Ο χρήστης the judge έγραψε:
[
Οντως για τους Χ14ΧΕ που εχει ο φιλος μας το εργοστασιο προεβλεπε αλλαγη στις 60.000 και τα περισσοτερα συνεργεια ελεγαν προληπτικα αλλαγη στα 45.000 χλμ. γιατι οι ecotec ειχαν μια προιστορια σε κομμενους ιμαντες...
Ειναι χαρακτηριστικο παραδειγμα της παροιμιας 'φυλαγε τα ρουχα σου για να εχεις τα μισα...'.
απο οσο τουλαχιστον γνωριζω [και διορθωστε με αν κανω λαθος] η ταση των ecotec να κοβουν τον ιμαντα ηταν ενα ''βρεφονηπιακο'' προβλημα που διορθωθηκε μετα απο τον εντοπισμο του και δεν συμβαινει στα νεοτερα μοντελα, μαλιστα οπως που ειπαν απο το μαγαζι που πηρα τα ανταλλακτικα ειναι τα ''ενισχυμενα'' και οχι αυτα που ειχε αρχικη τοποθετηση.
45000 χλμ εστω και προληπτικα ειναι επιεικως απαραδεκτο για ιμαντα χρονισμου [που δεν ειναι μονο ο ιμαντας εδω που τα λεμε αλλα και τα ραουλα και ο τεντωτηρας ] σε εναν συγχρονο κινητηρα και σε μια εταιρεια που θελει να βλεπει το ονομα της να ''ανεβαινει''.
εδω που τα λεμε και τα 60000 παλι λιγα ειναι οταν αλλες εταιρειες πανε ανετα 90 με 100000χλμ.
ειχα και εγω την ιδια απορια με τον φιλο που ανοιξε το τοπικ και τελικα πηρα τα ανταλλακτικα [κοστος 150 ευρω] και τον αντικατεστησα στο δικο μου που ειναι μοντ 3/99.
επισης καλο ειναι μαζι με την αλλαγη του ιμαντα και των παρελκομενων του να αντικαθισταται προληπτικα και η τρομπα νερου γιατι και αυτη δεν φημιζεται για την αντοχη της.[η δικη μου ειχε αρχισει να δακρυζει και την αλλαξα φυσικα].
κατα τα αλλα ειμαι πολυ ευχαριστημενος απο την λειτουργια του κινητηρα ο οποιος μετα απο 68000 χιλ δουλευει αψογα και σε μονιμα υψηλους ρυθμους ενεκα πολλων χιλιομετρων [περιπου 45000] σε ταξιδια στις εθνικες οδους.