....σε λίγο θα βγάλουν τα στροφόμετρα γιατί θα τα θεωρούν αχρείαστα...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                cdro last edited by

                                Συμφωνώ και εγώ ότι έχει καταντήσει εκνευριστικό όλο αυτό το σκηνικό με τα δήθεν ασφαλή αυτοκίνητα. Είναι απλά απαράδεκτο ένα super mini να ζυγίζει 1100 και ένα μικρομεσαίο 1300-1400 κιλά. Όχι μόνο 1800 αλλά και 2000 κυβικά θα χρειαζόμαστε σε λίγο για ένα μικρό οικογενειακό αμάξι, πάλι καλά που καταργήθηκε το τεκμήριο

                                Ο χρήστης Madness έγραψε:

                                Όσο για το Golf ...εδω με τα 75 και 100Hp απλά σέρνεται,ιδιαιτέρως το 1,4 .Παρόλα αυτά πολλοί το αγοράζουν σε 1,4....Άμα βαρύνει και άλλο μόνο σε 1,800cc θα πηγαίνει αξιοπρεπώς.

                                Πάντως το περίεργο με το Golf είναι ότι τόσο το 1400 αλλά πολύ περισσότερο το 1600 έχουν καταπληκτικές εώς κορυφαίες ρεπρίζ για την κατηγορίας τους, πάντα σύμφωνα με τις μετρήσεις των 4Τ. Γιατί; κρυμμένοι ίπποι και κοντές σχέσεις μάλλον κάνουν όλοι την δουλειά, συμφωνείτε;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  catalyst last edited by

                                  Ο χρήστης Madness έγραψε:
                                  Τουλάχιστον σε Ελληνικούς δρόμους ο ημιάκαμπτος ειναι το λιγότερο ακατάλληλος , βέβαια οι αυτοκινητοβιομηχανίες τον βάζουν μόνο και μόνο γιατι σου δίνει την αίσθηση πιο δεμένου και πιο βαρύ αυτοκινήτου.

                                  Επειδή είναι πιο φτηνός τον βάζουν.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    skullone last edited by

                                    Πείτε τα ρε παιδιά! Έχω βαρεθεί αυτές τις ΑΗΔΙΕΣ που μας πουλάνε για 'αυτοκίνητα'.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      madness last edited by

                                      Catalyst
                                      Ξέχασα να γράψω οτι είναι και πιο φθηνός .Ευχαριστώ που το επισήμανε

                                      Cdro Tις ρεπρίζ τις έχουνε και οι οποίες κατά την γνώμη μου δεν οφείλονται σε extra ίππους . Το αμάξι το σχολίασα συγκεκριμένα γιατί τυχαίνει να το οδηγάω συχνά και ψηλα όχι απλά σε κρεμάει αλλα είναι απλα ασχολίαστο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        cpp last edited by

                                        Tι να πώ ρε παιδιά αγόραστε ελικόπτερο ή κότερο.
                                        Όλα είναι θέμα ρευστότητας, πόσα έχεις στο πορτοφόλι.
                                        Τι μου λέτε για ρεπριζ σε 1,400cc και βάρη αμαξωμάτων. Αφού παίρνεις 1,400 ή 1,600 κάτσε δεξιά και πήγαινε ήρεμα. Οι δημόσιοι δρόμοι είναι για να πηγαίνεις από το σημεία Α στο σημείο Β. Τι νομίζεις ότι πήρες κανένα Evo, η καμιά Μ5. Οι άλλοι που τα πληρώνουνε κάμποσα εκ. είναι μ@@@κες? Δουλέψτε λοιπόν βγάλτε λεφτά και πάρτε ότι αμαξάρες θέλετε.
                                        Τι ασφάλεια δηλαδή περιμένεις από αυτοκίνητα με 75hp και χωρις ABS που πάνε και προσπερνάνε με τέσσερα άτομα νταλίκες στο αντίθετο ρεύμα της Αθηνών-Πατρών. Μη μου λετε ότι χάθηκε η οδηγική ευχαρίστηση. Να ρίξτε φράγκα και να τρέξτε σε αγώνες επαγγελματικά. Η αλλιώς πάρτε kart και τρέξτε στον Α. Στέφανο. Πηγαίνετε για 15 μέρες στην Γερμανία να κάνετε cross country με 911.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          georgetabs last edited by

                                          Ο χρήστης cdro έγραψε:
                                          Συμφωνώ και εγώ ότι έχει καταντήσει εκνευριστικό όλο αυτό το σκηνικό με τα δήθεν ασφαλή αυτοκίνητα. Είναι απλά απαράδεκτο ένα super mini να ζυγίζει 1100 και ένα μικρομεσαίο 1300-1400 κιλά. Όχι μόνο 1800 αλλά και 2000 κυβικά θα χρειαζόμαστε σε λίγο για ένα μικρό οικογενειακό αμάξι, πάλι καλά που καταργήθηκε το τεκμήριο

                                          Σκέφτηκε κανείς σας πως το τεκμήριο το έβγαλαν για να μας φορτώσουν όλους δίλιτρα και να μας το ξαναπετάξουν ΠΟΛΥ ΔΡΙΜΥΤΕΡΟ στα μούτρα σε καμιά 5-10ετία; Έξω που θα τρέχουμε, πλάκα που θα έχουμε...

                                          Τι; Αποκλείεται; Στην Ελλάδα ζούμε! Το μόνο που αποκλελιεται είναι να την βγάλουμε καθαρή!!!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            petros last edited by

                                            Ζητώ συγγνώμη που είμαι 'αργόμισθος' και μπορώ να συντηρήσω μόνο έναν κουβά Rallye 10ετίας 1300 κυβικών.

                                            Όταν μαζέψω ψηλά για την καινούρια Porsche GT, θα επανέλθω στο forum. Μέχρι τότε αφήνω το αμάξι μου στο γκαράζ, γιατί δεν είναι ούτε καν 1600 για να το κάνω απλώς στην άκρη να περνά ο cpp με την... Enzo του.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 1 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr