-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Δηλαδή δεν έστειλε η VW ό,τι καλύτερο μπορούσε στο Tannis και σνομπάρισε ούτως ειπείν τη διαδικασία ?
Γνωρίζοντας μάλιστα ότι στάνταρ κάνουν elk test ?
Ε δεν το πιστεύω...Δεν υπονοησα ουτε καν κατι τετοιο. Δεν ξερω τι εκανε η VW, ουτε και με καιει, ουτε και την δικαιολογω. Βασικα χοντρομλκια εκανε εαν εις γνωση της εστειλε για elk test ενα 2λιτρο diesel χωρις sport αναρτηση, απο την στιγμη που στο νεο μοντελο
εχει δωθει by default προτεραιοτητα στην μεγιστη δυνατη ανεση...(με κοστος ομως στην ικανοποιητικη ευελιξια, οπως αποδειχτηκε). Πυροβολησε τα ποδια της με λιγα λογια...Αυτο που λεω με αφορμη τα αποτελεσματα, και την αναφορα που εκανε ο chemic περι επιλογης διαφορετικων αναρτησεων
σε συγκρινομενα μοντελα, ειναι οτι ακριβως επειδη πλεον υπαρχει δυνατοτητα παραμετροποιησης σε πολλα μοντελα ως προς το τι αναρτηση-τροχους θα φερουν απο το εργοστασιο, οι εκαστοτε δοκιμαστες θα επρεπε να αναφερουν την οποια διαφορετικη εκδοση συμμετεχει σε ενα συγκριτικο, ωστε να μην θεωρουνται τα συγκριτικα συμπερασματα στα της οδικης συμπεριφορας/δυνατοτητων de facto, για το εκαστοτε μοντελο... -
Μπαίνω να διαβάσω για το golf 7 και μόνο γι'αυτό δεν διαβάζω. Αν είναι δυνατόν τόσα πολλά offtopic
-
Τι να κάνουμε... το Golf βλέπεις έχει themata.
-
Παρουσιαστηκε και το 4motion.Με αλλαγες στο Haldex..5ης γενιας πλεον...
http://www.drive.gr/site/index.php/el/t ... ion-20-tdi
-
-
-
Ούτε ένα δεν έχω δεί απο το Golf VII να κυκλοφορεί
-
Ειχα τη χαρα να οδηγησω ενα tdi 1.6 και μου αφησε παρα πολυ καλες εντυπωσεις.
Ειδικα το τιμονι και ο τροπος που στριβει, τα χειριστηρια τιμονιου και το ολο συστημα επικοινωνιας και ψηχαγογιας.
Θα συμφωνησω και εγω με καποιον πιο πανω που εγραψε οτι εξω το αυτοκινητο δειχνει πολυ πιο ομορφο απο τη βιτρινα. Το μονο αρνητικο για μενα ηταν η σπορ αναρτηση (extra) που στους ελληνικους λακουβοδρομους ενοχλουσε αρκετα. Για πρωτη φορα ζαλιστικα σε αυτοκινητο ως οδηγος....Για καποιον που ψαχνει ενα οικονομικο αυτοκινητο (ως προς την καταναλωση) με ανεσεις, ψηφιακες ευκολιες και premium νοτες το 1.6tdi πιστευω πως ειναι μια παρα πολυ καλη επιλογη.
Το μονο προβλημα μου ειναι η τσουχτερη τιμη.... 22.400 με τα εξτρα που εχω επιλεξει.... Και δυστυχως σε αυτη την τιμη παιζουν πλεον ανετα οι παραδοσιακες premium εταιριες... και αυτο σε κανει να σκεφτεσαι πολυ καλα πριν αποφασισεις να τα δωσεις στην vw και οχι στην bmw για παραδειγμα...Οπως καταλαβαινετε ειμαι πολυ μπρεδεμενος.... αλλα το golfακι το αγαπησα!
-
Ο χρήστης the0 έγραψε:
Ειχα τη χαρα να οδηγησω ενα tdi 1.6 και μου αφησε παρα πολυ καλες εντυπωσεις.
Ειδικα το τιμονι και ο τροπος που στριβει, τα χειριστηρια τιμονιου και το ολο συστημα επικοινωνιας και ψηχαγογιας.
Θα συμφωνησω και εγω με καποιον πιο πανω που εγραψε οτι εξω το αυτοκινητο δειχνει πολυ πιο ομορφο απο τη βιτρινα. Το μονο αρνητικο για μενα ηταν η σπορ αναρτηση (extra) που στους ελληνικους λακουβοδρομους ενοχλουσε αρκετα. Για πρωτη φορα ζαλιστικα σε αυτοκινητο ως οδηγος....Για καποιον που ψαχνει ενα οικονομικο αυτοκινητο (ως προς την καταναλωση) με ανεσεις, ψηφιακες ευκολιες και premium νοτες το 1.6tdi πιστευω πως ειναι μια παρα πολυ καλη επιλογη.
Το μονο προβλημα μου ειναι η τσουχτερη τιμη.... 22.400 με τα εξτρα που εχω επιλεξει.... Και δυστυχως σε αυτη την τιμη παιζουν πλεον ανετα οι παραδοσιακες premium εταιριες... και αυτο σε κανει να σκεφτεσαι πολυ καλα πριν αποφασισεις να τα δωσεις στην vw και οχι στην bmw για παραδειγμα...Οπως καταλαβαινετε ειμαι πολυ μπρεδεμενος.... αλλα το golfακι το αγαπησα!
Στην θεση σου θα κοιταζα οπωσδηποτε πριν καταληξω και το Volvo V40 D2 , εαν θες diesel, ή το νεο 122αρι Α3 sportback, εαν προτιμας βενζινη με χαμηλη καταναλωση, στα λεφτα αυτα...Οι προτασεις αντιστοιχα της Bmw (1 series) και Μerc (Α-Class) ξεφευγουν απο λιγο εως και πολυ στην τιμη που αναφερεις...
Στα περι του νεου Golf GTI τωρα, αλλο ενα πρωτο review απο το Αγγλικο Car, και παραθετω παραλληλα αυτουσιο, ενα αποσπασμα που αφορα την λειτουργια του ESP:
http://www.carmagazine.co.uk/Drives/Sea ... AR-review/
'Keep the button depressed for at least three seconds and ESP will switch to Sport mode, but even on a race track you can never totally deactivate stability control. As soon as any brake intervention occurs, the system is automatically back on duty. Perhaps VW should reconsider its ESP policy for the GTI Performance Pack. After all, stability control can be switched off completely in the 286bhp four-wheel-drive Golf R out later this year'.
-
οδηγησα και εγω tdi 1.6
ειναι η πρωτη φορα μετα το golf 5 / golf 6 που δεν καταφερα να βολευτω στη θεση οδηγησης... τι σκατα!!!
το αμαξι δεν εχει γκαζι
τα φρενα εχουν δυναμη αλλα κλασικα αρκετη υποβοηθηση
ο επιλογεας οχι κατι το συγκλονιστικο, θα μπορουσαν ανετα οι παπαρες να βαλουν και μια 6η
τιμονι , as usual
ησυχια, πολυ ησυχια
nice place to be in
χωροι στα υπερ
χωρος αποσκευων στα υπερ επισης
ποιοτητα κυλισης που δεν το περιμενεις ακομα και με το ημιακαμπτο πισω.δεν νομιζω οτι ειναι συνολικα καλυτερο αυτοκινητο απο το V40 (απο ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΛΑ τα αλλα ΕΙΝΑΙ) αλλα σιγουρα εχει καλυτερους εσωτερικους χωρους οπου ΜΕΤΡΑΕΙ.
προσωπικα θα επερνα τον 1.4 με τα 140 και τους κυλινδρους που σταματανε και τιμη πανω κατω στα ιδια με το diesel.
συνολικα παντως με εντυπωσιασε μπορω να πω.
-
Το αντίστοιχο Α3 Sportback που βόλταρα για λίγο προχθές έχει 6αρι κιβώτιο. 27 όμως τα χιλιάρικα για ένα ετοιμοπαράδοτο ambition χωρίς ούτε ένα έξτρα.
-
παλαβα λεφτα
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Το αντίστοιχο Α3 Sportback που βόλταρα για λίγο προχθές έχει 6αρι κιβώτιο. 27 όμως τα χιλιάρικα για ένα ετοιμοπαράδοτο ambition χωρίς ούτε ένα έξτρα....παλαβα λεφτα οντως το 180αρι με s-tronic και τα εξτρα που ειδα οτι εβαλες, συμφωνα και με το link της δημοσιευσης σου στο αντιστοιχο τοπικο. 40κ ειναι ανεκδοτο, ακομα και για premium μικρομεσαιο...
Βεβαια, σε ενα δικο μου παραδειγμα-configuration, με τον οχι και αργο 1,400αρι -πλεον με τους +20 ιππους αλλα και -80κιλα περιπου μειωμενο βαρος αυτοκινητου- 140αρι ACT , σε sportback, με το ambition πακετο, μεταλλικο χρωμα, μαυρη επενδυση οροφης, xenon, διαφορετικες 17αρες ζαντες απο τις στανταρ, και πισω υποβραχιονιο με ski-pack, με προσφορα (αποσυρση συν εκπτωση) της γνωστης (εισαγωγικης) αντιπ/σωπειας, βγηκε ακριβως στα 28κ ευρω. Στο οριο των 30κ νομιζω ειναι μια ρεαλιστικη περιπτωση για ενα συνολο, που λογω χαμηλοτερου βαρους και αποδοτικοτερου κινητηρα, ειναι αρκετα κοντα σε επιδοσεις με το απερχομενο 160αρι Tfsi, το οποιο ηταν-ειναι αρκετα σβελτο με απολυτα κριτηρια...
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
...προσωπικα θα επερνα τον 1.4 με τα 140 και τους κυλινδρους που σταματανε και τιμη πανω κατω στα ιδια με το diesel.+1 . Ισως και με τον 122αρι. Το μειωμενο βαρος, και η εκτενης αναβαθμιση στα εντοσθια του 1,400αρη εχουν κανει τρομερη δουλεια. Εγω οδηγησα για λιγο το εντελως βασικο Golf απο πλευρας κινητηρα με 86ps και δεν το πιστευα...
Αντιστοιχα ενα νεο Α3 με τον 122αρι, που εκανα μια μικρη βολτα, φανηκε πολυ πιο ψυχωμενο, σε σχεση με το 125αρι του προηγουμενου Α3...
(η -μεγαλη ομως, κατ' εμε- μ@λ@κια ειναι αυτο το καινουργιο χουι της vag με το ηλεκτρικο χειροφρενο, αλλα κυριως με το μη απενεργοποιουμενο ESP. Aπο την μια σου προσφερουν την δυνατοτητα μιας σπορ αναρτησης -με 400ευρω περιπου- , αλλα και παραμετροποιησης βαρους του τιμονιου, για λιγο πιο σπορτιφ αισθηση, αλλα ετσι ειναι σαν να σου κλεβουν την μπουκια απο το στομα... )
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Ειχα τη χαρα να οδηγησω ενα tdi 1.6 και μου αφησε παρα πολυ καλες εντυπωσεις.
Ειδικα το τιμονι και ο τροπος που στριβει, τα χειριστηρια τιμονιου και το ολο συστημα επικοινωνιας και ψηχαγογιας.
Θα συμφωνησω και εγω με καποιον πιο πανω που εγραψε οτι εξω το αυτοκινητο δειχνει πολυ πιο ομορφο απο τη βιτρινα. Το μονο αρνητικο για μενα ηταν η σπορ αναρτηση (extra) που στους ελληνικους λακουβοδρομους ενοχλουσε αρκετα. Για πρωτη φορα ζαλιστικα σε αυτοκινητο ως οδηγος....Για καποιον που ψαχνει ενα οικονομικο αυτοκινητο (ως προς την καταναλωση) με ανεσεις, ψηφιακες ευκολιες και premium νοτες το 1.6tdi πιστευω πως ειναι μια παρα πολυ καλη επιλογη.
Το μονο προβλημα μου ειναι η τσουχτερη τιμη.... 22.400 με τα εξτρα που εχω επιλεξει.... Και δυστυχως σε αυτη την τιμη παιζουν πλεον ανετα οι παραδοσιακες premium εταιριες... και αυτο σε κανει να σκεφτεσαι πολυ καλα πριν αποφασισεις να τα δωσεις στην vw και οχι στην bmw για παραδειγμα...Οπως καταλαβαινετε ειμαι πολυ μπρεδεμενος.... αλλα το golfακι το αγαπησα!
Στην θεση σου θα κοιταζα οπωσδηποτε πριν καταληξω και το Volvo V40 D2 , εαν θες diesel, ή το νεο 122αρι Α3 sportback, εαν προτιμας βενζινη με χαμηλη καταναλωση, στα λεφτα αυτα...Οι προτασεις αντιστοιχα της Bmw (1 series) και Μerc (Α-Class) ξεφευγουν απο λιγο εως και πολυ στην τιμη που αναφερεις...
Στα περι του νεου Golf GTI τωρα, αλλο ενα πρωτο review απο το Αγγλικο Car, και παραθετω παραλληλα αυτουσιο, ενα αποσπασμα που αφορα την λειτουργια του ESP:
http://www.carmagazine.co.uk/Drives/Search-Results/First-drives/VW-Golf-GTI-2013-CAR-review/
'Keep the button depressed for at least three seconds and ESP will switch to Sport mode, but even on a race track you can never totally deactivate stability control. As soon as any brake intervention occurs, the system is automatically back on duty. Perhaps VW should reconsider its ESP policy for the GTI Performance Pack. After all, stability control can be switched off completely in the 286bhp four-wheel-drive Golf R out later this year'.
Ωραιο το v40 αλλα απο χωρους ειναι χαλια και πολυ δυσκολα θα παω εκει. Θελω ενα αυτοκινητο με το οποιο κουτσα-στραβα να μπορεις να ανταπεξελθεις με εως 2 παιδια. Η bmw κανει γενεοδωρες εκπτωσεις με μετρητης και φτανει κοντα στο golf με παρομοιο εξοπλισμο (κανεις λιγες παραχωρησεις αλλα παιρνεις αλλη κλαση αυτοκινητο... και πολυ καλυτερο κινητηρα).
Βασικα αυτο που ψαχνω ειναι μια καλυτερη τιμη στο golf και μαλλον θα προχωρησω στην παραγγελια του!
Σχετικα με την αναρτηση, για αυτο που εγραψα πιο πανω, τι εχετε να πειτε? Η κανονικη εκδοση με τις 16αρες και την κανονικη αναρτηση πιστευω πως θα ειναι πολυ πιο ανετη με τις λακουβες... σωστα?
Επισης, επειδη σας ακουω να συζητατε για απενεργοποιηση του ESP... εγω βρηκα επιλογη στην οθονη του που απενεργοποιει το antispin ή ASR... (δε θυμαμαι καλα), αυτο ειναι αλλο συστημα απο το ESP?
Υ/Γ: Το ηλεκτρικο χειροφρενο με auto-hold ειναι ολα τα λεφτα! Δουλευει αψογα!
-
Γιατί δεν κοιτάς το νέο leon, πολύ πιο ενδιαφέρον οδηγικά από το golf, με παρόμοιους χώρους (δεν το έχω δει από κοντά), ελαφρώς χειρότερη ποιότητα και τουλάχιστον 2.000 ευρώ χαμηλότερη τιμή. Εγώ με τις προσφορές που παίζουν στην bmw κατέληξα στον άσο και είμαι πολύ ευχαριστημένος. Αλλά αν είχα πιο μικρό budget θα σκεφτόμουν πολύ σοβαρά το leon.
-
Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
Γιατί δεν κοιτάς το νέο leon, πολύ πιο ενδιαφέρον οδηγικά από το golf, με παρόμοιους χώρους (δεν το έχω δει από κοντά), ελαφρώς χειρότερη ποιότητα και τουλάχιστον 2.000 ευρώ χαμηλότερη τιμή. Εγώ με τις προσφορές που παίζουν στην bmw κατέληξα στον άσο και είμαι πολύ ευχαριστημένος. Αλλά αν είχα πιο μικρό budget θα σκεφτόμουν πολύ σοβαρά το leon.Τι προσφορές παίζουν στην BMW; Το μονο που θυμαμαι οταν ειχα περασει απο Σπανο ειναι χοντρικα το 3ακτινο τιμονι (το βασικο δε βλεπεται καθολου) και κατι λιγοτερο απο χιλιαρικο στις ανακοινωθείσες τιμές, παίζει κατι ακομα καλύτερο μετρητοις;
Ενδιαφέρεται ενας γνωστός για 5πορτο Ασσο 114 (το 116 ξεφευγει οπως φαινεται απο τον τιμοκαταλογο) - εννοειται οταν και αν βγει θα βάλει πρόγραμμα να το φτασει καπου κοντα στα 170-200 αλογα - αλλα ακομα οι default τιμες της BMW παραείναι άντε γειά αφου απο οτι θυμαμαι η βασικη εκδοση είναι κυριολεκτικά άδεια (αμφιβαλλω και αν το φερνουν ετσι κιολας)...
-
Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
Αλλά αν είχα πιο μικρό budget θα σκεφτόμουν πολύ σοβαρά το leon.Το κακο με το Λεον είναι οτι οι τιμες ειναι πολυ κοντα:
1.4 TSI 122HP Style 16.240 €
1.4 TSI 122HP FR 17.340 €
1.4 TSI 140HP Style 17.040 €
1.4 TSI 140HP FR 18.140 €
1.8 TSI 180HP FR 19.232 €Με βάση τις μικρες διαφορές τιμών, η καλύτερη επιλογή το 1.8 που εκτος των αλογων εχει και την καλη αναρτηση πισω. Τωρα αν δεν το πατας και θες να γλυτωσεις 3Κ κ με λιγοτερες βενζινες, χτυπας το 122αρι Style. Το ενδιαμεσο 140αρι ACT είναι γρίφος. Νομιζω ουτε μεγαλη διαφορα θα έχει με το 122αρι στις επιδοσεις, ουτε και σημαντικα λιγοτερη καταναλωση που να δικαιολογεί τα 800ε και το ρισκο για βλαβες (αν το ACT ήταν τοοοσο καλο γιατι δεν το εβαλαν και στον 1.8;)...
-
Ο χρήστης the0 έγραψε:
Ωραιο το v40 αλλα απο χωρους ειναι χαλια και πολυ δυσκολα θα παω εκει. Θελω ενα αυτοκινητο με το οποιο κουτσα-στραβα να μπορεις να ανταπεξελθεις με εως 2 παιδια. Η bmw κανει γενεοδωρες εκπτωσεις με μετρητης και φτανει κοντα στο golf με παρομοιο εξοπλισμο (κανεις λιγες παραχωρησεις αλλα παιρνεις αλλη κλαση αυτοκινητο... και πολυ καλυτερο κινητηρα).
Βασικα αυτο που ψαχνω ειναι μια καλυτερη τιμη στο golf και μαλλον θα προχωρησω στην παραγγελια του!
Σχετικα με την αναρτηση, για αυτο που εγραψα πιο πανω, τι εχετε να πειτε? Η κανονικη εκδοση με τις 16αρες και την κανονικη αναρτηση πιστευω πως θα ειναι πολυ πιο ανετη με τις λακουβες... σωστα?
Επισης, επειδη σας ακουω να συζητατε για απενεργοποιηση του ESP... εγω βρηκα επιλογη στην οθονη του που απενεργοποιει το antispin ή ASR... (δε θυμαμαι καλα), αυτο ειναι αλλο συστημα απο το ESP?
Υ/Γ: Το ηλεκτρικο χειροφρενο με auto-hold ειναι ολα τα λεφτα! Δουλευει αψογα!
Oποτε, απ' οσο καταλαβα, το Golf μαλλον ειναι αυτο που θα σε καλυψει στον μεγαλυτερο βαθμο, με βαση τις αναγκες και το Budget σου.
Σε οτι αφορα την αναρτηση, να υπενθυμισω οτι οι εκδοσεις εως και 105ps (ειτε βενζινη ειτε πετρελαιο) φερουν ημιακαμπτο
πλεον στην πισω αναρτηση, οπερ και ο συνδυασμος του 105 Tdi που οδηγησες με την εξτρα σπορ αναρτηση, μαλλον ειναι ατυχης, ειδικα για τους δρομους μας. Εχω την πεποιθηση πως η σπορ αναρτηση εχει νοημα στις ισχυροτερες εκδοσεις, και φυσικα με την πολλ/λων πισω αναρτηση, για οσους θελουν λιγο πιο σπορτιφ αισθηση.
Τουλαχιστον συμφωνα με καποια σχολια δοκιμαστων, το 105 tdi με την βασικη αναρτηση και 16αρες ζαντες θα παρεχει ικανοποιητικοτατη ανεση.
Παραθετω παραλληλα και δυο διαφορετικα συγκριτικα με το Golf 105Tdi απο τους 4τροχους:http://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=13672
(Toyota Auris Hybrid & 1.4 D-4D - VW Golf 1.4 TSI ACT 140 PS & 1.6 TDI)http://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=13646
(Kia Ceed 1.6 CRDi - VW Golf 1.6 TDI)Το ESP εχει να κανει με την σταθεροποιηση του αυτοκινητου σε περιπτωση 'ξεκολημματος' , και ειναι ενα συστημα που επενεργει και στους 4 τροχους ανεξαρτητα. Δυστυχως στο νεο Golf ΔΕΝ απενεργοποιειται, παρα μονο το TCS, δηλαδη το συστημα που ελεγχει την προσφυση των κινητηριων τροχων. Αν το θεσεις εκτος, μπορεις πχ να κανεις εκκινηση με σπιναρισμα, διαφορετικα, το συστημα αποτρεπει με χρηση φρενου (ισως και με μειωση παροχης γκαζιου) τυχον τασεις γλυστρηματος των κινητηριων τροχων απο παραπανισιο γκαζι/γλυστερο οδοστρωμα.
Το ηλεκτρικο χειροφρενο ειναι ενα...premium πρακτικο γκατζετακι, για αυξημενη ευκολια-ανεση. Ακυρωνει βεβαια οποιαδηποτε δυνατοτητα ειτε για...χαβαλε ειτε και για καταστασεις εκτακτου αναγκης, να φρεναρουν-μπλοκαρουν ΜΟΝΟ οι πισω τροχοι, οταν το αυτοκινητο βρισκεται εν κινηση. Οσοι εχουν μαθει καποιες φορες σε ανησυχες καταστασεις να μειωνουν τασεις υποστροφης, εως και αγορα...αγροτεμαχιου (ειτε υπαρχει ειτε οχι ESP...) ή και να προκαλουν επιτηδεμενο ξεκολημμα ουρας, πλεον με αυτο, το ηλεκτρικο χειροφρενο, δεν μπορουν.
Προσωπικα το μηχανικο χειροφρενο περα απο χρηση για το τελευταιο που ανεφερα, με εχει σωσει τρεις φορες απο...τετελεσμενη εξοδο με τα μουτρα, την μια απο αυτες μαλιστα και με αυτοκινητο που διεθετε ESP, απλα δεν ηταν τοσο μεγαλη η γωνια, αλλα και μικρη η ταχυτητα για να λειτουργησει εγκαιρως.
Anyway απλως αναφερω οτι για καποιους, μπορει, και ειναι ενα μικρο διχτυ ασφαλειας, σε πολυ ιδιαιτερες καταστασεις... -
Ο χρήστης astanapan έγραψε:
Τι προσφορές παίζουν στην BMW; Το μονο που θυμαμαι οταν ειχα περασει απο Σπανο ειναι χοντρικα το 3ακτινο τιμονι (το βασικο δε βλεπεται καθολου) και κατι λιγοτερο απο χιλιαρικο στις ανακοινωθείσες τιμές, παίζει κατι ακομα καλύτερο μετρητοις;Ενδιαφέρεται ενας γνωστός για 5πορτο Ασσο 114 (το 116 ξεφευγει οπως φαινεται απο τον τιμοκαταλογο) - εννοειται οταν και αν βγει θα βάλει πρόγραμμα να το φτασει καπου κοντα στα 170-200 αλογα - αλλα ακομα οι default τιμες της BMW παραείναι άντε γειά αφου απο οτι θυμαμαι η βασικη εκδοση είναι κυριολεκτικά άδεια (αμφιβαλλω και αν το φερνουν ετσι κιολας)...
Τουλάχιστον μέχρι τέλη Μαρτίου που γνωρίζω έπαιζε έκπτωση από τις τιμές τιμοκαταλόγου 3.000 ευρώ + τυχόν απόσυρση (άλλα 1200-1300 ευρώ) + 1000 ευρώ που έκαναν κάποιοι dealers επιπλέον. Μιλάμε δηλαδή για συνολική έκπτωση από 4.000+ μέχρι 5.000+ ευρώ. Τώρα αν τον Απρίλιο από τις προαναφερθείσες προσφορές έπεσαν στο χιλιάρικο, τι να πω. Έδωσα 23.000 ευρώ (από 28.000+ αρχική τιμή) και πήρα το diesel, πεντάπορτο, λευκό με 2 πακέτα που περιλαμβάνουν τα πάντα, πες του γνωστού σου να το ψάξει καλύτερα.
VW Golf VII