Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    T
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 4
    • Best 0
    • Groups 0

    the0

    @the0

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    4
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    the0 Unfollow Follow

    Latest posts made by the0

    • RE: GIULIETTA 1.4 120HP VS GOLF 1.4 122HP

      Ειμαι σε φαση που ψαχνω για αυτοκινητο αυτης της κατηγοριας και εχω γυρισει αρκετες αντιπροσωπειες. Το Auris δεν μου αρεσε καθολου μεσα. Τραγικος σχεδιασμος... Το ceed ειναι εξωτερικα ομορφο αλλα ηστερει και αυτο μεσα με χαλια καθησμα. Το v40 ωραιο αλλα μεσα σε πνιγει και δεν εχει ευρηχωρο πορτμπαγκαζ. Σε gulietta προσφατα μπηκα σε φιλου μου καινουργιο, ωραιο αλλα οχι τοσο στο στυλ μου... αν το ηθελα για κοντρες... ισως...
      Το λεον πηγα απο την αντιπροσοπεια αλλα δε το ειχε. Απο αυτα που εχω δει σε video & photos, εξωτερικα ειναι πιο ενδιαφερον απο το γκολφ αλλα μεσα το επιπεδο του γκολφ σε εξοπλισμο, ποιοτητα, εργονομια, ομορφια... δε το φτανει... και τα 2 χιλιαρικα παραπανω τα δικαιολογει.
      Να σας πω την αληθεια τα golf (1-6) ποτε δε με συγκινουσαν, περνουσαν απαρατηρητα διπλα μου.... και ουτε που το σκεφτηκα ως επιλογη τωρα που ψαχνω για αυτοκινητο. Οταν κατα τυχη επεσα σε παρουσιαση σε καποιο site και ειδα το εσωτερικο του μου κινησε την περιεργια... οποτε ετσι κατεληξα σε test drive και μετα απο αυτο δηλωνω καταενθυσιασμενος! Να εκαναν και καμια εκπτωση εκει στην vw.... θα μας εκανε να αποφασισουμε πιο γρηγορα....

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      the0
    • RE: GIULIETTA 1.4 120HP VS GOLF 1.4 122HP

      Golf και απο μενα. Για καποιον που η οδηγικη απολαυση δεν ειναι μονο το γκαζι, ανετα η αλφα μενει πισω. Το γκολφ το εχω οδηγησει και επαθα την πλακα μου με τη συνολικη εμπειρια που σου προσφερει.

      Μια ερωτηση μονο... γιατι το 1.2; ποσο πιο οικονομικο ειναι απο το 1.4: αν και εγω το tdi κοιταω... αλλα ειμαι περιεργος...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      the0
    • RE: VW Golf VII

      Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

      Ειχα τη χαρα να οδηγησω ενα tdi 1.6 και μου αφησε παρα πολυ καλες εντυπωσεις.
      Ειδικα το τιμονι και ο τροπος που στριβει, τα χειριστηρια τιμονιου και το ολο συστημα επικοινωνιας και ψηχαγογιας.
      Θα συμφωνησω και εγω με καποιον πιο πανω που εγραψε οτι εξω το αυτοκινητο δειχνει πολυ πιο ομορφο απο τη βιτρινα. Το μονο αρνητικο για μενα ηταν η σπορ αναρτηση (extra) που στους ελληνικους λακουβοδρομους ενοχλουσε αρκετα. Για πρωτη φορα ζαλιστικα σε αυτοκινητο ως οδηγος....

      Για καποιον που ψαχνει ενα οικονομικο αυτοκινητο (ως προς την καταναλωση) με ανεσεις, ψηφιακες ευκολιες και premium νοτες το 1.6tdi πιστευω πως ειναι μια παρα πολυ καλη επιλογη.
      Το μονο προβλημα μου ειναι η τσουχτερη τιμη.... 22.400 με τα εξτρα που εχω επιλεξει.... Και δυστυχως σε αυτη την τιμη παιζουν πλεον ανετα οι παραδοσιακες premium εταιριες... και αυτο σε κανει να σκεφτεσαι πολυ καλα πριν αποφασισεις να τα δωσεις στην vw και οχι στην bmw για παραδειγμα...

      Οπως καταλαβαινετε ειμαι πολυ μπρεδεμενος.... αλλα το golfακι το αγαπησα!

      Στην θεση σου θα κοιταζα οπωσδηποτε πριν καταληξω και το Volvo V40 D2 , εαν θες diesel, ή το νεο 122αρι Α3 sportback, εαν προτιμας βενζινη με χαμηλη καταναλωση, στα λεφτα αυτα...Οι προτασεις αντιστοιχα της Bmw (1 series) και Μerc (Α-Class) ξεφευγουν απο λιγο εως και πολυ στην τιμη που αναφερεις...

      Στα περι του νεου Golf GTI τωρα, αλλο ενα πρωτο review απο το Αγγλικο Car, και παραθετω παραλληλα αυτουσιο, ενα αποσπασμα που αφορα την λειτουργια του ESP:

      http://www.carmagazine.co.uk/Drives/Search-Results/First-drives/VW-Golf-GTI-2013-CAR-review/

      'Keep the button depressed for at least three seconds and ESP will switch to Sport mode, but even on a race track you can never totally deactivate stability control. As soon as any brake intervention occurs, the system is automatically back on duty. Perhaps VW should reconsider its ESP policy for the GTI Performance Pack. After all, stability control can be switched off completely in the 286bhp four-wheel-drive Golf R out later this year'.

      Ωραιο το v40 αλλα απο χωρους ειναι χαλια και πολυ δυσκολα θα παω εκει. Θελω ενα αυτοκινητο με το οποιο κουτσα-στραβα να μπορεις να ανταπεξελθεις με εως 2 παιδια. Η bmw κανει γενεοδωρες εκπτωσεις με μετρητης και φτανει κοντα στο golf με παρομοιο εξοπλισμο (κανεις λιγες παραχωρησεις αλλα παιρνεις αλλη κλαση αυτοκινητο... και πολυ καλυτερο κινητηρα).

      Βασικα αυτο που ψαχνω ειναι μια καλυτερη τιμη στο golf και μαλλον θα προχωρησω στην παραγγελια του!

      Σχετικα με την αναρτηση, για αυτο που εγραψα πιο πανω, τι εχετε να πειτε? Η κανονικη εκδοση με τις 16αρες και την κανονικη αναρτηση πιστευω πως θα ειναι πολυ πιο ανετη με τις λακουβες... σωστα?

      Επισης, επειδη σας ακουω να συζητατε για απενεργοποιηση του ESP... εγω βρηκα επιλογη στην οθονη του που απενεργοποιει το antispin ή ASR... (δε θυμαμαι καλα), αυτο ειναι αλλο συστημα απο το ESP?

      Υ/Γ: Το ηλεκτρικο χειροφρενο με auto-hold ειναι ολα τα λεφτα! Δουλευει αψογα!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      the0
    • RE: VW Golf VII

      Ειχα τη χαρα να οδηγησω ενα tdi 1.6 και μου αφησε παρα πολυ καλες εντυπωσεις.
      Ειδικα το τιμονι και ο τροπος που στριβει, τα χειριστηρια τιμονιου και το ολο συστημα επικοινωνιας και ψηχαγογιας.
      Θα συμφωνησω και εγω με καποιον πιο πανω που εγραψε οτι εξω το αυτοκινητο δειχνει πολυ πιο ομορφο απο τη βιτρινα. Το μονο αρνητικο για μενα ηταν η σπορ αναρτηση (extra) που στους ελληνικους λακουβοδρομους ενοχλουσε αρκετα. Για πρωτη φορα ζαλιστικα σε αυτοκινητο ως οδηγος....

      Για καποιον που ψαχνει ενα οικονομικο αυτοκινητο (ως προς την καταναλωση) με ανεσεις, ψηφιακες ευκολιες και premium νοτες το 1.6tdi πιστευω πως ειναι μια παρα πολυ καλη επιλογη.
      Το μονο προβλημα μου ειναι η τσουχτερη τιμη.... 22.400 με τα εξτρα που εχω επιλεξει.... Και δυστυχως σε αυτη την τιμη παιζουν πλεον ανετα οι παραδοσιακες premium εταιριες... και αυτο σε κανει να σκεφτεσαι πολυ καλα πριν αποφασισεις να τα δωσεις στην vw και οχι στην bmw για παραδειγμα...

      Οπως καταλαβαινετε ειμαι πολυ μπρεδεμενος.... αλλα το golfακι το αγαπησα!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      the0
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr