-
Έχω έναο Opel Astra G 1400 (μοντ. 2000) και στο service των 60.000 μου είπαν ότι θα αλλάξουν ιμάντα χρονισμού. Το βιβλίο συντήρησης όμως αναφέρει αλλαγή στα 120.000 χλμ. Σε παρατήρησή μου μου είπαν ότι είναι τυπογραφικό λάθος , ότι τα 120.000 χλμ. αναφέρονται σε 'γενικό όριο θραύσης' και ότι το βιβλιαράκι έπρεπε να το έχει διορθώσει, έστω και με blanco, ο πωλητής όταν αγόρασα το αυτοκίνητο .
Έχει κανείς παρόμοια εμπειρία; Του 'τυχε κάτι παρόμοιο; -
Έχω έναο Opel Astra G 1400 (μοντ. 2000) και στο service των 60.000 μου είπαν ότι θα αλλάξουν ιμάντα χρονισμού. Το βιβλίο συντήρησης όμως αναφέρει αλλαγή στα 120.000 χλμ. Σε παρατήρησή μου μου είπαν ότι είναι τυπογραφικό λάθος , ότι τα 120.000 χλμ. αναφέρονται σε 'γενικό όριο θραύσης' και ότι το βιβλιαράκι έπρεπε να το έχει διορθώσει, έστω και με blanco, ο πωλητής όταν αγόρασα το αυτοκίνητο .
Έχει κανείς παρόμοια εμπειρία; Του 'τυχε κάτι παρόμοιο; -
Έχω έναο Opel Astra G 1400 (μοντ. 2000) και στο service των 60.000 μου είπαν ότι θα αλλάξουν ιμάντα χρονισμού. Το βιβλίο συντήρησης όμως αναφέρει αλλαγή στα 120.000 χλμ. Σε παρατήρησή μου μου είπαν ότι είναι τυπογραφικό λάθος , ότι τα 120.000 χλμ. αναφέρονται σε 'γενικό όριο θραύσης' και ότι το βιβλιαράκι έπρεπε να το έχει διορθώσει, έστω και με blanco, ο πωλητής όταν αγόρασα το αυτοκίνητο .
Έχει κανείς παρόμοια εμπειρία; Του 'τυχε κάτι παρόμοιο; -
Οι κινητηρες eco-tec της opel εχουν την ταση να κοβουν ιμαντα χρονισμου οπως φυσικα σε σκληρη χρηση να χτυπανε και στροφαλο!!!Ακομα και αν ο κατασκευαστης λεει αλλαγη ιμαντα στα 120000km απο τη στιγμη που ο οδηγος γνωριζει τη συγκεκριμενη ευαισθησια του μοτερ(εσυ δηλ) ειναι λογικο για προληπτικους λογους να τον αλλαξεις νωριτερα.Αν λυπηθεις τα χρηματα της εργασιας και του ιμαντα που δεν ειναι και ιδιετερα εξωφρενικο ποσο αν σου κοπει ο ιμαντας να υπολογισεις στην καλυτερη περιπτωση πανω απο 600 ευρα Ενα αλλο στοιχειο της αντοχης του ιμαντα χρονισμου περα απ τη δειαρκεια αλαγης που δινει ο κατασκευαστης ειναι κατα ποσο ο κινητηρας αυξανει ακαριαια στροφες η στα κατεβασματα των ταχυτητων οπου ο ιμαντας επιδεχεται τεραστια φορτια εφελκυσμου.Οταν δε τα διαστηματα αλαγης ειναι μεγαλα το φαινομενο της προωρης φθορας γινεται εντονοτερο.Μπορει δηλ εαν ο κατασκευαστης λεει αλλαγη στις 120000km να κοψει δοντια ο ιμαντας στα 115000km!!!Aυτο φυσικα οπως ειπα και ποιο πανω οταν το μοτερ δουλευει σκληρα.Η επιλογη ειναι δικη σου[/quote]
-
Τελικά τον άλλαξα, γιατι σκέφτηκα ότι δεν είναι πολλά λεφτά και καλλίτερα να είμαι σίγουρος. Εντύπωση όμως μου έκανε η συνολική αιτιολόγηση.
Σ΄ευχαριστώ πάντως... -
Το ίδιο πράγμα μου είπαν και εμένα στην Fiat: το βιβλίο λέει 120Κ και αυτοί στα 60Κ μου είπαν ότι θέλει άλλαγμα. Απ' ότι κατάλαβα είναι πάγεια τακτική κάποιων αντιπροσωπειών να εφαρμόζουν ένα πρόγραμμα συντήρησης με τα μισά χιλιόμετρα απ' όσα ορίζει ο κατασκευαστής, διπλασιάζοντας έτσι τα έσαοδα τους.
Το πρόβλημα στην συγκεκριμένη περίπτωση, φαντόζομαι, ότι όπως και εγώ, έτσι και εσύ δεν ξέρεις να καταλάβεις αν ο ιμάντας είναι πράγματι φθαρμένος και χριεάζετια αλλαγή ή απλά μας κοροϊδεύουν. Οπότε είτε βάζεις έναν γνώστη να κοιτάξει τον ιμάντα σου είτε πληρώνεις τα λεφτά στην αντιπροσωπεία!
-
Φοβάμαι ότι κάνουν το ίδιο που κάνουν και με τα λάδια...(Υπάρχει topic) Αλλά όπως λες και σύ, ιμάντας είναι αυτός, δεν το ρισκάρεις...
-
Οπότε είτε βάζεις έναν γνώστη να κοιτάξει τον ιμάντα σου είτε πληρώνεις τα λεφτά στην αντιπροσωπεία!
[list:2biqikrh]O ιμαντας ΔΕΝ ΦΕΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΜΑΤΙ Κοβει τα δοντια 'πρασο' [/list:u:2biqikrh]>Απ' ότι κατάλαβα είναι πάγεια τακτική κάποιων αντιπροσωπειών να εφαρμόζουν ένα πρόγραμμα συντήρησης με τα μισά χιλιόμετρα απ' όσα ορίζει ο κατασκευαστής, διπλασιάζοντας έτσι τα έσαοδα τους.
[list:2biqikrh]Αν σου κοψει ιμαντα ιμαντα ομως νωριτερα θα ΦΩΝΑΖΕΙΣ Θα λες..........'μα καλα δεν το γνωριζατε κυριοι να το αλαξτε νωριτερα'?Παλι ως πελατης θα βγεις κι απο πανω.Βλεπεις εμεις οι ελληνες την εχουμε αυτη τη νοοτροπια [/list:u:2biqikrh]>Τελικά τον άλλαξα, γιατι σκέφτηκα ότι δεν είναι πολλά λεφτά και καλλίτερα να είμαι σίγουρος. Εντύπωση όμως μου έκανε η συνολική αιτιολόγηση.
Σ΄ευχαριστώ πάντως...
[list:2biqikrh]Τον αλαξες και εχεις το κεφαλι σου ησυχο [/list:u:2biqikrh][list:2biqikrh]Το κεφαλι παντως δε σου πηραν [/list:u:2biqikrh]>Φοβάμαι ότι κάνουν το ίδιο που κάνουν και με τα λάδια...(Υπάρχει topic) Αλλά όπως λες και σύ, ιμάντας είναι αυτός, δεν το ρισκάρεις...
[list:2biqikrh]Για το θεμα των λιπαντικων θα επεμβω συντομα [/list:u:2biqikrh]
-
Το θέμα είναι το εξής:
Το επίσημο βιβλίο συντήρησης γράφει για 120.000 χλμ.
Το συνεργείο λέει ότι το βιβλίο έχει λάθος.
Η Opel Hellas λέει ότι το βιβλίο συντήρησης αναφέρει ένα 'γενικό όριο θραύσης'. (αυτό ισχύει άραγε και για τα υπόλοιπα ανταλλακτικά που περιλαμβάνονται στη συντήρηση;)Λίγο μύλος, η υπόθεση. Και τελικά, επειδή ακριβώς πρόκειται για ανταλλακτικό που αν χαλάσει θα πάθεις πολύ χοντρή ζημιά, το αλλάζεις στα 60,000 χλμ.
-
Το επίσημο βιβλίο συντήρησης γράφει για 120.000 χλμ.
Το συνεργείο λέει ότι το βιβλίο έχει λάθος[list:t8q5hzm3]Εγω σου λεω οτι ο κατασκευαστης εχει δικιο χωρις φυσικα να θελω να υποστηριξω τις αντιπροσωπειες Στην ουσια δεν ξερουν να μοιρασουν σε δυο γαιδουρια αχυρο Αλλο ομως το ενα κι αλλο το αλλο[/list:u:t8q5hzm3][list:t8q5hzm3]Εσυ το ΡΙΣΚΑΡΕΙΣ?[/list:u:t8q5hzm3][list:t8q5hzm3]Απλη λογικη[/list:u:t8q5hzm3]>Η Opel Hellas λέει ότι το βιβλίο συντήρησης αναφέρει ένα 'γενικό όριο θραύσης'. (αυτό ισχύει άραγε και για τα υπόλοιπα ανταλλακτικά που περιλαμβάνονται στη συντήρηση
[list:t8q5hzm3]Η opel και η καθε opel στα βιβλια τους ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΠΟΥΘΕΝΑ και για ΧΡΟΝΙΑ ελατωματα που εχουν τα αυτοκινητα τους Πχ η rover εχει καταριψει το ρεκορ γκινες στα ραγισματα κεφαλων Αυτο τι σημαινει?Εσυ σαν οδηγος δεν πρεπει να λαβεις τα μετρα σου εφοσον στο πει ο μηχανικος σου?[/list:u:t8q5hzm3]>Λίγο μύλος, η υπόθεση
[list:t8q5hzm3]Καθολου.Απλα ειναι εμπειριας του ανθρωπου που ασχολειται με τη συγκεκριμενη εταιρια, το τονιζω και παλι, ασχετα εαν ειναι αντιπροσωπεια!!!Εαν τωρα εσυ σαν πελατης τα καταλαβαινεις καχυποπτα πρεπει να υποστεις και τις συνεπειες.Δεν στο λεω προσωπικα αλλα μεσα απ την εμπειρια μου[/list:u:t8q5hzm3][list:t8q5hzm3]Φιλικα Μακης[/list:u:t8q5hzm3]
-
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
Βλεπεις εμεις οι ελληνες την εχουμε αυτη τη νοοτροπια
Αν εμείς οι έλληνες έχουμε αυτήν την νοοτροπία, δηλαδή ο κατασκευαστής όταν λέει 120Κ με ποια νοοτροπία το λέει;
Τέλως πάντων και εγώ τον άλλαξα επειδή η νοοτροπία μου λέει να έχω το κεφάλι μου ήσυχο και να μην τα φορτώνω σε άλλους.
-
Ο χρήστης cdro έγραψε:
Το ίδιο πράγμα μου είπαν και εμένα στην Fiat: το βιβλίο λέει 120Κ και αυτοί στα 60Κ μου είπαν ότι θέλει άλλαγμα. Απ' ότι κατάλαβα είναι πάγεια τακτική κάποιων αντιπροσωπειών να εφαρμόζουν ένα πρόγραμμα συντήρησης με τα μισά χιλιόμετρα απ' όσα ορίζει ο κατασκευαστής, διπλασιάζοντας έτσι τα έσαοδα τους.Βασικα αυτο που ειπες ειναι χοντρη βλακεια γιατι με 15 χιλιαρικα θα γλιτωσεις μια ζημια που θα σου κοστισει 600!Οποτε μην τα βαζεις με τις αντιπροσωπειες...Στο λεω γιατι δουλευω σε μια αντιπροσωπεια OPEL και οταν του λες 'θα το αλλαξουμε...' δυσανασχετουν...Οταν ομως το αμαξι κοψει ιμαντα,ερχονται και κλαιγονται για εκπτωση...
Οντως για τους Χ14ΧΕ που εχει ο φιλος μας το εργοστασιο προεβλεπε αλλαγη στις 60.000 και τα περισσοτερα συνεργεια ελεγαν προληπτικα αλλαγη στα 45.000 χλμ. γιατι οι ecotec ειχαν μια προιστορια σε κομμενους ιμαντες...
Ειναι χαρακτηριστικο παραδειγμα της παροιμιας 'φυλαγε τα ρουχα σου για να εχεις τα μισα...'. -
Φίλε 'the judge', xαίρομαι που αφού δουλεύεις σε αντιπροσωπεία ξέρεις περισσότερες λεπτομέρειες και τις μοιράζεσαι μαζί μας. Επίσης, έχεις δίκιο να λες ότι γλιτώνεις από μία πολύ ακριβή ζημιά με μικρότερο κόστος (από την εμπειρία μου πάντως δεν είναι μόνο 15 χιλιάρικα!). Απλά σαν απλός χρήστης του αυτοκινήτου (όχι μηχανικός) κάπου μπερδεύεσαι και δεν ξέρεις τι να πιστέψεις: το βιβλίο του κατασκευαστή ή τον υπεύθυνο συνεργείου της αντιπροσωπείας (τον οποίο βλέπεις μία φορά το χρόνο, στο σέρβις, και με όσα έχεις κατά καιρούς ακούσει δεν ξέρεις αν λέει πάντα την αλήθεια ή τον νοιάζει μόνο το κέρδος του συνεργείου).
Σίγουρα αν είχαμε εμπιστοσύνη στους μηχανικούς των συνεργείων θα ήταν όλα καλά. Πάντως εγώ ακολουθώ όλες τις υποδείξεις τους για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο, έστω και αν σε μερικά πράγματα μπορεί να μας κοροϊδεύουν
-
Πιστεύω το θέμα είναι πόσο εμπιστεύεσαι το συνεργείο που πας το αυτοκίνητό σου. Γιατί και αυτός που σου κάνει σέρβις στο αυτοκίνητο, μπορεί να σου αλλάξει και 5.000km πριν ένα ανταλλακτικό για να έχει και αυτός το κεφάλι του ήσυχο, οτι δεν θα σου χαλάσει ποτέ τίποτα. Εγώ στην Toyota άλλαξα στα 100.000km ιμάντα, αν και δεν ξέρω στα πόσα προτείνει ο κατασκευαστής. Τα 45.000 λοιπόν που αναφέρονται μου φαίνονται πολύ λίγα. Ίσως τα συνεργεία να προτιμούν να ακούνε παράπονα για τα πολλά λεφτά που δίνουμε στα σέρβις, παρά να τους τα χώνουμε γιατί ξεμείναμε στη μέση του πουθενά π.χ. από ιμάντα.
Α! το παραπάνω σέρβις των 100.000km μου στοίχησε 340 euro... -
Παντως και η τυφλη εμπιστοσυνη στους μηχανικους δεν ειναι καλο...
Θελουν και αυτοι να τους ζοριζεις λιγο γιατι πολλες φορες ειναι για κλαμματα!!!
Παντως αυτο που ισχυει ειναι οτι τα ατομα που ειναι στην reception καθε συνεργειου ειναι απλα διπλωματες και προσπαθουν να 'κρατησουν' τον κοσμο στο συγκεκριμενο συνεργειο.Οχι οτι ειναι απατεωνες οι επαγγελματιες ψευτες απλα λογο της θεσης τους πολλες φορες χρειαζεται να κρυβουν αρκετα πραγματα απο τον πελατη.Αυτο που χρειαζεται πανω απο ολα ειναι να ξερουμε τα αυτοκινητα μας και να μην πηγαινετε καπου και τους λετε 'Κατι ακουγεται αλλα δεν ξερω απο που...' γιατι τους δειχνετε οτι δεν εχετε γνωση και μπορουν να σας αλλαξουν το μισο αμαξι ετσι!
Θελει και λιγο ψαξιμο και ενημερωση...Ολα τα συνεργεια πλουτιζουν απο τους αδαεις που πηραν ενα αμαξι για να τους πηγαινοφερνει μονο,λογικο βεβαια αφου αυτο εξυπηρετει γενικα,αλλα πρεπει να εχουν και μια σχετικη γνωση για να μην τους κοροιδευουν...
Ελπιζω να συμφωνειτε...Υ.Γ Δεν εχω γραψει κατι κακοπροαιρετα απλα ειναι κριμα να μας εκμεταλλευονται...Εγω την επαθα παλιοτερα για αυτο εχω και αυτη την αποψη...
-
Ο χρήστης the judge έγραψε:
Παντως και η τυφλη εμπιστοσυνη στους μηχανικους δεν ειναι καλο...
Θελουν και αυτοι να τους ζοριζεις λιγο γιατι πολλες φορες ειναι για κλαμματα!!!Αυτό ακριβώς που λες είναι το σημείο κλειδί της υπόθεσης. Να ρωτάς, να επιμένεις και να το ψάχνεις μέχρι να σου πούνε κάτι που είναι πειστικό και όχι κάτι γενικόλογο για να σε μπερδέψουν και να ησυχάσουν.
-
Ο χρήστης the judge έγραψε:
[
Οντως για τους Χ14ΧΕ που εχει ο φιλος μας το εργοστασιο προεβλεπε αλλαγη στις 60.000 και τα περισσοτερα συνεργεια ελεγαν προληπτικα αλλαγη στα 45.000 χλμ. γιατι οι ecotec ειχαν μια προιστορια σε κομμενους ιμαντες...
Ειναι χαρακτηριστικο παραδειγμα της παροιμιας 'φυλαγε τα ρουχα σου για να εχεις τα μισα...'.απο οσο τουλαχιστον γνωριζω [και διορθωστε με αν κανω λαθος] η ταση των ecotec να κοβουν τον ιμαντα ηταν ενα ''βρεφονηπιακο'' προβλημα που διορθωθηκε μετα απο τον εντοπισμο του και δεν συμβαινει στα νεοτερα μοντελα, μαλιστα οπως που ειπαν απο το μαγαζι που πηρα τα ανταλλακτικα ειναι τα ''ενισχυμενα'' και οχι αυτα που ειχε αρχικη τοποθετηση.
45000 χλμ εστω και προληπτικα ειναι επιεικως απαραδεκτο για ιμαντα χρονισμου [που δεν ειναι μονο ο ιμαντας εδω που τα λεμε αλλα και τα ραουλα και ο τεντωτηρας ] σε εναν συγχρονο κινητηρα και σε μια εταιρεια που θελει να βλεπει το ονομα της να ''ανεβαινει''.
εδω που τα λεμε και τα 60000 παλι λιγα ειναι οταν αλλες εταιρειες πανε ανετα 90 με 100000χλμ.ειχα και εγω την ιδια απορια με τον φιλο που ανοιξε το τοπικ και τελικα πηρα τα ανταλλακτικα [κοστος 150 ευρω] και τον αντικατεστησα στο δικο μου που ειναι μοντ 3/99.
επισης καλο ειναι μαζι με την αλλαγη του ιμαντα και των παρελκομενων του να αντικαθισταται προληπτικα και η τρομπα νερου γιατι και αυτη δεν φημιζεται για την αντοχη της.[η δικη μου ειχε αρχισει να δακρυζει και την αλλαξα φυσικα].
κατα τα αλλα ειμαι πολυ ευχαριστημενος απο την λειτουργια του κινητηρα ο οποιος μετα απο 68000 χιλ δουλευει αψογα και σε μονιμα υψηλους ρυθμους ενεκα πολλων χιλιομετρων [περιπου 45000] σε ταξιδια στις εθνικες οδους.
-
[quote='the judge...........Βασικα αυτο που ειπες ειναι χοντρη βλακεια γιατι με 15 χιλιαρικα θα γλιτωσεις μια ζημια που θα σου κοστισει 600!................'.[/quote]
το κοστος στην αντιπροσωπια που ρωτησα ηταν 330 ευρω σε συνεργειο οπελ [μη εξουσιοδοτημενο φυσικα] 235 ευρω και στον κολλητο μου μου τυγχανει μηχανικος .......μονο τα ανταλλακτικα δηλ 150 ευρω
-
Λοιπόν, αν και χοντρά καθυστερημένος στο thread (πρώτη φορά επισκέφτομαι το συγκεκριμένο φόρουμ έστι κι αλλιώς), αποκόμισα το εξής συμπέρασμα: μπορείτε στο εξής να με 'κρεμάσετε' σε δημόσια θέα (σε τόπο της επιλογής σας), να με δείχνετε με το δάχτυλο από το πρωί μέχρι το βράδυ και να γελάτε!!!!
Πριν από μια βδομάδα άλλαξα ιμάντα χρονισμού σε Astra G (Centenial, Aug/99) στα 40000 χλμ!!!!!! Παρά τις επαναλαμβανόμνα διατυπωμένες επιφυλάξεις μου για την συγκεκριμένη αλλαγή στον υπέυθυνο του σέρβις στην Bestcar, τελικά τον άλλαξα. Μόνο και μόνο προληπτικά φυσικά, επειδή 'φοβήθηκα' τη φθορά από χρόνο, μιας και από τα χιλιόμετρα καταλαβαίνετε πως δεν το κινώ πολύ το αμάξι. Μόνο 'ελάφρυντικό' μου ίσως είναι πως όλα τα 40000 χλμ του είναι 'σκληρά' αφού όποτε το οδηγώ του δίνω και καταλαβαίνει!
Παρ' αυτα, ορίστε τόπο, φτιάξτε 'κρεμάλα' και φωνάξτε με
-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
Παρ' αυτα, ορίστε τόπο, φτιάξτε 'κρεμάλα' και φωνάξτε μεΘα σου φωνάξω!
Μακάρι να φτάσω και εγώ τις 40000χιλιόμετρα χωρίς προβλήματα με το ASTRA μου και στις 40000 αλλάζω όχι μόνο τον ιμάντα αλλά και ότι άλλο χρειαστεί!!!!!!
Α! φώναξα! το ευχαριστήθηκα!!!!*υ.γ. πάντως την BEST CAR να την προσέχεις λιγάκι ... εγώ το πήρα από την ΒΕST CAR MEΣΟΓΕΙΩΝ και τελικά 'πλακωθήκαμε' ... και φθάσαμε μέχρι την Opel Hellas ... *
Ιμάντας χρονισμού OPEL Astra