Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    C
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 31
    • Best 0
    • Groups 0

    cdro

    @cdro

    Ηλεκτρολόγος Μηχανικός

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    31
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Location Αθήνα

    cdro Unfollow Follow

    Latest posts made by cdro

    • RE: Σημεία πρόσβασης Ειδ.Διαδρομών 52ου

      Ο χρήστης sdpap έγραψε:

      Αν πάλι γυρίσεις ανάποδα την κοπάνα, στο σημείο που ξαναβρίσκεις την άσφαλτο πρίν το Γαρδίκι, κάνεις δεξιά και κατεβαίνεις Κανάλια-Λευκάδα και πρίν τα Κάτω Καμπιά είναι ο τερματισμός αρκετά μέσα απο τη δημοσιά

      Κατ' αρχήν ευχαριστώ πολύ για τις χρήσιμες πληροφορίες. Εγώ αυτό που σκεφτόμονα είναι να προσεγγίσω τον τερματισμό της ειδικής από Κ. Καμπιά. Μιας και είσαι άψογα ενημερωμένος, όπως διαπιστώνω, μήπως έχεις άποψη (α) για το θέαμα εκεί και (β) για την απόσταση από Κ. Καμπία (χωματόδρομος προσβάσιμος; περπάτημα; ).

      posted in Ράλι Ακρόπολις
      C
      cdro
    • RE: Σημεία πρόσβασης Ειδ.Διαδρομών 52ου

      θα ήθελα και εγώ να κάνω μερικές ερωτήσεις για την Κυριακή και πιο συγκεκριμένα για τη τελευταία ειδική (Περιβόλι).

      1. Οι δύο πρώτες από τις επίσημες προσβάσεις (1α & 1β) ξεκινάνε από το χωρίο Περιβόλι. Φτάνει κανείς εκεί εύκολα (άσφαλτος) από Μακρακώμη-Σπερχειάδα;

      2. Η πρόσβαση Νο. 2 μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για την προσέγγιση του τερματισμού της ειδικής; και αν ναι, σε τι κατάσταση είναι ο δρόμος από το σημείο που αφήνουμε την επίσημη πρόσβαση μέχρι το τερματισμό;

      Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

      posted in Ράλι Ακρόπολις
      C
      cdro
    • RE: Κένταυρος 2004

      Αν θυμάμαι καλά από την τελευταία μου επίσκεψη στο Πήλιο (2002), υπάρχει αφάλτινος δρόμος (στενός) από Χάνια εώς την Αγριά, μέσα από το χωριό Δράκεια. Μήπως σε βολεύει αυτή η διαδρομή;

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      C
      cdro
    • RE: Αλλαγές Λαδιών: κάθε πότε ?

      Ο χρήστης BTS έγραψε:
      Πρόσφατα με ρώτησαν δύο φίλοι με καινούργια Corsa και Punto αντίστοιχα τι λάδια να χρησιμοποιούν και κάθε πότε να τα αλλάζουν.

      Ανοίγω τα manual τους...
      Στο Corsa ανέφερε μόνο τα επιτρεπόμενα ιξώδη και στο Punto ΟΛΟ το manual ήταν ένας κατάλογος με τους αντιπροσώπους της Φίατ παγκοσμίως!

      Το Punto έρχεται με 3 βιβλιαράκια. Τα δύο πρώτα είναι τα manual σε ελληνικά και αγγλικά και το τρίτο είναι ένας κατάλογος με όλους τους αντιπροσώπους FIAT παγκοσμίως. Μάλλον ο φίλος σου δεν κατάλαβε ότι ήθελες το manual , το οποίο φυσικά και αναφέρει όλες τις τεχνικές λεπτομέρειες για τις αλλαγές λαδιών και τα χαρακτηριστικά των λαδιών

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      C
      cdro
    • RE: Ιμάντας χρονισμού OPEL Astra

      Ο χρήστης the judge έγραψε:

      Παντως και η τυφλη εμπιστοσυνη στους μηχανικους δεν ειναι καλο...
      Θελουν και αυτοι να τους ζοριζεις λιγο γιατι πολλες φορες ειναι για κλαμματα!!!

      Αυτό ακριβώς που λες είναι το σημείο κλειδί της υπόθεσης. Να ρωτάς, να επιμένεις και να το ψάχνεις μέχρι να σου πούνε κάτι που είναι πειστικό και όχι κάτι γενικόλογο για να σε μπερδέψουν και να ησυχάσουν.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      C
      cdro
    • RE: Ιμάντας χρονισμού OPEL Astra

      Φίλε 'the judge', xαίρομαι που αφού δουλεύεις σε αντιπροσωπεία ξέρεις περισσότερες λεπτομέρειες και τις μοιράζεσαι μαζί μας. Επίσης, έχεις δίκιο να λες ότι γλιτώνεις από μία πολύ ακριβή ζημιά με μικρότερο κόστος (από την εμπειρία μου πάντως δεν είναι μόνο 15 χιλιάρικα!). Απλά σαν απλός χρήστης του αυτοκινήτου (όχι μηχανικός) κάπου μπερδεύεσαι και δεν ξέρεις τι να πιστέψεις: το βιβλίο του κατασκευαστή ή τον υπεύθυνο συνεργείου της αντιπροσωπείας (τον οποίο βλέπεις μία φορά το χρόνο, στο σέρβις, και με όσα έχεις κατά καιρούς ακούσει δεν ξέρεις αν λέει πάντα την αλήθεια ή τον νοιάζει μόνο το κέρδος του συνεργείου).

      Σίγουρα αν είχαμε εμπιστοσύνη στους μηχανικούς των συνεργείων θα ήταν όλα καλά. Πάντως εγώ ακολουθώ όλες τις υποδείξεις τους για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο, έστω και αν σε μερικά πράγματα μπορεί να μας κοροϊδεύουν

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      C
      cdro
    • RE: Ιμάντας χρονισμού OPEL Astra

      Ο χρήστης G60POWER έγραψε:

      Βλεπεις εμεις οι ελληνες την εχουμε αυτη τη νοοτροπια

      Αν εμείς οι έλληνες έχουμε αυτήν την νοοτροπία, δηλαδή ο κατασκευαστής όταν λέει 120Κ με ποια νοοτροπία το λέει;

      Τέλως πάντων και εγώ τον άλλαξα επειδή η νοοτροπία μου λέει να έχω το κεφάλι μου ήσυχο και να μην τα φορτώνω σε άλλους.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      C
      cdro
    • RE: Αλλαγές Λαδιών: κάθε πότε ?

      georgex: νομίζω ότι αυτό που λένε οι αντιπροσωπείες δεν το βγάζουν από το μυαλό τους. Και το βιβλίο λέει ότι τα 15Κ για αλλαγή λαδιών είναι για κανονική χρήση και όχι για πολλά χιλιόμετρα μέσα στην πόλη όπου ο κινητήρας δουλεύει χωρίς να γράφονται χιλιόμετρα. Αντίθετα και με 160-180 συνέχεια να πηγαίνεις ή με πολλές στροφές τα χιλιόμετρα γράφονται κανονικότατα (ελπίζω ) και περιλαμβάνονται μέσα στα χιλιόμετρα για αλλαγή λαδιών. Όταν περιμένω 2 λεπτά ένα φανάρι, με την μηχανη αναμμένη, ο δικός μου χιλιομετρητής πάντως δεν γράφει!

      markvag: στο αμάξι μου ο κατασκευαστής λέει 0,5 λίτρα στα 1Κ, μέγιστο. Πάντως δεν νομίζω να έχει κάτι ο κινητήρας μου, έτσι τουλάχιστον μου λένε στα συνεργεία! . ( Αυτό που είχα δεί ήταν στα 8Κ να έχει καταναλώσει περίπου 1 λίτρο λάδι, είναι ανησυχητικό αυτό πιστεύεις; )

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      C
      cdro
    • RE: Ιμάντας χρονισμού OPEL Astra

      Το ίδιο πράγμα μου είπαν και εμένα στην Fiat: το βιβλίο λέει 120Κ και αυτοί στα 60Κ μου είπαν ότι θέλει άλλαγμα. Απ' ότι κατάλαβα είναι πάγεια τακτική κάποιων αντιπροσωπειών να εφαρμόζουν ένα πρόγραμμα συντήρησης με τα μισά χιλιόμετρα απ' όσα ορίζει ο κατασκευαστής, διπλασιάζοντας έτσι τα έσαοδα τους.

      Το πρόβλημα στην συγκεκριμένη περίπτωση, φαντόζομαι, ότι όπως και εγώ, έτσι και εσύ δεν ξέρεις να καταλάβεις αν ο ιμάντας είναι πράγματι φθαρμένος και χριεάζετια αλλαγή ή απλά μας κοροϊδεύουν. Οπότε είτε βάζεις έναν γνώστη να κοιτάξει τον ιμάντα σου είτε πληρώνεις τα λεφτά στην αντιπροσωπεία!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      C
      cdro
    • RE: Αλλαγές Λαδιών: κάθε πότε ?

      Ο χρήστης tm έγραψε:

      Στην αλφα, βαζουμε ενα της Selenia που ειναι και καλα για Alfa romeo, το οποιο λεει αλλαγη λαδιων καθε 20.000km! Ειναι ευνοητο οτι ποτε δεν το ειδα να γινεται αυτο! οχι τιποτε αλλο! Απλα συνεχεια ημουν με ενα τετοιο τενεκεδακι και συμπληρωνα!

      Και εγώ στο Punto μου αυτά βάζω, και στο βιβλίο λέει 15Κ ή 1 χρόνο. Παρ' όλα αυτά στην Fiat επιμένουν αλλαγές κάθε 7,5Κ λόγω χρήσης μέσα στην πόλη. Μες όσους υπεύθυνους συνεργείων μίλησα, τα ίδια μου είπαν, παρόλο που το συγκεκριμένο λάδι δίνει και 5Κ (33%) παραπάνω θεωρητικό χρόνο χρήσης σε σχέση με το χρόνο αλλαγής που ορίζει ο κατασκευαστής.

      Πάντως, στα 7,5Κ που αλλάζω τα Selenia 20K, έχει μείνει λιγότερη από την μισή ποσότητα λαδιού μέσα στον κινητήρα σε σχέση με την αρχική ποσότητα, άρα πραγματικά πρέπει να συμπληρώνεις άμα θέλεις να πας μέχρι το θεωρητικό όριο των 15Κ.

      Τώρα στο καινούργιο (octavia 1.8T) προτείνει κάθε 15000, και δεν λέει πουθενά 'ανάλογα με τον τρόπο χρήσης'. Αλλά έχει μέγιστο χρονικό διάστημα 1 χρόνο.

      Ίσως το κλειδί εδώ να είναι η λέξη 'προτείνει'. Πάντως θα ήταν ενδιαφέρον να μας πεις πόσα λίτρα λαδιού υπάρχουν τελικά στον κινητήρα μετά από 15Κ με την ίδια αρχική ποσότητα ( χωρίς να προσθέσεις ενδιάμεσα) και αν τελικά αντί να προσθέτεις ενδιάμεσα είναι καλύτερα να αλλάξεις τελείως τότε. Αυτή είναι και η προσωπική μου άποψη, χωρίς παρεξηγήσεις ελπίζω

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      C
      cdro
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr