-
Ο χρήστης Fast@Safe έγραψε:
Ασχέτος με το αν 115 άλογα είναι πολλα ή λίγα , το θέμα είναι να ξεπεραστεί το κόμπλεξ της μάρκας του αυτοκινήτου .... Ακόμα και σήμερα το όνομα είναι αυτό που τραβάει τον περισσότερο κόσμο.... Αν ρωτήσετε κάποιον αν θα ήθελε μια Skoda Octavia 4x4 turbo ABT, η μια BMW-Mercedes , κατά 99,99999999% θα σας απαντούσε το δεύτερο χωρίς καν να ρωτήσει το μοντέλο , τα υπερ ή τα κατά ..... 'Βουλευτικό' να'ναι και ότι να΄ναι (και κατα προτίμηση μαύρο) ..... ευτυχώς που στις νεότερες γενιές δεν πολυσυνηθίζετε πλέον αυτό το 'Είμαι_κάποιος_λόγω_αυτοκινήτου' κόμπλεξ....... τουλάχιστον όχι στη μάρκα ........Fast@Safe,
Συμφωνώ εν πολλοίς μαζί σου. Θα ήθελα όμως να παρατηρήσω ότι απ'ότι εκτιμώ τουλάχιστον διαβάζοντας αυτό το Forum, είναι ότι η πλειοψηφία αυτών που γράφουν εδώ θα προτιμούσαν το πρώτο από το δεύτερο στο παράδειγμα που ανέφερες.
Ευτυχώς γιατί έτσι μπορούμε λίγο να ελπίζουμε.Chris
-
Ο χρήστης ckosm έγραψε:
Ασχέτος με το αν 115 άλογα είναι πολλα ή λίγα , το θέμα είναι να ξεπεραστεί το κόμπλεξ της μάρκας του αυτοκινήτου .... Ακόμα και σήμερα το όνομα είναι αυτό που τραβάει τον περισσότερο κόσμο.... Αν ρωτήσετε κάποιον αν θα ήθελε μια Skoda Octavia 4x4 turbo ABT, η μια BMW-Mercedes , κατά 99,99999999% θα σας απαντούσε το δεύτερο χωρίς καν να ρωτήσει το μοντέλο , τα υπερ ή τα κατά ..... 'Βουλευτικό' να'ναι και ότι να΄ναι (και κατα προτίμηση μαύρο) ..... ευτυχώς που στις νεότερες γενιές δεν πολυσυνηθίζετε πλέον αυτό το 'Είμαι_κάποιος_λόγω_αυτοκινήτου' κόμπλεξ....... τουλάχιστον όχι στη μάρκα ........
Fast@Safe,
Συμφωνώ εν πολλοίς μαζί σου. Θα ήθελα όμως να παρατηρήσω ότι απ'ότι εκτιμώ τουλάχιστον διαβάζοντας αυτό το Forum, είναι ότι η πλειοψηφία αυτών που γράφουν εδώ θα προτιμούσαν το πρώτο από το δεύτερο στο παράδειγμα που ανέφερες.
Ευτυχώς γιατί έτσι μπορούμε λίγο να ελπίζουμε.Chris
Σίγουρα το Octavia! Όμως αντί για τα χρήματα της μετατροπής ABT, θα προτιμούσα αντικατάσταση του haldex, με οτιδήποτε που να έχει γρανάζια και να δίνει σταθερή κατανομή εμπρός και πίσω!!!!
-
Ο χρήστης ckosm έγραψε:
Εγώ κρατάω πάντως ότι σε 1.5 χρόνο μας οφείλει κέρασμα στο Forum γιά το πτυχίο. Αντε με το καλό!Chris
Καμία αντίρρηση αν είμαστε πρώτα από όλα καλά και μετά από 1.5 χρόνο συνεχίζουμε να ασχολούμαστε με το forum!
-
Ο χρήστης ckosm έγραψε:
Εγώ κρατάω πάντως ότι σε 1.5 χρόνο μας οφείλει κέρασμα στο Forum γιά το πτυχίο. Αντε με το καλό!Chris
Αμέσως να τον ληστέψουμε τον άνθρωπο!!
Ένας φίλος την ημέρα που ορκίστηκε στην νομική μας έβγαλε έξω από το πρωί ως το βράδυ! (αρκετά άτομα). Του ήρθε 300 ευρώ. Του ευχήθηκα με νόημα να παίρνει πολλά πτυχία
Εκείνος όλο χαρά είπε: 'Βρε ας παίρνω εγώ τα πτυχία και ας πληρώνω μετά!'
Ωραίος τύπος! Άντε, και δικαστής! -
Ο χρήστης ckosm έγραψε:
Ακόμα και σήμερα το όνομα είναι αυτό που τραβάει τον περισσότερο κόσμο.... Αν ρωτήσετε κάποιον αν θα ήθελε μια Skoda Octavia 4x4 turbo ABT, η μια BMW-Mercedes , κατά 99,99999999% θα σας απαντούσε το δεύτερο χωρίς καν να ρωτήσει το μοντέλο , τα υπερ ή τα κατά .....
Fast@Safe,
Συμφωνώ εν πολλοίς μαζί σου. Θα ήθελα όμως να παρατηρήσω ότι απ'ότι εκτιμώ τουλάχιστον διαβάζοντας αυτό το Forum, είναι ότι η πλειοψηφία αυτών που γράφουν εδώ θα προτιμούσαν το πρώτο από το δεύτερο στο παράδειγμα που ανέφερες.
Ευτυχώς γιατί έτσι μπορούμε λίγο να ελπίζουμε.Chris
Ε, γιαυτό είπε ο άνθρωπος 99,99999999% Οι υπόλοιποι είναι το Forum
Σίγουρα το Octavia! Όμως αντί για τα χρήματα της μετατροπής ABT, θα προτιμούσα αντικατάσταση του haldex, με οτιδήποτε που να έχει γρανάζια και να δίνει σταθερή κατανομή εμπρός και πίσω!!!!
Πχ. 2 γρανάζια και (μακριά... ) αλυσίδα αλά κάρτ ? Μπλοκέ 100%
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Εννοώ ότι ανοίξανε δρομοι, με μπουλντόζες και μπάζα (Βλέπε Μεγαλόπολη-Καλαμάτα). Ένα τμήμα έχει γίνει από φιδίσιος δρόμος στα βουνά αυτοκινητόδρομος και εκεί που πήγαινες με 2-3η ταχύτητα τώρα πας με 5η και 140. Αλλά και η κακιά σκάλα είναι άλλο παραδειγμα.
Δηλ. τακινεν τι εμπειρεία έχεις από αυτοκίνητα;
Και γιατί η ανηφόρα δεν είναι καλή για μακριές σχέσεις; Το δικό μου αυτοκίνητο έχει μακριές σχέσεις (5η: 40+ Χμ/ώρα/1000 στροφές) και δεν έχει πρόβλημα σε καμμιά ανηφόρα.
Άνοιξαν κάποιοι δρόμοι, θα ανοίξουν και άλλοι. Όμως για την αυτοκίνηση στην Ελλάδα είναι καλύτερα τα κοντά κιβώτια. Και η αυτοκίνηση στην Ελλάδα είναι τυπικά για αυτοκίνητα 1600 κυβικά και (ούτε καν) 115 ίππους, και όχι VR6 με 174 ίππους, που φυσικά δεν έχουν πρόβλημα στην ανηφόρα (αλλά πόσο καίει άραγε; και σκέψου τι κομμάτι του μισθού του μέσου Έλληνα είναι η βενζίνη του πήγαινε έλα στην καλαμάτα...) Επίσης τα περισσότερα από τα μισά αυτοκίνητα της Ελλάδας είναι μποτιλιαρισμένα στην Αθήνα. Με μακριές σχέσεις, ξέρεις πόσους μήνες βγάζει ένας δίσκος-πλατώ;
Η Ελλάδα όπως σε πολλά άλλα θέματα είναι ιδιάζουσα περίπτωση και στην αυτοκίνηση...
Kαίει 9.75λτ/100 χμ (με 45-46 λτ κανω περίπου 500-520 κμ). Μέσο κοστος 45λτ βενζίνης $35 CAD (δια 1.53 για να δεις πόσα ευρώ είναι). Πες μου εσύ αν καίει πολλά. Σε αυτούς τους ρυθμούς είναι πολύ ποιό γρήγορο από ένα αυτοκίνητο 1.6 όπως η 147 με τις κοντές σχέσεις.
-
Ο χρήστης PG220 έγραψε:
Μακάρι να σε είχα παρεξηγήσει αλλά δε νομίζω.Φυσικά και είσαι ελεύθερος να λες ότι θες.Δεν είναι όμως ωραίο να προκαλείς. Αν διαβάσεις το αρχικό σου πόστ και σκεφτείς αντικειμενικά θα δείς οτι πολλές φορές η κριτική σου φεύγει απο το περιοδικό των 4τ και πάει στην Ελλάδα ,την ελληνική κουλτούρα και μάλιστα με πολλή ειρωνεία.
Θα συνφωνησω με το πρωτο αλλα οχι με το 2ο. Ναι παιρνω παραδειγμα απο το περιοδικο για να τοποθετηθω στην γενικοτερη Ελληνικη νοοτροπια, αλλα δεν εννοησα ποτε να ειρωνευτω κανενα. Αλλιως δεν θα εγραφα εδω.
Η πλακα ειναι οτι ενα μικρο μερος του φορουμ νομιζει οτι ειρωνευτηκα καποιον.
-
Ο χρήστης takinen έγραψε:
Kάνεις πολύ μεγάλο λάθος. Δεν έχω κανένα απωθημένο εναντίον της χώρας σου.
ΟΚ τοτε. Και να ειχες, παλι ΟΚ. Ειπαμε. Ελευθερια γνωμης και λογου.
Όσον αφορά την εξωτερική της πολιτική έχω κάποιες απόψεις με βάσιμα επιχειρήματα.
Κατα την γνωμη σου.
Στην κουβέντα δε, που κάναμε για τη χώρα σου, δεν συμμετείχες φοβούμενος προφανώς τον άμεσο διασυρμό! (17 σελίδες δεν τις έγραψα μόνος μου)
Δεν συμμετοιχα? Χμμμ... Αλλιως θυμαμε εγω. Τελος παντων, ειμαστε ηδη 100% εκτος θεματος. Θα σταματησω εδω για αυτο.
Μάλιστα,δηλαδή εσύ Γαβριήλ, έχεις το δικαίωμα να προσβάλεις το επίπεδο όποιου γουστάρεις,
Δεν προσβαλα κανενα. Relax. Και εαν το εκανα, να ερθει ο προσβεβλημενος για την συγνωμη μου οποτε θελει και δημοσια.
ενώ παράλληλα έχεις και τη δικαιοδοσία να το αφαιρείς από όποιον ίσως σε προσβάλλει; Κάτι δεν πάει καλά με τους συνειρμούς σου.
Αυτο που λεω εγω και αυτο που ειπε ο ΣΧ ειναι ειναι εντελως διαφορετικα πραγματα. Εγω δεν ειπα οτι το αρθρο του του 316 δεν 'ειχα επιπεδο' οπως ειπε ο ΣΧ. Εθιξα τον τροπο που γραφτηκε. Επισης, εγω ως αναγνωστης των Τροχων, εχω δικαιωμα να κριτικαρω το περιοδικο πριν εχει δικαιωμα ο ΣΧ να κριτικαρει το επιπεδο των μυνηματων μου εδω. Εγω ειμαι ο πελατης, ο λογος που υπαρχει το περιοδικο ειναι εγω και εσεις. Το περιοδικο πρεπει να παρακαλαει για κριτικες απο τους αναγνωστες του. Που ειναι ο Καββαθας?
Θέλεις τώρα να ανοίξουμε συζήτηση περί νοοτροπίας; Σοβαρά;
Ναι. Σοβαρα. Αυτο δεν κανει αυτο το θρεντ?
Αφού εδώ είναι αυτοκινητητιστικό forum!! Σορρυ αλλά είναι δικά σου λόγια όχι δικά μου.
Ναι ειναι. Και μιλαμε με βαση ενα αυτοκινητιστικο αρθρο. Πιανεις την διαφορα? Δεν βγηκει εξω εγω (οπως εσυ) και ανοιξα θεμα 'ποσους Τουρκους σκωτωσε ο Κολοκωτρωνης - Γνωμες'.
Πάντως εγώ δεν έχω αντίρρηση να συζητήσω για οποιοδήποτε θέμα.
Λοιπόν, αν υπάρχει ένας τρόπος για να αλλάξει η αυτοκινητηστική νοοτροπία των Ελλήνων και να μην ενθουσιάζονται με επιπλέον 10 άλογα σε ένα 1600άρι, είναι να αυξηθούν οι μισθοί και να πέσουν οι τιμές των ΙΧ. Δεν υπάρχει άλλος τρόπος Γαβριήλ!Ωραια. Ωραιοτατα! Ας μιλησουμε γιαυτο λοιπον. Βλεπεις που συμφωνουμε? Αυτο τον στοχο εχει το μυνημα μου εδω. Η νοοτροπια του πως γραφουμε, πως αντιδρουμε, πως σκεφτομαστε για ενα 1600αρι Μπε Εμ Βε, κτλ, πιστεψε με το εχω δει και ζησει πρωτο χερι, εχει να κανει με πολλα κακα που βρισκεις την Ελλαδουλα σημερα. Αυτο ειναι ολο το θεμα εδω Τακ. Για μενα τουλαχιστον.
Σόρρυ αλλά δεν θα υποδείξεις και στον πατέρα μου αν υπερβάλλει ή όχι στις αντιδράσεις του!
Εχεις αποδηξει πολλες φορες οτι εχεις προβλημα να ξεκαθαριζεις μεταξυ θεματων. Δεν υποδυκνυω σε κανενα. Την γνωμη μου λεω. Εαν δεν συμφωνεις με αυτο, απλως πες το. Δεν χρειαζετε να παθενεις καρδιακη προσβολη. Μην παιρνεις οτι λενε οι αλλοι παντα 100% στα σοβαρα. Γνωμη μου και αυτο το τελευταιο.
Εδώ άλλωστε είναι Μεσόγειος και ναι το συνηθίζουμε να υπερβάλλουμε στις περισσότερες αντιδράσεις μας.
Εκεί είναι USA. Άλλα ήθη, άλλο κλίμα, άλλες αντιδράσεις.Α! Τωρα ειπες κατι. Τωρα μαλιστα.
To να θα μπουν ή όχι θαυμαστικά δεν είσαι εσύ ο καθ' ύλην αρμόδιος για να το κρίνει.
Αντε παλι. Μηπως νομιζεις οτι βρισκεσε στο στρατο Τακ? ΠΟλλες φορες ετσι δηχνεις. Ή μηπως επι Χουντας.
Βασικά κανένας από έμάς δεν είναι. Απευθύνεται σε 300.000 άτομα και πρέπει να τους ικανοποιεί όλους με κάποιον τρόπο. Αν πέσουν οι πωλήσεις του τότε όντως θα υπάρχει θέμα.
Μια στιγμη διοτι το πρωτο μερος δεν κανει νοημα, μεν το 2ο αντιφασει του πρωτου. Εγω και εσυ δεν ειμαστε μερος των 300Κ? Εγω οταν λεω την γνωμη μου για ποσους πιανω? Για εναν φυσικα. Ε, λοιπον? Το ιδιο και με σενα. Εγω λεω τι νομιζω, τωρα πες και εσυ. Αντι να με επιτιθεσε σε καθε θρεντ που ανοιγω, πες την δικη σου γνωμη οπως την λενε ολοι εδω. Παρε μαθηματα απο τον GeargeTabs. Τι να σου πω. Προταση σου κανω και παλι, μην θυμωσεις.
Πρώτα από όλα μην με αποκαλέις 'μωρε' Δεν δέχομαι να με βρίζουν.
Δεν ειμουν της εντυπωσης οτι το 'μωρε' ειναι βρισια. Ομως με τα Ελληνικα μου σε αυτο το επιπεδο, μπορει καλιστα να κανω 100% λαθος. Απο οτι διαβασα παρακατω ομως, και αλλοι διαφωνουν μαζι σου. Αρα...
Δεν τρέφω απέναντί σου καμία κακία. Θεωρώ οτι απλά κάνουμε διάλογο. Αντιθέτως εσύ ειρωνεύσαι με άστοχα σχόλια σαν το παραπάνω.
Καλως που κανουμε διαλογο και καλως που δεν κρατας κακια, αλλα δεν εχω ιδεα τι εννοεις οταν λες οτι ειρωνευομαι. Ειρωνευομαι εσενα? Σορρυ τοτε. Δεν το εννοησα.
Λίγη αξιοπρέπεια από τεχνικής πλευράς; Μήπως τώρα πετάς και λάσπη; Σου γνωστοποιώ απλά πως σε ένα ή 1.5 χρόνο θα είμαι διπλωματούχος Μηχανολόγος Μηχανικός ΕΜΠ. Μπορείς να μου αναφέρεις τη δική σου τεχνική κατάρτιση ή αξιοπρέπεια, ωστέ να πάρει και λίγη σοβαρότητα η κριτική σου;
Τακ. Ηρεμησε. Κανεις δεν σου τραβηξε τα γαλονια απο τον ομο. Χμμμ...αυτο, μονος που το εφτιαξα, λογο τιμης.
Εδω στο φορουμ εξετασεις μηχανολογιας δεν δινουμε. Αλλιως δεν θα ηταν ψυχαγωγικο το φορουμ. Σιγουρα συμφωνεις. Επισης εχω ηδη γραψει οτι το θρεντ που ανοιξα ειναι πολυ απλο και βασικο απο πλευρας τεχνικης. Ολοι καταλαβαινουν οτι εαν κοντινης την τελικη σχεση, ουσιαστικα κοντενεις τις σχεσεις. Ναι μεν, τα γραναζια των σχεσεων μεσα στο κιβωτιο δεν εχουν αλλαξει σχεση, αλλα εσυ, ως οδηγος, νιωθεις το αυτοκινητο να εχει κοντιτερες σχεσεις. Και αυτο ηθελα να πω. Νομιζω οτι και οι 2 λεμε το ιδιο πραγμα, αλλα εσυ εμεινες στην 'κομμα' που λεει ο λογος. Τελος παντων. Καταλαβενεις ομως γιατι το εγραψα αυτο? Αυτο ειναι που θελω εγω απο σενα να μου σχολιασεις. Τι εχεις να πεις για το ποσο ρολο επεξε η κοντιτερη τελικη σχεση εναντι των 10 παραπανω ιππων για την καλυτερευση του 0-100, κτλ? Σταματα την κοντρα και μεινε στο θεμα φιλε.
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
Kαίει 9.75λτ/100 χμ (με 45-46 λτ κανω περίπου 500-520 κμ). Μέσο κοστος 45λτ βενζίνης $35 CAD (δια 1.53 για να δεις πόσα ευρώ είναι). Πες μου εσύ αν καίει πολλά. Σε αυτούς τους ρυθμούς είναι πολύ ποιό γρήγορο από ένα αυτοκίνητο 1.6 όπως η 147 με τις κοντές σχέσεις.Λίγα καίει. Βεβαίως το Γκολφ 1400 της μάνας μου που πήγαμε 3 άτομα + μπαγκάζια στο Πήλιο έκαψε λιγότερα... Στα 1000 χιλιόμετρα του ταξιδιού έκαψε κάτω από 70 λίτρα, ενώ στον γυρισμό που ήταν βράδυ και άδειο ήμουν με 170 στο κοντέρ (η μάνα κοιμόταν, αλλιώς τώρα θα ήμουν στην εξορία!!! )
Έλα όμως που το VR6 έχει τα κυβικά που στην Ελλάδα έχουν ΔΥΟ αυτοκίνητα μαζί!!! Για αυτό μια 147 με κοντές σχέσεις είναι ορθότερη επιλογή για τα ελληνικά δεδομένα... Εκτός αν δηλώνεις κάθε χρόνο εισόδημα εφοπλιστού και το προτιμήσεις αντί Μερσεντέ...
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Ε, γιαυτό είπε ο άνθρωπος 99,99999999% Οι υπόλοιποι είναι το ForumΕγώ θα έπαιρνα ΒΜW! είμαι λοιπόν στο 99,99999999%. Έτσι για να γίνει κουβέντα
Τώρα, σοβαρά. (Δεν το έχω διαβάσει) Αν αποτελεί το κείμενο διαφήμιση και ήρθε από την Εταιρεία τότε τα πράγματα αλλάζουν. Καλώς η BMW το έγραψε, κακώς το περιοδικό δέχεται τέτοιου είδους κείμενα. Δηλαδή, δεν κατάλαβα? Το περιοδικό έγινε εκπρόσωπος τύπου? Νομίζω, ότι δεν είναι πολύ κολακευτικό. Ακόμα θυμάμαι Κύριε ΣΧ τη μεγάλη κόντρα με τη VW για το Passat Makedon. Σας είχαν κόψει τη διαφήμιση τότε και είχατε πάει κόντρα απειλώντας ότι αν το μάθουν στη Γερμανία θα γίνει χαμός. Αντέξατε και κερδίσατε. Η VW επέστρεψε. Όχι όμως κείμενα από εταιρείες, χωρίς τουλάχιστον να ενημερώνετε τους αγνώστες για κάτι τέτοιο.
Αν δεν αποτελεί διαφήμιση τότε νομίζω ότι ο Γαβριήλ έχει δικίο στην ουσία του θέματος. Η παραστατικότητά του και ο τρόπος γραφής του βέβαια αφήνει περιθώρια για παρεξηγήσεις. Για την ΒΜW βέβαια μάλλον είναι επιτέλους αφού μας έχει πρήξει 20τόσα χρόνια με τα μουλάρια της (στα χαμηλά κυβικά, γιατί ψηλά έχει διαμάντια)
Αυτά!
-
Ο χρήστης syele έγραψε:
Ε, γιαυτό είπε ο άνθρωπος 99,99999999% Οι υπόλοιποι είναι το Forum
Εγώ θα έπαιρνα ΒΜW! είμαι λοιπόν στο 99,99999999%. Έτσι για να γίνει κουβέντα
Τώρα, σοβαρά. (Δεν το έχω διαβάσει) Αν αποτελεί το κείμενο διαφήμιση και ήρθε από την Εταιρεία τότε τα πράγματα αλλάζουν. Καλώς η BMW το έγραψε, κακώς το περιοδικό δέχεται τέτοιου είδους κείμενα. Δηλαδή, δεν κατάλαβα? Το περιοδικό έγινε εκπρόσωπος τύπου? Νομίζω, ότι δεν είναι πολύ κολακευτικό. Ακόμα θυμάμαι Κύριε ΣΧ τη μεγάλη κόντρα με τη VW για το Passat Makedon. Σας είχαν κόψει τη διαφήμιση τότε και είχατε πάει κόντρα απειλώντας ότι αν το μάθουν στη Γερμανία θα γίνει χαμός. Αντέξατε και κερδίσατε. Η VW επέστρεψε. Όχι όμως κείμενα από εταιρείες, χωρίς τουλάχιστον να ενημερώνετε τους αγνώστες για κάτι τέτοιο.
Αν δεν αποτελεί διαφήμιση τότε νομίζω ότι ο Γαβριήλ έχει δικίο στην ουσία του θέματος. Η παραστατικότητά του και ο τρόπος γραφής του βέβαια αφήνει περιθώρια για παρεξηγήσεις. Για την ΒΜW βέβαια μάλλον είναι επιτέλους αφού μας έχει πρήξει 20τόσα χρόνια με τα μουλάρια της (στα χαμηλά κυβικά, γιατί ψηλά έχει διαμάντια)
Αυτά!
Νομιζω οτι εισαι αδικος.Κανεις κριτικη στο περιοδικο και στο συγκεκριμενο αρθρο χωρις να το εχεις διαβασει,συμφωνα με τα λεγομενα σου.Μη βασιζεσαι σε οσα ειπαν οι αλλοι γιατι οι γραπτες αποψεις ευκολα παρεξηγουνται.Διαβασε το και κρινε μονος σου αν το αρθρο αποτελει διαφημιση η οχι.Μετα η κριτικη σου θα ειναι θεμιτη και ευπροσδεκτη.Το να εχει καποιος ξεκαθαρη αποψη πανω σε καποιο θεμα ειναι βασικο για μια σωστη συζητηση.Απο αυτα που γραφεις μου δινεις να καταλαβω οτι δεν εχεις ξεκαθαρη αποψη πανω στο θεμα γιαυτο αλλωστε γραφεις και δυο διαφορετικες αποψεις,σχετικα με το θεμα της διαφημισης.Δε γραφω υπερ του περιοδικου,απλα ειδα κατι που το θεωρησα λανθασμενο και γιαυτο και μονο ειπα να γραψω κατι.Ελπιζω να μην παρεξηγηθω.
Για να γινεται και κουβεντα θα ελεγα οτι ανηκω στο 0.00000001%.Octavia λοιπον .........
-
Ο χρήστης syele έγραψε:
Αν δεν αποτελεί διαφήμιση τότε νομίζω ότι ο Γαβριήλ έχει δικίο στην ουσία του θέματος. Η παραστατικότητά του και ο τρόπος γραφής του βέβαια αφήνει περιθώρια για παρεξηγήσεις. Για την ΒΜW βέβαια μάλλον είναι επιτέλους αφού μας έχει πρήξει 20τόσα χρόνια με τα μουλάρια της (στα χαμηλά κυβικά, γιατί ψηλά έχει διαμάντια)
Αυτά!
Opos eipa, den exo kanena logo gia na eimai sigouros oti to arthro einai diafimisi (sorry gia ta Greeklish).
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Το ότι βγαίνει ένας νέος κινητήρας και είναι 10% δεν είναι αξιόλογο(9,5238% για να ακριβολογούμε); Δηλαδή πως περίμενες να πάει από τα 105 στα 200 άλογα; Σου φαίνεται λογικό αυτό;
Αυτο ειναι ολο το νοημα του μυνηματος μου. Με τον τροπο που περιγραφετε ειναι σαν να μιλαμε για πολυ μεγαλυτερη διαφορα ιπποδυναμης απο 10 αλογα.
Για χαρι λογου, δεν ειναι αδυνατον να βγουν 200 ιπποι απο 1.6 λιτρα με υπερτροφοδοτηση.
Όταν τα αυτοκίνητα έχουν βαρύνει κατά πολύ (τα 20 επιπλέον κιλά δεν είναι πολύ) το να μένεις σε 105 άλογα από 1600 κυβικά είναι ανεπαρκές. Όταν μάλιστα παραμένεις εκεί για αρκετά χρόνια και κάποια στιγμή φτάνεις τον ανταγωνισμό, δεν είναι λογικό να πει κανείς επιτέλους;
Οχι. Εαν εισαι 10 αλογα μακρια απο τον ανταγωνισμο, δεν εισαι εκτος συναγωνισμου.
Επιτέλους η BMW έβγαλε αξιόλογο κινητήρα στα 1600. Δεν ήταν ανάγκη να σήμαινε Επιτέλους η BMW έπιασε τα 200 άλογα από 1600. Σιγά δηλαδή μην έβγαζε S1600 κινητήρα με αξιοπιστία δρόμου! Πάντως ούτως ή άλλως οι τίτλοι πάντα προσπαθούν να σου κεντρίζουν την προσοχή για να διαβάζεις το άρθρο.
Δεν ειναι μονο ο τιτλος. Διαβασε το μυνημα μου ξανα.
Παρακάτω:
Η κατανάλωση πιθανώς (και λογικό) να είναι μικρότερη λόγω του νέου κινητήρα. Άλλωστε η εμφάνιση της ίδιας ροπής χαμηλότερα είναι κάτι που συνηγορέι σε αυτό, και έτσι η χαμηλότερη ροπή δεν είναι κάτι το αμελητέο όπως λες. Ο συντάκτης που οδήγησε την 316 (και ελπίζω να έχει οδηγήσει και την παλιότερη για να είναι πιο αξιόπιστη η γνώμη του) ένιωσε τον κινητήρα σε όλο το φάσμα στροφών, κάτι που η μέγιστη ροπή σαν μέγεθος κάθε άλλο παρά υποδηλώνει!!! Μπορεί 2 κινητήρες να βγάζουν την ίδια μέγιστη ροπή σττις ίδιες στροφές, αλλά ο ένας πριν και μετά από αυτήν την ροπή να είναι εντελώς ψόφιος και ο άλλος να έχει το 90% της μέγιστης ροπής παντού. Αυτό θα το καταλάβεις με 2 τρόπους: 1) δυναμομέτρηση 2) οδήγηση και των 2 κινητήρων. Αφού δεν υπάρχει δυναμομέτρηση εμπιστευόμαστε την οδήγηση του συντάκτη (ή λέμε πως δεν τον εμπιστευόμαστε και προσπερνούμε).Συμφωνοι. Διαβασε:
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... ight=#3945
Ένσταση εδώ είναι το κοντύτερο κιβώτιο που δεν επιτρέπει άμεσα συμπεράσματα, αφού θα τραβάει ούτως ή άλλως καλύτερα και μόνο λόγω κιβωτίου...
Ακριβως.
Στην κίνηση στην πόλη βολεύει το κοντό κιβώτιο, γιατί επιταχύνεσα ευκολότερα, πατινάρεις τον συμπλέκτη λιγότερο
Στην κινηση μπορει να βολευει το κοντο κιβωτιο αλλα αυτο δεν σημαινει οτι ειναι πιο οικονομικο.
και βάζεις 2α εκεί που οι άλλοι (με μακρύ κιβώτιο) πάνε με 1η (και ξοδεύουν και αντίστοιχα...)
Το 'νουμερο' της σχεσης (1η, 2α) δεν εχει σχεση με το θεμα εδω. Μπορει εσενα η δευτερα σου να σου ειναι τοσο κοντη που η δικη μου μακρια πρωτη να ισοφαριζεται σχεδον. Αυτο που μετραει ειναι η τελικη σχεση, μετα το πολλαπλασιασμο με την τελικη σχεση δηλαδη. Επισης για την ακριβεια πρεπει να πολλαπλασιασεις και με την ροπη του κινητηρα στις αναλογες στροφες. Ετσι μιλαμε με μεγαλυτερη ακριβεια.
Προσωπικά στην οικογένειά μου είχαμε ένα Τολέδο με μακριά πρώτη (τα άλλα μας αυτοκίνητα είχαν κοντά κιβώτια, η 1η του Τολέδο ήταν σχεδόν σαν την 2α του Ίμπιζα...). Ήταν το ΜΟΝΟ αυτοκίνητο που χρειάστηκε αλλαγή δίσκο - πλατώ...
Ο δισκος/πλατω δεν εχει σχεση με την καταναλωση. Στο θεμα μας.
Επίσης: οι 4Τ έγραψαν (αντιγράφω από εσένα που αντέγραψες από τους 4Τ)
'Στους ελληνικους δρομους ταιριαζουν καλυτερα τα κιβωτια με κοντες σχεσεις.''Μιλούν για ταίριασμα, όχι απαραίτητα μόνο για κατανάλωση, οπότε το σχόλιό μου για πατινάρισμα δίσκου πιστεύω πως είναι πολύ σωστό...
Ταιριασμα?
- Τι εννοεις με αυτη την λεξη, και
- Ειναι ξακαθαρο τι εννοουν οι Τροχοι στο αρθρο. Και δεν εχει σχεση με κανενα ταιριαζμα. Καπως λεει οι κοντες σχεσεις ειναι πιο ιδανικες για τους Ελληνικους δρομους απο πλευρας καταναλωσης καυσιμου. Διαβασε το αρθρο.
Η καταναλωση ενος αυτοκινητου βασιζετα πανω σε δεκαδες, ισως εκατονταδες παραγοντες. Αλλα οσον αφορα τον κινητηρα και το στυλ οδηγησης, υπαρχουν 2 βασικοι και κυριοι λογοι οι οποιοι επηρεαζουν την καταναλωση, οποια και εαν ειναι η γεωγραφια του χωρου οπως επισης και το ειδος και ο τυπος του δικτυου (δρομων).
Ο πρωτος ειναι το φορτος. LOAD. Ποσο δηλαδη πατας το ποδι σου στο γκαζι. Ο δευτερος και κατα πολυ κυριοτερος ειναι η ταχυτητα του κινητηρα. Οι στροφρες ανα λεπτο δηλαδη. Οσο πιο χαμηλες, τοσο χαμηλοτερη η καταναλωση. Το παραπανω ισχυει κυριως για αυτοκινητα των τελευταιων 10 ετων.
-
Ο χρήστης kvlachos έγραψε:
Ε, γιαυτό είπε ο άνθρωπος 99,99999999% Οι υπόλοιποι είναι το Forum
Εγώ θα έπαιρνα ΒΜW! είμαι λοιπόν στο 99,99999999%. Έτσι για να γίνει κουβέντα
Τώρα, σοβαρά. (Δεν το έχω διαβάσει) Αν αποτελεί το κείμενο διαφήμιση και ήρθε από την Εταιρεία τότε τα πράγματα αλλάζουν. Καλώς η BMW το έγραψε, κακώς το περιοδικό δέχεται τέτοιου είδους κείμενα. Δηλαδή, δεν κατάλαβα? Το περιοδικό έγινε εκπρόσωπος τύπου? Νομίζω, ότι δεν είναι πολύ κολακευτικό. Ακόμα θυμάμαι Κύριε ΣΧ τη μεγάλη κόντρα με τη VW για το Passat Makedon. Σας είχαν κόψει τη διαφήμιση τότε και είχατε πάει κόντρα απειλώντας ότι αν το μάθουν στη Γερμανία θα γίνει χαμός. Αντέξατε και κερδίσατε. Η VW επέστρεψε. Όχι όμως κείμενα από εταιρείες, χωρίς τουλάχιστον να ενημερώνετε τους αγνώστες για κάτι τέτοιο.
Αν δεν αποτελεί διαφήμιση τότε νομίζω ότι ο Γαβριήλ έχει δικίο στην ουσία του θέματος. Η παραστατικότητά του και ο τρόπος γραφής του βέβαια αφήνει περιθώρια για παρεξηγήσεις. Για την ΒΜW βέβαια μάλλον είναι επιτέλους αφού μας έχει πρήξει 20τόσα χρόνια με τα μουλάρια της (στα χαμηλά κυβικά, γιατί ψηλά έχει διαμάντια)
Αυτά!
Νομιζω οτι εισαι αδικος.Κανεις κριτικη στο περιοδικο και στο συγκεκριμενο αρθρο χωρις να το εχεις διαβασει,συμφωνα με τα λεγομενα σου.Μη βασιζεσαι σε οσα ειπαν οι αλλοι γιατι οι γραπτες αποψεις ευκολα παρεξηγουνται.Διαβασε το και κρινε μονος σου αν το αρθρο αποτελει διαφημιση η οχι.Μετα η κριτικη σου θα ειναι θεμιτη και ευπροσδεκτη.Το να εχει καποιος ξεκαθαρη αποψη πανω σε καποιο θεμα ειναι βασικο για μια σωστη συζητηση.Απο αυτα που γραφεις μου δινεις να καταλαβω οτι δεν εχεις ξεκαθαρη αποψη πανω στο θεμα γιαυτο αλλωστε γραφεις και δυο διαφορετικες αποψεις,σχετικα με το θεμα της διαφημισης.Δε γραφω υπερ του περιοδικου,απλα ειδα κατι που το θεωρησα λανθασμενο και γιαυτο και μονο ειπα να γραψω κατι.Ελπιζω να μην παρεξηγηθω.
Για να γινεται και κουβεντα θα ελεγα οτι ανηκω στο 0.00000001%.Octavia λοιπον .........
Δεν παρεξηγείσαι και ναι είμαι άδικος με μια δεύτερη σκέψη. Όντως δεν τό έχω διαβάσει αλλά το άκουσα τόσες φορές που το πίστεψα. Γι αυτό και αντέδρασα έτσι. Κακώς βέβαια, αφού δεν είναι δυνατόν ένα περιοδικό σαν τους 4Τ να κάνει τέτοια πράγματα!
Είδες όμως πώς μπορεί να δημιουργηθούν παρεξηγήσεις εκ του μη όντος? Στο τέλος θα βγουν και υπόλογοι. Από πού ξεκίνησε το thread και πού κατέληξε. Sorry -
Ο χρήστης nass έγραψε:
Ε, γιαυτό είπε ο άνθρωπος 99,99999999% Οι υπόλοιποι είναι το ForumΕγώ θα έπαιρνα ΒΜW! είμαι λοιπόν στο 99,99999999%. Έτσι για να γίνει κουβέντα
Εγώ πήρα BMW... Και είμαι στο Forum.
-
Φίλοι μου, ένα περιοδικό όσο και έχει τον τίτλο του ενημερωτικού δεν παύει να παίζει και το ρόλο του διαφημηστικού μαζί. Για φανταστείτε λοιπόν στις μεσαίες σελίδες του να διαφημήζεται το εν λόγω μοντέλο, αλλά διαβάζοντας το κύριο άρθρο για την αξιολόγησή του να αποθαρύνεσαι απο το να το αγοράσεις. Γίνονται αυτά? - δέν νομίζω ότι γίνονται!!!
Για τούτο και επαναλαμβάνω ότι πολές φορές τα κύρια άρθρα αποστέλονται στα περιοδικά απο τις αντιπροσωπείες, εξ' άλλου έχω παράδειγμα το οποίο δεν ανήκει στο χώρο του αυτοκινήτου, αλλά δεν παύει να δείχνει τι πραγματικά συμβαίνει. -
Ο χρήστης takinen έγραψε:
Εγώ κρατάω πάντως ότι σε 1.5 χρόνο μας οφείλει κέρασμα στο Forum γιά το πτυχίο. Αντε με το καλό!
Chris
Καμία αντίρρηση αν είμαστε πρώτα από όλα καλά και μετά από 1.5 χρόνο συνεχίζουμε να ασχολούμαστε με το forum!
Τakinen σύμφωνοι, και στο εύχομαι ολόψυχα!
Chris
-
Ο χρήστης takiskoym έγραψε:
Φίλοι μου, ένα περιοδικό όσο και έχει τον τίτλο του ενημερωτικού δεν παύει να παίζει και το ρόλο του διαφημηστικού μαζί. Για φανταστείτε λοιπόν στις μεσαίες σελίδες του να διαφημήζεται το εν λόγω μοντέλο, αλλά διαβάζοντας το κύριο άρθρο για την αξιολόγησή του να αποθαρύνεσαι απο το να το αγοράσεις. Γίνονται αυτά? - δέν νομίζω ότι γίνονται!!!
Για τούτο και επαναλαμβάνω ότι πολές φορές τα κύρια άρθρα αποστέλονται στα περιοδικά απο τις αντιπροσωπείες, εξ' άλλου έχω παράδειγμα το οποίο δεν ανήκει στο χώρο του αυτοκινήτου, αλλά δεν παύει να δείχνει τι πραγματικά συμβαίνει.Στα 17 χρόνια αναγνώστης των 4Τ έχει συμβεί πολλές φορές στα τεστ να γράφουν σοβαρές αρνητικές κριτικές για αυτοκίνητα που διαφημίζουν εντός. Γιαυτό και στο παρελθόν είχαν κοπεί διαφημίσεις...
Αν υποψιαστώ ότι έρχονται έτοιμα τα τεστ από αντιπροσωπίες, θα είναι ένας σοβαρός αρνητικός λόγος να σταματήσω να το αγοράζω, παρόλο που με ενδιαφέρει περισσότερο το 2ο μισό του περιοδικού και όχι τα τεστ, που απλά τα διαβάζω για ενημέρωση. Δεν πιστεύω πάντως ότι γίνεται. -
Αν υποψιαστώ ότι έρχονται έτοιμα τα τεστ από αντιπροσωπίες, θα είναι ένας σοβαρός αρνητικός λόγος να σταματήσω να το αγοράζω
Είναι αρκετά δύσκολο, αλλά ορισμένες φορές συμβαίνει.
Πολλές φορές τα περιοδικά γράφουν ποιος συντάκτης έγγραψε το άρθρο, έτσι ώστε όσοι αναγνώστες θέλουν να μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί του. Στην περίπτωση αυτή, ο συντάκτης θα είναι δύσκολο να βάλει την υπογραφή του σε ένα τέτοιο άρθρο (εκτός και αν συμφωνεί με το περιεχόμενο απόλυτα). Γι'αυτό, όταν δίνεται τέτοια δυνατότητα καλό είναι να ελέγχετε ποιος το έγγραψε.
Το παραπάνω δεν ξέρω αν ισχύει για τα περιοδικά αυτοκινήτου, ισχύει όμως σε άλλα περιοδικά (πχ. πληροφορικής)[/quote]
-
Ο χρήστης yandr έγραψε:
Πολλές φορές τα περιοδικά γράφουν ποιος συντάκτης έγγραψε το άρθρο, έτσι ώστε όσοι αναγνώστες θέλουν να μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί του. Στην περίπτωση αυτή, ο συντάκτης θα είναι δύσκολο να βάλει την υπογραφή του σε ένα τέτοιο άρθρο (εκτός και αν συμφωνεί με το περιεχόμενο απόλυτα). Γι'αυτό, όταν δίνεται τέτοια δυνατότητα καλό είναι να ελέγχετε ποιος το έγγραψε.Το παραπάνω δεν ξέρω αν ισχύει για τα περιοδικά αυτοκινήτου, ισχύει όμως σε άλλα περιοδικά (πχ. πληροφορικής)
Το ενυπόγραφο του άρθρου δημιουργεί ατομική ευθύνη του συντάκτη και μειώνει την ευθύνη του περιοδικού. Επίσης αδικεί δοκιμές που γίνονται συλλογικά, με συμμετοχή ομάδας (όπως, φαντάζομαι, οι περισσότερες των 4Τ).
Το ανυπόγραφο του άρθρου δημιουργεί συνολική ευθύνη και άποψη του περιοδικού.
Νομίζω οι 4Τ έχουν ανυπόγραφα 'τεστ' και ενυπόγραφες 'γνωριμίες'.
Δεν είμαι σίγουρος ποιό είναι το σωστότερο...
Επιτελους!