-
Πολλά δεν είναι για απλό σέρβις??
Καλά θα μου πείς σε φίλο με Mazda 2 στην Γαλλικη αντ/π'ια του ζήτησαν 300€, αν πήγαινε στην Ελβετία θα έφευγε . Φαντάσου πόσο θα κοστίζει για Μερκ -
Μια χαρά οι τιμές της. Η Renault ακριβότερη ήταν (είναι?) ...
ΥΓ. Θωμά και εδώ η Mazda είναι ακριβή.
-
οι τιμές αυτές δεν υπάρχουν...
είναι πανάκριβες... τα λάδια τα έχω αλλάξει πριν 15 μέρες, με κόστος 60€ αντί 190€ που θέλουν αυτοί...εγώ περίμενα να άλλαζαν καμιά δισκόπλακα, κτλ... αυτός μου είπε πως όλα οκ, μάλλον αυτά χρειάζονται...
αν είναι έτσι θα κοιτάξω να το πάω κάπου αλλού... έχω μηχανικό της VW που έχει δικό του συνεργείο, δεν ξέρω αν έχει πάνω το διαγνωστικό για το BMW όμως... -
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
:lipsealed: Πολλά δεν είναι για απλό σέρβις??
Καλά θα μου πείς σε φίλο με Mazda 2 στην Γαλλικη αντ/π'ια του ζήτησαν 300€, αν πήγαινε στην Ελβετία θα έφευγε . Φαντάσου πόσο θα κοστίζει για ΜερκΗ mercedes στην Annemasse μια χαρά τιμές έχει Θωμά. Και δίπλα στην Γενεύη είναι
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Οσο ανάβουν πράσινα μην την φοβάσαι, τα κόκκινα μα προσεχείςΣύμφωνοι, απλά αναρωτιέμαι μήπως τα 3 χρόνια είναι πολλά, ανεξαρτήτως χιλιομέτρων (ζήτημα να έχει κάνει καμιά 15ριά χιλιάδες).
-
Ο χρήστης Plst έγραψε:
:lipsealed: Πολλά δεν είναι για απλό σέρβις??
Καλά θα μου πείς σε φίλο με Mazda 2 στην Γαλλικη αντ/π'ια του ζήτησαν 300€, αν πήγαινε στην Ελβετία θα έφευγε . Φαντάσου πόσο θα κοστίζει για ΜερκΗ mercedes στην Annemasse μια χαρά τιμές έχει Θωμά. Και δίπλα στην Γενεύη είναι
Ωραία ευχαριστώ
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Μια χαρά οι τιμές της. Η Renault ακριβότερη ήταν (είναι?) ...Συγνωμη αλλα στα αναλωσιμα που διαβαζω ειναι μονο 45% φθηνοτερη περίπου
Βεβαια όταν παιρνεις κατι premium το πληρώνεις.Αυτό λέει ο κανονας -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Στους Brain Lock που γνωρίζω αναφερόμουν αλλά δεν είναι φυσικά οι μόνοι.
Δεν την ξέρω και ούτε το Google επίσης!
Η Clifford είναι γνωστή και όντως βγάζει εξελιγμένους συναγερμούς, αλλά και τον καλύτερο και ακριβότερο να πάρεις, θα σε προστατεύσει με μια σειρήνα. Δεν πρόκειται να κάνει κάτι άλλο. Και η σειρήνα, απλώς βγαίνει ανοίγοντας το καπό.Οι ακριβοί Clifford έχουν και GPS tracker, αλλά δεν χρειάζεται να βάλεις Clifford γι' αυτή την δουλειά, κάνεις το ίδιο πράγμα με ένα πάμφθηνο module από Κίνα.
Οι εργοστασιακοί συναγερμοί, προσφέρουν απλώς μια πανάκριβη σειρήνα. Κανένας συναγερμός δεν προσφέρει μεγαλύτερη προστασία από το να... σκούζει, όποιος θέλει να πετάξει τα λεφτά του, κανένα πρόβλημα από εμένα. Σοβαρός κλέφτης, δεν πρόκειται ν' ενοχληθεί καν από τον συναγερμό. Προφανώς και οι σοβαροί κλέφτες θα ενοχληθούν από το immobilizer πολύ περισσότερο από τον καλύτερο και state-of-the-art συναγερμό.
Επίσης, για τον PeterPan: αν επιμένεις για συναγερμό, να ξέρεις πως και οι μη εργοστασιακοί, μπορούν να προγραμματιστούν στο κλειδί του αυτοκινήτου και δεν χρειάζεται χωριστό τηλεκοντρόλ.
Επιμένω πάντως, πως είναι πεταμένα λεφτά και προφανώς με την ασφάλεια για κλοπή είσαι καλυμμένος. Δεν θέλω να στο χαλάσω, αλλά μια χαρά χρήματα θα σε αποζημιώσει η ασφαλιστική, σαφώς περισσότερα από αυτά που θα πάρεις αν προσπαθήσεις να το πουλήσεις. Επιπλέον, αν θελήσεις ν' αγοράσεις το ίδιο, υπάρχουν στην Γερμανία 10-άδες σαν το δικό σου στα λεφτά που θα πάρεις από την ασφαλιστική.Εγώ για την τσέπη σου στο λέω, δεν μου πέφτει λόγος... Εγώ και στην Lancia που είχα συναγερμό, τον κατάργησα γιατί μου έτρωγε την μπαταρία...
Ελπίζω κάποιος καλός άνθρωπος να κλέψει την BMW φυσικά, αλλά και η Lancia είναι εξίσου ασφαλισμένη!
Όποιος θέλει να διαβάσει τι λένε και οι υπόλοιποι, ιδού:
http://www.transalt.org/files/newsroom/ ... ntion.htmlΔεν ρε παιδιά αλλά αυτό με τους συναγερμούς κάπου μου φαίνεται πεταμένα χρήματα. Βάζεις σήμερα έναν πανάκριβο συναγερμό που σε μερικούς μήνες είναι ξεπερασμένος γιατί μαθαίνουν οι κλέφτες πως δουλεύει και τον απενεργοποιούν. Πήγα στον ηλεκτρολόγο που μου έβαλε ένα διακοπτάκι σε σημείο δύσκολο. Γυρίζω το διακοπτάκι και κλείνει η ηλεκτρική παροχή να το πω έτσι χοντρικά. Εντάξει ίσως και αυτό δε σταματήσει τον κλέφτη που θέλει να πάρει το αμάξι (όχι απλώς να το ανοίξει για να πάρει κανένα ραδιο cd) αλλά δε θα κλαίω και τα λεφτά του συναγερμού....
-
Ναι, το διακοπτάκι καλή επιλογή, δε λέω...
Το θέμα είναι πω γίνεται να λειτουργούν παράλληλα οι μήνες, το immobilizer κ το κεντρικό κλείδωμα όταν γυρνάς τον διακόπτη.
Επίσης στα κουπέ το παράθυρο ανεβοκατεβαίνουν ένα εκατοστό όταν ανοιγοκλείνει η πόρτα... Ολα αυτά χρειάζονται ρεύμα...Sent from space using Tapatalk
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Αυτο που μπορείς να κάνεις είναι να απενεργοποιήσεις τον αισθητήρα κλίσης και εσωτερικής κίνησης πατώντας δυο φορές το κουμπί του κλειδώματος, για περιπτώσεις που είσαι σε πλοίο, που αφηνεις σκυλο στο αυτοκινητο κλπ.
Α ναι?
Κοίτα να δεις τι μαθαίνεις...και το είχα πάντα απορία πως γίνεται αυτό.manual mate
Μαλακία όμως αν δεν είσαι σίγουρος ότι ότι το κλείδωσες. Οπότε πρέπει να το ξεκλειδώσεις και μετά από την αρχή.
Επιμένεις στην άγνοιά σου αλλά και αυτό το λέει το εγχειρίδιο!
Σε εμένα όταν το πατήσω 2η φορά (μέσα στα πρώτα δε θυμάμαι πόσα δευτερόλεπτα αλλά το λέει κι αυτό στο εγχειρίδιο!) τότε το λαμπάκι (το κόκκινο που κρέμεται από τον καθρέφτη που κανονικά αναβοσβήνει) ανάβει για 2 δευτερόλεπτα οπότε ξέρω πως το πάτησα.Αν θυμάμαι καλά (και βαριέμαι να διαβάζω το manual ) με τη δεύτερη φορά απενεργοποιείται ο εσωτερικός αισθητήρας.
Εκτός αν είναι 2 συνεχόμενες.
-
Πριν λίγες μέρες έσκασα €57 αν θυμάμαι καλά για το πίσω τασάκι που έσπασα όταν κάθισα πάνω του. Με την ευκαιρία τους είπα να ελέγξουν και την ηλιοροφή που κάνει ένα ενοχλητικό τριγμό όταν είναι ανοιχτή.
-Θα στοιχίσει €350 μόνο για να την λύσουμε και να δούμε τι φταίει, μου εξήγησε ο μάστορας. Κάνει ακόμα θόρυβο;
-Τώρα που το λες, ούτε που το ακούω! -
εμενα μου ειπαν πρεπει να αλλαξω καστανια δυναμου...ετσι το ειπαν...
κανει ενα τσιμπημα στην ανηφορα σε στροφη ενα γρρρ ...αυτο σε μικρες ταχυτητες.Ποσο να πηγαινει αυτο;
λαδια φιλτρα κλασσικα μου ειπαν ενα διακοσαρι...
-
Render
http://f80.bimmerpost.com/forums/attach ... 1367341776
-
Ο χρήστης PeterPan έγραψε:
Ναι, το διακοπτάκι καλή επιλογή, δε λέω...
Το θέμα είναι πω γίνεται να λειτουργούν παράλληλα οι μήνες, το immobilizer κ το κεντρικό κλείδωμα όταν γυρνάς τον διακόπτη.
Επίσης στα κουπέ το παράθυρο ανεβοκατεβαίνουν ένα εκατοστό όταν ανοιγοκλείνει η πόρτα... Ολα αυτά χρειάζονται ρεύμα...Εσύ μιλάς για γενικό διακόπτη μπαταρίας αλλά δεν εννοεί κάτι τέτοιο. To διακοπτάκι δεν επηρεάζει τίποτα από αυτά. Απλά κόβει την αντλία και δεν πάει βενζίνη και αυτό ισχύει ακόμα και το κλειδί να σου κλέψουν.
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
....τους είπα να ελέγξουν και την ηλιοροφή που κάνει ένα ενοχλητικό τριγμό όταν είναι ανοιχτή.
-Θα στοιχίσει €350 μόνο για να την λύσουμε και να δούμε τι φταίει, μου εξήγησε ο μάστορας. Κάνει ακόμα θόρυβο;
-Τώρα που το λες, ούτε που το ακούω!Δυστυχώς πολύ λίγοι θυμούνται/επιλέγουν να κάνουν την απλή συντήρηση/λίπανση που προβλέπει ο κατασκευαστής σε κάθε σέρβις...
-
Αναρωτιέμαι τι μπορεί να συνέβη:
-
Να στο κάψουν από κακοβουλη ενεργεια είναι κατι συνηθισμένο αν δει κανείς το δελτίο συμβαντων της πυροσβεστικής.
Οσο αφορά τi ειναι αναγκαίο σε κάθε σερβις και τι όχι ,σε αρκετά εξουσιοδοτημένα πάντως (ακόμα) έχουν λίστα με τα απαιτούμενα αναλογα τα χλμ ,σε ρωτάνε για το κόστος ,να αποφασίζεις εσυ.Ομως και οι χρεώσεις είναι πλέον σχετικές ,καθώς αν είσαι καλός πελατης για τα κριτήρια τους,παιζουν σημαντικές εκπτώσεις λογω κρίσης και όχι μόνο τιμοκαταλόγου,ακόμα και σε κάτι έκτακτο σαν βλάβη.Βεβαια καταλαβαίνει κανείς και έτσι πόσα κέρδιζαν στο παρελθόν .
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Αναρωτιέμαι τι μπορεί να συνέβη:Οκ ,επιασε φωτιά .Ο πίσω άξονας γιατί στράβωσε έτσι;
-
Σωστή παρατήρηση.
Επίσης 328i είναι αν κρίνω από τη πίσω εξάτμιση.
Εντύπωση μου κάνει πως έχουν λιώσει και οι πόρτες. Λογικά πλαστικές πρέπει να είναι όπως και τα εμπρός φτερά.
-
μπορει να μην υπαρχει πισω αξονας....
BMW FORUM