Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    XAΛΑΝΕ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΑΓΟΡΑΣ ΤΗΣ FIAT ΑΠΟ ΤΗΝ GENERAL MOTORS
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. XAΛΑΝΕ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΑΓΟΡΑΣ ΤΗΣ FIAT ΑΠΟ ΤΗΝ GENERAL MOTORS
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Περί αυτοκίνησης
    11
    36
    301
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      ckosm last edited by

      Η αγορά της Ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας FIAT από την General Motors (GM) φαίνεται να ναυαγεί. Οι δηλώσεις του πρωθυπουργού της Ιταλίας, Σίλβιο Μπερλουσκόνι, περί οικονομικής ενίσχυσης της Fiat Auto από την κυβέρνηση, που ίσως να μεταφραστεί και στην αγορά σημαντικού μεριδίου των μετοχών της εταιρείας, άναψε φωτιές στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού και συγκεκριμένα στην GM.

      Eιδικότερα ο οικονομικός διευθυντής της General Motors, Tζον Ντέβιν, εξέφρασε την έντονη δυσαρέσκεια της εταιρείας του σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο, τονίζοντας χαρακτηριστικά: 'Εάν υπάρξει οποιαδήποτε αλλαγή στον έλεγχο της Fiat Auto, τότε αυτόματα σταματούν οι διαπραγματεύσεις και ακυρώνεται οποιαδήποτε πρόθεση αγοράς της Fiat'.

      H GM φαίνεται ξεκάθαρα ότι δεν επιθυμεί την εμπλοκή της Ιταλικής Κυβέρνησης, καθώς θεωρεί ότι κάτι τέτοιο θα ανατρέψει πλήρως το σκηνικό και οι διαπραγματεύσεις θα γίνουν πλέον σε ένα εντελώς νέο πλαίσιο με διαφορετικές συνθήκες. Στη μέση βρίσκεται η Fiat που διαψεύδει ότι έχει συζητήσει με την ιταλική κυβέρνηση, το ενδεχόμενο αγοράς πακέτου μετοχών της, ενώ προσπαθεί να αντέξει τις απεργίες και τις διαδηλώσεις των χιλιάδων απολυόμενων εργατών της.

      Εάν τελικά το Gruppo Fiat (και φυσικά μαζί και η Alfa Romeo-Lancia) παραμείνει Ιταλικό, τότε μπορούμε να ελπίζουμε ότι θα παραμείνει στο προσκήνιο άλλος ακόμα ένας πόλος έλξης για τον 'πραγματικό οδηγό', που θα σχετίζεται με την παραγωγή πραγματικών αυτοκινήτων. Eξυπακούεται βέβαια ότι η FIAT (και ιδίως στο τμήμα της Alfa Romeo) πρέπει να ανανεωθεί σημαντικά και να ξεπεράσει τα προβλήματα του πρόσφατου παρελθόντος παρουσιάζοντας εντελώς αναθεωρημένα σε κινητήρες μοντέλα (π.χ. που είναι αυτό το καταπληκτικό Fiat Coupe 2.0 Turbo?).
      Επίσης εάν τελικά τα πράγματα με τη Fiat γίνουν όπως προανέφερα, τότε αυτή μαζί με το group VAG θα παραμείνουν και οι μοναδικές ΑΜΙΓΩΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ που άντεξαν στην 'Παγκοσμιοποιημένη' δυείσδυση της GM.

      Chris

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        ckosm last edited by

        Η αγορά της Ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας FIAT από την General Motors (GM) φαίνεται να ναυαγεί. Οι δηλώσεις του πρωθυπουργού της Ιταλίας, Σίλβιο Μπερλουσκόνι, περί οικονομικής ενίσχυσης της Fiat Auto από την κυβέρνηση, που ίσως να μεταφραστεί και στην αγορά σημαντικού μεριδίου των μετοχών της εταιρείας, άναψε φωτιές στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού και συγκεκριμένα στην GM.

        Eιδικότερα ο οικονομικός διευθυντής της General Motors, Tζον Ντέβιν, εξέφρασε την έντονη δυσαρέσκεια της εταιρείας του σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο, τονίζοντας χαρακτηριστικά: 'Εάν υπάρξει οποιαδήποτε αλλαγή στον έλεγχο της Fiat Auto, τότε αυτόματα σταματούν οι διαπραγματεύσεις και ακυρώνεται οποιαδήποτε πρόθεση αγοράς της Fiat'.

        H GM φαίνεται ξεκάθαρα ότι δεν επιθυμεί την εμπλοκή της Ιταλικής Κυβέρνησης, καθώς θεωρεί ότι κάτι τέτοιο θα ανατρέψει πλήρως το σκηνικό και οι διαπραγματεύσεις θα γίνουν πλέον σε ένα εντελώς νέο πλαίσιο με διαφορετικές συνθήκες. Στη μέση βρίσκεται η Fiat που διαψεύδει ότι έχει συζητήσει με την ιταλική κυβέρνηση, το ενδεχόμενο αγοράς πακέτου μετοχών της, ενώ προσπαθεί να αντέξει τις απεργίες και τις διαδηλώσεις των χιλιάδων απολυόμενων εργατών της.

        Εάν τελικά το Gruppo Fiat (και φυσικά μαζί και η Alfa Romeo-Lancia) παραμείνει Ιταλικό, τότε μπορούμε να ελπίζουμε ότι θα παραμείνει στο προσκήνιο άλλος ακόμα ένας πόλος έλξης για τον 'πραγματικό οδηγό', που θα σχετίζεται με την παραγωγή πραγματικών αυτοκινήτων. Eξυπακούεται βέβαια ότι η FIAT (και ιδίως στο τμήμα της Alfa Romeo) πρέπει να ανανεωθεί σημαντικά και να ξεπεράσει τα προβλήματα του πρόσφατου παρελθόντος παρουσιάζοντας εντελώς αναθεωρημένα σε κινητήρες μοντέλα (π.χ. που είναι αυτό το καταπληκτικό Fiat Coupe 2.0 Turbo?).
        Επίσης εάν τελικά τα πράγματα με τη Fiat γίνουν όπως προανέφερα, τότε αυτή μαζί με το group VAG θα παραμείνουν και οι μοναδικές ΑΜΙΓΩΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ που άντεξαν στην 'Παγκοσμιοποιημένη' δυείσδυση της GM.

        Chris

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          ckosm last edited by

          Η αγορά της Ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας FIAT από την General Motors (GM) φαίνεται να ναυαγεί. Οι δηλώσεις του πρωθυπουργού της Ιταλίας, Σίλβιο Μπερλουσκόνι, περί οικονομικής ενίσχυσης της Fiat Auto από την κυβέρνηση, που ίσως να μεταφραστεί και στην αγορά σημαντικού μεριδίου των μετοχών της εταιρείας, άναψε φωτιές στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού και συγκεκριμένα στην GM.

          Eιδικότερα ο οικονομικός διευθυντής της General Motors, Tζον Ντέβιν, εξέφρασε την έντονη δυσαρέσκεια της εταιρείας του σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο, τονίζοντας χαρακτηριστικά: 'Εάν υπάρξει οποιαδήποτε αλλαγή στον έλεγχο της Fiat Auto, τότε αυτόματα σταματούν οι διαπραγματεύσεις και ακυρώνεται οποιαδήποτε πρόθεση αγοράς της Fiat'.

          H GM φαίνεται ξεκάθαρα ότι δεν επιθυμεί την εμπλοκή της Ιταλικής Κυβέρνησης, καθώς θεωρεί ότι κάτι τέτοιο θα ανατρέψει πλήρως το σκηνικό και οι διαπραγματεύσεις θα γίνουν πλέον σε ένα εντελώς νέο πλαίσιο με διαφορετικές συνθήκες. Στη μέση βρίσκεται η Fiat που διαψεύδει ότι έχει συζητήσει με την ιταλική κυβέρνηση, το ενδεχόμενο αγοράς πακέτου μετοχών της, ενώ προσπαθεί να αντέξει τις απεργίες και τις διαδηλώσεις των χιλιάδων απολυόμενων εργατών της.

          Εάν τελικά το Gruppo Fiat (και φυσικά μαζί και η Alfa Romeo-Lancia) παραμείνει Ιταλικό, τότε μπορούμε να ελπίζουμε ότι θα παραμείνει στο προσκήνιο άλλος ακόμα ένας πόλος έλξης για τον 'πραγματικό οδηγό', που θα σχετίζεται με την παραγωγή πραγματικών αυτοκινήτων. Eξυπακούεται βέβαια ότι η FIAT (και ιδίως στο τμήμα της Alfa Romeo) πρέπει να ανανεωθεί σημαντικά και να ξεπεράσει τα προβλήματα του πρόσφατου παρελθόντος παρουσιάζοντας εντελώς αναθεωρημένα σε κινητήρες μοντέλα (π.χ. που είναι αυτό το καταπληκτικό Fiat Coupe 2.0 Turbo?).
          Επίσης εάν τελικά τα πράγματα με τη Fiat γίνουν όπως προανέφερα, τότε αυτή μαζί με το group VAG θα παραμείνουν και οι μοναδικές ΑΜΙΓΩΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ που άντεξαν στην 'Παγκοσμιοποιημένη' δυείσδυση της GM.

          Chris

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            skullone last edited by

            Και επιτέλους να δούμε και καμιά σπορτίφ Lancia. Δε λέω, καλές οι Thesis και Lybra, αλλά... Περιμένω περισσότερα από τη Lancia.

            Ξεχνάς όμως τη Ρενώ. Συνεργάζεται μεν με τη Νισσάν, αλλά έχει ξεχωριστό, δικό της χαρακτήρα. Αντίστοιχα και το γκρουπ PSA.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • G
              gavriil1 last edited by

              Ο χρήστης ckosm έγραψε:

              Εάν τελικά το Gruppo Fiat (και φυσικά μαζί και η Alfa Romeo-Lancia) παραμείνει Ιταλικό, τότε μπορούμε να ελπίζουμε ότι θα παραμείνει στο προσκήνιο άλλος ακόμα ένας πόλος έλξης για τον 'πραγματικό οδηγό', που θα σχετίζεται με την παραγωγή πραγματικών αυτοκινήτων. Eξυπακούεται βέβαια ότι η FIAT (και ιδίως στο τμήμα της Alfa Romeo) πρέπει να ανανεωθεί σημαντικά και να ξεπεράσει τα προβλήματα του πρόσφατου παρελθόντος παρουσιάζοντας εντελώς αναθεωρημένα σε κινητήρες μοντέλα (π.χ. που είναι αυτό το καταπληκτικό Fiat Coupe 2.0 Turbo?).
              Chris

              Αυτο τι σημενει? Οτι εαν αγοραστει η Φιατ απο την GM, θα παψει να κατασκευαζει αυτοκινητα 'για τον πραγματικο οδηγο'? Αυτο τι σημενει δηλαδη? Διοτι η GM αγορασε και την Σααμπ και μολις διαβαζα στους Τροχους για το καινουγριο 9.3 για το οποιο ειπαν πολυ καλα λογια.

              Τι σημενει 'πραγματικος οδηγος' και τι σημενει 'πραγματικο αυτοκινητο'?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                gavriil1 last edited by

                Παρεμπιπτόντως, τα τελευταια νεα καλουν για την κυβερνηση της Ιταλιας να αποσυρετε απο πιθανοτητα επενδυσης στην Φιατ.

                http://www.autonews.com/news.cms?newsId=3684

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • T
                  ttcq last edited by

                  Χμμμ...Τώρα γιατί τα αυτοκίνητα του Gruppo Fiat και ειδικώτερα η Alfa Romeo θεωρούνται 'πραγματικά αυτοκίνητα' ενώ όσοι τα οδηγούν
                  θεωρούνται 'πραγματικοί οδηγοί' είναι απορίας άξιο.....

                  Τώρα γιατί οι Ιταλοί μόνο παράγουν 'πραγματικά αυτοκίνητα' είναι και
                  αυτό απορίας άξιο.........

                  Τώρα γιατί εγώ και πολλοί άλλοι που δεν έχουμε Ιταλικό αυτοκίνητο
                  δεν θεωρούμαστε 'πραγματικοί οδηγοί' η τα αυτοκινητάκια μας δεν
                  θεωρούνται 'πραγματικά' αυτοκίνητα είναι και αυτό απορίας άξιο......

                  Αυτό όμως που δεν είναι απορίας άξιο είναι το οτι το Gruppo Fiat και η
                  Alfa Romeo sucks

                  Αλήθεια που είναι αυτό το 'καταπληκτικό' Fiat Coupe 2.0 Turbo???
                  ....και γιατί οτιδήποτε παράγεται απο την Alfa Romeo γίνεται δεκτό με
                  τυμπανοκρουσίες.....Γιατί 'το αίμα νερό δεν γίνεται'??????.........

                  Χμμμμ....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    ckosm last edited by

                    Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:

                    Εάν τελικά το Gruppo Fiat (και φυσικά μαζί και η Alfa Romeo-Lancia) παραμείνει Ιταλικό, τότε μπορούμε να ελπίζουμε ότι θα παραμείνει στο προσκήνιο άλλος ακόμα ένας πόλος έλξης για τον 'πραγματικό οδηγό', που θα σχετίζεται με την παραγωγή πραγματικών αυτοκινήτων. Eξυπακούεται βέβαια ότι η FIAT (και ιδίως στο τμήμα της Alfa Romeo) πρέπει να ανανεωθεί σημαντικά και να ξεπεράσει τα προβλήματα του πρόσφατου παρελθόντος παρουσιάζοντας εντελώς αναθεωρημένα σε κινητήρες μοντέλα (π.χ. που είναι αυτό το καταπληκτικό Fiat Coupe 2.0 Turbo?).
                    Chris

                    Αυτο τι σημενει? Οτι εαν αγοραστει η Φιατ απο την GM, θα παψει να κατασκευαζει αυτοκινητα 'για τον πραγματικο οδηγο'? Αυτο τι σημενει δηλαδη? Διοτι η GM αγορασε και την Σααμπ και μολις διαβαζα στους Τροχους για το καινουγριο 9.3 για το οποιο ειπαν πολυ καλα λογια.

                    Τι σημενει 'πραγματικος οδηγος' και τι σημενει 'πραγματικο αυτοκινητο'?

                    Kαλά ντε, ηρεμησε. Μη φοβάσαι δεν θίξαμε τα Αμερικανάκια. Είναι γεγονός όμως, πέστο προσωπική μου άποψη μαζί με πολλούς άλλους, ότι έστω και άν η GM φτιάχνει τώρα το Saab 9-3, δεν παύει να είναι 'ανέραστο'.
                    Οταν στη δεκαετία του '80 η Fiat/Alfa Romeo έφταιχνε AlgaSud Sprint και Ritmo Abarth 2000cc 130TC, που κράταγαν στις στροφές σαν τραίνα και είχαν τιμόνια σαν νυστέρια, τότε η GM και άλλοι έβγαζαν 'ματρακάδες'.
                    Και τώρα μη μου λες τίποτα άλλο γιατί το μόνο που αποδεικνύεις με αυτό το θιγμένο ύφος είναι ότι είσαι θύμα της αμερικάνικης διαφήμισης.

                    ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ, CHIAO-CHIAO, ΣΤΑ ΙΤΑΛΙΚΑ!!!

                    Chris

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • C
                      ckosm last edited by

                      Ο χρήστης ttcq έγραψε:
                      Χμμμ...Τώρα γιατί τα αυτοκίνητα του Gruppo Fiat και ειδικώτερα η Alfa Romeo θεωρούνται 'πραγματικά αυτοκίνητα' ενώ όσοι τα οδηγούν
                      θεωρούνται 'πραγματικοί οδηγοί' είναι απορίας άξιο.....

                      Τώρα γιατί οι Ιταλοί μόνο παράγουν 'πραγματικά αυτοκίνητα' είναι και
                      αυτό απορίας άξιο.........

                      Τώρα γιατί εγώ και πολλοί άλλοι που δεν έχουμε Ιταλικό αυτοκίνητο
                      δεν θεωρούμαστε 'πραγματικοί οδηγοί' η τα αυτοκινητάκια μας δεν
                      θεωρούνται 'πραγματικά' αυτοκίνητα είναι και αυτό απορίας άξιο......

                      Αυτό όμως που δεν είναι απορίας άξιο είναι το οτι το Gruppo Fiat και η
                      Alfa Romeo sucks

                      Αλήθεια που είναι αυτό το 'καταπληκτικό' Fiat Coupe 2.0 Turbo???
                      ....και γιατί οτιδήποτε παράγεται απο την Alfa Romeo γίνεται δεκτό με
                      τυμπανοκρουσίες.....Γιατί 'το αίμα νερό δεν γίνεται'??????.........

                      Χμμμμ....

                      Δεν νομίζω να θέτεις κανένα ουσιαστικό ερώτημα. Το εάν η Fiat/Alfa Romeo έχουν παράγει πραγματικά αυτοκίνητα ρώτα αυτούς που είχαν την τύχη να τα οδηγήσουν τις 10-ετίες '70 και '80. Τότε που οι περισσότεροι άλλοι μάθαιναν ακόμα πως να στρίβουν αλλα και να κρατούν ένα αυτοκίνητο στην ευθεία γραμμή, και η Alfa Romeo έδειχνε το δρόμο. Υπήρχαν βέβαια και κάποιες εξαιρέσεις!

                      Πείτε μου εσείς πόιό μεσαίο αμερικάνικο αυτοκίνητο εκείνης της εποχής είχε την οδική συμπεριφορά και επιδόσεις των αντίστοιχων Αlfa και Fiat.
                      Kαι ας μη μιλήσουμε γιά supercars της εποχής εκείνης γιατί απέναντι στις Ferrari και Porche από Ευρώπη η Αμερικάνικη αυτοκινητοβιομηχανία είχε να αντιπαραβάλλει τα Camaro και τις Corvette, και άλλες μπούρδες...

                      Aλλά τι να κάνουμε δεν έχουμε αποδεχθεί όλοι τους εαυτούς μας πιστά στρατιωτάκια της παγκοσμιοποίησης.

                      Chris

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        ttcq last edited by

                        Φίλε ckosm, είμαι Ελληνας και μένω στην Ελλάδα.

                        Ο αόριστος που χρησιμοποιείς στην απάντηση σου τα λέει όλα.

                        Η Alfa Romeo πιθανόν να έδειχνε τον δρόμο πριν είκοσι και πλέον χρόνια
                        αλλά τώρα????????.....

                        Θα ήθελα να ξέρω αν οδηγούσες την δεκαετία ΄70 και ΄80??? και αν ναι
                        τα έχεις οδηγήσει τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα?

                        Εχεις μιλήσει με άλλους Ευρωπαίους σχετικά με την γνώμη που είχαν/έχουν για τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα?? Νομίζω οτι το Gruppo δεν
                        τα πάει και τόσο καλά στην Ευρώπη.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • C
                          ckosm last edited by

                          Ο χρήστης ttcq έγραψε:
                          Φίλε ckosm, είμαι Ελληνας και μένω στην Ελλάδα.

                          Ο αόριστος που χρησιμοποιείς στην απάντηση σου τα λέει όλα.

                          Η Alfa Romeo πιθανόν να έδειχνε τον δρόμο πριν είκοσι και πλέον χρόνια
                          αλλά τώρα????????.....

                          Θα ήθελα να ξέρω αν οδηγούσες την δεκαετία ΄70 και ΄80??? και αν ναι
                          τα έχεις οδηγήσει τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα?

                          Εχεις μιλήσει με άλλους Ευρωπαίους σχετικά με την γνώμη που είχαν/έχουν για τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα?? Νομίζω οτι το Gruppo δεν
                          τα πάει και τόσο καλά στην Ευρώπη.

                          Φίλε ttcq είμαι οδηγός από το 1979 (επίσημα δίπλωμα) και τα έχω οδηγήσει γιά 2 και 1 χρόνο τα ΑlfaSud Sprint 1.5 (96hp) και Fiat Ritmo 2.0-130TC όταν έζησα στη Γαλλία από 1983-1986, και μάλιστα τα είχα αγοράσει μεταχειρισμένα από πρώτο χέρι από θείο μου που ζεί εκεί. Επίσης έχω οδηγήσει το Fiat Coupe 2.0Turbo (220hp). Μιλάμε γιά εκπληκτικά αυτοκίνητα και τα τρία.
                          Τον αόριστο τον χρησιμοποίησα γιά να μου θυμίσει κανείς εάν στην κατηγορία αυτή στις αρχές δεκαετίας του ΄80 είχε κανείς άλλος να αντιπαραβάλλει αντίστοιχα αυτοκίνητα (εξαιρώ βέβαια το Golf 1.6 GTI πρώτης γενειας που είχε κυκλοφορήσει από 1979-80; σημειωτέον ότι είχα το Sciroco GTI 1.6 (110hp) μεταχειρισμένο το 1987-1989 στην Αγγλία πού είχε τον ίδιο κινητήρα με το Golf GTI). Εάν ναι σε παρακαλώ επιχειρηματολόγησε με συγκεκριμένα παραδείγματα.
                          Ακόμα και 6 χρόνια πρίν που η Alfa Romeo παρουσίασε την 146-1.6 (120hp) με τον Twin Spark, ποιό άλλο οικογενειακό μικρο-μεσαίο αυτοκίνητο μπορούσε να την συναγωνιστεί.
                          Από την άλλη η GM με τη Ford παρουσιάζει το Ford Moneo 1.8 το οποίο θεωρείται και κορυφαίο στην κατηγορία των μεσαίων οικογενειακών, και δεν θα διαφωνήσω σε αυτό, αλλά συγκρινόμενο με τα 1.8Τ του VAG (Αudi A4, Passat, Octavia, Toledo) και την Alfa 156 1.8 εκτός συναγωνισμού γιά πολύ ευνόητους λόγους; γιατί ατυχώς φίλοι μου δεν πιάνει μπάζα μπροστά τους, ακόμα και εάν έχει επιχειρήσει να το εκθιάσει ο διεθνής αυτοκινηστικός τύπος, ενώ στη Ελλάδα ποιό απροκάλυπτα βέβαια να το αποκαλέσει και ... 'οικογενειακό GTI' (γιατί η διαφήμιση του Mondeo βρίσκεται σε κάθε 2η σελίδα των περιοδικών, έτσι γιά να το εμπεδώσουμε καλά. Aλλά δεν δυστυχώς δεν πουλάει γιατί επί της ουσίας το αυτοκίνητο είναι 'λίγο').
                          Aντε να επιταχύνει και να κινηθεί σβέλτα σε γρήγορες στροφές αυτή η 'μαούνα' των 4.8 μέτρων και μετά βίας 125 hp και βάρους 1330 kg.
                          Tώρα θα συμφωνήσω μαζί σου ότι η Fiat/Alfa Romeo έχουν μείνει πίσω την τελαυταία 5-ετία και χρειάζονται σημαντικά και ουσιαστική ανανέωση γιά να ανακάμψει.

                          Chris

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            ckosm last edited by

                            Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
                            Παρεμπιπτόντως, τα τελευταια νεα καλουν για την κυβερνηση της Ιταλιας να αποσυρετε απο πιθανοτητα επενδυσης στην Φιατ.

                            http://www.autonews.com/news.cms?newsId=3684

                            Φίλε Gabriel διάβασα το Automotive News που παρέθεσες. Ουσιαστικά το άρθρο μιλά κυρίως υποθετικά και το τελικό συμπέρασμα είναι ότι η GM βλέποντας την πιθανότητα τα σχεδια της να ναυαγούν απειλεί ότι θα αποσύρει το 20% των μετοχών που κατέχει στη Fiat. Τα σχέδια έλεγαν γιά εξαγορά όλης της Fiat μέχρι τέλος του 2002, ενώ τώρα η Ιταλική κυβέρνηση λέει ότι δεν πρόκειται να γίνει τίποτα πριν το 2004!!!

                            Το μυστικό πίσω απ' όλες αυτές τις φήμες και ιστορίες, που είμαι σίγουρος ότι δεν γνωρίζεις, είναι ένα και ακούει στο όνομα Mario Monti. Ο επίτροπος της Ευρωπαϊκής Ενωσης σε θέματα μονοπωλίων και αγοράς εθνικών και υπερεθνικών Ευρωπαϊκών μεγάλων εταιρειών από Αμερικάνικες πολυεθνικές, ο οποίος τελευταία έχει εμποδίσει τις περισσότερες τέτοιες προσπάθειες εξαγοράς ΚΑΙ ΜΕΣΩ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΩΝ!!!
                            Οπότε ας αρκεστούν προς το παρόν οι φίλοι σου οι Αμερικάνοι να αγοράζουν τις 'ΓΙΑΠΩΝΕΖΕΣ'

                            ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ!!!

                            Chris

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • T
                              titsataki last edited by

                              Ναι εξω οι Αμερικανοι!!!
                              Εξω οι πολυεθνικες τους εταιριες!!!
                              Να ζησουν οι καθαρα ευρωπαικες εταιριες οπως η ford, opel, saab, volvo, aston martin, jaguar, Daimler ( η ηταν DaimlerChrysler;)

                              οπως φαινεται του κυριου Μοντι του ξεφυγαν μερικες (η οπως ειναι πιο πιθανο τα δολαριακια μιλησαν παλι )

                              Ευχαριστω για το πρωινο ανεκδοτο.

                              Νικος

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                ckosm last edited by

                                Ο χρήστης titsataki έγραψε:
                                Ναι εξω οι Αμερικανοι!!!
                                Εξω οι πολυεθνικες τους εταιριες!!!
                                Να ζησουν οι καθαρα ευρωπαικες εταιριες οπως η ford, opel, saab, volvo, aston martin, jaguar, Daimler ( η ηταν DaimlerChrysler;)

                                οπως φαινεται του κυριου Μοντι του ξεφυγαν μερικες (η οπως ειναι πιο πιθανο τα δολαριακια μιλησαν παλι )

                                Ευχαριστω για το πρωινο ανεκδοτο.

                                Νικος

                                Nαι, αυτά του ξέφυγαν του Monti γιατί πολύ απλά οι εξαγορές έγιναν πολύ νωρίτερα.
                                Σας τα χαρίζουμε όλα αυτά και όλα τ'άλλα, και μας αρκεί να έχουμε group VAG, Fiat/Alfa Romeo/Ferrari, Group PSA και Renault Kαι μαζί με αυτά και τους ξενέρωτους Αγγλους που είναι τα 'χάλκινα' ομοιώματά σας.
                                Eτσι γιά να σας 'τσαγιάζουμε' επί παντός εδάφους και επί πάντων συνθηκών, ακόμα και στις oval πίστες (με το marvelous spectacle) που λατρεύετε ως γνήσια αμερικανάκια (Σημ.: εσείς δεν χάνετε την ευκαιρία να μας το δηλώνετε ηχυρά σε κάθε συζήτηση που νομίζετε ότι θίγεται το USA και η αστερόεσα. Αρα δικαιούμε να σας αποδίδω τον χαρακτηρισμό-μη με παρεξηγείτε έτσι) και κλονίζεται το 'American dream' σας.

                                ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ !!! (ΗΠΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΕΝΝΟΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΟΙΩΜΑΣΤΕ, ΕΤΣΙ ΠΑΙΔΙΑ).

                                Chris

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  titsataki last edited by

                                  Θα απαντουσα αλλα δεν αξιζει τον κοπο.

                                  Νικος

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    techadmin admin last edited by

                                    As einai kala i SUBARU TECNICA INTERNATIONAL,,,,,,,,,,και....

                                    Niko min tsantizesai vlepeis i nootropia tou ellina einai merikes dekaeties piso akomi dystyxos

                                    BTW opoios thelei flame forums as paei allou........edo einai gia politismenous anthropous...

                                    Merikes fores lypamai na legomai greek citizen giati o ellinas molis piasei timoni ginetai Schumacher kai vevaios to amaksi pou aytos odiga einai panta to kalytero kai den yparxei xoros gia kanena allo ston dromo,,What a shame

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      gavriil1 last edited by

                                      Ο χρήστης titsataki έγραψε:
                                      Ναι εξω οι Αμερικανοι!!!
                                      Εξω οι πολυεθνικες τους εταιριες!!!
                                      Να ζησουν οι καθαρα ευρωπαικες εταιριες οπως η ford, opel, saab, volvo, aston martin, jaguar, Daimler ( η ηταν DaimlerChrysler;)

                                      οπως φαινεται του κυριου Μοντι του ξεφυγαν μερικες (η οπως ειναι πιο πιθανο τα δολαριακια μιλησαν παλι )

                                      Ευχαριστω για το πρωινο ανεκδοτο.

                                      Νικος

                                      Ton dielises prin kan grapso leksi.
                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        ckosm last edited by

                                        Ο χρήστης Random έγραψε:
                                        As einai kala i SUBARU TECNICA INTERNATIONAL,,,,,,,,,,και....

                                        Niko min tsantizesai vlepeis i nootropia tou ellina einai merikes dekaeties piso akomi dystyxos

                                        BTW opoios thelei flame forums as paei allou........edo einai gia politismenous anthropous...

                                        Merikes fores lypamai na legomai greek citizen giati o ellinas molis piasei timoni ginetai Schumacher kai vevaios to amaksi pou aytos odiga einai panta to kalytero kai den yparxei xoros gia kanena allo ston dromo,,What a shame

                                        A μάλιστα!!! Μετά την Opel, Ford, Jaguar, κ.λ.π, τώρα μου ανακαλύψατε τη SUBARU? Την Ralliart την ξέρετε μήπως?
                                        Τι έγινε ρε παιδιά ωραίοι είστε εσεις, αγοράζετε και ΓΙΑΠΩΝΕΖΕΣ???
                                        Εγώ λυπάμαι να συνομιλώ με άτομα που είναι τόσο μα τόσο προκατειλημμενα και αρπάχθηκαν (:evil: ) με το που άκουσαν ότι η FIAT δεν θα αγοραστεί από την GM.
                                        Τι λέτε βρε παιδιά? Εκτός αν είστε μεγαλομέτοχοι στην GM, τότε ζητώ συγνώμη, αλλά δεν σας έκλεισα εγώ το σπίτι.

                                        Ειλικρινά εφ'όσον ανακαλύπτεις και Schumacher μέσα από sites πρέπει να σε προσλάβει η CIA, γιατί πράγματι φαίνεται ότι είσαι μεγάλο λαγωνικό. θα σε συμβούλευα όμως να βρείς κανένα λίγο μελαμψό Schumacher έτσι ώστε να τον εκπαιδεύσουν κατάλληλα γιά να κατευθύνει 'πύραυλο εδάφους-εδάφους' και να γκρεμίσει τι αυτή τη φορά? Να πούμε το Empire State? Και τότε τι θα πεί το CNN και ο φίλος μας ο Larry - ξέρεις τώρα ο Larry King? Θα πεί ότι ο Βin Laden εκπαιδεύει καμικάζι επιπέδου Schumacher σε πίστες Formula 1 στο Αφγανιστάν. Και νάσου η νέα enterprise called 'Operation dessert ring' γιά να καταστρέψει τις πίστες του Αφγανιστάν που εκπαιδεύονται οι καμικάζι Schumacher.

                                        Τι να πώ μετά από όλα αυτά, μάλλον χάνω το χρόνο μου μετά από τέτοιου επιπέδου συζητήσεις. Τώρα όποιος ντρέπεται να λέγεται Greek citizen δεν έχει παρά να ζητήσει την πολυπόθητη green card, να γίνει αμερικανός και να μείνει μόνιμα στην Αμερική!!! Κανένα πρόβλημα εγώ δεν έχω τίποτα με τους Αμερικανούς πολίτες.

                                        Chris

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          gavriil1 last edited by

                                          Ο χρήστης titsataki έγραψε:
                                          Θα απαντουσα αλλα δεν αξιζει τον κοπο.

                                          Νικος

                                          Ακριβως.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • G
                                            gavriil1 last edited by

                                            Ο χρήστης Random έγραψε:
                                            Merikes fores lypamai na legomai greek citizen giati o ellinas molis piasei timoni ginetai Schumacher kai vevaios to amaksi pou aytos odiga einai panta to kalytero kai den yparxei xoros gia kanena allo ston dromo,,What a shame

                                            Δυστοιχως ειναι χειροτερα απο ετσι. Οχι μονο επιασε τιμονι και τα εμαθε ολα, αλλα βρισκει το θρασος μεσα σε προτασεις μετρημενες στα δυο χερια, να κρινει και κριτικαρει χωρες που εχουν αυτοκινητοβιομηχανια απο την αρχη του προηγουμενου αιωνα. Κατι το οποιο στην Ελλαδα δεν θα γινει ουτε στο τελος του επομενου αιωνα. Μιλαμε για hopeless κατασταση μεχρι εκει που δεν υπαρχει καν περιπτωση για χειροτερεψη της καταστασης.

                                            Ελλαδα και οι πολιτες σου...και η αυτοκινηση σου.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr